danci1973 Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 Eni Grozijo da se Jim glave pocas fentajo, ampak ce jih ma 160 in lepo dela....kaj zaeno zadevo pa Mas zdej? Hja... Baje da eni Subarujevi motorji nimajo najprimernejših ležišč ventilov. Ampak pri tem (EJ204) je v Subaru Fast programu za rezervne dela vpisana opomba LPG - na podlagi tega upam, da so ležišča ventilov primerna. Sicer pa imam zdaj 2006 Legacy BP 2.0R BiFuel model: D. trebor 1
Cartman Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 Hja... Baje da eni Subarujevi motorji nimajo najprimernejših ležišč ventilov. Ampak pri tem (EJ204) je v Subaru Fast programu za rezervne dela vpisana opomba LPG - na podlagi tega upam, da so ležišča ventilov primerna. Sicer pa imam zdaj 2006 Legacy BP 2.0R BiFuel model: D. jez zdej nek o foresterju MK1 fantaziram, tud plinificiran, pa nisem čist prepričan de je to tisto kar rabim. Ko gledam tega MobyDicka.... no, pazi nanj, pa poklič ko prodajaš. Drgač pa se včasih vozim s frendom, k ma plinsko inštalacijoi Lovato. v 3 letih in cca 100 000Km ga je s cukanjem enkat spravla ob živce. no, serviser je mal spremenu parametre in zadeva spet špila ko metak. prav nobenga problema. Montirana je v civic 1,5
thumper Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 To pomeni, da se preklop bencin / plin vrši na (modificirani?) visokotlačni črpalki? In ta sistem potem sploh nima uparjalnika, ampak se vbrizga kar tekoč plin? Ni švoh tole... D. dobre lastnosti : vžiga na plin...dokler je plin ni bencinske porabe.. ne rabi mazanja ventilov... povečana moč in navor cca 3%...sistem je načeloma potrebno samo periodičnp kontrolirati - ni nobenih vzdrževalnih posegov v samo mehaniko sistema .. teoretično - in verjetno tudi praktično ( če so znani/dostopni tovarniški softwearski protokoli ) - bi lahko avtu eliminirali bencinski tank ter bi vozill ahko in izključno na plin ( potreben bi bil softwearski izklop senzorjev za pritisk bencina)-- minusi : zaradi črpalke v plinskem tanku se zmanjša uporaben volumen za cca 7 l , zaradi specifike te črpalke ostane v tanku neizkoriščenega zmeraj približno 15% plina/ volumna , zaradi plinskega računalnika , kateri ima ob vgradnji vnešene podatke o merah in volumnu tanka se ne da nič pridobiti na količini plina v tanku ker preračunava ter primerja porabo prek časov vbrizga ter položaja plovca - dejansko je edini minus manjši doseg .... poraba je skoraj fiksna +25% plina glede na bencinsko... Ne bom spet ponavljal, to sma že obdelala (Korekcije časov, sem ti tudi prilepil iz raznih programov, tudi iz veš katerega... tako da nebi spet o tem pametirala...da ga v prinsu ni... cirka 2 leti nazaj..nekaj strani nazaj tule...sem že zgoraj napisal, tudi glede MAP. .) Če je temperatura motorja v trenutku preklopa 20 stopinj celzija (lahko nastaviš tudi višjo temp. ) bo pri polnem plinu zmrznil tvoj perpetum mobile ali pa kater koli drug. Ker je uparjalnik v tem trenutku ogret na 20 stopinj, greje ga motor ki nima več stopinj.... Sicer si pa sam napisal, da ti je malce cuknil, to je ta pojav ko sem mislil...potem pa normalno vleče naprej, ni bilo mišljeno da crkne ko preklopi ali pa da ne vleče več...samo idealno je pa ko je ogreto vse skupaj na prave parametre... Ni mi jasno kaj ti dajo....mislim da ti prihaja ko vidiš prins cukne zato , ker imam nastavljeno nekih 2% bogatejšo mešanico kot na bencinu - ko preklopi potegne bolj kot na bencin in se takoj po hladnem preklopu tudi zavrti do polnih 6900 obr /min..lahko se prideš peljat ali pa vprašaj frips-a kako gre...torej ne zmrzne ampak se odtaja... Hja... Baje da eni Subarujevi motorji nimajo najprimernejših ležišč ventilov. Ampak pri tem (EJ204) je v Subaru Fast programu za rezervne dela vpisana opomba LPG - na podlagi tega upam, da so ležišča ventilov primerna. Sicer pa imam zdaj 2006 Legacy BP 2.0R BiFuel model: D. serijski bencinski subaruji so zelo občutljivi na ventilih !!! tovarniško predelani ( na japonskem ) na evropskem tržišču ni bilo .. je pa tovarna posebej za italijansko tržišče dobavljala motorje s "plinskimi glavami" ... v italiji so jim nato vgradili BRC naprave ter po poolastilu proizvajalca - subaruja- avto prodali nov s tovarniško garancijo ter zagotovili na pooblaščenih servisih tudi za servisiranje in dobavo nadomestnih delov za plinsko napravo... nekaj avtov je bilo celo predelano na plin v sloveniji s strani BRC-jevih monterjev a so bili to le motorji , ki so bili dobavljeni v slovenijo iz japonske prek italije - sevedaže s tovarniškimi plinskimi glavami ...s tovarniško garancijo.. ostali ki niso imeli plinski glav ter so bili predelani naknadno so imeli probleme z ventili ali pa zaradi namerno prekomernega vbrizga plina močno povečano porabo ,,,nastavitev ventilov pri določnih modelih zna koštati cca 850€ z vključenim benciskim servisom.....
