Dr_Jakob Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 HA! Sm te prehitel in odnesel super lušno N104EVO Evo ti cikadina in pik1 2
Endurosatan Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 .... no fajn .... ... res mi je všeč takle nagovor ... takole prijazno povabilo ... :) ... še posebno, ker moram ravno drug teden kupiti novo X-Lite helmo ... ... pridem drug teden k vam preverit, koliko od vsega napisanega drži ... se vidimo, Lp, Pik probaj prvo xlite 1003 Kmet2 1
pik1 Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 probaj prvo xlite 1003 ... ja, bom .... ... če mi bo pasala na mojo lubenico, bi jo vzel ... ... mogoče pa tud 702 ...???
moravčan Objavljeno December 5, 2014 Opozori Objavljeno December 5, 2014 prodam čelado ČELADA X-LITE X-702 GT HI-VISIBILITY N-COM - komunikacijo BX4 PLUS kuplena v velenju aprila letos prodajam ker mi na motorju ki ga mam sedaj ne odgovarja zaprta čelada cena 370 eur
nxyz Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 Compaco hvala za darilo,danes dostavil poštar :-)
Danilo D Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 Imam N85 staro leto in 8 mescev, za sabo pa ima 32kkm. Z letošnjim letom se mi je začela na pozno jesen rositi. Preden sem jo nesel na servis, sem celo čelado spucal, tako tudi vzel dol pinlock ter ga spucal in ga obrnil kontra. Na servisu so mi ga dali spet na pravo stran. Sem mislu, da bo morda zdej po vsem tem kaj bolje pa ni. Pri drugi vožnji sem recimo imel odprti samo zadnji odprtini na vrhu čelade. Potem sem si odprl še zračenje za čelo in pri bradi, ampak tudi potem stanje ni bilo čisto nič bolje. Res pa je, da je bila zgornja odprtina kjer bi moral pihati zrak notri vedno zaprta. Med postanki na semaforjih, sem vizir tudi odpiral, ker sem mislu da bo bolje, pa ni bilo. Lani se mi to ob istem načinu uporabe ni dogajalo. Kaj bi lahko bilo, saj jaz na uč ne vidim vzroka, ali je pač zadeva po dveh letih že naredila svoje? Upam da ne . Pri Nolanu imajo urlaub .
thumper Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 Imam N85 staro leto in 8 mescev, za sabo pa ima 32kkm. Z letošnjim letom se mi je začela na pozno jesen rositi. Preden sem jo nesel na servis, sem celo čelado spucal, tako tudi vzel dol pinlock ter ga spucal in ga obrnil kontra. Na servisu so mi ga dali spet na pravo stran. Sem mislu, da bo morda zdej po vsem tem kaj bolje pa ni. Pri drugi vožnji sem recimo imel odprti samo zadnji odprtini na vrhu čelade. Potem sem si odprl še zračenje za čelo in pri bradi, ampak tudi potem stanje ni bilo čisto nič bolje. Res pa je, da je bila zgornja odprtina kjer bi moral pihati zrak notri vedno zaprta. Med postanki na semaforjih, sem vizir tudi odpiral, ker sem mislu da bo bolje, pa ni bilo. Lani se mi to ob istem načinu uporabe ni dogajalo. Kaj bi lahko bilo, saj jaz na uč ne vidim vzroka, ali je pač zadeva po dveh letih že naredila svoje? Upam da ne . Pri Nolanu imajo urlaub . 20141227_114444-1.jpg poglej če sta excentra za pinlock zategnjena i nalega po celi povrđini ter obodu.. Kmet2 1
