Skoči na vsebino

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


xenon900

Priporočene objave

Jest sem bol skromen in na tem motorčku (WT) nebi menjal nič, sploh pa ne izpuha, ker mi je ta vseč, z kufri bi tud preživel. Dodal bi samo kako 12v vtičnico pa nosilec za gsm, morda bi si pa zumota omislil. Po potrebi bi še na šipco spojlerček montiral. To je to, praktično brez dodatnih stroškov za opremo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kufri so slabi, plastik fantastik, kitajske kljucavnice, je pa res, da za dodatnih 1000 EUR dobis veliko opreme. Modre felne so lepe ampak za enduro neprakticne, kot vsake pobarvane ali eloksirane. Gres na teren in jih takoj spraskas. Elektronsko vzmetenje za ta moped za 2500 eur je milo receno neumnost. Sploh ni semiaktivno, samo stelas preko racunalnika namesto rocno. Amortizer in vilice pa so enake po notranjem ustroju in v osnovi zelo dobre za ta rang. Vticnica je serijsko a le do 3 A. Izpuh pa je stvar okusa, meni je bolj vsec, ce da moped kak glas od sebe.

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 30/03/2017 at 3:15 PM, IZTOK said:

Kufri so slabi, plastik fantastik, kitajske kljucavnice, je pa res, da za dodatnih 1000 EUR dobis veliko opreme. Modre felne so lepe ampak za enduro neprakticne, kot vsake pobarvane ali eloksirane. Gres na teren in jih takoj spraskas. Elektronsko vzmetenje za ta moped za 2500 eur je milo receno neumnost. Sploh ni semiaktivno, samo stelas preko racunalnika namesto rocno. Amortizer in vilice pa so enake po notranjem ustroju in v osnovi zelo dobre za ta rang. Vticnica je serijsko a le do 3 A. Izpuh pa je stvar okusa, meni je bolj vsec, ce da moped kak glas od sebe.

glede izpuha, menjava na super tenereju konkretno preobrazi motor, se občutno bolj živahno obnaša .. tako da ne gre samo za zvok .. sicer pa tudi po mojem mnenju mora moped kaj povedat in ne samo šepetat .. ;)

me zanima, kolko % kupcev ga dejansko tudi vozi po terenu ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Tex pravi:

glede izpuha, menjava na super tenereju konkretno preobrazi motor, se občutno bolj živahno obnaša .. tako da ne gre samo za zvok .. sicer pa tudi po mojem mnenju mora moped kaj povedat in ne samo šepetat .. ;)

me zanima, kolko % kupcev ga dejansko tudi vozi po terenu ..

Moj je dal kar nekaj terena čez :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kaj milslis s terenom. Po Pohorju sem ze bil, pa iz Crne na koroskem do Pavlicevega sedla tudi. Lani v Albaniji pa me je Garmin zaj... in sem prevozil 35 km kar grdega makadama. V Bosni je tudi ze bila na "terenu". Drugace pa, kaj vec od utrjenega singletrecka od tega motorja ne mores pricakovati. Bog ne saj, da zaides v  malo globlje blato, bi se fejst namucil. Z vso dodatno opremo pa s tremi polnimi kufrimje ziher 300 kil ce ne kaj vec. Meni bi ga bilo skoda za take izpade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Danes je bila dolgočasna nedelja. Še vreme za en k... pa sem rekel, grem pač to naredit, kar sem že dolgo odlašal. Bremze na mopedu pregledat, spucat in nališpat :) Če voziš po dežju, pa zgodaj v sezoni, ko je še cesta polna peska in soli povrhu je to dobro naredit med servisi pri mehaniku. Škodi ziher ne.

Takole je zgledala zadnja, od zunaj 1A

 

DSC_0012 (3).JPG

Najprej je potrebno odstranit senzor ABS

 

DSC_0013.JPG

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnja bremza je tipa plavajoča zavorna čeljust, disk pa je fiksno pritrjen. Ima en zavorni bat. Ko je odstranjen senzor odvijem še oba vijaka / sornika, po katerih se pomika zavorna čeljust in oba vijaka torzijskega vzvoda - da imam malo več maneverskega prostora glede zavornih cevi, ker jih ni ravno dobro preveč zvijat.

