Skoči na vsebino

Avto na plin - kje vgraditi


mkonci

Priporočene objave

ja ker cena je ugodna, zato sem raje vprašal. Torej boljše da dam cca 500€ več pa te vem kaj dam not?

v kateri avto ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to se sliši tako strokovno ... a vseeno mi je jasno da tako ugasneš bencinsko črpalko ... kaj pa ko ti zmanjka plina in mora sistem preklopiti nazaj na bencin "just in time" ?  

  sploh ob predpostavki , da ti takrat po muphyju bencinska črpalka potegne vso nesnago naenkrat iz tanka? 

zakasnitev dovoda bencina lahko botruje temu da motor ugasne za kratek čas ali pa zaradi smeti , ki jih potegne črpalka sploh ne deluje naprej na bencin....

 če se to zgodi sredi desnega ovinka ter ti zaradi ugasnjenega motorja odpove servo volan ter ojačevalec/servo za zavore  boš šel lepo naravnost ... in upal da se boš skantal solo brez ogrožanja ostalih udeležencev - naj omenim nedolžnih ker pač nimajo nobene veze s tem , da je nek domač mojster presegel zahteve in predpise evropskih standardov za plinske naprave ...

 

Sam sem imel tako narejeno, se dobro obnese. Pogoj je da ti bencinska črpalka in regulator tlaka tesnita, pomeni da ti drži tlak v sistemu. Zato tudi tista zakasnitev ki sem jo omenil prej, ko ti preklopi na plin bencinska črpalka deluje še nekaj sekund in ustvari tlak v sistemu ki ga potem drži regulator ko črpalka ugasne. Ko se zgodi nazaj preklop na bencin imaš tlak (bencina v sistemu) in takoj ko zaprejo elektromagnetni ventili dotok plina ti štarta bencinsko črpalko, če je vse ok ti ne bo nič cuknil. To je iz izkušenj, če pa kaj ni v redu okol črpalke ali regulatorja tlaka bencina... potem bo pa sigurno cuknilo, crknil ne bo motor kar tako...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ker cena je ugodna, zato sem raje vprašal. Torej boljše da dam cca 500€ več pa te vem kaj dam not?

Emmegas, pred cirka 3 leti sem se srečal s tem, z injektorji plina je bil problem takrat, nemiren prosti tek in posledično check engine lučka, reklamacija, potej je blo ok.. to je kolk vem o tem..

Za kater avto se gre? ČE se spomnem prav nekje pri Velenju to montirajo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mercedes CLK 200, vprašal sem pri avtonaplin. 

kateri avtonaplin ?????

tale .com   http://www.avtonaplin.com/predelava-avta-na-plin  kjer ne znajo napisati v katerem kraju so -http://www.avtonaplin.com/predstavitev-podjetja  ( o podjetju )

in dajo zraven teksta o računalniku sliko modula ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem imel tako narejeno, se dobro obnese. Pogoj je da ti bencinska črpalka in regulator tlaka tesnita, pomeni da ti drži tlak v sistemu. Zato tudi tista zakasnitev ki sem jo omenil prej, ko ti preklopi na plin bencinska črpalka deluje še nekaj sekund in ustvari tlak v sistemu ki ga potem drži regulator ko črpalka ugasne. Ko se zgodi nazaj preklop na bencin imaš tlak (bencina v sistemu) in takoj ko zaprejo elektromagnetni ventili dotok plina ti štarta bencinsko črpalko, če je vse ok ti ne bo nič cuknil. To je iz izkušenj, če pa kaj ni v redu okol črpalke ali regulatorja tlaka bencina... potem bo pa sigurno cuknilo, crknil ne bo motor kar tako...

postavljaš neke pogoje o tesnenju pri avtu , ki ima hude probleme z nesnago v tanku ... kaj pa če ima sistem povratni vod skozi katerega spusti pritisk ???

in ko se ti nesnaga namesto da bi po malem krožila ter se ulovila v bencinski filter nabere pri črpalki v tanku ter pobere ob zagonu črpalka vso svinjarijo naenkrat?

pa itak je ta tvoja verzija mogoča samo pri malce starejših avtih ... recimo pri astri 1.4 turbo pogori na celi črti ker ima dva senzorje pritiska..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

postavljaš neke pogoje o tesnenju pri avtu , ki ima hude probleme z nesnago v tanku ... kaj pa če ima sistem povratni vod skozi katerega spusti pritisk ???

in ko se ti nesnaga namesto da bi po malem krožila ter se ulovila v bencinski filter nabere pri črpalki v tanku ter pobere ob zagonu črpalka vso svinjarijo naenkrat?

pa itak je ta tvoja verzija mogoča samo pri malce starejših avtih ... recimo pri astri 1.4 turbo pogori na celi črti ker ima dva senzorje pritiska..

