Schultz Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Hja, lani sem testiral novega gs-a (glej temo gs1200 -2013), nove tenerejke pa itak da ne, ker je na sceni šele od letos. GS z enako opremo tenerejke ZE je dražji (cca. 1800 eur). Odvisno od debeline denarnice.
kitekatus Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Pozdravljeni lastniki Yamahe xtz1200 super tenere. Če ste toliko prijazni in mi podate malenkost svojih izkušenj in mnenj z omenjenim motorjem,predvsem kar se udobja tiče in lastnosti na ovinkastih cestah. Nisem nek divjak,pač pa tu in tam si zaželim mal bolj dinamične vožnje tako sam,kot v dveh na motorju.Za udobje pa me zanima,ker sem visok 190cm,žena pa tudi ni glih peresno lahka. Hvala za komentarje.
biker77 Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 12.250 evrov stane nova z ABS model 2013..akcija je zdej. Vsekakor se bosta na njej počutila bolj komfortno kot na 800gs. Baje je večina nezadovoljna z veterno zaščito ki pa je pri novi veliko boljša. Če nisi divjak je tole super cena..in če seveda ne rabiš tempomata pa elektronsko nastavljivega vzmetenja itd.. kitekatus 1
cb1300 Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Zadnje čase se spogledujem oz izbiram med Tenere ZE in GS1200. Nisem imel še prilike testirat oba. Ali jih je že kdo od vas? Mogoče kakšna mnenja? Imel varadero 07,gs letnik 08, testiral tenerejko in tudi vodno hlajenega gs-a, testiral tudi crosstourerja. Gs je dražji, rabljeni verjetno bolj drži ceno in ima več potencialnih kupcev. Gs ima manjšo porabo, ta novi konkretno bolj gre kot tenerejka. V daljših zavojih je bolj stabilen, v krajših se oba peljeta fenomenalno, tenerejka ima malce več vibracij motorja, ma se ščasoma navadiš in ni več toliko moteče. Glede na velikost se da s pravimi gumami marsikam priplezat.Kupiš tistega ki ti je bolj všeč in kar prenese denarnica :-) Fritz in Robson 2
Schultz Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 (popravljeno) Pozdravljeni lastniki Yamahe xtz1200 super tenere. Če ste toliko prijazni in mi podate malenkost svojih izkušenj in mnenj z omenjenim motorjem,predvsem kar se udobja tiče in lastnosti na ovinkastih cestah. Nisem nek divjak,pač pa tu in tam si zaželim mal bolj dinamične vožnje tako sam,kot v dveh na motorju.Za udobje pa me zanima,ker sem visok 190cm,žena pa tudi ni glih peresno lahka. Hvala za komentarje. Kot ponosni lastnik tenerejke ti bom samo povedal moje mnenje: Agregat: je malo bolj umirjene sorte, vendar ko želiš je lahko ST-jka tudi divja. Vibracije: nekateri menijo, da vibrira več kot gs. Mah, odvisno... testiral sem gs 1200 (letnik 2011) in ta novega (2013). Pri starem me je motilo, ko se je pri pospeševanju in samo pri pospeševanju iz naselja tresel števec in nisem vedel koliko kaže cager (ali 70 ali 80), kar pri novem tega nisem opazil. Tudi pri tenerejke tega ni opaziti. Edino rahlo je robata do 2500 obratov in to je to. Se pa ne tresejo števci. Udobje: zelo, zelo komot. Sam sem velik 183 in nimam problema z udobjem. Vetrna zaščita: ta je bila pereč problem pri stari izvedbi (do 2013), ta nova baje nima teh problemov. Nastajale so turbolence(bučanje vetra) okrog čelade in pri višjih hitrostih je bilo moteče. Osebno sem rešil z zamenjavo original vizirja z Givijevim (touring), in odpravil problem. vozne lastnosti: meni odgovarja, samo vzmetenje si nastaviš za svoje potrebe in potem je kot vlak na tirih. Cena: zdej v akciji...letnik 2013 za 12.250...je za zagrabit. Če pa želiš fuull elektronike na motorju je pa potrebno seči bolj globoko v žep. Upam, da sem ti pomagal. Popravljeno September 10, 2014. Popravil Schultz kitekatus in vandrovec 2