DSC_0014.JPG

Odstranim še zaščitne gumice sornikov in očistim tako sornika kot vodila v nosilcu zavore, pa seveda tudi zaščitne gumice.

DSC_0015.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odstranim zavorne obloge in obe vodili zavornih oblog iz nerjavne pločevine ter vse lepo očistim z čistilom za zavore ter odsluženo zobno ščetko. Vodili zavornih oblog sta pobakreni a deloma se je ta nanos že iztrošil. Sicer ne bi rjaveli, ampak baker ima dobre drsne lastnosti in je pomemben za gladko odmikanje zavornih oblog od diska. Zato sem ju pošprical z bakrovim sprejem. Ta ustvari tankoslojni bakrov nanos.

V zavorni čeljusti pa je bil zavorni cilinder že kar rjav, sicer na srečo samo iz notranje strani. Napumpam zadnjo bremzo, da bat prileze čimbolj ven, vse očistim in ga namažem od znotraj in po zunanjem obodu z visokotemperaturno silikonsko mastjo za zavorne sisteme. Nato potisnem bat nazaj not.

DSC_0016.JPG

Robove zavornih ploščic, ki drsijo po nerjavnih vodilih čisto malo namažem z bakrovo visokotemperaturno odporno mastjo.

DSC_0017.JPG

Nato nanesem na navoj vijakov / sornikov bakrov sprej ter namažem sornike z silikosnko mastjo za zavorne sisteme ter jih privijem nazaj.

DSC_0019.JPG

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@gallus: vidim, da imaš na tenerejki montirane pilot road 4 trail za  cestne endure. A lahko opišeš kako se obnašajo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem z gumo zelo zadovoljen, sedaj sem namontiral že 3 set. Zdržijo cca. 10 000 km.

Vožnja s to gumo je zelo dobra, oprijem b.p., po mokrem zelo dobra, pri zavriranju lepo drži smer. Je izredno tiha, na delih ceste, ki je zaradi zglajenosti "spraskan" - "nareskan" guma dejansko "poje" vse  - tako da sploh ne čutiš, da je z voziščem kaj narobe.

 

Edina slaba lastnost te gume, da se proti koncu življenske dobe - nad 7000 km na robovin nazobi, kar ima za posledico manjše vibracije na krmilu pri vožnji skozi ovinek, sicer ni panike, pa vendar ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ta teden je bil sipec plan odfrčat do Senja in potem po Jadranski magistrali do Zadra. Samo je bil nek dež napovedan, pa še nove gume niso prispele pravočasno, pa sem ostal doma in bom ta vikend menjal gume. Metzlerke so mi dobro služile, sedaj pa pridejo nameščene Pireli Scorpion Trail II. Sicer je moj vulkanizer tudi motorist ampak vseeno raje sam demontiram kolesa. To je tudi priložnost za določena dodatna opravila na podvozju. Tako bom:

-kontroliral kolesa in očistil staro zaščitno mast iz osovin ter puš pest ter jih ponovno namazal

-kontroliral  kardansko gred, jo očistil in ponovno namazal, sicer lahko nastane tole

Najprej je potrebno demontirat zadnje kolo. Odstranimo senzor ABS, nato odvijemo oba vijaka torzijskega vzvoda zadnje zavore, nato odvijemo vijak, ki zadnjo osovino drži vpeto v vilico in nazadnje matico zadnje osovine. Potreben je imbus 19 mm in natični ključ 27 mm. Kolo podprem z lesenimi podlogami ( klinom ) in ga je zelo enostavno odstranit - enostavno snamemo kolo iz žlebljenega spoja kotnega pogona. Potem še odvijem štiri vijake kotnega pogona in izvlečem kardansko gred.

 

DSC_0016.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha je sicer odpravila napako v kardanskem ohišju pri izvedbi DP04 in sedaj je na dnu izvrtina, skozi katero lahko odteče voda, ki pride v notranjost kardanskega ohišja. Razen tega je sedaj gred in ostali jekleni deli zaščitena z nekim prozornim slojem - zgleda kot nek lak, lahko pa je tudi kakšen parafin. Je pa pri meni bilo v notranjosti precej umazano, skozi tole luknjico prodre tudi umazanija - fin pesek.