kompi Objavljeno December 31, 2014 Opozori Objavljeno December 31, 2014 Imam N85 staro leto in 8 mescev, za sabo pa ima 32kkm. Z letošnjim letom se mi je začela na pozno jesen rositi. Preden sem jo nesel na servis, sem celo čelado spucal, tako tudi vzel dol pinlock ter ga spucal in ga obrnil kontra. Na servisu so mi ga dali spet na pravo stran. Sem mislu, da bo morda zdej po vsem tem kaj bolje pa ni. Pri drugi vožnji sem recimo imel odprti samo zadnji odprtini na vrhu čelade. Potem sem si odprl še zračenje za čelo in pri bradi, ampak tudi potem stanje ni bilo čisto nič bolje. Res pa je, da je bila zgornja odprtina kjer bi moral pihati zrak notri vedno zaprta. Med postanki na semaforjih, sem vizir tudi odpiral, ker sem mislu da bo bolje, pa ni bilo. Lani se mi to ob istem načinu uporabe ni dogajalo. Kaj bi lahko bilo, saj jaz na uč ne vidim vzroka, ali je pač zadeva po dveh letih že naredila svoje? Upam da ne . Pri Nolanu imajo urlaub . 20141227_114444-1.jpg Sodeč po sliki težava ni v megljenju, temveč v nabiranju kondenza na notranji strani vizirja. Pinlock preprečuje megljenje vizirja, žal pa ne tudi nabiranje kondenza. Ta običajno nastane takrat, ko se v čeladi nabere toliko vlage, da običajno rošenje (meglica) preide v nabiranje kondenza (kapljice na notranji strani vizirja). V trenutnih vremenskih razmerah ni to nič neobičajnega. Nastajanje kondenza ponavadi preprečimo že z učinkovito preusmeritvijo izdihane sape iz čelade. V primeru, da uporabljaš proti vetrno zaščito pod brado (pritrjena na spodnji rob čelade), jo odstrani. Če to ne bo zadostovalo, bo potrebno uporabiti masko, ki bo zelo tesno pokrila nos in usta ter na ta način preprečila neposredno dihanje na vizir. Lp, Boris Kompare
notranc Objavljeno December 31, 2014 Opozori Objavljeno December 31, 2014 (popravljeno) zdravo, glavo mi varuje N104 evo, z njo sem naredil 2000 km in trenutno zadovoljen. Dobro, da sem pri nakupu v Compacu poslušal strokovnjake in upošteval njihovo mnenje saj sem tako kupil pravo velikost ne pa prevelike. Lp, notranc Popravljeno December 31, 2014. Popravil notranc
thumper Objavljeno December 31, 2014 Opozori Objavljeno December 31, 2014 Sodeč po sliki težava ni v megljenju, temveč v nabiranju kondenza na notranji strani vizirja. Pinlock preprečuje megljenje vizirja, žal pa ne tudi nabiranje kondenza. Ta običajno nastane takrat, ko se v čeladi nabere toliko vlage, da običajno rošenje (meglica) preide v nabiranje kondenza (kapljice na notranji strani vizirja). V trenutnih vremenskih razmerah ni to nič neobičajnega. Nastajanje kondenza ponavadi preprečimo že z učinkovito preusmeritvijo izdihane sape iz čelade. V primeru, da uporabljaš proti vetrno zaščito pod brado (pritrjena na spodnji rob čelade), jo odstrani. Če to ne bo zadostovalo, bo potrebno uporabiti masko, ki bo zelo tesno pokrila nos in usta ter na ta način preprečila neposredno dihanje na vizir. Lp, Boris Kompare to je zato ker se vozi pri previsokih temperaturah... jaz na 103 nimam rosenja...ker zmrzne .. sem ponosen lastnik 1003 Kmet2 in Mavti 2
FrigoFrops Objavljeno Januar 14, 2015 Opozori Objavljeno Januar 14, 2015 Lahko kdo primerja xlite 1003 in Schubert C3 ?
Danilo D Objavljeno Februar 28, 2015 Opozori Objavljeno Februar 28, 2015 Če bo kak interesent ...... Prodam dve sezoni rabljeno čelado Nolan N85, xl velikosti, z predpripravo za n-com ima pa tudi notranji senčni vizir, kupljena 16.04.2013 v Compaco Velenje. Čelada je lepo ohranjena, ima pa dve majhni poškodbi laka, kateri sta bili ''zamaskirani'' z lakom. Čelada je 2x premazana z voskom, vizir pa je premazan z Nanolex Glass Urban, kateri služi odličnemu odvajanju dežja. Pred tremi tedni je bila iz čelade odstranjena in oprana vsa obloga, prav tako pa je bila notranjost spihana in posprejana z dezinfekcijskim sprejem. Cena 90eur je pa v spodnji kombinaciji ....
MariborBMW Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 A pol Kompi praviš, da bo mi naslednjič tale servisirala čelado? Bom za njo stal in malo kontroliral, če gre vse noter....