kitekatus Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Kot ponosni lastnik tenerejke ti bom samo povedal moje mnenje: Agregat: je malo bolj umirjene sorte, vendar ko želiš je lahko ST-jka tudi divja. Vibracije: nekateri menijo, da vibrira več kot gs. Mah, odvisno... testiral sem gs 1200 (letnik 2011) in ta novega (2013). Pri starem me je motilo, ko se je pri pospeševanju in samo pri pospeševanju iz naselja tresel števec in nisem vedel koliko kaže cager (ali 70 ali 80), kar pri novem tega nisem opazil. Tudi pri tenerejke tega ni opaziti. Edino rahlo je robata do 2500 obratov in to je to. Se pa ne tresejo števci. Udobje: zelo, zelo komot. Sam sem velik 183 in nimam problema z udobjem. Vetrna zaščita: ta je bila pereč problem pri stari izvedbi (do 2013), ta nova baje nima teh problemov. Nastajale so turbolence(bučanje vetra) okrog čelade in pri višjih hitrostih je bilo moteče. Osebno sem rešil z zamenjavo original vizirja z Givijevim (touring), in odpravil problem. vozne lastnosti: meni odgovarja, samo vzmetenje si nastaviš za svoje potrebe in potem je kot vlak na tirih. Cena: zdej v akciji...letnik 2013 za 12.250...je za zagrabit. Če pa želiš fuull elektronike na motorju je pa potrebno seči bolj globoko v žep. Upam, da sem ti pomagal. Hvala Schultz,si mi pomagal,je motor vreden nakupa,vsekakor,sam,teh,letnika 2013,baje ni več na zalogi,ne moreš verjet,v enem dnevu znižal ceno za jurja,in v enem dnevu jih ni več:PMislim,da je to dovolj zgovoren podatek,kar se kvalitete motorja tiče.Zdaj se mi ponuja ST za 14.800 z vsem,a istočasno sem dobil ponudbo za BMW-ja r1200gs Adventure,l.2012,preverjeno prevoženih 14.000km,za ceno 13.500€.In tukaj nastane velik problem,ker mi je všeč Tenerejka,a BMW za ta denar ponuja mnogo več.Največja dilema v lajfu,majkemi:P
poggy Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Razmisli tudi o stroskih vzdrzevanja, ki so pri XT1200Z veliko nizji.. kitekatus 1
THOMPSON Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 -nov motor proti staremu -aktualen model proti bivšemu -0kkm proti 14kkm -3leta garancije proti 0 odločitev je tvoja. je pa za vožnjo po asfaltu GSA sigurno boljši, za na teren pa itak ni. lp, andrej Fritz 1
kitekatus Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Izgleda,da bom moral sprejet odločitev in počasi v enem izmed Yamahinih centrov odpeljat ST-jko.Vsi kazalci se nagibajo bolj k ST,kot GS-u. Vsem hvala za nasvete in mnenja,pomagali ste mi veliko pri izbiri,ker je le nakup,ki bo osušil moj bančni račun,ampak ne dvomim v to,da ko bom sedel na motorju,bo to sušo zamenjala sreča in veselje,predvsem pa občutek svobode;)
kitekatus Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 -nov motor proti staremu -aktualen model proti bivšemu -0kkm proti 14kkm -3leta garancije proti 0 odločitev je tvoja. je pa za vožnjo po asfaltu GSA sigurno boljši, za na teren pa itak ni. lp, andrej S Tenerejko se valda da tudi po asfaltu lepo peljat z dinamičnim tempom,sicer ne tako kot z GS-om,vendar se mi zdi,da ne zaostaja veliko za njim.