Notranjost ohišja sem očistil, kardansko gred pa nisem nič pral, da en odstranim zaščitnega sloja, ker rjava ni bila popolnoma nič. Sem pa namazal žlebljen spoj z MOS2 mastjo ter gred in ostale jeklene dele posprejal z vodoodporno cinkovo mastjo. Sestavljanje je enostavno, je pa obvezna uporaba lepila za vijačne zveze ( Loctite 248 ) na vijakih, ki držijo kotni prenos privijačen na kardansko ohišje !!! Zatezni moment 48 Nm.

 

DSC_0020.JPG

DSC_0019.JPG

DSC_0017.JPG

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka ti čast, da deliš uporabne izkušnje z ostalimi uporabniki. Všeč mi je tvoja preciznost pri vzdrżevanju ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, IZTOK pravi:

Medtem je vulkanizer zamenjal zadnjo gumo. Jaz vedno očistim notranjost pesta, osovino in puše, staro mast na 

 

 

DSC_0021.JPG

Najprej vsa čast za spoštovanja vredno pozornost in skrbnost pri delu.

Katero metzelerko pa si imel.

Maš novo gumo le zadaj?

Kakšna primerjalna izjava metzeler pirelli v ustrezni temi bi bila fino

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjal bom seveda obe gumi, prva pa je bila zadnja na vrsti. Delam na centralnem stojalu in obe ne morem vzeti ven hkrati. Bila je Metzeler Tourance Next. Kako se obnese Pireli pa še ne vem, ker danes sem prednjo ven jemal in vilice podiral, pa tole bo v naslednjem postu :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem že omeni je bilo na vrsti danes prednje kolo. In če že imam kolo sneto bom pa še vilice servisiral. Sicer sem tole planiral za jesen, a če že kolo podiram ...

Danes je moja Tenerejka zgledala takole:

DSC_0013.JPG

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer imam stojalo za vilice ampak če jih jemlješ ven ... Da bi podpiram pod motorjem ne pride v poštev, ker da dvignem prednje kolo se moram na prtljažnik naslonit vsaj z 50 kilami moje teže. Glede na to, da je motor enkrat bližje centralnemu stojalu bi to pomenilo 100 kil obremenitve. Nebi jaz raje riskiral zlomljen blok motorja. Zato sem zadnji del sidral z transportnimi trakovi v tla.

Dobit ven vilice brez da podiraš vso plastiko okoli mostov je prava jeba. Zraven prideš edino z malo gedoro z nastavkom 1/4 cole ampak nisem imel dovolj moči, da bi odtegnil. Pomagal sem si z podaljškom v obliki cevi in molil, da bo Unior zdržal. In je:worship:, imam jih že dvajset let in še vedno vse dela kot novo. Ni poceni, je pa kvalitetno...

Vrstni red je naslednji:

-odtegneš vijak zgornjega mosta

-sprostiš prednapestost vzmeti do konca

-odtegneš kapo vilice - samo za en obrat !

-odtegneš vijaka na spodnjem mostu

Malo WD 40 in vilica je lepo zdrsela ven.

Potem je potrebno kapo vilice odviti do konca. Potrebujemo orodje za stiskanje vzmeti. Jaz sem kupil ročnega, za katerega sta potrebna dva. Za 5 EUR pa sem si naredil pomočnika, da lahko tole naredim sam.

DSC_0014.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko odtegnemo kapo vzmet ponovno sprostimo in odstranimo "specialno orodje za 5 EUR ". Odvijemo še matico, odstranimo distančnik, vodilo vzmeti in ostali drobir. Prvo presenečenje, na vrhi vilice je bil pločevinast krožnik, ki pokriva vrh vzmeti, rjav. Pa vzmet je bila tudi malenkost rjava. Ni to neka huda rja, bolj tisti površinski rjavi prah kljub, temu pa mora biti v olju voda, sucer ne bi rjavelo.

Drugo presenečenje, ko odlijem olje, hm, bolj sivo črna brozga kot olje, vleče se kot žnoder. Rabi kdo za verigo mazat? Definitivno pregosto in preveč umazano in to po samo dveh letih uporabe in 25000 prevoženih km.

Toliko o debati, ki je potekala na forumu, pa so me nekateri hoteli križati, ko sem zagovarjal menjavo olja v vilicah pogosteje, kot jo navaja proizvajalec v navodilih.

DSC_0015.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!