sramezljiv Objavljeno November 20, 2002 Opozori Objavljeno November 20, 2002 Trenutno ne vozim , počiva v garaži, ZX9R ninja zadovoljen nobenih težav do zdaj :wink:
bajsi Objavljeno November 20, 2002 Opozori Objavljeno November 20, 2002 Yamaha Vmax '92, 53.000 km, malo težav, nekaj predelav še vedno kultno pospešuje (zadosti, da med 600 SS in starejšimi 1000 SS nima konkurence) :twisted:
CAPIROMZY Objavljeno November 20, 2002 Opozori Objavljeno November 20, 2002 VTR-o, sicer šele eno sezono -zelo zadovoljen-raketa 8) :lol:
smeško Objavljeno November 20, 2002 Opozori Objavljeno November 20, 2002 Huska TE 610 E nobenih slabih izkušenj nimam z njim ampak ga vseeno prodajam zato, ker hočem met še bolj orenk motor :P
Eref Objavljeno November 22, 2002 Opozori Objavljeno November 22, 2002 SUZUKI RF900RR Kapo dol!V osmih letih sem zamenjal 7 motociklov različnih tipov in ta je edini, ki mi ni povzročil niti drobtinice problema.Zelo hvaležen motor za športno in relax vožnjo, pravtako se ne sramuje dolgih prog po tujini. Nascal sem že r1-ke, cbr-ke in celo ducatiste(ki so bili najtežji zalogaj)-samo trije piloti so me pustili do zdaj za sabo. Ko se ga navadiš te morda začne motit le ena majhna luknjica v navoru med 2000 in 3000 obrati, ko hočeš noro potegnit iz ovinka potem, ko pozabiš pred ovinkom zanižat v nižjo brzino. Vse, predvsem pa lastnike XX-ov, ZZR-jev, HAYABUS in ZX-12-k vabim na drugo temo...
johan Objavljeno November 23, 2002 Opozori Objavljeno November 23, 2002 Mene pri tem stroju ni motla luknica v navoru(je nisem opazo)ampak zavore.
Nearrain Objavljeno November 23, 2002 Opozori Objavljeno November 23, 2002 SUZUKI RF900RR Kapo dol!V osmih letih sem zamenjal 7 motociklov različnih tipov in ta je edini, ki mi ni povzročil niti drobtinice problema.Zelo hvaležen motor za športno in relax vožnjo, pravtako se ne sramuje dolgih prog po tujini. Nascal sem že r1-ke, cbr-ke in celo ducatiste(ki so bili najtežji zalogaj)-samo trije piloti so me pustili do zdaj za sabo. Ko se ga navadiš te morda začne motit le ena majhna luknjica v navoru med 2000 in 3000 obrati, ko hočeš noro potegnit iz ovinka potem, ko pozabiš pred ovinkom zanižat v nižjo brzino. Vse, predvsem pa lastnike XX-ov, ZZR-jev, HAYABUS in ZX-12-k vabim na drugo temo... ...kje si jih "nascal"???....na Grobniku???...Hungaroringu???...ali na kakšnem drugem dirkališču???
Eref Objavljeno November 23, 2002 Opozori Objavljeno November 23, 2002 Nearrain, svaka ti čast, dober odgovor. Kakšna dirkališča neki, če si pilot, dobro veš, da so ceste tiste prave bojne cone. Kaj neki naj človek stori, ko ga na rdečem semaforju v Postojni od zadaj dohiti ena slastna cbr-ka in z nenehnim udarjanjem po gasu govori:"ej kolega pejva se dajat kdo bo prvi na Razdrtem". Ja, le kaj?! Saj veš kako to gre. Sicer pa je to že za novo temo..
