Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 urami, Rogerg pravi:

Pa ce dam to qualifier spredaj... in mam zadaj mitas ker je še kot nova ... bo ok?

Pa ce bom zadovoln bi pol se zadnjo dunlop montiru ko znucam mitas ....

 

 

ni panike, komot lahko mešaš. Stil vožnje prilagajaš ponavadi slabši gumi.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo mene se tukaj:)

 

Opazil in slisal sem, da je prisla naslednica gp racer d211 in sicer gp racer d212.. Ima kdo ze kaj izkusenj in mnenj o gumi? 

Objavljeno

Evo mene se tukaj:)

Opazil in slisal sem, da je prisla naslednica gp racer d211 in sicer gp racer d212.. Ima kdo ze kaj izkusenj in mnenj o gumi? 

Videl sem tudi nov model sportsmart max.. ve kdo kaj več?

 

Obljubljajo veliko..

 

 

Objavljeno

Vceraj vozili Gp Racer D212 na Grobniku.  Odlicna, kot stara. Pricakovat da bos lahko rekel: "Ja, to je pa res ful boljse od prej, prov cuti se razlika", je neumno. Ce bi vsaka naslednja res bila toliko boljsa, bi pred 15 leti morali vozit lesene gume, pa ves, da jih nismo. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred eno uro, compaq pravi:

Vceraj vozili Gp Racer D212 na Grobniku.  Odlicna, kot stara. Pricakovat da bos lahko rekel: "Ja, to je pa res ful boljse od prej, prov cuti se razlika", je neumno. Ce bi vsaka naslednja res bila toliko boljsa, bi pred 15 leti morali vozit lesene gume, pa ves, da jih nismo. 

Super.. Kot poznavalca te prasam.. Koliko km po tvojem mnenju bi zdrzala voznje po cesti? Govorimo o dinamicni in ne extremni se pravi brez AC in brez odpiranja od "semaforja do semaforja na polno".. 

 

.. Se jo splaca vzeti za na cesto?

Objavljeno
pred 4 minutami, stankolovski pravi:

Super.. Kot poznavalca te prasam.. Koliko km po tvojem mnenju bi zdrzala voznje po cesti? Govorimo o dinamicni in ne extremni se pravi brez AC in brez odpiranja od "semaforja do semaforja na polno".. 

 

.. Se jo splaca vzeti za na cesto?

Za izkljucno po cesti pa ne vem. Mislim da bi morale zdrzat 4000km voznje s tvojega opisa. 

Guma nudi odlicen oprijem. Na racun tega je seveda nekoliko drazja in zdrzi manj. Jaz osebno menim, da za na cesto ni nujna izbira. Da se cisto lepo zivet z recimo Sportsmart. Ce pa ne sklepas kompromisov, pa go for it. 

  • Všeč mi je 1
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Nič novega... ali so vse skupaj ''utišali''....?

Objavljeno

Ena izmed bolj zanimivih in prestrih tem!

 

Se takoj pozna da ni preseravanje iz 2016 ampak dejanski pogovori, nasveti itd.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Če bi kdo potreboval nove pnevmatike...prodam sicer 1000 km rabljene Dunlop roadsmart 3 pnevmatike (v kompletu) dimenzije 120/70 R17 in 180 /55 R17 za zelo ugodno ceno. Dobil sem nove na SS motorju pri nakupu. Če je kdo zainteresiran naj me kontaktira...

https://goo.gl/OWVR0q 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo, odločam se za nakup gum za Hornet-ko 900,

kolebam med SportSmart II in RoadSmart III.

Do zdaj sem vozo turing gume (z8), zdaj pa me malo mika da bi dal gor sport gume. Vaše mnenje?

Koliko km ste delali z SportSmartll? 

Objavljeno
10 hours ago, gregor46 said:

Zdravo, odločam se za nakup gum za Hornet-ko 900,

kolebam med SportSmart II in RoadSmart III.