Frips Objavljeno Februar 27, 2013 Opozori Objavljeno Februar 27, 2013 ..lahko se prideš peljat ali pa vprašaj frips-a kako gre...torej ne zmrzne ampak se odtaja... .. Gre u PM....jbga, norc za volanom
NX650 Objavljeno Februar 27, 2013 Opozori Objavljeno Februar 27, 2013 Gre u PM....jbga, norc za volanom Še imaš A4? Te dni tudi jaz porinem not plinarno v A4 Tvoj je 2.0? avtomatik ali ročni? moj je 1.8 ročni, na benz diha dobro porabe ne vem.. ne bom porabil rezervarja benza... kolk imaš porabo da vem cirka kje mora bit
Frips Objavljeno Februar 27, 2013 Opozori Objavljeno Februar 27, 2013 (popravljeno) Še imam...2.0 avtomatik....Na 15col se poraba giblje okoli 10.5, na 17 col valerjih pa tam okoli 11.5-11.6. (normalne vožnje, 99% tankanje v Krškem na Petrolu) Trenutna povprečna poraba zadnjih 14 tankanj je 11.2l/100 http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=20902 Popravljeno Februar 27, 2013. Popravil Frips
smasher Objavljeno Februar 27, 2013 Opozori Objavljeno Februar 27, 2013 samo vprašanje za thumperja, pri tistem vbrizgu tekoče faze, v čem je smisel da je poraba 25% večja? kolko moči se potem pridobi dejansko? Ker že pri mojem zastarelem sistemu sem pridobil nekaj (sicer so končni konji pri 7000obratih manjši za 5 pri pogonu na plin ampak jih je nekaj več med 4500 in 5000obr kjer je po moje dosti bolj uporabno območje). Torej če je poraba plina 25% večja kot bencina kakšen je to "šparanje" in pol če crkne injektor za bencin tudi plin ne gre skozi (??) LP
NX650 Objavljeno Februar 28, 2013 Opozori Objavljeno Februar 28, 2013 Še imam...2.0 avtomatik....Na 15col se poraba giblje okoli 10.5, na 17 col valerjih pa tam okoli 11.5-11.6. (normalne vožnje, 99% tankanje v Krškem na Petrolu) Trenutna povprečna poraba zadnjih 14 tankanj je 11.2l/100 http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=20902 Hvala. Pomeni za cirka 10 mora it, sem zadovoljen Če bo čas začnem danes vgradnjo... Frips 1
danci1973 Objavljeno Februar 28, 2013 Opozori Objavljeno Februar 28, 2013 samo vprašanje za thumperja, pri tistem vbrizgu tekoče faze, v čem je smisel da je poraba 25% večja? kolko moči se potem pridobi dejansko? Ker že pri mojem zastarelem sistemu sem pridobil nekaj (sicer so končni konji pri 7000obratih manjši za 5 pri pogonu na plin ampak jih je nekaj več med 4500 in 5000obr kjer je po moje dosti bolj uporabno območje). Torej če je poraba plina 25% večja kot bencina kakšen je to "šparanje" in pol če crkne injektor za bencin tudi plin ne gre skozi (??) LP Plin ima manjšo energetsko vrednost na liter (LPG ~26 MJ/L, bencin ~32 MJ/L), zato je poraba večja. Ker pa je v Sloveniji cena bencina trenutno 189% cene plina, v Italiji pa več kot 200%, je 25% večja poraba meni čisto sprejemljivo šparanje. Kar se tiče povečanja moči - ker ima LPG višje oktansko število, je predvžig lahko bolj agresiven, kar lahko prinese nekaj moči. Ampak tega ne omogočajo vsi plinski sistemi - npr. moj tega ne omogoča. D.
