quomme Objavljeno Julij 6, 2009 Deli Objavljeno Julij 6, 2009 pred približno dvema tednoma so mi v TC-ju rekli, da bo tudi C3 v kratkem na voljo za test ....samo lepo jih boš mogel prositi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ZD€N€ Objavljeno Julij 6, 2009 Deli Objavljeno Julij 6, 2009 Jap, Brumer ima prav. Nove policijske čelade so šubertke in sicer C2 , BMW čelade pa ravnotako dela firma šubert in dobra je Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Julij 6, 2009 Deli Objavljeno Julij 6, 2009 V TCju nočejo slišat o čem takem. LP, Skiny Pojdi tam in se poskusi lepo zmenit. Z položeno celo kupnino bi menda šlo :evilgrin: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 6, 2009 Deli Objavljeno Julij 6, 2009 (popravljeno) Zadnjih 10.000 kilometrov furam Schuberth R1. Gre za športnejšo, lažjo, bolj zračno različico Schuberthove tehnologije, ki jo poznamo že iz njihovega modela Schuberth S1 (ki sem jo pred tem nekoč fural kakih 40.000 km). Kot prvo - oblika glave. Nemci so znani po tem, da so njihove čelade namenjene tudi najbolj kantastim glavam. A model R1 je manj radikalen v tem pogledu, školjka je nekoliko bolj 'plitka' na vrhu, kakor da bi bila gornja 'parabola' za kakega pol centimetra ali kar centimeter nižja. Kljub temu mi kar dobro sede na glavo, občutek je boljši, saj se bolje prilega - tako sem ugotovil, da sem morda imel pri S1 vendarle za eno številko preveliko čelado ... Čelada R1 je sicer super. Notranja obdelava in materiali so za razred ali dva (ali tri) boljši od S1 (ne vem pa, kako je z S1 PRO, ki bi jo tudi rad preizkusil). Kakovost izdelave je odlična - vse tesni, kot mora, odpravljene so nekatere porodne pomanjkljivosti, ki so bile moteče pri modelu S1 pred leti. Čelada je zelo zračna - tudi v najbolj vročih dneh v njej ne švicam, kar je pri S1 seveda redna praksa (saj je zelo močno zaprta s spodnje strani). Kljub njenim meram, ki so zaradi že znanih Schuberthovih gabaritov - preseneča, kako zelo stabilna je pri visokih hitrostih na nakedu. Pri dolgih in hitrih zavojih glave ne vleče sem in tja, obračanje glave se zdi lahkotno. Je tudi bistveno lažja, za kakega četrt kilograma, od že znane S1 (S1, mimogrede, absolutno velja za eno najtežjih 'modernih čelad'). Pri R1 so se potrudili in težo močno zmanjšali. Čeprav je namenjena dirkališčem oziroma dinamični vožnji, so snovalci ohranili notranji sončni vizir, ki ga s preklopnim mehanizmom ob strani čelade lahko 'v pozicijo' preklopimo z enostavnim gibom roke. To je super, predvsem za tiste, ki nosimo 'normalna' očala in sončnih zaradi tega ne moremo uporabljati. Veliki vizir je zgodba zase - je trpežen, širok, da zagotavlja super preglednost, zelo enostavno ga je odstraniti, kljub temu pa mehanizem za odstranitev ne 'lovi' veliko zraka in ne povzroča veliko šuma. Vizir je - kot pri vseh integralnih šubertkah - možno odpreti tudi samo za nekaj milimetrov, da se poveča pretočnost zraka v čeladi, kljub temu pa se sam ne odpira/zapira pri visoki hitrosti. Model, ki ga imam (RED FIRE), mi je dizajnersko kar všečen. Sprva čelade pravzaprav nisem maral, a kmalu sem ugotovil, da mi ni pretesna, pač pa mi je enostavno preveč treslo 'sliko' zato, ker nima ob straneh narejenih utorov za krake očal - ko sem ta problem rešil, je postala moja najljubša čelada doslej (doslej imel HJC, Schuberth S1, Arai Tour X in Schuberth R1). Kot dodatna oprema so na voljo: - wind deflector (+ anti-noise pad) - pinlock - breath deflector Izpostavil bi torej: PLUS: - komfort - tihost - odlično zračenje - lahka konstrukcija (pravijo, da tehta 1480 gramov, meni na vagi pokaže 1503 - verjetno sol od švica ali pa mušice:-) ). - odlična "voznost" v vseh pogojih - zelo širok zorni kot / vidljivost - na voljo zelo velike školjke - vgrajen sončni vizir - zapenjanje na DD - zelo visoka kakovost izdelave / obdelave MINUS: - velike številke lahko izgledajo 'marsovsko', saj so školjke res orjaške CENA: okoli 400 evrov nikakor ni preveč za tako kakovostno čelado tega ranga. Popravljeno Julij 6, 2009. Popravil mashina Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Skiny Objavljeno Julij 7, 2009 Deli Objavljeno Julij 7, 2009 Pojdi tam in se poskusi lepo zmenit... Sem v soboto poskušal (sicer za C2), pa ni zaleglo... Z položeno celo kupnino bi menda šlo :evilgrin: Če jo vrnejo v primeru, da mi ne ustreza, takoj sprejmem ponudbo, sicer pa . Sem že pri starem conceptu v TCju naredil to napako in je ne mislim ponavljat (če bi tedaj imel nakeda, bi bila super; na moji takratni enduri pa je bila obupno bobneča). LP, Skiny Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno Julij 9, 2009 Deli Objavljeno Julij 9, 2009 Danes bil v TC-ju, nove C3 nočejo dat za testirat. . . so pa res NEELASTIČNI, dajo pa zanjo 20% popust, seveda če si član IPA Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
meccar Objavljeno Julij 27, 2009 Deli Objavljeno Julij 27, 2009 pozdravljeni, kupil sem novi preklopni čeladi schuberth c3 in imam problem ker mi vizir ne stoji cca 1 cm odprt niti pri 70 km/h , imam motor bmw k1200gt z povišano šipo in mi vizir vseeno pada dol,obenem pa ko sem naletel na dež so mi še prišle kapljice na notranji vizir ,kljub temu da je bila čelada popolnoma nova in zaprta. ima kdo podobne izkušnje ? obe čelade sem nesel v tc motoshop kjer še ugotavljajo vzrok,vse sem poslikal in jim pokazal,oni pa mi trdijo da mi je čelada padla po tleh ali pa da sem jo stisnil v kovčku in je deformirana....??!! res žalostno za tako drago čelado . lp,m Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kamerad Objavljeno Julij 27, 2009 Deli Objavljeno Julij 27, 2009 Tud sam razmišljam o nabavi le te. Ob sami hvali prejšnih modelov je tole res žalostno,za povrh pa še iščejo tisoč izgovorov (tc),da se te znebijo!!! meccar ne popuščaj četudi koga stisneš v kovček in ga deformiraš Pa poročaj !!! LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 27, 2009 Deli Objavljeno Julij 27, 2009 Preveri stranske mehanizme za zapiranje vizirja. Sam sem imel podobno težavo na S1, razlog je bil, da je ena mala zadeva v stranskem mehanizmu počila - meni je počila med padcem na tla ... Znalo bi se zgoditi tudi, če bi dal čelado postrani v kufer. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Julij 27, 2009 Deli Objavljeno Julij 27, 2009 (popravljeno) kupil sem novi preklopni čeladi schuberth c3 in imam problem ker mi vizir ne stoji cca 1 cm odprt niti pri 70 km/h , imam motor bmw k1200gt z povišano šipo in mi vizir vseeno pada dol,obenem pa ko sem naletel na dež so mi še prišle kapljice na notranji vizir ,kljub temu da je bila čelada popolnoma nova in zaprta. lp,m Imam S1, kar je malo drugače. Imel pa sem enak problem z vizirjem (v bistvu z dvema). Ko sem ga zamenjal ponovno, jebila zadeva boljša. Problem pa je (tako rekoč pri vseh čeladah), da Pin Lock vizirji niso tisto, kar bi se od njih pričakovalo. Niso 100 %, še zdaleč ne! To se pokaže predvsem na daljših furah, kjer se nimaš časa ubadati s takšnimi problemi, še posebno ne v pogojih, za kar je (Pin Lock) čelada namanjena. Edina 100% zaščita pred rosenjem in meglenjem bi bil sistem "Termopan", katerega pa "nočejo" narediti. Če imaš med vizirjem in Pin Lockom vodo, je problem, ker ti Pin Lock dobro ne tesni. Le tega, je potrebno večkrat, oz. po potrebi odstraniti, ga zravnati, očistiti, nastaviti v toleranco in ponovno namestiti. - Kot pravim; Šele tretji, ki sem ga nabavil je nekoliko boljši! Skratka: Vizir je potreben stalne nege!! Kar se pa tiče odprtosti vizirja, oz preklopa... Zadeva pri preklopnih čeladah je v tem, da se mora sistem poklapati do nule. Če "striže" je že vzrok pri zapiranju in nameščanju zaklopa. To pa se mora popraviti, ker ima vsaj toliko tolerance, da se preklop prilagodi po školjki čelade in tesnil. Da nisi morda kdaj zapiralnega sistema sprajal z WD-40?? Če si to naredil, ti nikoli ne bo stal v poziciji, ker se ne sme "mazati". Sicer se nebi rad delal pametnega. Najbolje je, da stopiš ponovno v TC in naj ti čelado zrihtajo, ali jo pošljejo v tovarno. Če je problem nerešljiv, naj ti jo zamenjajo na reklamacijo. Dovolj je draga, da nebi služila svojemu namenu! - Vztrajaj!! Samo razmišljal sem... (na podlagi lastnih izkušenj) Hoj! Popravljeno Julij 27, 2009. Popravil moto rider Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
meccar Objavljeno Julij 27, 2009 Deli Objavljeno Julij 27, 2009 Imam S1, kar je malo drugače. Imel pa sem enak problem z vizirjem (v bistvu z dvema). Ko sem ga zamenjal ponovno, jebila zadeva boljša. Problem pa je (tako rekoč pri vseh čeladah), da Pin Lock vizirji niso tisto, kar bi se od njih pričakovalo. Niso 100 %, še zdaleč ne! To se pokaže predvsem na daljših furah, kjer se nimaš časa ubadati s takšnimi problemi, še posebno ne v pogojih, za kar je (Pin Lock) čelada namanjena. Edina 100% zaščita pred rosenjem in meglenjem bi bil sistem "Termopan", katerega pa "nočejo" narediti. Če imaš med vizirjem in Pin Lockom vodo, je problem, ker ti Pin Lock dobro ne tesni. Le tega, je potrebno večkrat, oz. po potrebi odstraniti, ga zravnati, očistiti, nastaviti v toleranco in ponovno namestiti. - Kot pravim; Šele tretji, ki sem ga nabavil je nekoliko boljši! Skratka: Vizir je potreben stalne nege!! Kar se pa tiče odprtosti vizirja, oz preklopa... Zadeva pri preklopnih čeladah je v tem, da se mora sistem poklapati do nule. Če "striže" je že vzrok pri zapiranju in nameščanju zaklopa. To pa se mora popraviti, ker ima vsaj toliko tolerance, da se preklop prilagodi po školjki čelade in tesnil. Da nisi morda kdaj zapiralnega sistema sprajal z WD-40?? Če si to naredil, ti nikoli ne bo stal v poziciji, ker se ne sme "mazati". Sicer se nebi rad delal pametnega. Najbolje je, da stopiš ponovno v TC in naj ti čelado zrihtajo, ali jo pošljejo v tovarno. Če je problem nerešljiv, naj ti jo zamenjajo na reklamacijo. Dovolj je draga, da nebi služila svojemu namenu! - Vztrajaj!! Samo razmišljal sem... (na podlagi lastnih izkušenj) Hoj! zdravo,čelado sem pazil in je bila v kufru givi maxi,tko da je zihr dost placa,z ničemer nisem mazal ,sem pa opazil da je problem v mehanizmu ker je slabo narejeno,govoril sem na trajektu z tujci in so mi povedali da imajo iste probleme katere bodo reševali v svojih državah,res žalostno prej sem imel prvo shubertko concept staro 7 let in je bila brezhibna,ker pa želimo včasih kaj novega ti je ponavadi itak žal. upam da mi bojo v TC motoshopu zamenjali v čimkrajšem roku. lp.m Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kasti Objavljeno Julij 27, 2009 Deli Objavljeno Julij 27, 2009 Tudi sam sem uporabnik Schuberth čelad (najprej Concept, potem C2 - obe BP in sedaj C3). Meni se pa pojavlja problem z zaščito bradnega dela (tekstilni del ki pride pod brado), ki se ob zapiranju/odpiranju podrgne ob brado in se kaj hitro stakne iz svojega ležišča. Še najbolj me moti to, da moram vedno paziti kako bom "poklopil" oz. zaprl bradni del. Navajen sem namreč od prejšnjih dveh modelov, da sem čelado z roko prijel na sredini in bradni predel potisnil navzdol, da se je čelada "zaskočila". Sedaj se tega ne upam narediti, saj se tisti tekstilni del prehitro iztakne. Pri odpiranju pa tako