dodd Objavljeno September 30, 2017 Opozori Objavljeno September 30, 2017 (popravljeno) Gušter: p.s. če ni testenga ti jaz mojega dam za primerno menjavo ____________________________________________________________________________________________ Gušter, menjava lahko samo za mojga GSA in greva skupaj na en giro, drugega nimam. Ni ravno zadnji krik mode (2009 z vso opremo) ampak naprej gre še hehe . lp Popravljeno September 30, 2017. Popravil dodd
Popularna objava Gallus Objavljeno Oktober 10, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 10, 2017 Za lažjo odločitev pri izbiri in nakupu … Motorje vozim 20 + let (Yamaha Diversion 600, Suzuki Bandit 1200, Honda CB 1300, Yamaha Super Tenere 1200), vmes pa še malo iz BMW-jeve ponudbe, vendar jih nisem vozil prav veliko (cca. 20 kkm). Če boste malo pobrskali po tem forumu, boste ugotovili, zakaj in na kakšen način sem se odločil za Super Tenere-jko … Sedaj se z njo družim že skoraj 50 kkm … Poudariti moram, da je to moje osebno mnenje, s katerim se ni potrebno strinjati. Spoiler Spoiler Do sedaj ni bilo nobene okvare. Ne ni res … v garanciji mi je »crknila« hupa, ki so jo zamenjali brez težav (pa sem bil verjetno sam kriv, ker sem pral motor z visokotlačnim čistilcem). Olja ob servisu zlijemo iz motorja toliko, kot smo ga pred 10 kkm tudi nalili vanjo. Skupna poraba goriva (enega izmed števcev za izračun porabe nisem resetiral od julija 2014, ko sem motor kupil) je 4,6 l/100 km. Stil moje vožnje … »lagano sportski«, kaj čemo – EMŠO dela svoje, je pa res, da se za menoj še ni naredila kolona (tudi motorjev ne). Motor uporabljam predvsem za potovanja, malo po EU in malo po Balkanu, tako da se je teh 3 in pol letih nabralo teh slabih 50 kkm … Z enim rezervoarjem je mogoče prevoziti 400 + km. Delovanje motorja – agregata je uglajeno, predvsem v načinu T (T=town, jaz pa temu pravim traktorski mod), motor deluje mehko, pri nižjih obratih (pod 4000 obratov) za moj okus nima dovolj moči. V načinu S (S=sport) pa je motor »nervozen«, za moj okus je ročica plina »preobčutljiva«, saj motor kar »cukne«, če dodaš plin, še posebej, če na ročici nimaš zaprtega mrtvega hoda. Osebno, bi imel motor nekje vmes, med obema, ampak to brez »fleshanja« centralnega računalnika ni mogoče. Delno je mogoče zadevo umiriti z nastavitvami, ki pa se jih lahko loti le strokovnjak. Motor ima nameščene (razen prvih tovarniških) gume Michelin pilot road Trail (gume za asfalt), ki vzdržijo cca 10 kkm (+/- 1 kkm), odvisno od tega ali potujem sam ali ne in ali imam vse tri kovčke (prostornine 110 l) namontirane na motorju ali ne … Guma je odlična na asfaltu (tudi na rezkani cesti v Dalmaciji), fenomanalna na mokri cesti, po makadamu pa se da tudi peljati, čeprav ni nekih presežkov … Kardanskega učinka med vožnjo skoraj ni zaznati. Pameten lastnik olje v kardanu menja pri vsaki menjavi olja v motorju. Najboljši del motorja je elektronsko vzmetenje. Samo pravo nastavitev izmed cca. 80 kombinacij je potrebno izbrati … Motor je miren na vseh neravninah, ne utruja voznika, tako da človek po 700 km v enem dnevu sploh ne ve, da jih je prevozil. K temu sodi tudi zelo dobra veterna zaščita (nameščen imam Givi podaljšek na vetrobranu in stranska originalna deflektorja), tako da je mogoče do 70 km/h med vožnjo tudi kaditi, če se mi glih ne da vstaviti … (za lažjo primerjavo: visok sem 177 in tehtam cca. 85 kg). Veterna zaščita je v vročih dneh (beri +30) skoraj predobra, saj ni dovolj »vetra v laseh«, je pa toliko boljša če pada dež … Hmmm, nikoli nisem zadovoljen. Motor je zelo dobro vozen, kljub temu, da ima visoko težo in težišče, ki se najbolj kaže na mestu, še posebej če je polno naložen. Najraje ima dolge ovinke, nekaj več dela z njim je na zelo ostrih zavojih (beri serpentinah), ampak ni panike. Tudi