smasher Objavljeno Februar 28, 2013 Opozori Objavljeno Februar 28, 2013 Ja to vse vem, samo hotel sem izvedeti če je pri navadni plinski napravi poraba cca 10% večja, da se upraviči teh dodatnih 15% v primerjavi z navadno plinsko napravo koliko moči se potem pridobi. Sicer pa vprašanje za ostale, ali plinski sistem izklopi črpalko za bencin alta vseeno laufa? (meni namreč črpalka za bencin pobira samo smeti in jih kroži v sistem) LP
biker77 Objavljeno Februar 28, 2013 Opozori Objavljeno Februar 28, 2013 menda vseen laufa..zato je priporočljivo da je bencinski tank nekako poln in brez smeti
smasher Objavljeno Februar 28, 2013 Opozori Objavljeno Februar 28, 2013 po 14 letih se vseeno nabere smeti, prejšnji teden sem menjal pumpo bencina, in kljub temu da sm očistil malo tiste plastike in filtre pred pumpo sem par dni kasneje je začelo nekaj cukat na bencin in pogledam na novo pumpo pa je bilo že vse črno, je nova pumpa dala zagon vsem smetem ki jih stara ni mogla dvignit z dna. (vedno imam med polovico in 1/3 tanka bencina). Sprašujem za pa zato ker nekateri sistemu baje ugasnejo pumpo, oz to bom sedaj poskusil nerediti, vgradil bom rele pol pa na plin servisu vprašal kje lahko poberem signal za rele. LP
NX650 Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 po 14 letih se vseeno nabere smeti, prejšnji teden sem menjal pumpo bencina, in kljub temu da sm očistil malo tiste plastike in filtre pred pumpo sem par dni kasneje je začelo nekaj cukat na bencin in pogledam na novo pumpo pa je bilo že vse črno, je nova pumpa dala zagon vsem smetem ki jih stara ni mogla dvignit z dna. (vedno imam med polovico in 1/3 tanka bencina). Sprašujem za pa zato ker nekateri sistemu baje ugasnejo pumpo, oz to bom sedaj poskusil nerediti, vgradil bom rele pol pa na plin servisu vprašal kje lahko poberem signal za rele. LP Signal za rele lahko pobereš na žicah ki odpirajo elektromagnetni ventil na uparjalniku ali pa na rezervarju (na multiventilu) enako je, ista žica. To ti je edina opcija, problem bo samo da tisti trenutek ko odpre elektromagnetne ventile ti bo prekinil napajanje za bencinsko črpalko, v tem trenutku bi znal malo cuknit ostane brez goriva. To rešiš s tem da daš rele z zamudo preklopa... nekaj sekund imaš dovolj pa ne boš čutil nič. To sem rešil tudi s tem da sem dal na krmilne kontakte releja večji kondenzator, zadrži preklop ravno toliko da je ok. Upam da ti pomaga kaj tole...
Frips Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 (popravljeno) ...brisano Popravljeno Marec 1, 2013. Popravil Frips
smasher Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 NX650, hvala za nasvet, ampak ventil rezervarja odpre takoj ko je mašina "pripravljena za plin" preklopi pa ko pridjeo obrati čez 2000, to je zato da slučajno nebi preklapljalo medtem ko je motor v minimumu ker bi takrat hitreje crknil. ps.: sicer pa trenutno rešujem težavo da mi meče hladilno tekočino vn iz ekspanzijske medtem ko kaže da je temperatura optimalna in bom moral preverit da ni kej narobe z glavo potem pa rešujem naprej malenkosti. LP
NX650 Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 Potem imaš sistem ki ločeno odpira, najprej rezervoar, potem pa na uparjalniku. Veži na tistega na uparjalniku, ker ta ne sme odpret prej. Tik pred preklopom mora odpret, zaradi tega daj to zakasnitev, glej pa da nazaj rele preklopi takoj, ker drugače ko ti zmanjka plina in gre na bencin ne bo štartal takoj bencinske črpalke in boš brez goriva. Starejši sistemi so imeli tako... katerega imaš?
