Skoči na vsebino

Nolan, X-Lite, Grex čelade


dr.looney

Priporočene objave

Je normalno, da pri N90 piha veter po obrazu (sicer s strani) pri zaprti čeladi? Vse "lopute" pa imam zaprte, hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko, da ti piha notri pri bradi ... podstavi rokavico in boš videl, če neha. V tem primeru bi to lahko verjetno rešil z zimskim podbradnim delom. Probat pa videt pravijo. :)

 

 

Mimogrede, so na N104 EVO mogoče porihtali žvižganje odprtega zračnika na vrhu čelade? Meni odprt piska že nad 70km/h. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa misliš ,da je za žvižganje kriva čelada? Zelo veliko je odvisno od raznega bučanja,žvižganja itd....izbira motorja in potem pravilna izbira čelade!

Drugače so pa na evo spremenili zračnike! Ne vem pa kako deluje,na stari 104 nisem bil zadovoljen z prezračevanjem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žvižga mi samo ko dvignem čelni zračnik, tisto loputico na prvi stopnji, druga stopnja pa je še čelna reža direktno nad vizirjem ... Sicer sem z zračenjem zadovoljen, ker ne maram preveč pihanja, le svež zrak rabim. :) Me pa moti hrup, ki ga je v N104 precej ... pa ne od turbulenc ipd., temveč se mi zdi, da mi ne nalega najbolje okoli ušes in vratu in se preveč sliši okolica ... čeprav mi je na glavi udoben občutek in dovolj tesno oprime mojo kumaro. :P

 

Sprašujem pa prav zato, če ima kdo iste težave oziroma, če tega pri novi verziji ni opaziti.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No želim ti povedat da meni ni nič žvižgala ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Me pa moti hrup, ki ga je v N104 precej ... pa ne od turbulenc ipd., temveč se mi zdi, da mi ne nalega najbolje okoli ušes in vratu in se preveč sliši okolica ...

 

Sprašujem pa prav zato, če ima kdo iste težave oziroma, če tega pri novi verziji ni opaziti.  

Poskusi z roko pokrit režo mehanizma za sončno zaslonko, pa boš videl razliko. To je po mojem mal neposrečena rešitev, vsaj na lanski 104-ki.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni, lahko prosim za mnenje za tole čelado http://www.motocenterlaba.com/x-802r-start-011 zanima me če bi se obnesla na naked motorjih in če je primerna za airbrush...

 

Xliteova X-802R je super-športna čelada, najvišjih standardov, za vožnjo tudi pri najvišjih hitrostih. Seveda pa se bo dobro obnesla tudi na naked motocilku. Če bi tako želel, jo lahko še pred nakupom preizkusiš na testni vožnji s svojim motociklom in se tako sam prepričaš v ustreznost izbire.

 

X-802R je izdelana iz prvovrstnih kompozitnih materialov, ki so zelo trpežni in prenesejo tudi barvanje z airbrushom. Mojster bo imel precej dela, tako z razstavljanjem, kot tudi z brušenjem, barvanjem in ponovnim sestavljanjem čelade. Previdnost pri tem pa ne bo odveč, saj nestrokovno in nepooblaščeno poseganje v varnostne elemente čelade povzroči izgubo proizvajalčeve, s homologacijo zagotovljene, varnostne garancije.

 

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KOmpi, kdaj bo kak testna 1003 L v Ljubljani.Paše mi na bučo, le na motociklu bi jo še probal, predvsem radi glasnosti, pa tudi občutka med vožnjo.Variaanta je tud, da pridem v mogoče tudi v Velenje.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KOmpi, kdaj bo kak testna 1003 L v Ljubljani.Paše mi na bučo, le na motociklu bi jo še probal, predvsem radi glasnosti, pa tudi občutka med vožnjo.Variaanta je tud, da pridem v mogoče tudi v Velenje.

 

Testne X-1003 v velikosti L pričakujemo s prvo novo pošiljko, predvidoma 14.05.2014. Preizkusil jo boš lahko v Velenju, lahko pa jo pošljemo tudi v Ljubljano. Kakor bi ti pač bolj ustrezalo. 

 

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imate na razpolago kaskšno testno Nolanko xl velikosti z vgrajenim Bluetooth kit 3+ in Basic kitom 2?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imate na razpolago kaskšno testno Nolanko xl velikosti z vgrajenim Bluetooth kit 3+ in Basic kitom 2?

 

Čelade v XL velikostih so na voljo za testne vožnje. Če pa nam sporočiš še želeni model, ga lahko opremimo tudi s komunikacijskim setom.

