v3sn4 Objavljeno December 18, 2009 Opozori Objavljeno December 18, 2009 sem mela podoben roblem na stari fiesti v mrazu,sam da jo je se moril zraven (zgubljala moc in hitrost).....v dveh mesecih je ribnla poslus fante...mal kable pa svecke pa to preglej,samo se ne bo ustimal..
Cartman Objavljeno December 18, 2009 Opozori Objavljeno December 18, 2009 Moji sošolki iz faksa je to delal. Je imela s seboj zmeraj WD40, da je nasprejala razdelilno glavo, potem pa je spet šel nekaj časa. Sicer mi kombinacija WD40 in delovanja nikoli ni bila preveč jasna, ampak očitno je bilo nekaj narobe z razdelilno glavo. wd40 odganja vodo/vlago. ko to našpricaš še malo pojugaš kable in problem odmakneš za N časa. (N je ponavadi kratek) suhi 1
thumper Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 wd40 odganja vodo/vlago. ko to našpricaš še malo pojugaš kable in problem odmakneš za N časa. (N je ponavadi kratek) če kupiš avto do 1000 evrov ne moreš pričakovati , da bo 3 leta brez problemov . take avte kupujejo študenti teologije in pa mi, prvi ker nimajo (še)denarja, mi pa zato ,da se ob problemih ob -15stC zatopimo pod havbo in ne mislimo na furco u motorjem.... marsikateri kabelčevelček se da še kar permanentno osvežiti s stiskom klešč - z občutkom ... kontakti za svečke in vžigalne tuljave pa se malo odpre in očisti z brusnim papirjem 1500... wd40 je za površinsko odganjaje vlage... za kontakte je ---- kontakt sprej ! suhi 1
durhmarsh Objavljeno December 20, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2009 (popravljeno) Čaki, ti bi rad, da ti kle na forumu zrihtajo avto zastonj, sam pa tut toliko nisi, da bi odprl havbo motorja in potegnil s sveče kabel enega po enega? Mal te bo butnilo, ko boš prijel unga, ki prebija, to bo pa to. In ja, po vsej verjetnosti so kabli od sveče, prebija ti pa zato, ker je vlažen zrak, zvečer pa še posebej. In ja, kr nabijajte mi minuse, se ne sekiram prav nič. nč ti ne bom nabiju minuse...lej če maš prvi avto, verjem da nimam pojma kaj bi to lahko delal itd. pomoje tudi ti nisi v prvo vedu vse o avtu....pač vprašu sem če bi kdo kej vedu saj je forum temu namenjen... nism se pa mislu z nobenmu kregat.... pač se ne spoznam na avte ker je prvi moj avto....čez čas bom vedu veliko več itd. (izkušnje..itd )... ugotovu sem da prebija na enemu od kabelnih za svečko...situacijo rešujem z WD(za kratek čas)...čez nekaj dni zamenjat in to bo to.... hvala vsem za pomoč... LP Popravljeno December 20, 2009. Popravil durhmarsh
Guest Brumer Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 ps: vem za bencin mam za nek servis ne...sem študent itd....upam da razumete... LP Hvala za odgovore Nisem prej nič bral v tej temi zato ti šele danes odgovarjam: Kakor opisuješ to napako je to,da ti zmrzuje v vsisnem sistemu kar se pri avtih dogaja lahko že pri zunanji temperaturi +5 stop. Namreč ko je zunanja temperatura pod +5 mora mašina (sesalni sistem) dobivat segret zrak.Zdaj pa poglej,če je na zračni filter montirana cev iz izpušnega kolektorja odkoder dobi sistem topel zrak pozimi.Namreč pri nekaterih avtih predvsem starejših moraš v jeseni to sam prešaltat pri novejših pa to naredi termo šalter v plastični cevi pred zračnim filtrom.Če tega sistema ta tvoj avto nima potem je grelec električni v samem vsisnem kolektorju in je defekten(negreje), če sam nenajdeš napake boš pač moral v delavnico.Sam sem to napako z defektnim elektro grelcem imel perd leti pri Cliotu 1400 RT. Cartman, dore, Gregc in 1 other 2 2
durhmarsh Objavljeno December 20, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2009 Brumer: fora je tut v tem da motor dela čist na meji delovanja....če razumeš....k daš pa malo gasa pa čist lepo dela...nč da bi ga kej treslo itd.... teško ti razložim.... pa tut če daš na hitr veliko gasa( ko je še motor mrzu)...hoče kr crknt... danes sem se peljal cca 40km in kljub temu da je motor biu gorak, je še zmeram ročko od menjalnika kr treslo, ko laufa na mestu....z malo gasa pa čist use normalno. grem v torek v delavnico pa da vidm kaj bo povedu....