Gianni Objavljeno November 23, 2002 Opozori Objavljeno November 23, 2002 hmm...no, ja, verjamem da si hitr, ampak na cesti se težko ocenjuje tehnična sposobnost voznika. Večkrat je v prednosti tisti, ki več tvega pri samih prehitevanjih avtomobilov in je možno da vozi, totalno na slepo, v temo, z mislijo...ahhh..mmmm sej bo šlo, ala kamikaza in nima nikakršnega občutka, kaj se mu pod ritjo dogaja,...si reče..a bo šlo al pa ne bo šlo..ali pa, po ravnem poln gas, kolkr gre, v ovinek se lomi, ko stara prekla, pol se pa po ravnini spet "šlepa", sploh če ima močan motor, kar je pa meni osebno totalna bedarija. Takšen bo zelo, ampak res zelo hiter na cesti, ampak ne zaradi svojega znanja,.....vprašanje koliko časa bo lahko užival to slavo "najhitrejšega" Na cesti so primerjave nesmiselne, sploh zato ker je cesta in ne dirkališče. Velikokrat je odvisno tudi od situacije ki se ti ponudi za prehitevanje. Če si kdaj vozil zadnji v koloni si verjetno opazil, kolk si mogu gnat mašino, medtem ko se je vodeči v koloni peljal le malce na izlet. Lahko, da bo nekdo tehnično dobro podkovan z dobrim motorjem, pa se bo po cesti vozil sicer hitro, vendar z veliko rezerve. Ko boš prišel z njim na pisto, ga boš verjetno videl samo še na štartu, potem ko te bo za en krog nesel ko keks, ti bo še malce pomahal. Ne morš tko primerjat koga si nascal, koga nisi, "...za šankom so vsi vedno najhitrejši in oh in sploh najboljši..." Dirkališče, kolega.... tam se primerja, tehnična sposobnost voznika. Tam so že dosti slabši motorji, vozili hitrejše kroge, kot močne, najmodernejše mašine. Pa brez zamere, to je le moje skromno osebno mnenje.
Rock-46 Objavljeno November 24, 2002 Opozori Objavljeno November 24, 2002 Jest pa CBR 900 RR vozim, sem sele kupil ,in do sedaj mi dobro dela, zaenkrat mi ne manjka navora, moci itd...skratka "usga dost", edino kar me moti je originalni lonec, ker se pri 140-->slisi samo se veter......to bo treba zrihtat, pa mogoce se zelezne lajtnge za diske, pol bo pa super duper motorcek :lol: ....I like it a lot.... :D Lp,Rock
moped Objavljeno November 24, 2002 Opozori Objavljeno November 24, 2002 Yamaha FZS1000-ZAKON-najhitrejši turist. Iz Ljubljane do Splita v 3' date='45 ure :!: :twisted:[/quote'] Diversion 900, ista pot - 3.5 h. Je bilo potrebno edini trajakt ujet. Drugača pa za isto relecijo najraje porabim cel dan.
Žemla Objavljeno November 24, 2002 Opozori Objavljeno November 24, 2002 Lep pozdrav vsem forumašem sem pravkar pečen član. Vozim yamaho fzs600 letnik 98 pred njo sem imel bmw 650f isti letnik.
Žemla Objavljeno November 24, 2002 Opozori Objavljeno November 24, 2002 aja z bmw-ja sem šaltou na fazerko ker mi je bolj všeč bolj športna lega na cesti, pa tudi več moči ima fazerka (98hp) bmw(55hp) navor bi bil nekje isti, moram pa reč da sem imel z bmw redne težave, nonstop sm po servisih hodu, se pa bmw tudi zeloooo slabo obnaša v močnem vetru (burja) na fazerki pa ga skoraj ni čutiti. V glavnem fazer rules zdej se morem sam še orng motor naučit polagat (vsaj do balance) pa se pol vidmo na grobniku.
Eref Objavljeno November 24, 2002 Opozori Objavljeno November 24, 2002 Ej Gianni, brez skrbi, jaz in Nearrain sva se samo malo zafrkavala. Popolnoma imaš prav. To vem iz prve roke, saj imam za sabo že tri prometne nezgode, ki so me še kako streznile. Veliko slovenskih pilotov pa po naših cestah dirja po mojem mnenju tudi zato, ker še vedno nimamo pravega dirkališča. Mogoče bi lahko z MAKSI-jem kaj dosegli.