Do zdaj sem vozo turing gume (z8), zdaj pa me malo mika da bi dal gor sport gume. Vaše mnenje?

Koliko km ste delali z SportSmartll? 

Sam imam SSII na 690 Duke in je bila po 4k km nelegalna. Je pa tvoj motor do gum definitivno bol prijazen tako, da kak kilometer več boš vsekakor naredil. Imaš pa sedaj izvedbo Max katera naj bi bila boljša.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 21 urami, gregor46 pravi:

Zdravo, odločam se za nakup gum za Hornet-ko 900,

kolebam med SportSmart II in RoadSmart III.

Do zdaj sem vozo turing gume (z8), zdaj pa me malo mika da bi dal gor sport gume. Vaše mnenje?

Koliko km ste delali z SportSmartll? 

Definitivno RS3. Ni dileme. Če izbiraš le med tema dvema. Z RS2 sem po cca 10k km. Tud kakega več. Na 600 ccm motorjih. Trenutno vozim prvi komplet RS3. Cca 3 k, pa je skoraj še nova.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kuk pumpate D211 gp racer (120/180) za na cesto? 2.2/2.0?

Objavljeno

2.0 je po filingu malo premalo, bom probal 2.2...
Pa še mod. za malo dodatnih kilometrov:

1.jpg

Objavljeno
On 6/10/2017 at 9:58 AM, no_name said:

Kuk pumpate D211 gp racer (120/180) za na cesto? 2.2/2.0?

za na cesto nikakor ne daješ 2.0, po katerih cestah se sploh voziš, da ti omogočajo tako nizke tle? 

2.5 za commuting, kako malenkost manj za dinamično vožnjo.

Objavljeno

Iščem gume za maxiskuter 120-70 R16 in 160-60 R15

Prosim za informacijo.

Hvala

Objavljeno
pred 22 minutami, lukka85 pravi:

Iščem gume za maxiskuter 120-70 R16 in 160-60 R15

Prosim za informacijo.

Hvala

https://www.gume-direkt.com/search?vehicleTypes=MO&width=160&profile=60&constructionType=&size=15&speedRating=&brand=&name=&searchByCarModel=false

pa še kup spletnih trgovcev ima, recimo Širnik...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Vprašanje za tiste, ki ste vozili SS2 in sedaj vozite SS2 Max. Predvsem me zanimajo izkušnje glede zadnje pnevmatike.
SS2 mi je zdržala na motorju okoli 5k km kljub nekaj zimskim izletom kjer se je obraba res konkretno poznala. Sedaj imam od sredine aprila na motorju SS2 Max katera naj bi imela nekoliko zmanjšano obrabo, vožnje v hladnem ni doživela a je po 3k km še komaj legalna.
Prednjo SS2 sem po 8k km zamenjal za SS2 Max pa da vidimo kako se bo obnesla glede kilometrine.

Je kdo že zvozil obe in ima kakšen komentar na prevožene kilometre?



Lp, Samo

Objavljeno

Kar bom napisal, je že bilo mnogokrat napisano, pa vendar:

pri SportSmart je Dunlop malo pihnil mimo.

Dogajalo se je meni na SS1, drugim na SS2, za SS2 Max sicer ne vem.... ampak ta guma nenadno nenapovedano zdrsne...in to ogreta, praktično neobremenjena. 

.... če že mora biti napis DUNLOP na gumi, daj spredaj raje GP Racer. Odlična guma, odličen grip, geometrija gume ponuja lahkotnost vodenja...in še veliko kilometrov narediš z njo......in če že mora biti Dunlop, je pogojno zadaj dobro SS.

...kot sem rekel, Dunlop je naredil odlične GP Racer in Road Smartke, pri Sport Smartkah pa so ga malo pihnili. Se lepše peljejo Mitas SF, ista kilometrina...in še cenejše so.