 

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je čisto vseeno katera je čelada ker jo že imam, meni je važn samo komunikacijski sistem, da bi to čudo enkrat sprobal. Ker ne mislim zadeve nabavit takoj, se mi nikamor ne mudi, tako da če je kaj že pripravljeno je če ne pa nč hudga :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je čisto vseeno katera je čelada ker jo že imam, meni je važn samo komunikacijski sistem, da bi to čudo enkrat sprobal. Ker ne mislim zadeve nabavit takoj, se mi nikamor ne mudi, tako da če je kaj že pripravljeno je če ne pa nč hudga :D.

 

Čelade so načeloma že pripravljene, le še komunikacijski sistem moramo namestiti na želeno čelado. To pa nam vzame samo za eno kafe časa. Vabljen na obisk!

 

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Danes dopldne po nekaj sezonah mencanja na brzino in nič planirano kupil novo N 40 klasik, je mojster kompi dobro ocenil mojo glavo, paše kot ata na mamo.

Testna vožnja sledi saj trenutno ni časa, saj veste Adi Smolar poje; je treba delat,je treba delat,.... :whistle:  :whistle:  :whistle:

Hvala lepa za postrežbo :worship:  sem vesel kot radio veseljak :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pred enim tednom sem kupila svojo prvo čelado, x-lite x701. Sicer me čelada tudi po uri nošenja in več ne tišči, se pa na čelu rahlo poznajo odtisi "luknjic", zaradi oblike notranje obloge. Zanima me ali to pomeni da mi je čelada premajhna oziroma neprave oblike za mojo glavo in kako naj to težavo odpravim? Čelada pa mi je bila od vseh, ki sem jih poskusila še najbolj udobna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred enim tednom sem kupila svojo prvo čelado, x-lite x701. Sicer me čelada tudi po uri nošenja in več ne tišči, se pa na čelu rahlo poznajo odtisi "luknjic", zaradi oblike notranje obloge. Zanima me ali to pomeni da mi je čelada premajhna oziroma neprave oblike za mojo glavo in kako naj to težavo odpravim? Čelada pa mi je bila od vseh, ki sem jih poskusila še najbolj udobna.

 

X-701 prave velikosti tesno objame glavo in vrat. Če te po uri nošenja ne tišči in ne povzroča glavobola, potem je velikost ustrezno izbrana. Odtisi luknjic oblazinjenja na čelu praviloma izginejo potem, ko se oblazinjenje z uporabo rahlo posede in prilagodi obliki uporabnikove glave.

 

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kompi, dobr si ocenu mojo glavo, čelada paše ko ulita.Sprobanih 6400 km po Turčiji.Samo mal mi je padla na tla, dvižni del delal brez problema še 2 tedna, zdaj pa ga malo težje odpiram.Če se prpeljem,a bova lahk to zrihtala.

 

Hvala Milan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kompi, dobr si ocenu mojo glavo, čelada paše ko ulita.Sprobanih 6400 km po Turčiji.Samo mal mi je padla na tla, dvižni del delal brez problema še 2 tedna, zdaj pa ga malo težje odpiram.Če se prpeljem,a bova lahk to zrihtala.

 

Hvala Milan

 

Super! Zelo sem vesel, da ti čelada ustreza.

Vabljen na obisk! Medtem, ko boš popil eno kafe, bomo pogledali, če je vse OK z mehanizmom za odpenjanje predbradnega dela.

 

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni

 

 jaz imam x-lite 702 gt letnik 2014 v rumeni barvi  z komunikacijo bx4

vse v najlepšem redu med vožnjo čelada bp  problem pa je vtem da se ne morem

navadit na to da se prednji del ne odpre v primeru počasne vožnje v koloni

ali ko stojim pred semaforjem ali na bencinski

zato sem se odločil da prodam ali vprašam v compacu če vzamejo v račun

 

marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že nekaj časa uporabljam čelado X-lite. Z njo sem še kar zadovoljen, kupil pa sem jo tudi zaradi odličnega trgovca g. Borisa in pa takratne barvne kombinacije... Žal, takšnih (prevladuje KTM oranžna) ne izdelujejo več.

 

Ker se moji čeladi življenjska doba počasi izteka, sem začel razmišljati o nakupu nove in z Borisom se dogovarjava o X-lite X-551 Hyper N - Com - 5, čeprav bi mi barvno bolj odgovarjala čelada X-lite Adventure N - Com  11 flat black. Prva je cenovno ugodnejša in je na zalogi, slednjo pa je potrebno naročiti.

