cikadina Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 ma ja glede teh vizirjev je res da itak čim je bolj temen kao ni za na cesto, jst se v bistvu več al manj vozim samo z dark smoke, razn pozimi. ker pač očal ni šans da dam notr, ker ni prostora. je pa res da čim se zmrači ni več uporaben, ampak potem pa zamenjaš kar je 5min dela, v mestu pa samo dvignem pa je. sicer je pa res da kar vozim jst je po mestu (skuterček) ko sm pa na zadnjem zicu mi je pa vseeno, če ponoči nič ne vidim.
Pupi13 Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 @macak333: menim da je potrebno uporabiti vizir glede na vremenske razmere. ce se voziš samo čez dan, ob dobri vidljivosti je seveda temen/srebrni ... vizir boljša izbira. kaj pa ko se stemni oz. pade noč? seveda se s takšnimi težavami ne rabiš ubadat, če voziš krajše fure. sam pa na vožnjo, daljšo od 300km/dan, nikdar ne grem brez dodatnega vizirja. sicer pa je tudi tak - na (skoraj) vseh tako ali drugače zatemnjenih vizirjih piše, da NISO dovoljeni za na cesto. saj ne rečem da ti bo policaj šel zaradi tega težit, ampak bodnedaj, da se ti pripeti nesreča - zavarovalnice samo iščejo luknje, kako NE izplačati škode zatemnjeni vezirji so dovoljeni vendar do nekih predpisanih mej k jih pa itak noben ne upošteva ( doma imam uvex ki ima vezir zatemnjen toliko kot je dovoljeno vendar je skoraj vseeno ce imam svetel vezir na njej saj se razlika skoraj ne občuti :S)
stuhec Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 zatemnjeni vezirji so dovoljeni vendar do nekih predpisanih mej k jih pa itak noben ne upošteva ( doma imam uvex ki ima vezir zatemnjen toliko kot je dovoljeno vendar je skoraj vseeno ce imam svetel vezir na njej saj se razlika skoraj ne občuti :S) kako pa potem veš keri je dovoljen za cesto ?
cikadina Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 Ja uni k so za na cesto morejo met homologacijo. ti piše na vizirju ko je obrnjena čelada proti tebi v desnem zgonjem kotu (nad vpetjem) E6 in cifre. Na mojem dark smoke, k pa ni za na cesto (kao) pa ni tega znakca od homologacije. pa tudi na strani od shoeia maš v tabelci od vizirjev napisano keri so samo za na pisto. mislim kolkor sm jst razumela jih veliko vzame te nehomologirane, ker so itak temni kot sončna očala. malo je tle butast zakon, ker po sončnem dnevu ni prou nobene panike s tem vozit, oz. ni razlike med tem in sončnimi očali, sej tudi očal v predoru ne jemlješ dol. mogoče bo šou pa tudi shoei na ta "integrirana sončna očala" ker veliko čelad že to ma, pa ne zgleda slabo?
Spider™ Objavljeno Februar 4, 2011 Opozori Objavljeno Februar 4, 2011 Kaj xr1100 ima celotno snemljivo podlogo? Ker moja 1000 ima samo ličnice za vn pobrat, škoda to.
igorkr Objavljeno Februar 4, 2011 Opozori Objavljeno Februar 4, 2011 Kaj xr1100 ima celotno snemljivo podlogo? Ker moja 1000 ima samo ličnice za vn pobrat, škoda to. xr1100 ima snemljivo podlogo jo imam jaz, veš kej me zanima, punca ima raid II in tudi nimam snemljive podloge, a si ti že to kej čistu? oz. je kdo drug to že čistu? kaj potem se celo čelado potopi v vodo, al kako?