Popularna objava biker77 Objavljeno September 11, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno September 11, 2014 (popravljeno) Pri teh velikih endurah je zanimiva ena stvar. Najprej probaš kok gre. In ker gre tisti ki ima več konjev bolje, je seveda tisti boljši. Ko se nekaj časa voziš, ugotoviš da se z prav vsemi voziš isto. Jest se lih tok hitr vozim s svojo Cagivo elefant 900 ki ima 68 konjev, kot sem se z bivšim GS1200 ki je imel 105 konjev. In lih tok hitr sem se vozil tudi z najnovejšim gs-om ali tenerejko. Itak da je fajn da potegne. Ampak na koncu, ko daš gor kufre in babo se voziš z vsemi isto. So pa seveda tudi izjeme. Če so performanse tok pomembne, potem je endura totalno zgrešen nakup. Ker se z enim dobrim nakedom al pa vsakim sportakom bistveno hitrej peleš po magistralki. Torej..kupiš tistega ki ga lahko. Jest sm naprimer za "veliko" enduro dal dobra 2 jurja. Pa se lih tko vozim kot s prejšnjim GS-om. Ne čist tko no, ampak ravno tako pridem na cilj. Razlika v ceni je pa ogromna. Važno pa je da ti je dovolj velika.. Kaj ti je všeč? Vzemi.. Popravljeno September 11, 2014. Popravil biker77 Fritz, cikadina, Fazer03 in 10 others 13
maus Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 a biker77 je Snecer II Nearrain in gsxf750 2
THOMPSON Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 S Tenerejko se valda da tudi po asfaltu lepo peljat z dinamičnim tempom,sicer ne tako kot z GS-om,vendar se mi zdi,da ne zaostaja veliko za njim. Imaš prav. Zato pa GSA zaostaja na slabši podlagi (makedam).
Gallus Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 ... XT 1200 ZE sem kupil julija 2014 ... ... do sedaj sem prevozil 6600 km ... ... veterna zaščita je postala ok, ko sem namestil dodatne tovarniške deflektorje ... visok sem 177 ... ... ko motor doseže 2500 obr/min vibracij skoraj ni ... ... motor je krotek za vožnjo v mode "T" in nervozen v mode "S", konjev dovolj v mode "S" ... ... moja povprečna poraba goriva je 4,6 l/na 100 km ... ... zelo udoben za vožnjo ... v torek sem se po 4 dneh vrnil iz Dolomitov ... prevozil +1700 km ... ... nastavljivo vzmetenje je boljši del motorja ... ... prvič po 20 letih na različnih motorjih sem prišel domov "spočit" ... ... težava: velika teža pri manevriranju na mestu (sicer je za vozit ne za potiskat po parkirišču) ... MiNa, Schultz, Fazer03 in 6 others 9
kitekatus Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 ... XT 1200 ZE sem kupil julija 2014 ... ... do sedaj sem prevozil 6600 km ... ... veterna zaščita je postala ok, ko sem namestil dodatne tovarniške deflektorje ... visok sem 177 ... ... ko motor doseže 2500 obr/min vibracij skoraj ni ... ... motor je krotek za vožnjo v mode "T" in nervozen v mode "S", konjev dovolj v mode "S" ... ... moja povprečna poraba goriva je 4,6 l/na 100 km ... ... zelo udoben za vožnjo ... v torek sem se po 4 dneh vrnil iz Dolomitov ... prevozil +1700 km ... ... nastavljivo vzmetenje je boljši del motorja ... ... prvič po 20 letih na različnih motorjih sem prišel domov "spočit" ... ... težava: velika teža pri manevriranju na mestu (sicer je za vozit ne za potiskat po parkirišču) ... Konkretni podatki,hvala Gallus,to sem potreboval.Zdaj samo še najdet dobrega ponudnika,ker tu na obali mi Yamaha centri niso prav nič všeč,gledajo samo,kako ti motor prodat,nobenih ugodnosti ne nudijo,ker je ipak kar nekaj denarja za dat.