smasher Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 DT Gas Tech Ve kdo kam bi lahko zginjala voda? Auto laufa normalno, temperatura ne niha, ne meče voide iz auspuha, v olju nism vidu vode in v vodi ne olja in niti saj, vodo začne metat vn ko je motor v delovni temperaturi, čez noč je voda kr zginla in ne najdem mesta kjer bi kapljalo (??) Avto Fiat brava LP
danci1973 Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 DT Gas Tech Ve kdo kam bi lahko zginjala voda? Auto laufa normalno, temperatura ne niha, ne meče voide iz auspuha, v olju nism vidu vode in v vodi ne olja in niti saj, vodo začne metat vn ko je motor v delovni temperaturi, čez noč je voda kr zginla in ne najdem mesta kjer bi kapljalo (??) Avto Fiat brava LP Pri meni je za to bil kriv slab čep na hladilniku, ki bi moral vzdrževati tlak 0,9 bara, pa ga ni... Voda je zato v motorju zavrela, para pa je potisnila preostalo vodo v raztezno posodo in nato še iz te. Ker se je to zgodilo med vožnjo, se je ponavadi vse skupaj posušilo, preden sem kaj opazil. D.
Frips Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 Podobna zadeva, ko mi je vrglo ven vodo (vse suho). Mala luknjica na eni od gumi cevi......
thumper Objavljeno Marec 3, 2013 Opozori Objavljeno Marec 3, 2013 samo vprašanje za thumperja, pri tistem vbrizgu tekoče faze, v čem je smisel da je poraba 25% večja? kolko moči se potem pridobi dejansko? Ker že pri mojem zastarelem sistemu sem pridobil nekaj (sicer so končni konji pri 7000obratih manjši za 5 pri pogonu na plin ampak jih je nekaj več med 4500 in 5000obr kjer je po moje dosti bolj uporabno območje). Torej če je poraba plina 25% večja kot bencina kakšen je to "šparanje" in pol če crkne injektor za bencin tudi plin ne gre skozi (??) LP pri klasiki z uparjalnikom se porabi nekaj bencina za segrevanje preden preklopi na plin - po preklopu je poraba plina +15%glede na bencinsko... pri indirektnem vbrizgu plina na motorjih z direktnim vbrizgom bencina je enako + cca.min 10% porabe bencina zaradi hlajenja bencinskih injektorjev ki so v izgorevalnem prostoru poleg plina ( da ne bo razumljeno napačno: če avto porabi na bencinu 10l je potem kombinirana poraba na 100kilometrov : 1l bencina + cca 10.4l plina med vožnjo na plin + seveda potreben bencin za ogretje uparjalnika).. pri direktnem vbrizgu tekočega plina skozi obstoječe bencinske injektorje avto vžge direktno na plin ! bencinske porabe dokler je plin v tanku NI!! pri izračunih je potrebno upoštevati , da imajo motorji z direktnim vbrizgom bencina pri enakih močeh nižjo porabo kot klasični z indirektnim vbrizgom ( primerjava : 150 KM 1.8 t motor ima porabo cca 10.5 do 12l ... ekvivalenten 1.8tsi motor s 160KM ima porabo med 8.5 ter 10l - bencina. .) če primerjamo max porabo 1.8t - 12 l bencina ter max porabo 1.8 tsi plina pridemo do stroška : 12x1.549€= 18.688€/100km za 1.8t ---- ter 12.5x0.818€=10.225€/100km za 1.8tsi..... prihranek je torej 8.463€/100km ..... še kakšen skeptik glede financ ?? če ti crkne bencinski injektor se ne boš vozil v nobenem primeru !!!! Plin ima manjšo energetsko vrednost na liter (LPG ~26 MJ/L, bencin ~32 MJ/L), zato je poraba večja. Ker pa je v Sloveniji cena bencina trenutno 189% cene plina, v Italiji pa več kot 200%, je 25% večja poraba meni čisto sprejemljivo šparanje. Kar se tiče povečanja moči - ker ima LPG višje oktansko število, je predvžig lahko bolj agresiven, kar lahko prinese nekaj moči. Ampak tega ne omogočajo vsi plinski sistemi - npr. moj tega ne omogoča. D. ga ni klasičnega plinskega sistema v normalnem avtu za na cesto , ki bi omogočal povečanje moči , ker je to ravno zaradi omenjene manjše energetske vrednosti plina to nemogoče ( če zanemarimo strošek goriva je možno povečanje moči na plinu napram bencinu le s povečanjem dovedene količine goriva v valj motorja - to pa je stvar , ki je krmiljena z odčitki lambda sonde za katero pa se ve , da želi ohranjato neko razmerje med zrakom in gorivom...