Fazer03 Objavljeno Februar 4, 2011 Opozori Objavljeno Februar 4, 2011 Enkrat se v Louisu kupil nekakšen spray za čiščenje notranjosti čelad. In sem šel lansko pomlad s čelado v kopalnico, odstranil vizir, celo "našopal" s spreyem (se naredi kar nakakšna pena) in jo potem dobro stuširal. Potem pa jo nekam odložiš, da se odcedi vsa voda iz vseh kotičkov in potem sem jo še prenašal naokoli, da se je posušila (malo na sonce, malo pa v bližino radiatorja) - je pa kar trajalo par dni. Aja, je (sta) pa model Raid. cikadina 1
Fritz Objavljeno Februar 4, 2011 Opozori Objavljeno Februar 4, 2011 ma ja glede teh vizirjev je res da itak čim je bolj temen kao ni za na cesto, jst se v bistvu več al manj vozim samo z dark smoke, razn pozimi. ker pač očal ni šans da dam notr, ker ni prostora. je pa res da čim se zmrači ni več uporaben, ampak potem pa zamenjaš kar je 5min dela, v mestu pa samo dvignem pa je. sicer je pa res da kar vozim jst je po mestu (skuterček) ko sm pa na zadnjem zicu mi je pa vseeno, če ponoči nič ne vidim. Samega dela z menjavo je manj kot minuta..če pa zraven računaš ustavljanje, iskanje drugega vizirja pa že nanese 5 minut. Še ena slaba stran tega, da araja in šoja nimata notranjih preklopnih zatemnjenih vizirjev je ta, da so dodatni vizirji dragi kot žafran. Če je dark smoke kakšnih 30+€ je kak iridium takoj čez 50€.
cikadina Objavljeno Februar 4, 2011 Opozori Objavljeno Februar 4, 2011 fazer, hvala bom jst to poskušala (vprašanje je blo o čiščenju moje čelade). fritz ja se strinjam da je zadeva kr draga. res ne vem zakaj ne morejo teh notranjih dat? gotovo ja kak varnost finta. al kdo ve?
tosemjaz Objavljeno Februar 4, 2011 Opozori Objavljeno Februar 4, 2011 xr1100 ima snemljivo podlogo jo imam jaz, veš kej me zanima, punca ima raid II in tudi nimam snemljive podloge, a si ti že to kej čistu? oz. je kdo drug to že čistu? kaj potem se celo čelado potopi v vodo, al kako? za čiščenje sem doslej poizkusil arexons čistilo ki ga dobiš v AC-ju, in pa tisto zadevo iz Louis-a tudi. a Louisovo čistilo mi je čisto "mimo", ker se ti peni in traaja, da se čelada posuši - sicer pa (moje osebno mnenje) - "čohanje" pene po oblazinjenju tisto svinjarijo kvečjemu vtira v blago oz. ga maže. ravno zato mi je Arexons bolj pri srcu, ker gre v bistvu bolj za razkužilo - našpricaš, malo podrgneš, in čez 15 minut se lahko že lepo pelješ. itak pa strogo uporabljam podkapo in jo pač vsake toliko operem. sicer se švic vseeno prenaša na oblazinjenje čelade, ampak zato pa Arexons
tosemjaz Objavljeno Februar 4, 2011 Opozori Objavljeno Februar 4, 2011 fazer, hvala bom jst to poskušala (vprašanje je blo o čiščenju moje čelade). fritz ja se strinjam da je zadeva kr draga. res ne vem zakaj ne morejo teh notranjih dat? gotovo ja kak varnost finta. al kdo ve? notranje vizirje imajo načeloma malce cenejše čelade (pod 300-350eur) oz. tiste, ki niso ravno za SŠ motorje namenjene. morda se motim, ampak se mi zdi da tudi nova "športna" Schubert SR-1 čelada nima notranjega vizirja
cikadina Objavljeno Februar 4, 2011 Opozori Objavljeno Februar 4, 2011 glede čiščenja čelade bom najprej to razkužilo poskusla. je pa tko da jst podkape ne morem met ker me preveč draži. to glede vizirjev je pa res, da majo večinoma samo une preklopne, ampak mogoče se bojo japonci kej inovativnega spomnli, tudi za malo bolj športne čelade.
Fritz Objavljeno Februar 5, 2011 Opozori Objavljeno Februar 5, 2011 notranje vizirje imajo načeloma malce cenejše čelade (pod 300-350eur) oz. tiste, ki niso ravno za SŠ motorje namenjene. morda se motim, ampak se mi zdi da tudi nova "športna" Schubert SR-1 čelada nima notranjega vizirja SR1 res nima notranjega vizirja, vse ostale Schuberhove pa ja. Shoei XR1100 in Multitec nedvomno niso samo domena voznikov SS motorjev, zato ne vidim razloga za odsotnost le tega. Mimogrede, če čelada stane pod 350€ to ne pomeni, da je tudi slaba. Da ne bom samo nabijal, pri meni je dejstvo, da pri naslednji menjavi čelade ne bom kupil Šoje, če ne bo imela notranjega vizirja.
