Skoči na vsebino

Katere motorje vozite...?? -- Izkušnje z njimi


robberrt

Priporočene objave

Yamaha Super tenere 750.

Super za nabiranje kilometrov, če se ti nikamor ne mudi. Obvezni kakšni roll bari. :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki DR650 RSE

Za začetek in nezahtevne voznike super motor. Vodljiv, natančen, papca kakih 5-6 l, tut na kak potep se da it z njim. Drgač pa premalo konjev, ampak se da preživet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW K 75 RT letnik 95. Z njim sem zelo zadovoljen, vozim ga tretjo sezono (cca 36 K km). Brez kakršnihkoli težav. Zavore so OK (ABS) , mogoče ga malo zvija v res hitrih ovinkih, a lahko da je kriv amortizer. Poraba olja = 0, goriva cca 5,5 / 100 km, udobje tudi za 2 OK, navor :OK: pa tudi po ovinkih gre do stopalke in roba gume. Zaščita (RT) je odlična in sploh tabolš mašina. :worship:

:worship: BMW je zakon :worship:

Osnovni tehnični podatki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred leti imel Vespo PX 200 E (pa veliko željo po večjem motorju), potem je bilo cca 10 let mir, nato pa Yamaha XTZ 660 Tenere letnik 1997 (vozil dve sezoni in z njo naredil 20.000 km-b.p.) Nato pa Yamaha FZS 600 Fazer letnik 2003 (lani 11.000 km, letos do danes okrog 3000). V bodočnosti (upam): Honda VFR 800. :OK: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej XX. Razbil totalka. :(

Iz Nemčije pripeljal frišno Kawo ZX-12R. :OK: Ni čutiti manjko moči in navora. .)

Poraba med 7,5 in 10 l.

Fantazija tako za doooolge kot tudi za krajše izlete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...zdej KTM 525 EXC....

..ni pretežak, ko ga je potrebno nositi :D (itak je odvečen materijal bil pobran dol..) ...drugač pa zleze vsepovsod,ampak jst cepnem dol :D ...

..ob tej priliki bi pohvalil YAMAHO XTZ 750 Supertenere....imel dva komada leta nazaj in še zdaj imam lepe spomine na njo :grim ..odlične vozne lasnosti (pač potovalne-večinoma po cesti)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, po treh letih, ravno opravil prvi tehnični pregled, in 42000 kilometrih lahko nekaj malega zapišem o kravi, BMWju R 1150 RTju.

Motor kupil po prepričanju in preizkušanju v salonu. Pred nakupom ga nisem nikoli peljal.

Tista prva vožnja od trgovine do doma je bila polna strahu, saj je stvar menda zelo težka in neokretna in primerna zgolj za amerikanske interstates. Na vsakem križišču, kjer me je zaustavil rdeči semafor, sem se vkopal z obema nogama v tla, da zadeve ne bi kje položil po tleh.

Položil sem jo, trikrat. Dvakrat v garaži že v prvem tednu, ko sem motorin s stojalom bočno premikal, potem pa sem to opustil. Tretjič pa lani jeseni pri Pirešici, ko sva oba od bliže spoznala asfalt.

Sicer pa na vožnjo ni prigovora. Pokvaril se še ni, na cesti pustil tudi ne. Hec edino z enim izpraznjenim akumulatorjem, eno pregorelo žarnico meglenke, meglenki imam stalno prižgani, semeringom na kardanu in enem klicanju nazaj na servis, kjer so odpravili domnevno tovarniško napako.

Poseduje hlev 94 ali 95 konjičev, kar je malo, ker je pač moči hitro premalo, sicer pa mislim, da zadostuje. Če si sam prav gotovo. V dvoje se pa že ne spomnim več, ker se Lady z motorinom ni že dve leti in pol peljala, od poškodbe noge dalje pač. Je rekla, da bova šla zopet letos poleti. Pospeševanje zadovoljivo, sevada pa ni najhitrejši in najposkočnejši pod Soncem.

V ovinkih ga do tačk še nisem nagnil, ne znam in si ne upam, čeprav se motor verjetno prav rad nagne tudi do tam, s škornjem pa sem že podrsal po asfaltu.

Sicer pa v ovinke "pada" z lahkoto. Nikoli nimam občutka, da sem ga moral v ovinek kaj siliti. Se nastaviš in spelje in nato v naslednjega tudi.

Hitrost ima omejeno na 202 km/h. Kar je dosti in ni dosti. Ko si 50 m pred zidom ali drugo nepremično oviro, je 200 km/h dosti, na prazni avtocesti pa malo malo. Sicer sem ga pa največ peljal 190 km/h po števcu, kar je realno verjetno tam nekje okoli 180 km/h ali pa še kaj manj.