kompi Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 A pol Kompi praviš, da bo mi naslednjič tale servisirala čelado? Bom za njo stal in malo kontroliral, če gre vse noter.... Pupa se s čelado raje zapelje, kot pa da bi jih servisirala (naservisuprevečpomočipotrebnihpress) MariborBMW in Kmet2 2
raza Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Compaco in njihova ekipa se je ponovno izkazala pri servisiranju naših (moram govoriti v množini) čelad. V imenu vseh lastnikov čelad bi se rad zahvalil Borisu in ekipi za vložen trud, za katerega besea HVALA ob prevzemu sigurno ni zadosti! :notworthy: Zato šeenkrat javno in na glas: HVALA, ker pri NOLAN Compacu dodatno preventivno skrbite za naše glave in Vam pri tem ni vseeno kaj in kako delate. LP Raza Mia in Scarabeo 500 2
kompi Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Compaco in njihova ekipa se je ponovno izkazala pri servisiranju naših (moram govoriti v množini) čelad. V imenu vseh lastnikov čelad bi se rad zahvalil Borisu in ekipi za vložen trud, za katerega besea HVALA ob prevzemu sigurno ni zadosti! :notworthy: Zato šeenkrat javno in na glas: HVALA, ker pri NOLAN Compacu dodatno preventivno skrbite za naše glave in Vam pri tem ni vseeno kaj in kako delate. LP Raza Hvala za prijazen odziv! Zelo smo veseli, če so naše stranke zadovoljne in tudi v bodoče se bomo trudili, da ostane tako. Vsem želimo srečno vožnjo in kilometre užitkov v novi sezoni! Lp, Boris Kompare builder 1
damjandugi Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Vprašanje za Kompi-ja, Kakšne so karakteristike( material) čelade Grex flip up G9.1. Opis čelade na vaši strani je bolj ubog. Hvala
moto rider Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 (popravljeno) Compaco in njihova ekipa se je ponovno izkazala pri servisiranju naših (moram govoriti v množini) čelad. V imenu vseh lastnikov čelad bi se rad zahvalil Borisu in ekipi za vložen trud, za katerega besea HVALA ob prevzemu sigurno ni zadosti! :notworthy: Zato šeenkrat javno in na glas: HVALA, ker pri NOLAN Compacu dodatno preventivno skrbite za naše glave in Vam pri tem ni vseeno kaj in kako delate. LP Raza Tako strokovni, uslužni in odgovorni, kot so na servisu Nolan pri Komparetu... Ne, da jih ni daleč naokoli. Ampak jih sploh ni!!! To je treba na glas pohvaliti! Popravljeno Marec 4, 2015. Popravil moto rider kompi 1
kompi Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Vprašanje za Kompi-ja, Kakšne so karakteristike( material) čelade Grex flip up G9.1. Opis čelade na vaši strani je bolj ubog. Hvala Najbrž si spregledal podroben opis, ki je pripisan pri vsaki čeladi spodaj ->klik. Za G9.1 smo zapisali: Konkurenčna cena, športni videz, praktičnost in bogata oprema, so glavne karakteristike Grexove »flip up« čelade G9.1. Cena je vabljivo nizka, pa še lepo objame glavo, ima snemljivo in pralno oblazinjenje, senčilo, enostavno snemljiv vizir, ki zelo dobro tesni, … ZUNANJA ŠKOLJKA je strojno odlita po Nolanovi tehnologiji na zahtevnih orodjih iz namensko razvitega polikarbonata Lexan EXL. Ta polikarbonat sodi v visoki razred, zato omogoča doseganje prefinjenih oblik in dovoljuje znotraj proizvodnega procesa barvanje površine. Tako zagotavljamo odlično razmerje med kakovostjo, ceno in zmogljivostmi čelad. Lexan EXL je za 100 % bolj odporen, elastičen in v času trajen, kot so cenejše mase ABS. NOTRANJA ŠKOLJKA je izdelana v dveh plasteh iz ekspandiranega polistirena. To je še vedno najbolj učinkovit blažilnik energije udarca. Z raziskavami v Nolanu določamo gostoto – trdoto – obliko slojev in te školjke tudi proizvajamo. Tako naše čelade natančno prilagodimo zahtevam različnih varnostnih standardov. PREZRAČEVANJE: Čeprav je to vstopni model razreda »flip-up« čelad, pa še vedno nudi učinkovito prezračevanje in hkrati zagotavlja nizko hrupnost. OBLAZINJENJE je snemljivo in pralno. Oblikovano je rahlo tridimenzionalno in je izdelano iz penastega blaga z mrežico, da lahko zrak kroži in da se znoj hitreje suši. Za doseganje dolgotrajne svežine in higiene pa je tkanina še dodatno