ali tako ni druge kot prijeti na sredini, saj je tam gumb za odpiranje. Ostalo BP, v dežju pa se z njo še nisem vozil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alkatraz Objavljeno Julij 27, 2009 Deli Objavljeno Julij 27, 2009 Tudi sam sem uporabnik Schuberth čelad (najprej Concept, potem C2 - obe BP in sedaj C3). Meni se pa pojavlja problem z zaščito bradnega dela (tekstilni del ki pride pod brado), ki se ob zapiranju/odpiranju podrgne ob brado in se kaj hitro stakne iz svojega ležišča. Še najbolj me moti to, da moram vedno paziti kako bom "poklopil" oz. zaprl bradni del. Navajen sem namreč od prejšnjih dveh modelov, da sem čelado z roko prijel na sredini in bradni predel potisnil navzdol, da se je čelada "zaskočila". Sedaj se tega ne upam narediti, saj se tisti tekstilni del prehitro iztakne. Pri odpiranju pa tako ali tako ni druge kot prijeti na sredini, saj je tam gumb za odpiranje. Ostalo BP, v dežju pa se z njo še nisem vozil. Sem tudi jaz to opazil, ko sem jo deval na glavo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Julij 27, 2009 Deli Objavljeno Julij 27, 2009 Imam S1, kar je malo drugače. Imel pa sem enak problem z vizirjem (v bistvu z dvema). Ko sem ga zamenjal ponovno, jebila zadeva boljša. Problem pa je (tako rekoč pri vseh čeladah), da Pin Lock vizirji niso tisto, kar bi se od njih pričakovalo. Niso 100 %, še zdaleč ne! To se pokaže predvsem na daljših furah, kjer se nimaš časa ubadati s takšnimi problemi, še posebno ne v pogojih, za kar je (Pin Lock) čelada namanjena. Edina 100% zaščita pred rosenjem in meglenjem bi bil sistem "Termopan", katerega pa "nočejo" narediti. na moji S1 pinlock deluje ok. Če imaš med vizirjem in Pin Lockom vodo, je problem, ker ti Pin Lock dobro ne tesni. Le tega, je potrebno večkrat, oz. po potrebi odstraniti, ga zravnati, očistiti, nastaviti v toleranco in ponovno namestiti. - Kot pravim; Šele tretji, ki sem ga nabavil je nekoliko boljši! Skratka: Vizir je potreben stalne nege!! ali si prevec "haklik" ali jaz premalo. moj vizir znotraj samo obrisem z mokro krpo, zunaj ga perem z vodo in roko. do dnaes je se ok. edino noce dolgo (ali pri visjih hitrostih) ostati na tretji (cetrti?) poziciji aretacije; bi moral malo pomuckati s kaksnim izvijacem, pa se mi se ne zdi relevantno oz. motece. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Julij 27, 2009 Deli Objavljeno Julij 27, 2009 na moji S1 pinlock deluje ok. ali si prevec "haklik" ali jaz premalo... To je moj tetji vizir in šele ta je v redu. (Pin Lock!) V redu je zato, ker je kompakten in tesni, kar prejšnja dva nista. Zato pa nista opravljala svojega namena. Pri S1 pa je najbolj potrebno paziti na čep vizirja, ki se zagozdi v utor mehanizma za vpetje. Ta se rad zlomi in lahko vizir vržeš proč. Zgodi se že pri navadnem padcu čelade iz rok, če je vizir odprt. To je najbolj šibek člen pri tej čeladi! Zlomil sem že dva. Žena enega. In vsakega je bilo potrebno zamenjati. - Torej cel vizir, ki ni poceni. Moram reči, da sem imel že kup čelad, a sem z S1 najbolj zadovoljen. Šibek člen pa je vpetje vizirja! Pa še nekaj je; V močnem dežju se spodnji del oblazinjenja razmoči in se ne posušiti čez noč. Zoprno je, če potuješ in vedno zjutraj navlečeš mokro (spodnje) oblazinjenje čelade, ki ti namoči vrat. - Zoprno. No, malo sem razvlekel, a vseeno... Zaradi tega pa vseeno ne mislim menjati znamke. Všeč mi je, ker pri S1 oblazinjenje tesni in je vizir precej oddaljen od nosu, kar pomeni, da se ne zarosi tako hitro kot pri čeladah, kjer nos tiščiš na "šajbo"! To je samo moje mnenje in izkušnja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Julij 27, 2009 Deli Objavljeno Julij 27, 2009 To je moj tetji vizir in šele ta je v redu. (Pin