Kot potovalnik za hropce in ostale starce je po mojem mnenju odlično opremljen s protivetrno zaščito. Vozim se skozi celo leto, zato to ni nepomembno. Na Gilerci, malem nakedu, so pozimi od mraza trpela kolena, pa stegna, pa stopala in seveda dlani tudi. Na RTju je to bistveno drugače. Še najbolj zebe v stopala. Ostalo dobro zaščiteno. Tudi dlani, ker sta pred njimi ogledali v karoseriji, ne na pecljih, in ustvarjata zatišje tako, da tudi pozimi gretje ročic zelo redko vklopim. Ima tudi vetrobransko steklo, ki hodi samo gor in dol, samo na stikalo pritisneš. Prvo leto sem se vozil s popolnoma dvignjenim steklom in razmišljal o nakupu še večjega. Dokler se nekega dne nisem za hec peljal s spuščenim in ugotovil, da mi je tako bolj všeč. Od tedaj vozim stalno s popolnoma spuščenim vetrobranom. veter v laseh, pardon čeladi, pač. Zgolj ob dežju ga popolnoma dvignem, ker dobro ščiti prsi in ni potrebno za vsako kapljico oblačiti antidežnega kombinezona.

Nima nekega globoko basovskega zvoka za prižiganje avtomobilskih alarmov, prdi, pač kakor prdi, a zvok itak ostaja za menoj in tako njegovo medlo prdenje ni m oj problem, ampak zamenojcev in obstranskih opazovalcev. Včasih, ko popustim plin, se izkaže s kakšnim pokom skozi avspuh.

Teže nima več. Zame je popolnoma običajen motorcikel, s katerim se da tako v mestu, kot na odprti cesti. Je tudi dovolj ozek, ker ga vozim brez kovčkov, ki pridejo sicer serijsko z njim. Ne vozim s seboj toliko krame, da bi moral kovčka gor navešati. V garaži je pa zaradi obilja motorizacije in kolesarizacije le toliko prostora zanj, da lahko počiva brez kovčkov. Tako ostajajo na polici in se peljejo na sprehod le ob posebej slovesnih priložnostih. Sicer me je pa pogosto videti s kakimi cunjami ali vrečkami ali kosilnicami, tudi vrečo cementa sem že peljal, na prtljažniku.

Pravi Lady :004 , toliko smo dali za ta jajca, ti se pa voziš ko ena sirota naokoli s temi vrečkami na prtljažniku. :)

Ni gladek. V smislu teka motorja. Vibrira, tudi cuka rad. Cuka pri ekstenzivni vožnji, ko se skozi naselje vlečeš s 50 km/h v četrti predstavi, ko je merilnik obratov med 2000 in 3500 obrati/minuto. Posledica ekologije. Računalnik dozira najmanjšo možno mero goriva v valja. Ko se navadiš, ne moti več.

Olje pije. Koliko niti ne vem. Vsake toliko mu ga not nalijem deci do dva, recimo litrsko plastenko med dvema servisoma. Servise sem pocenil za 10 %. Ne delam jih več na 10000 km, temveč na 11000 km. Tako bo deveti servis pri 99000 km, ko bi moral biti že deseti. Je treba šparat.

Goriva z mojim načinom vožnje popije med 5,6 in 5,9 l/100 km. Avtonomija 440 do 450 km.

To je to.

BMW R 1150 RT.

Aha, še oblike nisem obdelal.

Ni ravno neki čudež oblikovalnega navdiha, najbolj grd na planetu Zemlja pa tudi ni.

Meni daje občutek nekakšne nevtralne oblike. Ne tič, ne miš. Motorcikel pač.

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brrrm, iskreno in pošteno! Si pomislil kdaj da bi se spustil v pisateljske vode? Ko smo bili lani na srečanju primorske sekcije si tudi zelo lepo opisal dan......... :OK:

Jaz vozim Aprilio in sicer RSV Mille 03., sivo. Je motor mojih sanj, po Kawasakiju in Falcotu sem končno (finance) presedlal na njo. Zakaj Aprilia? Hja, odgovor je bolj abstrakten. Nikoli nisem sedel na njej, nikoli jo peljal. Enostavno sem si jo želel imeti, odkar je prišla prva serija. Jebentiš, motor ima nekaj v sebi, nekaj kar do drugih ne čutim - teorija. ( Cagiva bi razumel o čem govorim :D ) V praksi je še boljše. Motor je izredno lahkoten, vodljiv in uživaški! In ni utrujajoč, saj se 99% prevozim s Lady, neglede na to, ali je samo hiter "giro" ali izlet za več dni.....

Aprilia :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki Hayabusa 99''.Kaj naj rečem,fajn motor,moči in navora napretek,oblika nekaj posebnega.Se da lepo peljat čez ovinke in tudi na kakšno daljšo turo.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha Fazer 600 letnik 03.