obdelana po sistemu Sanitized®, ki se uporablja tudi za dodelavo gorniškega perila. VIZIR: Dovolj tog in optično popolno oblikovan vizir je zaščiten proti praskam, pripravljen za uporabo vložka proti megljenju (opcija za doplačilo) in nudi zaščito pred škodljivimi UV žarki (UV 400). Vizir je možno sneti brez orodja, kar je dobrodošlo ob resnejšem čiščenju čelade. SONČNA ZASLONKA, ki nadomešča sončna očala, je vgrajena v notranjost čelade za vizirjem. Izdelana je iz zeleno obarvanega Lexana, optične kakovosti. Odporna je na megljenje in praske ter nudi UV zaščito pred škodljivimi sončnimi žarki. Spuščamo in dvigamo jo z drsnikom, ki je z zunanje leve strani neštrleče vtisnjen v mehanizem vizirja in ga zlahka otipate v rokavicah. PODBRADNI PAS: je opremljen z avtomatsko zaponko Microlock, ki zaradi zobatega jezička omogoča izjemno natančno, mikrometrsko nastavljanje zapenjanja. DODATKI: Na čelado je mogoče namestiti protivetrno zaslonko pod brado (opcija za doplačilo). Deluje zoper prepih in usmerja izdihani zrak, kar pripomore še k boljšemu počutju v čeladi. Za vsa dodatno potrebna pojasnila pa smo ti seveda še naprej ves čas na voljo, tudi na tel. št. 041/ 67 33 68. Lp, Boris Kompare
sayo Objavljeno April 7, 2015 Opozori Objavljeno April 7, 2015 Vsaka čast pin locku in stari N103, kljub snežni nevihti z nizkimi temperaturami se vizir ni zarosil
point Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 A je kaj govora o akciji za komunikacijo BX5?
bizi Objavljeno April 20, 2015 Opozori Objavljeno April 20, 2015 O.K. Sem se matral, pa čital nazaj forum pa nisem glih dobil zadovoljiv odgovor...... Gre se za Pinlock z silikonom ? Vem .... pinlock se mora obračat ..... ampak silikon ima samo na eni strani ?!? "Gin ekolog" je postavil to vprašanje že par let nazaj on odgovor je bil ... obrni ga. To pomeni, da do naslednjega obračanja imamo pinlock brez silikona....... nekaka polovična zadeva .... Compi je napisal ;"Dobro je, če Pinlock vložek brez silikonske obrobe očistiš in obrneš vsaj enkrat na dva meseca. Pri Pinlockih s silikonsko obrobo pa je dovolj 1-2 krat na leto. Ti se namreč sedaj lepše prilegajo k vizirju, silikonska obroba pa dodatno skrbi, da se vlaga ne zaleze med vizir in vložek" O.K. .. to pomeni 1 krat na leto ga obrni ( sedaj ga imaš brez silikona ) in potem drugi mesec nazaj na silokon ...in si spet dober za leto dni ? Bo držalo?
kompi Objavljeno April 20, 2015 Opozori Objavljeno April 20, 2015 O.K. Sem se matral, pa čital nazaj forum pa nisem glih dobil zadovoljiv odgovor...... Gre se za Pinlock z silikonom ? Vem .... pinlock se mora obračat ..... ampak silikon ima samo na eni strani ?!? "Gin ekolog" je postavil to vprašanje že par let nazaj on odgovor je bil ... obrni ga. To pomeni, da do naslednjega obračanja imamo pinlock brez silikona....... nekaka polovična zadeva .... Compi je napisal ;"Dobro je, če Pinlock vložek brez silikonske obrobe očistiš in obrneš vsaj enkrat na dva meseca. Pri Pinlockih s silikonsko obrobo pa je dovolj 1-2 krat na leto. Ti se namreč sedaj lepše prilegajo k vizirju, silikonska obroba pa dodatno skrbi, da se vlaga ne zaleze med vizir in vložek" O.K. .. to pomeni 1 krat na leto ga obrni ( sedaj ga imaš brez silikona ) in potem drugi mesec nazaj na silokon ...in si spet dober za leto dni ? Bo držalo? Pinlock vložek, ki se je po daljšem času prisiljenega položaja ukrivil po podobi osnovnega vizirja, enostavno obrneš na drugo stran (180°) tako, da se bo ponovno tesno prilegal površini vizirja. Na ta način boš dosegel, da se Pinlock samodejno poravna oziroma ukrivi v nasprotno smer. V tem položaju ga pustiš toliko časa, da se Pinlock poravna. Priporočam, da postopek izvedeš takrat, ko čelade ne uporabljaš (recimo pozimi). Pred ponovno uporabo čelade pa ga obrneš nazaj tako, da bo silikonski rob v kontaktu z vizirjem. Ne pozabi z izvijačem zavrteti ekscentrično oblikovana čepka na obeh straneh vizirja in tako povečati napetost naleganja vložka na vizir. Lp, Boris Kompare TOMCAT in bojc84 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se