LooLekSLO Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 nč ti ne bom nabiju minuse...lej če maš prvi avto, verjem da nimam pojma kaj bi to lahko delal itd. pomoje tudi ti nisi v prvo vedu vse o avtu....pač vprašu sem če bi kdo kej vedu saj je forum temu namenjen... nism se pa mislu z nobenmu kregat.... pač se ne spoznam na avte ker je prvi moj avto....čez čas bom vedu veliko več itd. (izkušnje..itd )... ugotovu sem da prebija na enemu od kabelnih za svečko...situacijo rešujem z WD(za kratek čas)...čez nekaj dni zamenjat in to bo to.... hvala vsem za pomoč... LP Se mi je zdelo Le zamenjaj kable in še razdelilno kapo pa bo za nekaj časa mir. Pa ne kupuj nekih ponaredkov!! Sem kupil najprej poceni razdelilno kapo in sem jo sredi poti zlomil, ko se preizkušal kable na njej. Še dobro, da sem imel staro (še preden sem ugotovil, da so kabli).
durhmarsh Objavljeno December 20, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2009 kuk si dal da so ti zrihtal? oz. kuk pridejo kej kabli? ponaredki so kr velik cenejš...na vw servis bom šu pa kupu kar bo potrebno da bo za nekaj časa...upajmo...
thumper Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 kuk si dal da so ti zrihtal? oz. kuk pridejo kej kabli? ponaredki so kr velik cenejš...na vw servis bom šu pa kupu kar bo potrebno da bo za nekaj časa...upajmo... jaz bo vseeno vprašal tudi drugje ,recimo stahlgruber... za primerjavo...
durhmarsh Objavljeno December 20, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2009 hvala bom si malo pogledu...malo bom še po drugih prodajalnah pogledu... drugače sem pa zadnič en del rabu....in je biu pri vw prodajalcu cca43evrov....v eni drugi trgovini(ne vw servis) kjer prodajajo vse dele za "vsa" vozila je bil ponaredek(pomoje) cca17evrov... kupu sem pa tisto plastiko ki je na desni strani motorja, kjer pridejo cevi za hlajenje gor...
Dolenc™ Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 Za dele si pomagaj s trgovinami hercules, euroton, turboshop, IST in ponavadi prideš ceneje čes (ne pa vedno). Se pa za kašno stvar splača kar serviserju it(če ni glih malenkost. Recimo jst sem za sestro za enga Nisana gledal zavorne ploščice za en disk, so bile v teh trgovinah 45eur, je peljala kar na servis in je dala za oba diska + nekaj olja za dolit + delo 50eur dotem 1
LooLekSLO Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 kuk si dal da so ti zrihtal? oz. kuk pridejo kej kabli? ponaredki so kr velik cenejš...na vw servis bom šu pa kupu kar bo potrebno da bo za nekaj časa...upajmo... To sem sam zrihtal. Kable zamenjati je nekaj najlažjega. Če hočeš poceni pojdi na kak avtoodpad in dobi rabljene original dele. Ponaredki so ceneje, vendar ko se ti nekaj pokvari (kot se je meni zlomilo) moraš pa nazadnje vseeno kupiti original del!
simonsi Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Jaz bi pa neki za dva jurja, mogoče dva pa pol. Razumna poraba, ugodno vzdrževanje, zanesljivost, pa čim manj kilometrov. Avtov ko dreka, ampak ko malo bolj konkretno iščem pa ni nič pametnega. Kakšen predlog, ideja?