Vsak povratni vod ima regulator tlaka, ker ga drugače ne moreš ustvarit tlak v napajalnem vodu. In vsak avto ima povratni vod skozi katerega vrača viška bencin v tank- povratni vod. Do regulatorja imaš tlak v sistemu, tam so tudi senzorji pritiska, za njem ga ni ker se razbremeni v tank. Če je nesnaga, kar dvomim da je je toliko, stvar ne deluje tako kot bi morala... treba poštimat ker drugače ne deluje tako kot mora... Glede Astre... moja teorija pade v vodo? Poglej si kje so nameščeni senzorji pritiska, da ne boš govoril na pamet..pa boma potem dalje... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mercedes CLK 200, vprašal sem pri avtonaplin. 

Vprašaj še drugod, da dobiš ponudbe pa se odločiš za tisto ki misliš da je najboljša.... koliko je cena pri teh za emmegas?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem dal dva naredit pri atoplincenter - rudnik, oba ok ugdno in brez tezav ;)

Pred tem sem imel 2 narejena v trebnjem z Landirenzo sistemom tudi OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem dal dva naredit pri atoplincenter - rudnik, oba ok ugdno in brez tezav ;)

Pred tem sem imel 2 narejena v trebnjem z Landirenzo sistemom tudi OK.

 

Za kateri sistem gre pri prvem ugrajevalcu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj končan agc compact v A4   :OK: , o zanesljivosti in če me bo kaj  :l_01:  javim ko bodo kilometri za njim...

Ker nas je tu več ki imamo avto na plin bi lahko vsak povedal kater sistem je imel oz. ima in izkušnje, probleme, koliko je prevozil z njem itd... 

Nekomu ki se podaja v te vode bi lahko pomagali na tak način...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok evo,....

 

Audi A4, 2.0 -> PRINS -> cca 62.000 km pred kratkim, nobenih težav od samega začetka. Zelo lično in strokovno mintirano.

 

Ok, pred cca 10k mi je crknil valvecare (baje je mehansko kapituliral,ni doziral več), zamenjano v garanciji b.p. sedaj na rednem servisu. Avto je tudi med "okvaro" valvecar-a deloval b.p., zato sem se "pritožil" šele ob rednem servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok evo,....

 

Audi A4, 2.0 -> PRINS -> cca 62.000 km pred kratkim, nobenih težav od samega začetka. Zelo lično in strokovno mintirano.

 

Ok, pred cca 10k mi je crknil valvecare (baje je mehansko kapituliral,ni doziral več), zamenjano v garanciji b.p. sedaj na rednem servisu. Avto je tudi med "okvaro" valvecar-a deloval b.p., zato sem se "pritožil" šele ob rednem servisu.

kk si pa vedo, da je valvecare fuč?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni doziral, tekočina v flaški je bila po 5k na istem nivoju (zdrži cca 15k). Potem je pa majstr na sservisu dejal, da je el.črpalka (ali kaj že) fuč in jo zamenjal z novo.

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo še moje.....

Leta 2004 začel s plinom......  Megan 1,6   OMVL, s tem prevozil 140.000 km, takrat bili problemi z injektorji šli so po 20.000 km, v garanciji zamenjano z novimi ki so bili ok, zdržali dokler sem vozil to 120.000 km b.p., v garanciji še odpovedal senzor tlaka plina (tudi nekje 20.000 km), drugo je bilo vse ok. Takrat vgradnja ni bila nekaj da bi se hvalil z njo (plineks)..ampak je delalo...sistem dober, le tisti prvi so imeli hibo s temi injektorji in senzorjem tlaka, potem so to poštimali in je bil ok. Tudi uparjalnik ni bil v teh kilometrih nič odpiran, vse kar je bilo potem samo filtri nobenih nastavitev, pozabiš da imaš.

 

Honda Legend 3,2  AGC- zenith, vgradil sam, prevozil sem samo nekaj tisoč z njo, delalo v redu, pokvarilo nič.....sistem ok, bi dal še enkrat.