tosemjaz Objavljeno Februar 5, 2011 Opozori Objavljeno Februar 5, 2011 SR1 res nima notranjega vizirja, vse ostale Schuberhove pa ja. Shoei XR1100 in Multitec nedvomno niso samo domena voznikov SS motorjev, zato ne vidim razloga za odsotnost le tega. Mimogrede, če čelada stane pod 350€ to ne pomeni, da je tudi slaba. Da ne bom samo nabijal, pri meni je dejstvo, da pri naslednji menjavi čelade ne bom kupil Šoje, če ne bo imela notranjega vizirja. Vse ostale Schubert čelade niso ravno namenjene za SŠ motorje. Sam tudi ne poznam nikogar, ki bi se na SŠ motorju vozil z Multitec čelado, ki je za moje pojme čistokrvna touring čelada. XR1100, ki je že bolj sport-touring bi pa resnično lahko imela notranji vizir. Čeprav nima notranjega vizirja, je vseeno zelo dobra čelada. Morda bo pa v modelu XR1200 ... Sicer pa - čelad na tržišču je ogromno in zagotovo se za vsakogar najde primeren model. Kriteriji (in pomembnost le-teh) so pa odvisni od posameznika. Fritz 1
Fritz Objavljeno Februar 5, 2011 Opozori Objavljeno Februar 5, 2011 Sicer pa - čelad na tržišču je ogromno in zagotovo se za vsakogar najde primeren model. Kriteriji (in pomembnost le-teh) so pa odvisni od posameznika. Se strinjam. No, bomo videli, če bodo pri XR1200 vpeljali kakšno takšno novost, you never know till you open the box
siks Objavljeno Februar 5, 2011 Opozori Objavljeno Februar 5, 2011 danes probal xr1100, predtem eno uvex, tri x lite, pa se vedno vidim, da mi shoei najbolj sede na betico. xr1100 je zelo podobno nosljiva kot xr1000, katero gulim zadnje case. tudi natikanje na glavo ni tako trdo. fajn mehke blazinice na otip (se posebej v primerjavi s prej omenjenimi). ce bi sedaj kupoval, bi se odlocil za xr1100.
paris2 Objavljeno Februar 7, 2011 Opozori Objavljeno Februar 7, 2011 Ne komplicirajte s šiščenjem čelad z raznimi spreji in čistili. Shoei XR-1000: vizir dol, ličnice in podlogo, ki je na trakih za zapenjanje ven, čelado v škaf z vodo, milo in ribaj. Čelada je bila suha v enmu dveh dneh na zraku in sobni temperaturi. Govorim iz prakse.
Pupi13 Objavljeno Februar 7, 2011 Opozori Objavljeno Februar 7, 2011 Enkrat se v Louisu kupil nekakšen spray za čiščenje notranjosti čelad. In sem šel lansko pomlad s čelado v kopalnico, odstranil vizir, celo "našopal" s spreyem (se naredi kar nakakšna pena) in jo potem dobro stuširal. Potem pa jo nekam odložiš, da se odcedi vsa voda iz vseh kotičkov in potem sem jo še prenašal naokoli, da se je posušila (malo na sonce, malo pa v bližino radiatorja) - je pa kar trajalo par dni. Aja, je (sta) pa model Raid. tko kot je že tosmejaz napisal se kupi sprey k se ga razprši po čeladi ( nastane bela pena) in se nato počaka ene 10 min potem pa z krpo predrgneš notranjost. Z vodo ni preveč dobro sperat zato ke je čelada narejene iz stiroporja in voda ne vpliva ravno najbolje. Sprey je vbistvu ene vrste razkužilo oz alkohol.