Guest Brumer Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Brumer: fora je tut v tem da motor dela čist na meji delovanja....če razumeš....k daš pa malo gasa pa čist lepo dela...nč da bi ga kej treslo itd.... teško ti razložim.... grem v torek v delavnico pa da vidm kaj bo povedu.... Če ti težko razložiš, kako bi šele jaz mogel to pravilno razumet.Kajti po opisu je to lahko več napak, kot ti je bilo že svetovano najprej je mogoče res najbolje in najceneje probat z novimi-drugimi kabli+kapa+rotor ni pa rečeno, da bo stvar delovala-mogoče??? Sicer pa daj avto v delavnico na tester in bo sigurno pokazal napako.Govorim napamet po opisu bi bilo lahko termo tipalo tem.motorja,ali potenciometer lopute plina,podtlačni regulator itd.itd. dotem in dore 2
Dolenc™ Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 (popravljeno) Toyota yaris Nekaj v tem rangu al pa mogoče kak eur več kupuje moja mama trenutno avto, seveda sem tehnični svetovalec Vrjetno ima mama malo drugačne zahteve, ona potrebuje to kot želiš ti, se pravi komot avto s čim manj vzdrževanja, s tem da je že malo starejša more bit še pregleden, lahek za vozit, ne prevelik, čim več komforta, predvsem namenjen mestni vožnji (služba-nazaj) in poleti kdaj do morja, pa ker je baba seveda kdaj v šoping Kar sem si ogledoval od avtomobilov je -kot sem že rekel Toyota yaris , baje mali piki gre, tudi pri 1.0 konfiguraciji, ker je toyota s tem pričakuješ vzdržlivost, meni so jo vsi lastniki pohvalili. Malo me edino skrbi kaj se zgodi s tistimi parimi konji(68) ko vklopiš klimo, tako da zaenkrat ostane backup plan, pa avto je pač mali piki. Pri japonskih avtomobilih je potrebno malo dotočevati olje, neki mi je en mehanik razlagal zakaj pa sem pozabil, slišalo se je logično -Citroen xara II, v teoriji zelo hvaležen avto, vendar ni tako všečen za vozit, nekako ceglasto-trd deluje, kar se tiče vzdrževanja, pa veliko pohval, razen neke serijske napake da so žarnice rade pregorevale. -Vse kar je od vw niti pogledam ne -Renaulti, za ta denar dobiš lepo ohranjenega cliota, 1.5 dizel recimo okoli l03, ki so kar hvaležne mašine, poraba je ob normalni vožnji pod 5l. Super se vozi, mehko vendar stabilno. Z okvarami je pa tako, naj bi avto delal, vendar je malo odvisno od sreče, sem že naletel na koga, ki je kupil novega pa so se stalno neke lučke prižigale in raznorazni mehaniki niso našli vzroka. Spet drugi, družinski avto, kupljen nov, razen rednih servisov nobenega problema(pa avto pri hiši 5l+). Pri renaultu je veliko odvisno od sreče, vendar če dobiš kakšnega primeren letnik od prvega lastnika mislim, mislim da je zelo dobra varijanta. -megane, drugi model za ta denar ne dobiš, prvega pa, fazo 2(malo posodobljen izgled), podobna zgodba kot s cliotom, avto se pelje super, vzdrževanje ni drago, normalna poraba, vendar odvisno na kaj naletiš. Načeloma so Clasik varijante kar vredu, coupeji pa malo manj, namreč za ta denar si ga kupi kak šmrkolj in potem se ve kako se dela z avtom. Pri nas zelo dobra podpora(jebiga največ je renojev ) -Mazda, za tak denar dobiš kakšno varijanto 323, mislim da F, tista, ki zgleda kot karavan pa to ni. Jaz osebno sem najbolj navijal za tega, vendar nekako ne potegne(ne po moči, ampak osebnostno). Clio se lepše pelje. Je pa spet mazda, načeloma to kar gre naprej, kar je nekoč bil golf -Gledal sem še razne "Ševroleje" in podobno navlako, pa so mi jih, tudi serviserji odsvetovali, ker (ako so lagali mene, i ja lažem vas) naj bi avti do 100k km delali solidno potem se pa počasi začnejo težave. -hyunday, meni vozne lastnosti ne potegnejo, podobno kot pri xsari ali pa še malo slabše, čuden, ceglast občutek pri vožnji. Drugače nekih