 

Zanima me, če ima kdo izkušnje s temi čeladami in kako se obnesejo pri večjih hitrostih? Sicer pa je mogoče čelado pri Borisu tudi poskusiti…

 

Zanimiva se mi zdi tudi X-litova čelada X-802R Ultra, vendar mi niso posebej všeč barvne kombinacije modela…

 

Všeč mi je tudi KTM (Arai) čelada Snipe R Helmet, ki pa je precej dražja in ne vem, če je tudi toliko boljša, kot so X-litove čelade?

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

X802 in X551 sta kar precej različni čeladi (imam obe :) ), prva je namenjena dirkanju po pisti, druga pa vožnji okoli sveta. Za vsakdanjo uporabo ti priporočam X551, meni je odlična in mi odlično služi že tretjo sezono. Zaradi "šilta" je mogoče malenkost glasnejša in malenkost bolj občutljiva na večje hitrosti, ampak meni recimo ni nobeno še moteče. Prevozil sem z njo v enem dnevu 700km avtoceste, okoli 140kmh konstantne hitrosti, nobenega problema. Z vgrajenim interkom sistemom se da do 100kmh pogovarjati brez kakršnih koli težav, do 120kmh je potrebno govoriti malce glasneje in razločneje, nad 120 pa uporaba skorajda ni več smiselna :) "Šilt" je zelo uporaben, tudi ko je sonce nizko voziš brez težav, ima pa 551 tudi notranji sončni vizir (ki ga 802 nima).

 

Vsekakor pa se oglasi pri g. Borisu, ki ti bo povedal še veliko več o obeh čeladah :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

X802 in X551 sta kar precej različni čeladi (imam obe :) ), prva je namenjena dirkanju po pisti, druga pa vožnji okoli sveta. Za vsakdanjo uporabo ti priporočam X551, meni je odlična in mi odlično služi že tretjo sezono. Zaradi "šilta" je mogoče malenkost glasnejša in malenkost bolj občutljiva na večje hitrosti, ampak meni recimo ni nobeno še moteče. Prevozil sem z njo v enem dnevu 700km avtoceste, okoli 140kmh konstantne hitrosti, nobenega problema. Z vgrajenim interkom sistemom se da do 100kmh pogovarjati brez kakršnih koli težav, do 120kmh je potrebno govoriti malce glasneje in razločneje, nad 120 pa uporaba skorajda ni več smiselna :) "Šilt" je zelo uporaben, tudi ko je sonce nizko voziš brez težav, ima pa 551 tudi notranji sončni vizir (ki ga 802 nima).

 

Vsekakor pa se oglasi pri g. Borisu, ki ti bo povedal še veliko več o obeh čeladah :)

 

AJ, hvala za odgovor. Čelada, ki jo menjujem (X801R) je predhodnica X802 in sem z njo še kar zadovoljen. Ker pa sedaj vozim moped z veterno zaščito, mi je Boris svetoval X551. Čelada mi je všeč  (model X-lite Adventure N - Com 11 flat black), ki pa je v Velenju nimajo na zalogi, poleg tega se zaradi zaradi temne barve na soncu bolj segreje. Z Borisom sva dogovorjena in X551 bom vsekakor preiskusil... Vsekakor me zanima tudi Nolanov komunikacijski sistem...

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kompi super je blo danes v NEBESIH, hvala za pogostitev, darila, predstavitve čelad . . . samo tako naprej :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni

 

 jaz imam x-lite 702 gt letnik 2014 v rumeni barvi  z komunikacijo bx4

vse v najlepšem redu med vožnjo čelada bp  problem pa je vtem da se ne morem

navadit na to da se prednji del ne odpre v primeru počasne vožnje v koloni

ali ko stojim pred semaforjem ali na bencinski

zato sem se odločil da prodam ali vprašam v compacu če vzamejo v račun

 

marko

 

Stroga varnostna in homologacijska pravila nam ne dopuščajo prodaje čelad po načelu staro za novo. Ni toliko vprašanje starost, kot zgodovina čelade – morda je bila že močno udarjena ali predolgo izpostavljena preveliki vročini, kemikalijam? Dejstvo je, da bi lahko čelado kakršnekoli spremembe naredile neučinkovito.

Tudi zato odsvetujemo nakup stare, že uporabljene čelade, pa naj bo cena še tako mikavna. Nihče vam namreč ne more zagotoviti varnosti in natančno povedati, v kakšnem stanju je ta čelada (ali je bila udarjena v nesreči, …).

 

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!