 

BMW 525iAT LANDIRENZO, že kupil vgrajeno imel takrat s plinom 20.000 km, jaz sem jih naredil še 80.000 z njim. Pokvarilo nič, 2x čistil injektorje v ultrazvoku, drugo samo filtri in vozi,

 

Chrysler Voyager 2,4 OMVL vgradil sam, prevozil 40.000 s tem nisem niti pogledal, tudi filtri niso bili menjani, dela super, pozabiš da imaš plin.(Ni več tistih hib kot prve generacije),

 

Audi A4 1,8 AGC compact vgradil sam, mislim da nebi smelo bit problemov, ima res dobre nastavitve... kompenzacije v glavnem dobra zadeva... kako se obnese povem čez čas :) včeraj bilo šele vgrajeno danes še dela  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-Jeep Grand Cherokee Overland 4.7 HO (190kW), letnik 2002

-vgrajen sistem G1 empulse evolution8..kar koli že to je :music4:  rezervoar 75l namesto rezervnega kolesa.

 

S plinom prevoženih 15000km. Poraba 2l višja kot pri bencinskem pogonu, torej 19l namesto 17 :smoke:  Razlika v moči očitna. Če preklopiš na bencin je tako kot bi te nekdo brcnil v rit :closedeyes:

Mogoče posledica rahle specifičnosti motorja, zvišana kompresija, platinum svečke... Ko preklopi iz bencina na plin, se ne občuti nič. Preklaplja pri 65 stopinjah. To pomeni pozimi 2km, poleti pa 300m...torej je jasno kakšen je termični izkoristek motorja :)

Kar se pa vgradnje tiče je pa tako...šobe so z epoksijem prilepili v kompozitni kolektor, ko so nameščali računalnik za plin so prestavili akumulator proti sprednjemu delu avta, da je štrlel čez rob blatnika, zaprli pokrov motorja...rezultat je pa znan, bunka na pokrovu :BUA:  Ko so to ogromno jekleno piksno dvigali na dvigalu so ga točkovno podprli pod pragove...rezultat, vdrti pragovi :klicaj:  Pa tudi na splošno ni na visokem nivoju vgradnja...vezice in izolirni trak so zakon :klicaj:  Sam bi precej bolje naredil.

Za narejeno škodo so obljubili povračilo stroškov, ki jih pa še nisem videl. Jim bom še enkrat zatežil pri servisu na 20000km oziroma prvič ko bom v Celju.

Cena vgradnje je bila 2000€, konkurenčni Prins pa 2700€.

Popravljeno . Popravil Tomyboy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-Jeep Grand Cherokee Overland 4.7 HO (190kW), letnik 2002

-vgrajen sistem G1 empulse evolution8..kar koli že to je :music4:  rezervoar 75l namesto rezervnega kolesa.

 

S plinom prevoženih 15000km. Poraba 2l višja kot pri bencinskem pogonu, torej 19l namesto 17 :smoke:  Razlika v moči očitna. Če preklopiš na bencin je tako kot bi te nekdo brcnil v rit :closedeyes:

Mogoče posledica rahle specifičnosti motorja, zvišana kompresija, platinum svečke... Ko preklopi iz bencina na plin, se ne občuti nič. Preklaplja pri 65 stopinjah. To pomeni pozimi 2km, poleti pa 300m...torej je jasno kakšen je termični izkoristek motorja :)

Kar se pa vgradnje tiče je pa tako...šobe so z epoksijem prilepili v kompozitni kolektor, ko so nameščali računalnik za plin so prestavili akumulator proti sprednjemu delu avta, da je štrlel čez rob blatnika, zaprli pokrov motorja...rezultat je pa znan, bunka na pokrovu :BUA:  Ko so to ogromno jekleno piksno dvigali na dvigalu so ga točkovno podprli pod pragove...rezultat, vdrti pragovi :klicaj:  Pa tudi na splošno ni na visokem nivoju vgradnja...vezice in izolirni trak so zakon :klicaj:  Sam bi precej bolje naredil.

Za narejeno škodo so obljubili povračilo stroškov, ki jih pa še nisem videl. Jim bom še enkrat zatežil pri servisu na 20000km oziroma prvič ko bom v Celju.

Cena vgradnje je bila 2000€, konkurenčni Prins pa 2700€.

ti želim veliko brezskrbnih kilometrov...sam ko ti bo ventile stolklo da boš toliko pošten in boš tu povedal kako si dobil povrnjeno...upam, da si bil toliko pameten in v prevzemnem zapisniku dopisal poškodbe , ki so ti jih zakrivili...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vgrajeno mazanje ventilov, mazalnega oz. hladilnega sredstva pokuri nekje 1l/1000km. Je pa klasicni sistem, imam namen nadgradnje na elektronskega s svojo crpalko. G1 ima 7letno garancijo na vgradnjo ter komponente. Ventili bi se lahko poskodovali le ob nepravilnem delovanju ali vgradnji plinskega sistema, kar pa po mojem tolmacenjem gre pod garancijo. Sploh pa ni nobenega strahu da bi jih kar zabilo. Ce vse dela kot mora nima kaj bit. Res nima smisla paniko zganjat. 