Bila ljubezen na prvi pogled..še v salonu :wub: Motorin je vozen kot kolo, original nastavitve vilic so bile malo premehke za moje pojme. Servisni ciklus na 10k km, kar prišpara nekaj $. Zavore so ok (preverjeno v kritičnih situacijah .) )

Drža je telesu prijazna,križ in roke ne bolijo tudi po daljši neprekinjeni vožnji.

Kar se tiče za potovanja (prtljaga) in mogoče malo bolj šarf vožnje, mu malo primanjkuje navora/moči,tako da se je potrebno malo bolj igrati z menjalnikom ter ga suvati gor-dol :blush:

Sicer je malo len do nekje 7.000 obratov, kar sem pa rešil z drugim izpuhom, KN zračnim filtrom in nastavitvami frgazerjev...razlika je občutna :yea1:

Poraba se vrti od 4,7 l (potovalna hitrost 130 km/h) do 5,7l bolj športna vožnja :D

Razočaran sem edino nad menjalnikom,ki pač škrta kot vsi Yamahini menjalniki :grrr

PS.: Če pri 60-70km/h spustite krmilo in motor prične tresti...mora biti tako,ne se sekirat .)

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawa z750 odlicen za vozit-zelo okreten.Poraba med 5,5-5,9 :grim .Glede udobja sopotnika pa sam to moja uziva :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Yamaha FJR!

Na pogled super, zmogljivosti - brez pripomb, servisi 10 000 km (olje, filter) skratka OK! strinjam se s Cvetotom, ko pravi, da ni dodatne opreme na takšnem nivoju, kot jo imajo ostale znamke!

VOŽNJA - je stabilen pri visokih hitrostih, do tace gre z levo - položaj na motorju neutrujajoč! Za mene osebno še dolgo BIKE Nr. 1! :worship: Navor, moč in poraba vse na nivoju! Prenos preko kardana. Naj omenim, da se kardan od 650 Drag Star skrije proti temu na FJR! Se vidi, da je drug razred. DS 650 je bil moj prvi... Vzmetenje - stršal sem prve vilce sicer ne preveč vendar zadosti, da je motor pri višjih hitrostih stabilen (v ovinkih in na grbinah)!

Gume Bridrestone so bile prve, potem MEZ 4, sedaj imam pa MEZ 6. Čez ta material nimam pripomb, glede oprijema ali trajnosti. Bom videl, kako bo s 6 - ko, ki jo imam šele par tednov. Lima pa to že vem!

Toliko o FJR!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

YAMAHA YZF R6, l. 02 moj tretji motor! Za za zacetnika mislim, da kar hud motor, vendar zelo vodljiv. Za izkusenejsega motorista pa mislim, da ze premal!?? Sicer, pa ce se znas dobr peljet, se brez problema peljes z vsakim 1000 kubicnim motorjem in celo se bolj!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ninja 7 '98 ...po enem mescu in pol narejenih 3k in morm rečt da je motor špica. sploh v daljših ovinkih z 208-kami drži linijo neglede na to kok ga tiščiš. slaba točka je edino poraba pri teranju, sam k speleš od bencinske takoj pozabš na to ker ti začne takoj dogajat :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moje izkušnje po cca 7000 km na moji kravi (Aprlia Caponord):

najprej - :

- sprednjo gumo (Metzeler Tourance) žre in to hudooo, zadnja skor nova sprednja bo kmalu nova, ok pač, se zgodi če rad bremzaš :whistle:

- na centralno stojalo jo postavit je umetnost

- akumulator, nikol ne vem a bo še šlo al ne, če motor predolgo miruje, je problem s štartom, no bo kmalu nov notri

še + :

- super agregat, še posebej po predelavi, zelo lahek za vozit, tale Apriliina Sagem elektronika iz agregata od Milleja naredi vespo, no sam vespo z 98 KM :devil:

- udoben še posebej moja draga je čisto navdušena nad njim

- poraba

- vozne lastnosti, mogoče kdaj mal premehke vilice, samo, po drugi strani se pa noro drži v ovinkih, na makadamu, po avtocesti, in to vse na isti furi z istim motorjem, istimi gumami ... super

- ma kaj še, tole bo pri meni, dokler ne bo pokleknilo, mislim da nekaj let ne bomo prodajali. :wub: :wub: :wub:

lp

Rudi

Popravljeno . Popravil Saint
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HONDA VF750C ali z eno besedo MAGNA. Vam rečem resnično ni boljšega optimuma. Pelješ se elegantno sam ali v dvoje, prede kot mačka, ko pa jo spodbodeš stopi čudovito, skratka ni ovir.

Pa srečno :yea1: :yea1: :yea1:

Popravljeno . Popravil Mirko36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4-ka, neki predelana, ne, ne ne, ni to to, to sploh motor ni :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aprilia chesterfield :OK:

Drugač pa imam poleg tudi tomos apn, ki je tudi motorno kolo (ni moped) !

Ima namreč več kot 50 ccm, doseže pa skoraj 50 km/h X 2 :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!