Gianni Objavljeno November 25, 2002 Opozori Objavljeno November 25, 2002 Puzdraulen :lol: Aha jst pa že neki pridigam ne, težak tale Gianni :oops: :lol: Sicer pa naj si še kdo prebere tisti post, sej je dejansko resnica ki se dogaja na naših cestah :P Ja res je, dirkališče je edina rešitev, če želimo zmanjšati število nesreč. :? :wink:
robberrt Objavljeno November 25, 2002 Avtor Opozori Objavljeno November 25, 2002 žemla svaka čast za nov motorček pa da se boš drugo sezono čim več prevozu brez raznih zapletov in težav...
adidasx Objavljeno November 25, 2002 Opozori Objavljeno November 25, 2002 No pa še jaz, vozim Kawo VN800 classic letnik 99, redno servisiran brez večjih težav (no pustil me ni še nikoli nikjer) prevoženih 35k, prvi lastnik. Drugo leto pa, če bo vse po sreči vozim Duko ST4s, samo za dušo.
vulcan Objavljeno December 28, 2002 Opozori Objavljeno December 28, 2002 LP. Do nedavnega vozil Kawo VN 800 Classic, bil zelo zadovoljen in upam, da bo naslednji lastnik tudi. :cry: :)
likitaro Objavljeno December 30, 2002 Opozori Objavljeno December 30, 2002 hm-praviš kaj bi kupu,to je odvisno kakšen način vožnje ti paše-ali si cestaš in te ne boli hrbet po 500 km,ali greš tudi ven s ceste(mislim po brezpotjih,ne dobesedno),ali se voziš bolj turistično in tudi v dveh s tvojo drago- tukaj se moraš prvo sam sebe vprašat za kakšen način vožnje rabiš motor potem pa preglej naše nasvete,ker čoperista ne boš prepričal,da je drugi tip motorja boljši,prav tako cestaši ne dajo nič na endurote in podobne fore,v tisti stil motorja k si zaljubljen tam boš ostal več ali manj,mogoče edino na stara leta se boš malo bolj umiru. torej napiši kaj ti odgovarja,pa ti bomo svetovali jst vozim varo 1000 (če ne poznaš Honda Varadero ),to ti je potovalnik komod za dva,ma bolj za po asfaltu,kot makadamu,in sem pristaš endurotov ( prej Transalp 600) in ti lahko kaj povedu v tej smeri,in se nebi spuščal na cestaše ali čoperiste ker jih premalo poznam. Torej,kakšen tip vožnje (posledično motorjev) ti odgovarja ?
ajgor the mad dog Objavljeno April 19, 2004 Opozori Objavljeno April 19, 2004 Kawasaki ZRX 1200s...ima vse kar se ti zahoče
freeky_k Objavljeno April 20, 2004 Opozori Objavljeno April 20, 2004 cagiva mito 125 :D nuora mašinca.....tabolš za po ovinkih :yea2: sam bo treba počas na kej močnejšga prešaltat
kp-kp Objavljeno April 23, 2004 Opozori Objavljeno April 23, 2004 HYOSUNG COMET GT650 model Seul by night :OK:
Schultz Objavljeno April 24, 2004 Opozori Objavljeno April 24, 2004 Kawasaki ZR7, do sedaj nobenih problemov.
SiR Objavljeno April 24, 2004 Opozori Objavljeno April 24, 2004 fantje, ne samo naštevat, kot vidite, je avtor prve objave spraševal po izkušnjah z vašimi konjički in po tem, kaj vam je na njih všeč ter kaj vas moti ... Jaz sem trenutno brez, zato pač o tem nevidnem motociklu lahko napišem, da mi je všeč, ker ima izjemno nizke stroške vzdrževanja, zavarovanje je zastonj, obenem pa me moti, ker se z njim ne pride prav daleč :lol1: Primeren je sicer tudi za vožnjo v dvoje :) ko ga prodam, sicer ne dobim nič zanj, ampak je tudi nakup poceni - lahko naenrkat kupiš tudi pet komadov, pa je praktično za džabe :) da ne govorim o tem, da ga servisira katerikoli državljan republike Slovenije :afro1:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se