Jaz osebno vozim (že kar nekaj let) spredaj GP Racer, zadaj pa enkrat Mitas... enkrat GP Racer....odvisno od razpoložljivih sredstev (zaloge) na polici v garaži.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zanimivo vendar sam nimam nobene slabe izkušnje z Dunlopkami. Na motorju sem imel Metzeler M7RR 1x prednjo 2x zadnjo, Continental SM 1x sprednjo in 1x zadnjo ter  SS2 in trenutno SS2 Max spredaj in zadaj. Še najbolj sem bil razočaran nad Continental ko je bila prednja nekoliko obrabljena je začela drset.

Lahko pa izbiraš pri SS 2(Max) R17 in ZR17 v moji dimenziji kjer je R17 namenjena SM motorjem in lahko, da tu tiči razlika v sami pnevmatiki. Razlika med prednjo staro in novo Max izvedbo pa je velika in motor zares lepo pada iz ovinka v ovinek.

 

Priznam pa da se mi pri Dunlopu tudi zelo dopade, da je guma 160-16 dejansko široka 175 in ne izgleda taka žalost kot je bila prej z Metzeler oz. kasneje s Continentalom.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno

Dunlop ima res malenkost širše gume, kot je napisano v dimenziji, ampak 175mm namesto 160? :eek:. Imaš 5" rim?

GP Racer pnevmatika ima zelo dobro lastnost, da ne drsi, tudi ko je že na indikatorju.

Objavljeno

Saj pravim sam za enkrat nimam slabih izkušenj z SS2. Je pa res, da jih sam ne spravim do čistega roba. Ko bi le zdržale kak km več. Pa tudi cena 85€ in 100€ za komad jim gre v plus.
Tako je, platišče je široko 5" in sem prav zadnjič meri zadnjo, ki ima 175mm in prednjo katera je široka dobrih 110mm.
Ščitnik verige sem moral kar malo porezat a ga je potem guma še sama dodobra zbrusila.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno

Ne spraviš do čistega roba..... prednje ...ali zadnje? Prednjo še na pisti ne spraviš do roba.... če pa ne spraviš zadnje do roba, pa pomeni, ali imaš preširoko gumo, kot sam praviš, je dunlop za 15mm širša od drugih in morda zaradi tega geometrija tudi bolj zaprta - "ošpičena" .... ali pa ne izkoristiš njenega potenciala (ne nagneš dovolj). Zdej.. če ne nagneš dovolj pomeni, da ne voziš ravno na meji zmogljivosti te gume...in imaš še precej rezerve, zato bi bila recimo primernejša RSIII. Ta pnevmatika ima boke manj ukrivljene od SS in jo povaljaš do roba tudi pri manjših nagibih. Oprijem bo pri teh nagibih dovoljšen, obraba pa precej manjša.

... vem, kaj misliš. .... to je jeba. Zaradi boljšega občutka bi imel raje športnejše gume.

Objavljeno

V primerjavi z M7RR in Conti nisem opazil neke blazne razlike, da bi tam prišel kaj bližje pa sta bili gumi bistveno ožji in bolj okrogli. Mislim pa da se pozna na prednji, da tu ostaja več roba.
Potenciala zagotovo ne izkoriščam vsega saj nisem nek blazen divjak. Se rad hitro peljem vendar imam tudi še nekaj rezerve katere ne morem in ne morem izkoristit.

Tule je slika sicer še prejšnje SS2 gume na kateri bi si skoraj upal trditi, da je nekoliko več roba kot na zdajšnji SS2Max oz. ga je na levi minimalno na desni strani pa recimo toliko kot ga je zdaj tu na sliki.

 

IMG_20170408_160045.thumb.jpg.2fd2a26433b227146f04fb97afb4e5e9.jpg

 

Sem že razmišljal, da bi dal zadaj RSIII pa mi je profil tako "traktorski", da si kar ne predstavljam gume na mojem motorju.

 

 

Lp, Samo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!