Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Bajsi ... takšne razlike sploh niso neverjetne ... moje izkušnje z zadnjo D205 gumo na Monstru 750 je bila takšnale

1. 14.000

2. 11.000

3. 9.000

4. 8.000

5. 7.000

Poznam pa šoferja, ki jo je imel na VTR1000 samo 3.000km in nekega drugega, ki jo je imel na BMW R1150** 18.000km.

Veeeeliiikooo je odvisno od šoferjeve desne roke in tudi od načina vožnje !!!

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno
moje izkušnje z zadnjo D205 gumo na Monstru 750 je bila takšnale

1. 14.000

2. 11.000

3. 9.000

4. 8.000

5. 7.000

ma tole se prav lepo vidi da si ga vedno bolj teral, iskušnje delajo svoje

Objavljeno

moja 207-ka ima za sabo 3500km je pa še za priblj. 1000km profila s tem da sem motor kupil v maju in se še privajam na njega, za moje pojme je guma zelo mehka

Objavljeno

Imam Kawo ZR7 in je obuta v danlopke D207, vendar po 4000 km zadnja je že slick. Ker ne mislim kupovat zadnje gume vsakih 4000 km, sem se odločil, da bom kupil Bridgestone BT020, cena za komplet pa je 67000sit (120/70-17 prva 160/60-17 zadnja). Te so za turing vožnjo,vulkanizer mi je rekel, da imetniki te gume delajo od 12000-15000 km. Res pa je, da je potrebno gumo ogret, v prvih 5-ih km-jih vožnje je treba lepo počasi, drugače drži dobro in na mokrem še bolše (kar mi je reku prodajam naprej). Če ima kdo kakšen boljši predlog, kar na dan z besedo.

Objavljeno

BT020 ti bodo sigurno zdržale več kot D207, vendar dvomim da ti bodo zdržale čez 10000km. Vsaj če pogledaš dejtvo, da si D207 izrabil v 4000 km.

Tudi sam sem prej imel Bridgestone gor (zdržala cca.8000km), sedaj pa imam D207, ki mi zdrži slabih 4000km. Tko da ne pričakuj preveč. ;)

Objavljeno

Jaz moram menjat zadnjo na Bulldogu (malo bele črte- od "čudnega bremzanja"), sicer pa bi še zdržala. Naredil 12 000 km pri easy vožnji (razen kakšnih pospeševanj). Imel sem D205 (prva vgradnja), ter sem se odločil spet za D205.

Zadovoljen.

Damjan

Objavljeno
Imam Kawo ZR7 in je obuta v danlopke D207, vendar po 4000 km zadnja je že slick. ... se odločil, da bom kupil Bridgestone BT020, ...). Te so za turing vožnjo,vulkanizer mi je rekel, da imetniki te gume delajo od 12000-15000 km. ...

Glede na tvojo vožnjo (poraba gume/km), bi bila cenejša in nič slabša izbira Dunlop 205 oz. njena naslednica D220.

Jaz sem na ZR7 vozil originalno BT020, menjal po 13500km,(bi šlo še kakšnih 2-3 kKm) za D205, ki bodo po vsej verjetnosti tudi naslenje, oz. D220, ki so novejša različica iste gume.

Verjetno bi bila za tvoj stil vožnje primerna kakšna druga gume, ampak ko že ravno pišeš o BT020...

Objavljeno (popravljeno)
za D205, ki bodo po vsej verjetnosti tudi naslenje, oz. D220, ki so novejša različica iste gume.

Se ne strinjam, oz. ne priporočam je naslednjica vendar po vzdržljivosti slabša, po oprijemu verjetno boljša(nimam pripomb niti v mrzlem, vročem, mokrem, suhem...),po 4700km je ni več, tota guma ni "kilometerfreser" ampak "geldfreser".

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Objavljeno

Bajsi !

Lepo te prosim, da mi malo razložiš, s kakim stilom voziš svoj motor, pretežno na kakih cestah (avtocesta) in s kakšno hitrostjo.

Jaz osebno po ravnini ne prakticiram večjih hitrostih od 130 km/h (je škoda gume), ovinki pa so poglavje zase (tam ni omejitev O:-) )

Objavljeno

Tole sem našel na enem tujem forumu. Sem že eno stran nazaj objavil, pa bom zate Gallus še enkrat.

Zgleda da D220 pobira dosti hitreje kot D205.

...

I mounted a set of Dunlop 220s on my K12RS at the end of April,

replacing the 205s that I have used since the bike was new. I

thought the 220 should be good as it was billed as a replacement for

the 205. The new tire seems a bit stickier than the old, although I

was satisfied with the performance of the 205. The wet road

performance of the 220 is every bit as good as the 205, which I have

found to be excellent.

Wear characteristics are the fly in the ointment. In 24k miles the

205s have lasted 8500 miles consistently. 1 was replaced early due to

a puncture. The 220 rear was completely worn out after 3600 miles.