Lock!) V redu je zato, ker je kompakten in tesni, kar prejšnja dva nista. Zato pa nista opravljala svojega namena. Pri S1 pa je najbolj potrebno paziti na čep vizirja, ki se zagozdi v utor mehanizma za vpetje. Ta se rad zlomi in lahko vizir vržeš proč. Zgodi se že pri navadnem padcu čelade iz rok, če je vizir odprt. To je najbolj šibek člen pri tej čeladi! Zlomil sem že dva. Žena enega. In vsakega je bilo potrebno zamenjati. - Torej cel vizir, ki ni poceni. Moram reči, da sem imel že kup čelad, a sem z S1 najbolj zadovoljen. Šibek člen pa je vpetje vizirja! Pa še nekaj je; V močnem dežju se spodnji del oblazinjenja razmoči in se ne posušiti čez noč. Zoprno je, če potuješ in vedno zjutraj navlečeš mokro (spodnje) oblazinjenje čelade, ki ti namoči vrat. - Zoprno. No, malo sem razvlekel, a vseeno... Zaradi tega pa vseeno ne mislim menjati znamke. Všeč mi je, ker pri S1 oblazinjenje tesni (vratni del) in je vizir precej oddaljen od nosu, kar pomeni, da se ne zarosi tako hitro kot pri čeladah, kjer nos tiščiš na "šajbo"! To je samo moje mnenje in izkušnja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxes Objavljeno Julij 27, 2009 Deli Objavljeno Julij 27, 2009 Pri S1 pa je najbolj potrebno paziti na čep vizirja, ki se zagozdi v utor mehanizma za vpetje. Ta se rad zlomi in lahko vizir vržeš proč. Zgodi se že pri navadnem padcu čelade iz rok, če je vizir odprt. To je najbolj šibek člen pri tej čeladi! Zlomil sem že dva. Žena enega. In vsakega je bilo potrebno zamenjati. - Torej cel vizir, ki ni poceni. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HRC Objavljeno Avgust 4, 2009 Deli Objavljeno Avgust 4, 2009 Zdravo družba, evo po dolgih letih sem se tudi sam odločil za menjavo čelade,malo gledal in primerjal, no na koncu sem se odločil za Schubert S1,kupil sem jo preko e baya v Angliji in danes je končno prišla,cena z poštnino 320€,kar je kar ugodno. Ne glede na današnje usrano vreme sem se popoldan vsedel na motor,potegnil do Šentjurja,na avtocesto do Bistrice in nazaj v Rogaško,celo pot je padalo kot iz škafa. Čelada mi je všeč,je veliko tišja od moje prejšnje japonke,na avtocesti se lepo obnaša,edino sončni vizir bi bogoče lahko šel malce nižje.No ravno ko mi je začelo vse skupaj biti všeč se mi zdelo da se vidljivost slabša...be..ti,seveda naredil sem dobrih 60 kilometrov pa se že lušći anti fog zaščita!!! Prebral sem vse živo o teh čeladah,vsi samo hvalijo,super,me pa zanima kaj mi bo jutri rekel gospodič pri TC-ju,ko mu bom povedal da je še ena taka čelada ( seveda problem dobro poznajo),ampak ni kupljena v Sloveniji? Če je pa kakšen interesent,je čelada naprodaj za nabavno ceno,je srebrne barve ,velikosti M ,rabljena slabo urco. Lep pozdrav in srečno vožnjo HRC Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno Avgust 4, 2009 Deli Objavljeno Avgust 4, 2009 A nima eurogarancije ? Kaj pa pinlock ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 5, 2009 Deli Objavljeno Avgust 5, 2009 dobrih 60 kilometrov pa se že lušći anti fog zaščita!!! To se je dogajalo na Schuberthkah S1 iz prvih serij ... takrat pred daaaavnimi leti, medtem so težavo odpravili. Da nisi mogoče kupil stare robe preko ebaya? Garancija pa - verjetno poznaš tisto "garancijo uveljavljate pri vašem prodajalcu"? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robertjur Objavljeno Avgust 5, 2009 Deli Objavljeno Avgust 5, 2009 (popravljeno) Tud sam razmišljam o nabavi le te. Ob sami hvali prejšnih modelov je tole res žalostno,za povrh pa še iščejo tisoč izgovorov (tc),da se te znebijo!!! meccar ne popuščaj četudi koga stisneš v kovček in ga deformiraš Pa poročaj !!! LP Jaz uporabljam C2 model in ti lahko rečem le: Nikdar več te firme!!! Zadeva je tako porazna da bi trgovcem moralo bit nerodno kar prodajajo. 