če povečujemo dotok goriva se lahko loputa za zrak odpre le do max vrednosti nato začne lambda sonda zmanjševati vbrizg goriva a le do mejne vrednosti za katero je narejena - nato javi napako / check engine ) povečanje moči ter navora za cca2-3% se je pojavilo na testiranjih naprave na strojnem inštitutu na nizozemskem ...dejansko nihče ne razume točno zakaj a so se pač sprijaznili z dejstvom , da pri motorjih z direktnim vbrizgom goriva bolj paše plin kot bencin .. nekaj sigurno odpade na višjo oktansko vrednost , nekaj pa na nizko temperaturo samega plina pri vbrizgu kar blagodejno vpliva na višino temperature v valju motorja ...omenili so tudi boljše razporejanje plina v izgorevalni komori v primerjavi z bencinom... danci - ker je oktansko število plina višje od bencina deluje plin pri višjem kompresijskem razmerju bolje ker je veliko manj možnosti , da bi prišlo do samovžiga zaradi povišanja temperature ob kompresiji mešanice zraka in goriva pred dejanskim vžigom s svečko... no verjetno si mislil isto... Sicer pa vprašanje za ostale, ali plinski sistem izklopi črpalko za bencin alta vseeno laufa? (meni namreč črpalka za bencin pobira samo smeti in jih kroži v sistem) LP bencinska črpalka dela vseskozi - zaradi takojšnje potrebe po bencinu ko se zgodi preklop iz plina na bencin iz kateregakoli razloga... po 14 letih se vseeno nabere smeti, prejšnji teden sem menjal pumpo bencina, in kljub temu da sm očistil malo tiste plastike in filtre pred pumpo sem par dni kasneje je začelo nekaj cukat na bencin in pogledam na novo pumpo pa je bilo že vse črno, je nova pumpa dala zagon vsem smetem ki jih stara ni mogla dvignit z dna. (vedno imam med polovico in 1/3 tanka bencina). Sprašujem za pa zato ker nekateri sistemu baje ugasnejo pumpo, oz to bom sedaj poskusil nerediti, vgradil bom rele pol pa na plin servisu vprašal kje lahko poberem signal za rele. LP edina rešitev je , da očistiš tank! NX650, hvala za nasvet, ampak ventil rezervarja odpre takoj ko je mašina "pripravljena za plin" preklopi pa ko pridjeo obrati čez 2000, to je zato da slučajno nebi preklapljalo medtem ko je motor v minimumu ker bi takrat hitreje crknil. ps.: sicer pa trenutno rešujem težavo da mi meče hladilno tekočino vn iz ekspanzijske medtem ko kaže da je temperatura optimalna in bom moral preverit da ni kej narobe z glavo potem pa rešujem naprej malenkosti. LP jaz sem ravno prejšnjo nedeljo potem ko je bil avto ugasnjen od petka ter pod 50cm snega stestiral hladen vžig in preklop na plin pri obratih prostega teka ....potreben čas 2min 43s od vžiga na bencin.... ne vem kaj je narobe z vašimi napravami da nočejo preklapljati pri prostem teku? DT Gas Tech Ve kdo kam bi lahko zginjala voda? Auto laufa normalno, temperatura ne niha, ne meče voide iz auspuha, v olju nism vidu vode in v vodi ne olja in niti saj, vodo začne metat vn ko je motor v delovni temperaturi, čez noč je voda kr zginla in ne najdem mesta kjer bi kapljalo (??) Avto Fiat brava LP jap..kot so ti povedali ostali : če ti seka skozi ekspanzijo : ali zamenjaj čep na posodi s takim , ki omogoča/zadržuje potrebno vrednost pritiska v sistemu ali pa preveri tesnilo na glavi motorja - sploh če je fire motor je to pogost pojav....