sand66 Objavljeno Februar 9, 2011 Opozori Objavljeno Februar 9, 2011 Ne komplicirajte s šiščenjem čelad z raznimi spreji in čistili. Shoei XR-1000: vizir dol, ličnice in podlogo, ki je na trakih za zapenjanje ven, čelado v škaf z vodo, milo in ribaj. Čelada je bila suha v enmu dveh dneh na zraku in sobni temperaturi. Govorim iz prakse. Čelade ni dobr namakat,ker voda pride med školko in stiroporjem,pa tud stiropor na vodo ni glih....odstraniš obloge jih opereš, notranjost pa s čistilom-sprejem,al pa kej podobnega,prXR to gre....ajd....drugač pa podkapo,pa tisto večkrat prat
Fazer03 Objavljeno Februar 10, 2011 Opozori Objavljeno Februar 10, 2011 Žal najini (model Raid) nimata odstranljive notranjosti za lažje čiščenje in si potem pomagam na opisan način. Podkapo pa koristim že od časov, ko so bile za kupit le bombažne - sedaj pa za toplejše dni Dainese, za hladnejše pa Bikers. cikadina 1
cikadina Objavljeno Februar 10, 2011 Opozori Objavljeno Februar 10, 2011 jst pa pod kape ne prenesem (me začne glava srbet in itd. pač dolgi lasje). bom šla pred sezono po ta sprej, pa poročam kako se je obneslo.
Cartman Objavljeno Februar 10, 2011 Opozori Objavljeno Februar 10, 2011 (popravljeno) jst pa pod kape ne prenesem (me začne glava srbet in itd. pač dolgi lasje). bom šla pred sezono po ta sprej, pa poročam kako se je obneslo. meni je bal nepogrešljiva dokler sm mel dolge lase, zdej je pa ne nucam več tako pogosto. ful pomembno je, da podkapa ni predebela/topla, in da je dvakrat, trikrat sprana z čisto vodo, da v njej ni več niti kančka detergenta čistila mehčalca parfuma. vsaj pr meni je blo tako. omiljeni material je bil polipropilen. zračen, hladen, dihajoč. tisti ki pogrešate pomičen sončni vizir, TOLE je zelo dober pripomoček, ni vizir, ampak ko sonce zablešči, je super. Popravljeno Februar 10, 2011. Popravil Cartman
tosemjaz Objavljeno Februar 10, 2011 Opozori Objavljeno Februar 10, 2011 tisti ki pogrešate pomičen sončni vizir, TOLE je zelo dober pripomoček, ni vizir, ampak ko sonce zablešči, je super. poizkusil na XR1000 in že naslednji dan vrnil. vsaj za ta model čelade absolutno odsvetujem - niti ga ne moreš pravilno vstavit, ko ti pa le uspe, pa med vožnjo ugotoviš da ti zaradi tega v čelado preveč piha zrak. sicer pa tudi na otip ne deluje preveč kvalitetno ... če pa se hoče kdo sam prepričat - prodajajo v louisu
Cartman Objavljeno Februar 10, 2011 Opozori Objavljeno Februar 10, 2011 poizkusil na XR1000 in že naslednji dan vrnil. vsaj za ta model čelade absolutno odsvetujem - niti ga ne moreš pravilno vstavit, ko ti pa le uspe, pa med vožnjo ugotoviš da ti zaradi tega v čelado preveč piha zrak. sicer pa tudi na otip ne deluje preveč kvalitetno ... če pa se hoče kdo sam prepričat - prodajajo v louisu eeem, dej bod mal bol natančen. ker si me zdej mal presral! jez sm tole uporabljal na moji Suomy, zdej pa mam xr1100, in nisem še zmontiral. kako, od kje bol piha? mam nek sjebane oči, in nemorem vozit z zatemnjenim vizirjem ali sončnimi očali, zato si lajfa brez tega skor ne predstavlam :unsure:
tosemjaz Objavljeno Februar 10, 2011 Opozori Objavljeno Februar 10, 2011 eeem, dej bod mal bol natančen. ker si me zdej mal presral! jez sm tole uporabljal na moji Suomy, zdej pa mam xr1100, in nisem še zmontiral. kako, od kje bol piha? mam nek sjebane oči, in nemorem vozit z zatemnjenim vizirjem ali sončnimi očali, zato si lajfa brez tega skor ne predstavlam :unsure: na xr1000 ga ful težko stiščiš med "plastiko" čelade in oblazinjenjem, in ker ga moraš dovolj not potisnit (da ostane na svojem mestu in opravlja svojo nalogo) ti potem rine v smeri zgornjih zračnikov in "deformira" čelado toliko, da vizir več ne nasede "v nulo". da bi ti zdaj točno povedal kje mi je pihalo - se ne spomnim (je 2 sezoni nazaj), ampak je bilo dovolj, da se mi je "vrtinčil" zrak pri očeh. saj ni panike - če ga že imaš, poizkusi (če ne bo v redu, ga lahko še zmeraj brez posledic odstraniš) - morda bo pa na xr1100 boljše.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se