Gallus Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Konkretni podatki,hvala Gallus,to sem potreboval.Zdaj samo še najdet dobrega ponudnika,ker tu na obali mi Yamaha centri niso prav nič všeč,gledajo samo,kako ti motor prodat,nobenih ugodnosti ne nudijo,ker je ipak kar nekaj denarja za dat. ... pokliči Delto v Krškem ... generalni uvoznik za SLO ... jaz sem bil zadovoljen ... če rabiš še kak podatek PM .... kitekatus 1
poggy Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Kontaktiraj Matjaža v KMC... ELO 1
Nearrain Objavljeno September 12, 2014 Opozori Objavljeno September 12, 2014 Kitekatus link do malo bolj objektivnega testa "700 mile Adventure Shootout: BMW R 1200 GS Adventure, KTM 1190 Adventure, Yamaha Super Ténéré ES" http://www.ridermagazine.com/road-tests/adventure-shootout-bmw-r-1200-gs-adventure-ktm-1190-adventure-yamaha-super-tenere-es.htm/ Aja....pa ne pozabi poklicat Matjaza v BS-center !!! :evilgrin: BTW: BMW sux ...tok, da moras par mesecev cakat v vrsti na njega kitekatus 1
bzq Objavljeno September 12, 2014 Opozori Objavljeno September 12, 2014 hej moj Primorc....se mi kar smisliš, ko se te spomnim, kolk si sedel na mojem Tigru, pa tuhtal al ti je prav, prenizek....zdaj pa spet...dilema..... ohladi...prihaja zima...najprej prodaj ta malega GS-a, probaj se peljat z Yamaho, GSA, bi probal celo KTM...pol pa, kje se boš najbolje počutil, ne glede na všečnost... Če rabiš pomoč za probne fure, mogoče ima celo kolega iz LJ vse tri v svoji floti....zovi. Sam še vedno jaham Tigrčka 800 XC, letos bolj malo (le ena daljša fura do Innsbruck-a), .... kitekatus 1
poggy Objavljeno September 13, 2014 Opozori Objavljeno September 13, 2014 Na zalogi nove napere iz nerjavečega jekla in Touratechov sedež! Več info privat
Hudoba Objavljeno Januar 27, 2015 Opozori Objavljeno Januar 27, 2015 ... XT 1200 ZE sem kupil julija 2014 ... ... do sedaj sem prevozil 6600 km ... ... veterna zaščita je postala ok, ko sem namestil dodatne tovarniške deflektorje ... visok sem 177 ... ... ko motor doseže 2500 obr/min vibracij skoraj ni ... ... motor je krotek za vožnjo v mode "T" in nervozen v mode "S", konjev dovolj v mode "S" ... ... moja povprečna poraba goriva je 4,6 l/na 100 km ... ... zelo udoben za vožnjo ... v torek sem se po 4 dneh vrnil iz Dolomitov ... prevozil +1700 km ... ... nastavljivo vzmetenje je boljši del motorja ... ... prvič po 20 letih na različnih motorjih sem prišel domov "spočit" ... ... težava: velika teža pri manevriranju na mestu (sicer je za vozit ne za potiskat po parkirišču) ... Ni mi jasno kako ti rata prit na 4,6 l/100km . Pohvalno.
poggy Objavljeno Januar 27, 2015 Opozori Objavljeno Januar 27, 2015 Hudoba kam si poslal ECU? Cena, razlike itd?
DAN Objavljeno Januar 27, 2015 Opozori Objavljeno Januar 27, 2015 Ni mi jasno kako ti rata prit na 4,6 l/100km . Pohvalno. Veš,to je star stric in se vozi ko pussy........
Hudoba Objavljeno Januar 27, 2015 Opozori Objavljeno Januar 27, 2015 Hudoba kam si poslal ECU? Cena, razlike itd? Enemu iz supertenere foruma. Prislo je okoli 250 dolarjev + postnina. Se vedno ceneje kot 400+ evrov kot je cena v EU. Za razliko ti povem ko bom spet na cesti. Lahko dam pa kdaj tudi za probat.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se