Moj serviser me je le opozoril naj vsake toliko casa preklopim na bencin, ker se je ze zgodilo da so se bencinski injektorji zamazali in jih je bilo treba menjat.

 

ti želim veliko brezskrbnih kilometrov...sam ko ti bo ventile stolklo da boš toliko pošten in boš tu povedal kako si dobil povrnjeno...upam, da si bil toliko pameten in v prevzemnem zapisniku dopisal poškodbe , ki so ti jih zakrivili...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vgrajeno mazanje ventilov, mazalnega oz. hladilnega sredstva pokuri nekje 1l/1000km. Je pa klasicni sistem, imam namen nadgradnje na elektronskega s svojo crpalko. G1 ima 7letno garancijo na vgradnjo ter komponente. Ventili bi se lahko poskodovali le ob nepravilnem delovanju ali vgradnji plinskega sistema, kar pa po mojem tolmacenjem gre pod garancijo. Sploh pa ni nobenega strahu da bi jih kar zabilo. Ce vse dela kot mora nima kaj bit. Res nima smisla paniko zganjat. 

Moj serviser me je le opozoril naj vsake toliko casa preklopim na bencin, ker se je ze zgodilo da so se bencinski injektorji zamazali in jih je bilo treba menjat.

-Jeep Grand Cherokee Overland 4.7 HO (190kW), letnik 2002

 

Mislim da se nimaš kaj sekirat glede ventilov, Chrysler 300m 3,5 HO s 183 kw je imel znanec v lasti nekaj let. Vgrajen je imel landirenzo brez mazanja ventilov, ni imel nobenih problemov ne z samim motorjem niti ne z plinsko instalacijo. Zmogljivosti se pa avtu niso kaj opazno poslabšale, tako da po vsej verjetnosti se tile mojstri niso kaj prida ubadali s tvojim da bi ti ga nastavili v nulo. Spomnem se samo ene misterije v zvezi s tem, zračni filter je pri tem avtu močno vplival na delovanje plina (zmogljivost), na bencinu se ni poznalo, pogosto moral menjavat....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj ima pa zračni filter pri vsem skupaj veze ??? avto mora na plinu delati kot na bencinu ....

 

1l/1000km je preveč ...zaradi prevelikega doziranja mazalnega sredstva lahko trpi katalizator... če primerjaš , da gre poraba maziva glede na porabo goriva ter to primerjaš z mojim balenotom , ki ima plinsko porabo 10 litrov na 100km ter porabo valve care-a 0.5l/15000km , potem imaš predozirano - 

5x!!!!

 

4,7HO motor je drugačne zasnove ter izdelan iz drugih materialov - ventili ter sedeži ventilov - kot 3.5 HO (ta je predhodnik 3.5 motorjev v modelu 300c katerega so konstrukcijsko prilagodili/spremenili - in ravno 3.5 motorji v 300c imajo težave z ventili )..

 

to da se voziš vsake toliko časa na bencin je ravno zaradi ventilov... ne zaradi bencinskih njektorjev ... in bencinskih injektorjev ni potrebno menjati ampak se jih samo očisti !!! ( če ti jih zamenja te je oskubil na polno !!! )  wtf...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem šel preverit koliko mazalnega sredstva sem porabil...2 kanti-4l za 15000km...0,26l/1000km :blush: Tole bo bolj prav. Upoštevaj pa da moj porabi 2krat več kot baleno :smoke:

Podatek za1l/1000km sem pa dobil na Prinsu ko sem se zanimal za vgradnjo. Ne me strašit s katalizatorji :music4: Imam 3 katalizatorje in 4 lambda sonde :OK:

Kje pa kupujete mazalno sredstvo? Ker pri nas so kar hude cene, bom verjetno naročil preko ebaya kakšnih 5l, je pol cenejši.

 

Ja zanimivo je da je 4.7HO motor občutljiv na ventilih, glede na to za kakšen masiven stroj gre. Plinski sistem deluje tako kot mora, v rezervoarju je vedno vsaj ena četrtina bencina, mazalno sredstvo redno dolivam, tako da sem brez skrbi glede kakšnih negativnih posledic za motor.

To vem da je zaradi ventilov kdaj dobro preklopit na bencin. Injektorji naj bi se zabasali Jeepu ki je imel noter Prins sistem, prevozil pa čez 60000km, večinoma samo na plin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za Valvecare vzamem flasko kr pri Prinsu. Ene 15k mi zdrzi.

Hmm ne apomnem se kdaj sem nazadnje na bencin vozil.Ok tistih par sto metrov ob zagonu,ko je hladen,ne stejem:)

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!