The front has plenty of tread in the center, butt the sides are

toast, with the front edges of the tread blocks virtually gone. I

have maintained 40 psi front 41 psi rear on all tires I have used.

If I were willing to live with this kind of tire mileage I would use

207s or Pilot Sports. I do some longish rides, however, and am a bit

frugal(if you know what I mean). 3600 miles is just not acceptable

for a sport-touring tire, IMO.

Objavljeno
Imam Kawo ZR7 in je obuta v danlopke D207, vendar po 4000 km zadnja je že slick.

Če ima kdo kakšen boljši predlog, kar na dan z besedo.

eee okej vidim da sem jaz nek čudak tu ker z ZR7 delam take neverjetne kilometraže, 2x več od vas (D207 RR spredaj in D207R zadaj) ali pa res samo jaz vozim do platna in sprednjo dokler skoraj ne zmanjka profila. sicer vsi pravijo da ne vozim ravno nežno ampak nevem, očitno ste vi bolj divji, edina logična razlaga bi bla da zadnje bremze skoraj ne uporabljam.

torej sedaj imam gor Metzler M1, zadnja ima okoli 4000 km pa je še ko nova, spredno pa sem dal gor prejšnji teden tako da je jasno da je še nova :devil: .

mogoče probaj to, meni so prvi vtisi super (lahko govorim komaj sedaj, prej sem imel spredaj dunlop in se gumi nista najbolj razumeli med sabo), odlično pada v ovinek, edino pri veliki hitrosti je zaradi drugačnega profila malo bolj nemiren naravnost, ampak ni panike.

Objavljeno

Lepo te prosim, da mi malo razložiš, s kakim stilom voziš svoj motor, pretežno na kakih cestah (avtocesta) in s kakšno hitrostjo.

Stil vožnje?

Kaj jaz vem? Po magistralki med 120 in 140, občasno do 160. Na AC pod 200 ne vozim, je pa teh kilometrov nekje 15%. Ko pospešujem z mesta izkoristim navor in moč motorja. Verjetno bi naredil kak kilometer več če ne bi poizkušal vozit po zadnjem kolesu, kar se je ponavadi končalo z 10 metersko črno špuro na cesti ali pa jalovo vožnjo po zadnjem kolesu v dolžini 5m pri polnem pospeševanju. Na cesti me prehiti malo, OK skoraj nič motorjev, če me pa že so ponavadi cestaki. Ne vem če si kdaj vozil čez Soboth (A), jebi ga verjetno ima tudi slovensko ime ampak jaz ga ne poznam, tam zelo rad vozim in se komot peljem za kakšnim cestakom. 600 SS mi v ovinku malo bežijo, jih pa na pospeševanju dohitevam. Pervy ti lahko potrdi da sva vozila med 140 in 150, s tem da sem imel še žensko gor. Na Weinebene pa sva s Tonejom pustla vse zadaj, Tona je imel Buella jaz pa Vmaxa. Stil vožnje bi rekel malo več kot lagano sportski. Aja, vstop v ovinek imam verjetno počasnejši, ker ga čez cel ovinek vlečem oz pospešujem kolko pač guma zdrži.

LP Bajsi

Objavljeno
Bajsi !

Lepo te prosim, da mi malo razložiš, s kakim stilom voziš svoj motor, pretežno na kakih cestah (avtocesta) in s kakšno hitrostjo.

hmmm mogoče bi kdo rekel, da vozi kot bedak in da imamo motoristi zaradi takih slabi image pri ostalih, ampak jaz bom kar tiho ker se rad vozim z njim in mi samo po kaki ravnini pobegne ker pač ma malo močnejši motor :devil:

vglavnem vse prej kot turistično .)

PS: drugače pa jaz vedno bolj dobivam občutek, da bi prvo mogli definirat kaj pomeni "fuč" guma ker iz izkušenj vem, da nekateri menjajo gumo takrat ko bi jaz rekel da je še skoraj nova.

za mene je guma "fuč" ko:

- na zadnji pogleda ven platno ali pa manjka še kak mm

- so na sprednji vidne še samo sledi profila, torej mm ali manj

Objavljeno

Hvala Bajsi in Pervy.

Sedaj mi je slika nekoliko bolj jasna. Bi pa te prosil, če lahko gumo primerjaš naprimer z D 205 ali s kakšno podobno gumo. Hvala.

Hvala tudi tebi Premza, vendar žal ne znam angleško (že dolgo tega kar sem hodil v šolo in se učil nemščino ;) )

Objavljeno

Ah, še mala pripomba Bajsi.

Po tvojem opisu jaz tvoji vožnji ne bi rekel malo več kot lagano sportski :OK: :OK: .

Glede na to, da imava zelo podbni mašini (sam vozim B 12) me zanima, kaj boš sedaj nataknil na motor oziroma, kaj bi nataknil na motor, če bi bil financ minister izredno dobre volje in radodaren.