hudih težav z vzdrževanjem nimajo, če je pa bila kaka napaka(recimo menjalnik) pa je pri teh letis sigurno že odpravljena. Gledal sem accente, probal sem pa še coupeja (lep je voz se pa k ladja ) -kia, veliko, za malo denarja, kar hvaležni avtomobili, ponavadi veliko opreme, so pa nekateri lastniki pojamrali nad porabo in pa kdo mora kdaj kako malenkost popravit(kaki slabi spoji itd..), drugače pa brez večjih težav, za ta cenovni razred ima kar nekaj izbire, ni slaba ideja. -honda, kar sem jaz gledov je bila podobna situacija kot pri megan coupeju, kupijo jih frajerčki da imajo hondo, do servisa pa zlije še enkrat toliko olja koker ga gre notri v mašino. -še Peđoja sme pozabil, to pa je stanje od avta, saj to kar dobiš za mali denar, ponavadi 206. Slabo se pele, nikamor ne gre, raznorazni problemi, tudi po statistikah(če gledaš recimo l05, ko so se 02-03(kar dobiš za ta denar prodajali) je ta znamka na zadnjem mestu, povsod , dva cimra lastnika te znamke, sekret od avta (oba sta vseeno ful zadovolna) Če bo kaj v pomoč, toliko sem jaz gledal za ta denar, nakoncu sem se odločil za clio 2, faza 2, vendar bencinarja(ker za dizla kratke vožnje niso vredu), mama je pač že celo živlenje na renojih in ji stil vožnje odgovarja, treba je priznat da se res lepo peljejo, zato sem ga tudi sam nabavil, koliko problemov imaš z avtomobilov je pa malo odvisno od sreče, pa vidi se tudi koliko lastnikov je že zamenjal. Pa še to, ko sem sam kupoval sem si rekel, da ne bom uzel od preprodajalca, pa sem kasneje ugotovil da tudi če je prvi lastnik, je lahko avto čisto sfukan, kašen pri preprodajalcih se pa najde vredu, tko da od tega ni odvisno stanje avta, je pa res da pri lastniku če malo vrtaš zveš kaj je bilo z avtom, preprodajalc pa ne bo imel pojma. Popravljeno December 22, 2009. Popravil Dolenc™ suhi, Kor13 in dotem 3
Guest Brumer Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Sploh semineda vsega brat,kar pa sem prebral je kot bi reklame na RTV-ju gledal ali radijo poslušal, preveč veš,mama pa bo z avtom, ki ji ga boš ti svetoval sigurno nezadovoljna. Ps: pa eno nepozabi,če bo kupila rabljen avto, glej da boš imel vsaj dobrega mehanika - serviserja v bližini npr. če bo kupila Toyoto bo drag prevoz na najbližji servis. sesir, klimbra in dore 2 1
Dolenc™ Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Mehanike imam dobre, avtoelektričarja pa tud enga vredu poznam Pač delim moje ugotovitve, na hitro, nisem se vsebinsko poglabljal. Mama bo pa zadovolna, ker če ji ne bom dobro kupil jih bom jaz poslušal tako da bom dobro izbral
simonsi Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 (popravljeno) Ej, lepa hvala Dolenc za tvoj spis, zdaj moram samo še preštudirat o kakšnih fazah avtov govoriš, bi mi bilo lažje če bi letnik zraven napisal. Ja, avto bo za v ljubljano, tko da karoserijsko ne bo nič merkan, pa da ni nek obavten požeruh. Popravljeno December 22, 2009. Popravil simonsi
Dolenc™ Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 (popravljeno) Pri renaultih vidiš ponavadi spremenjen dizajn(seveda tudi kaj drugega), recimo clio 2 faza 1 ima take okrogle luči, faza 2 pa malo bol našpičene, podobno je pri meganu, bol našpičen spredni konc. Drugi avtomobili imajo tudi nekateri podobne fore, vendar za renaulte bol vem ker pač imam kolega, ki me malo poinformira faza1 faza2 Popravljeno December 22, 2009. Popravil Dolenc™
LooLekSLO Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 Za ta denar bi jaz iz tvojega seznama vzel Cliota. Mogoče bo kakšen problem z elektriko (razni šalterji), drugače bo deloval brezhibno. Ne vem zakaj si proti vw, saj bi bil Polo zelo dobra izbira. Korejcev se na daleč ogni!!!