thumper Objavljeno Marec 3, 2013 Opozori Objavljeno Marec 3, 2013 Signal za rele lahko pobereš na žicah ki odpirajo elektromagnetni ventil na uparjalniku ali pa na rezervarju (na multiventilu) enako je, ista žica. To ti je edina opcija, problem bo samo da tisti trenutek ko odpre elektromagnetne ventile ti bo prekinil napajanje za bencinsko črpalko, v tem trenutku bi znal malo cuknit ostane brez goriva. To rešiš s tem da daš rele z zamudo preklopa... nekaj sekund imaš dovolj pa ne boš čutil nič. To sem rešil tudi s tem da sem dal na krmilne kontakte releja večji kondenzator, zadrži preklop ravno toliko da je ok. Upam da ti pomaga kaj tole... Potem imaš sistem ki ločeno odpira, najprej rezervoar, potem pa na uparjalniku. Veži na tistega na uparjalniku, ker ta ne sme odpret prej. Tik pred preklopom mora odpret, zaradi tega daj to zakasnitev, glej pa da nazaj rele preklopi takoj, ker drugače ko ti zmanjka plina in gre na bencin ne bo štartal takoj bencinske črpalke in boš brez goriva. Starejši sistemi so imeli tako... katerega imaš? to se sliši tako strokovno ... a vseeno mi je jasno da tako ugasneš bencinsko črpalko ... kaj pa ko ti zmanjka plina in mora sistem preklopiti nazaj na bencin "just in time" ? sploh ob predpostavki , da ti takrat po muphyju bencinska črpalka potegne vso nesnago naenkrat iz tanka? zakasnitev dovoda bencina lahko botruje temu da motor ugasne za kratek čas ali pa zaradi smeti , ki jih potegne črpalka sploh ne deluje naprej na bencin.... če se to zgodi sredi desnega ovinka ter ti zaradi ugasnjenega motorja odpove servo volan ter ojačevalec/servo za zavore boš šel lepo naravnost ... in upal da se boš skantal solo brez ogrožanja ostalih udeležencev - naj omenim nedolžnih ker pač nimajo nobene veze s tem , da je nek domač mojster presegel zahteve in predpise evropskih standardov za plinske naprave ...
smasher Objavljeno Marec 3, 2013 Opozori Objavljeno Marec 3, 2013 Torej avto ne prešalta na plin v prostem teku zaradi tega ker kot si sam rekel včasih cukne in če cukne v prostemt eku bi lahko avto crknil, zato samo takneš gas in preklopi (ko se motor ogreje tukaj ni nič strašnega). Glede metanja vn hladilne nič novega, včeraj en krog ene dobrih 20km mestne vožnje in nič se ni zgodilo, pač taljanski auti so ko babe, ni nujno da je kej učasih so sam malo slabe volje Glede moči, izvoli graf dinamometra, sicer so bile izgube velike na koncu ker sem šel s starimi m+s gumami (ker mi jih ni bilo škoda uničit) in so se na koncu že dorbile. tmne črte (torej tmnomodra in rdeča) so bencin svetlejše (torej svtlo modra in oranžna plin) (ignorirajte podatke nad 6500 obrati takrat vrže računalnik kr neki v motor, po navodilih ima dejansko največjo moč motor pri 5500 obratih) Tako da pri 5500 ima res bencin večjo moč, ampak ima pri njižih obratih plin večji navor. (in kot si prej napisal Thumper se lahko da mešanico plin-zrak za kakšen % bolj bogato, ne vem kako so meni naštimali, ali pa so bencinski injektorji bili polni smeti)
dj_runner Objavljeno Marec 3, 2013 Opozori Objavljeno Marec 3, 2013 vidim da vas je dosti mojstrov glede plina in plinskih sistemov, kako se odnese sistem emmegas? hvala lp
thumper Objavljeno Marec 3, 2013 Opozori Objavljeno Marec 3, 2013 vidim da vas je dosti mojstrov glede plina in plinskih sistemov, kako se odnese sistem emmegas? hvala lp spodnji rang ..po ceni in kvaliteti materialov..še tomaž na dolenjki ga je prav hitro nehal montirati zaradi težav...
dj_runner Objavljeno Marec 3, 2013 Opozori Objavljeno Marec 3, 2013 ja ker cena je ugodna, zato sem raje vprašal. Torej boljše da dam cca 500€ več pa te vem kaj dam not?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se