1. Vizir se je pri brisanju t mikro krpico po 14 dneh začel luščiti. Dali so mi novega o katerem pa ni moč govort o kakem antiscretch, antifog 2. Cel preklopni del pada dol ob manjšem premiku glave kar je zelo zoprno 3. Glasnost je precejšnja čeprav testi govorijo drugače 4. Tudi notranji vizir proti soncu je slabo prosojen nekako meglen in se olušči že pri mokrem čiščenju 5. Ječek na bradnem traku kmalu neuporaben in ne drži 6. Pri močnejšem vetru glasno poka kot da bo razpadla Popravljeno Avgust 5, 2009. Popravil Robertjur Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
japke Objavljeno Avgust 5, 2009 Deli Objavljeno Avgust 5, 2009 Jaz uporabljam C2 model in ti lahko rečem le: Nikdar več te firme!!! Zadeva je tako porazna da bi trgovcem moralo bit nerodno kar prodajajo. 1. Vizir se je pri brisanju t mikro krpico po 14 dneh začel luščiti. Dali so mi novega o katerem pa ni moč govort o kakem antiscretch, antifog 2. Cel preklopni del pada dol ob manjšem premiku glave kar je zelo zoprno 3. Glasnost je precejšnja čeprav testi govorijo drugače 4. Tudi notranji vizir proti soncu je slabo prosojen nekako meglen in se olušči že pri mokrem čiščenju 5. Ječek na bradnem traku kmalu neuporaben in ne drži 6. Pri močnejšem vetru glasno poka kot da bo razpadla hmm.. maš pa res smolo.. - Pri moji (kupljena v TC) se je isto trgal antifog, pa so mi zamenjali vizir BP. baje neka serijska napaka... - Preklopni del mi ne pada dol.. - glasnost je relativna.. dost vpliva tud šiipa na motorju. - "pante" sem moral mal podmazat, ker se rdeč marker ni skril do konca... - namazal (z glicerinom) sem tudi gumico okoli vizirja, ker mi je ob dežju začelo kar fino škropiti v čelado.. sedaj je ok.. edin mal pretežka se mi zdi, pa zračenje ni idealno... preveč piha po očeh. - opažam, da se mi zadnje čase na desni strani vizirja zarosi (drugje je ok). verjetno zaradi premočnega čiščenja?? pomoje nova C2 ni vredna več kot ca 300 eur... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gallus Objavljeno Avgust 5, 2009 Deli Objavljeno Avgust 5, 2009 ... prejšnje leto sem kupil S1 Pro ... ... do sedaj nisem imel nobenih problemov ... ... anti fog se je odlično izkazal v Dolomitih, kjer se ni zrosil, kljub cca.. 400 km vožnje po dežju in pri temperaturi, ki je bila na enem izmed prelazov + 3 ... ... dokupil sem nosnik, tako da sedaj nimam praznine med očali in spodnjim delom čelade in je izginilo tudi nadležno bleščanje izpod očal ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robertjur Objavljeno Avgust 5, 2009 Deli Objavljeno Avgust 5, 2009 Meni se zdi zelo narobe ko kdo hvali izelek katerega je drago plačal in se kljub visoki ceni v praksi slabo izkaže. V mislih nimam nikogar osebno vendar je bil nakup moje C2 tako posledica ravno take hvale. Prav je da pošteno poveš kaj in kako. Da ne bo mogoče kdo mislil da je pa zdaj ta čelada za v smeti. Ni pa to tisto kar bi za tak denar moral bit. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
meccar Objavljeno Avgust 6, 2009 Deli Objavljeno Avgust 6, 2009 katastrofalen odgovor na reklamacijo iz TC Motoshopa v ljubljani : danes še pokličem direktorja v kolikor ne zamenja vizirjev garancijsko bom predal tržnemu inšpektoratu kjer sem se že pozanimal glede postopka prosim če ima še kdo težave z C3 schuberth nej mi javi čelada je bila popolnoma nova kupljena pred 1 mesecem in pri prvi uporabi v dežju je spuščalo kapljice med obema vezirjema,stika se vetrna zaščita pod brado kot ste že tudi vi opazili,zadaj se je odlepila zaščitna guma na robu čelade,vizir ne stoji niti 1 cm odprt... prilagam njihov dopis lp .m schuberth.pdf Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se