sesir Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 (popravljeno) fora je tut v tem da motor dela čist na meji delovanja....če razumeš....k daš pa malo gasa pa čist lepo dela...nč da bi ga kej treslo itd.... teško ti razložim.... pa tut če daš na hitr veliko gasa( ko je še motor mrzu)...hoče kr crknt... danes sem se peljal cca 40km in kljub temu da je motor biu gorak, je še zmeram ročko od menjalnika kr treslo, ko laufa na mestu....z malo gasa pa čist use normalno. Pri men je bil pred leti,ko sem imel polo podoben problem...In kaj je na koncu bilo....Dol sem dobil zračni filter in tam ko pride gor air box sem luknjo na uplinjaču ščistil z WD40-je blo vse črno znotri.In pol je prosti tek bil še neki časa visok recimo 20kilometrov ali manj.Potem pa je bilo vse 5! kuk pridejo kej kabli? ponaredki so kr velik cenejš...na vw servis bom šu pa kupu kar bo potrebno da bo za nekaj časa...upajmo... Mene so enkrat nasrali,da so kabli,ko je bila "cin špula"in sem dal 8500sit za polo 1.0 mam pa še stare doma,ki sigurno delajo... Popravljeno December 23, 2009. Popravil sesir
durhmarsh Objavljeno December 23, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 23, 2009 dans biu pri serviserju (kolegu)...vzrok: svečke zamenjat...ter bencinski filter...ni biu menjan še pa še...45evrov z delom vred...nwm kuk kej stane tut nwm kuk je bilo delo....zrihtano je...avto zdej velik bolj vleče...je pa reku da ga nej na AC mal bol pod obrati tiščim s tretjo 100...pa tak(upam da razumete kaj mislim povedat)...kajti lahko je tut neka sonda al kaj...nekaj mi je govoru...se ne spoznam... tak da avto mal prepuca...
thumper Objavljeno December 24, 2009 Opozori Objavljeno December 24, 2009 dans biu pri serviserju (kolegu)...vzrok: svečke zamenjat...ter bencinski filter...ni biu menjan še pa še...45evrov z delom vred...nwm kuk kej stane tut nwm kuk je bilo delo....zrihtano je...avto zdej velik bolj vleče...je pa reku da ga nej na AC mal bol pod obrati tiščim s tretjo 100...pa tak(upam da razumete kaj mislim povedat)...kajti lahko je tut neka sonda al kaj...nekaj mi je govoru...se ne spoznam... tak da avto mal prepuca... a s tretjo ??? no ja sej če je polo 1,0 je to res..drugače pa z drugo kolikor gre pa temperaturo gledat... in ko se vzdigne nad normalo ( pa ne pretiravat ) ga spustiš nazaj pa ko se T umiri ponoviš...nekajkrat - ampak pazljivo... halls 1
motofrik Objavljeno December 26, 2009 Opozori Objavljeno December 26, 2009 Za ta denar bi jaz iz tvojega seznama vzel Cliota. Mogoče bo kakšen problem z elektriko (razni šalterji), drugače bo deloval brezhibno. Ne vem zakaj si proti vw, saj bi bil Polo zelo dobra izbira. Korejcev se na daleč ogni!!! Zmotilo me je tisto o Korejcih... Kaj je pa tako narobe z njimi? Pred leti so tako govorili o Japonskih motorjih. :naughty: Zdaj pa ravno obratno... Ampak vsak svojega konja hvali. halls 1
LooLekSLO Objavljeno December 26, 2009 Opozori Objavljeno December 26, 2009 Zmotilo me je tisto o Korejcih... Kaj je pa tako narobe z njimi? Pred leti so tako govorili o Japonskih motorjih. :naughty: Zdaj pa ravno obratno... Ampak vsak svojega konja hvali. No o kvaliteti ne bi zgubljal besed. Kot sem že enkrat povedal za primer korejca, ki ga je tip prodajal zelo zelo dolgo, na koncu pa ga je šenkal samo, da se ga je rešil. Tudi deli za njih niso ravno poceni, pa še v večini delov se jih težko dobi (ali na njih čakaš zelo dolgo). In ker vemo, da star avto boš moral popravljati (brez napak ga ni) to zelo veliko pomeni.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se