Prav tako me zanima, kakšno porabo ima tvoj motor, če voziš tako, kot si opisal zgoraj.

Hvala.

Objavljeno
Na AC pod 200 ne vozim.....

Kako ti to uspe na nakedu??1300 naj bi bil naked.

mene z Bulldogom že pri 160-180 kmh "premetava" po motorju, ter mi je po daljšem času že neprijetno. razen, če se skrijem za "šipco"... Ampak, potem se počutim pa, kot na Tomosu...

Sicer pa imam na D205 cca 50 km in je čisto, kot nova.... :P :P

Objavljeno
Hvala tudi tebi Premza, vendar žal ne znam angleško (že dolgo tega kar sem hodil v šolo in se učil nemščino  ;) )

Naj ti prevedem.

Tip piše, da je vedno vozil na D205 in konstantno delal dobrih 13.000km z enim kompletom, sedaj je šel na D220, pa sta gumi po slabih 6.000km hin.

Objavljeno

B) Ker sem po dolgem času zopet začetnik na motorju ( se namreč nisem vozil 5 let ) in sem sedaj kupil Yamaho FZ6 Fazer. Na motorju do bile Dunlop D252(180/55-17).

Ker za te gume nisem še slišal (D252 ??) me zanima, če slučajno kdo ve ali so to dobre gume. Če sprašujem neumnosti, se že vnaprej opravičujem, saj sem povedal, da se namreč na to ne spoznam. :yea2:

lp

Maus

Objavljeno
Ker za te gume nisem še slišal (D252 ??) me zanima, če slučajno kdo ve ali so to dobre gume.

Seveda so! Če ne zaradi drugega zato, ker preprečujejo, da bi felge na asfalt padle! :OK:

Objavljeno

Sem že zadnič enkrat od teh gum tle gor spraševal pa ni blo nobenga odziva.

Drgač je pa guma posebej razvita za ta motor, tko da že nekej more bit na tem.

Kakšne pa so tvoje izkušnje do sedej. :hmm:

Objavljeno
Ah, še mala pripomba Bajsi.

Po tvojem opisu jaz tvoji vožnji ne bi rekel malo več kot lagano sportski :OK: :OK: .

Glede na to, da imava zelo podbni mašini (sam vozim B 12) me zanima, kaj boš sedaj nataknil na motor oziroma, kaj bi nataknil na motor, če bi bil financ minister izredno dobre volje in radodaren.

Prav tako me zanima, kakšno porabo ima tvoj motor, če voziš tako, kot si opisal zgoraj.

Hvala.

tema poraba motociklov? ;)

Objavljeno
Sem že zadnič enkrat od teh gum tle gor spraševal pa ni blo nobenga odziva.

Drgač je pa guma posebej razvita za ta motor, tko da že nekej more bit na tem.

Kakšne pa so tvoje izkušnje do sedej. :hmm:

B) moje izkušnje niso merodajne, ker sem se do sedaj bolj po jajcih vozu (počasi). Še vedno malo cvikam in se počasi spet navajam na motor. Učer sem šu do Postojne so se kr držale...tko tko...Sem se pred leti namreč razlepu pa se zdj spet mau upeljujem..zelo zelo počasi...pa še malo me EMŠO daje B)

Sm malo iskal po strani Dunlopa pa tud na njihovi domači strani ni govora o teh gumah D252...prav čudno..!!!

hvala za odgovore

lp

maus

Objavljeno
Kako ti to uspe na nakedu??1300 naj bi bil naked.

mene z Bulldogom že pri 160-180 kmh "premetava" po motorju, ter mi je po daljšem času že neprijetno. razen, če se skrijem za "šipco"... Ampak, potem se počutim pa, kot na Tomosu...

Vmax je bil hitrejši in bolj brutalen pa je šlo 255 po števcu, tam več sline nisem požiral :lol1: ker sem tak napenjal vrat, da mi ni glave nazaj porinilo. O udobju pa ni bilo govora.

LP Bajsi

Objavljeno

kaj boš sedaj nataknil na motor oziroma, kaj bi nataknil na motor, če bi bil financ minister izredno dobre volje in radodaren.

Prav tako me zanima, kakšno porabo ima tvoj motor, če voziš tako, kot si opisal zgoraj.

O porabi sem se že razpizd.... mislim razpisal v temi o XJR1300, gumo bi pa dal gor Michelin Pilot Road, zdaj bom dal spet D220ST, ker mi bo glih še prva tak dolgo zdržala ko nova zadnja. Pol pa probam MPR, na tujih forumih so bili kar zadovoljni z njo.

@Pervy hvala za lepe besede, se rad vozim z njim itd. zdaj bodo ljudje mislili da sva GA.., kaj ni nekdo omenjal roza Vmaxa :angry: . No sweat stari!

LP Bajsi

Objavljeno

Podpis dviguje mojo priljubljenost na forumu. Še enkrat hvala dotičnemu ninđa revizoru za pomoč.

LP Bajsi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!