na poligonu je povsem obvladljiv, samo če ima voznik dovolj moči in seveda spretnosti. Zavore so korektne, tudi pri ostrem zaviranju je motor uravnotežen in obvladljiv (razen če ga voznik ne vrže sam iz ravnotežja), ABS se vklopi kontrolirano in ne prehitro, tresljaji na krmilu so minimalni (elektronski senzorji zdrsa). Sistem proti zdrsovanju zadnjega kolesa v vseh pogojih (suho, mokro) na tovarniški nastavitvi deluje zelo dobro. Če izklopiš, pa moraš to imeti v mislih, sicer zna postati zanimivo, saj ima motor dovolj moči in navora, tudi za vožnjo po zadnjem kolesu. Luči so zelo dobre. Že samo luči motorja, brez dodatnih luči, ki jih imam nameščene, je vozišče ponoči zelo dobro osvetljeno (široko preko celega vozišča), ob vklopu dodatnih luči pa je takorekoč dan. Imajo pa dodatne luči slabost … niso LED izvedbe, zaradi česar je poraba elektrike zelo visoka, še posebej je potrebno paziti, da niso istočasno prižgano tudi gretje ročk, saj ob zagonu motorja (če je vse prižgano) akumulator kar malo »zajamra«. Do sedaj je še zmeraj »vžgal«, pa vendar, če si bo kdo omislil dodatne luči, potem priporočam LED. Na armaturki je »preveč« podatkov, pa se s časom navadiš in uporabljaš, samo tiste, ki so potrebni za vožnjo. Moteče je, da indikator prestav pri stisnjeni sklopki ne kaže, v kateri prestavi je motor. Podnevi in ponoči je dovolj osvetljena in tudi pri sončni bleščavosti so podatki vidni. Tempomat deluje dobro, vendar je zame zgolj in samo uporaben na avtocesti, pa še to samo, če ne voziš v skupini (razen če si prvi). Originalni bočni kovčki (zadnjega imam Givi) se motorju zelo lepo podajo, so pa zelo dragi. Pri tem je potrebno upoštevati, da so izdelani iz plastike in verjetno ne vzdržijo kake posebne torture. Njihova prednost (pred kovčki drugih proizvajalcev) je zgolj estetska, pa še originalni ključ jih odklepa. Tako da pred nakupom predlagam dober razmislek. Če bo Yamaha na Tenerejki spremenila to, kar me sedaj moti, bo istovrstni motor spet prva izbira … Schultz, DAMI34, NX650 in 10 others 11 2
IZTOK Objavljeno Oktober 10, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2017 (popravljeno) Jaz bi še nekaj dodal, se pa strinjam v sem kar si napisal @Gallus . Kar se tiče izbir T in S je T res malo prelen. Sploh pri nižjih vrtljajih, makina z dvema cilindroma in 1200 ccm mora bolj potegnit iz štarta. Jaz sem menjal izpuh in karakter motorja se zelo spremeni, sedaj je T način čisto normalno vozen. V S je res malo preveč hitro odpira lopute in preveč zavira ampak se navadiš. Moja poraba znaša 4,7 v povprečju, sem pa že naredil 980 km v enem po AC, lagano 110 kmh in je bilo povprečje za to etapo 4,1 l/100 km. Pa glede zaslona, desni predel ima 4 prikaze med katerimi se da sprehajat, vsak prikaz ima tri podatkovne vrstice. Katere želiš se da v nastavitvah izbirat. In tovarniško gretje ročk - enostavno superiorno. Hitro se vklapljajo tri stopnje, za vsako pa se da v nastavitvah izbrati moč gretja od 1 - 10. Vzdrževanje je zelo ugodno, vsakih 10000 olje, oljni filter, olje v kotnem pogonu, na 20000 sem menjal še zračni filter, če ravno bi še bil za vsaj 10000. In do sedaj, preko 30000 jih je že, nobene napake. Nič, nada, zero Kovčki so kar prostorni in zelo praktični za nameščanje in snemanje. Ko jih snameš praktično nič ne štrli iz motorja, kot da jih nikoli nisi mel. Pa od zgoraj se odpirajo, kar je zelo priročno za jemanje stvari med potjo, če pa vzameš še originalne torbe za kovčke pa je zmaga popolna. Pa zares tesnijo, nikoli niti kapljice vode v njih. Moje želje za naslednjo generacijo: - za 2000 eur doplačila za eletronsko vzmetenje bi to moralo biti semiaktivno in ne le nastavljivo, da bi me prepričali z njim -15 kilogramov manj -več modov -izklopljiv ABS ( se je že uresničilo z 2017 generacijo ) -več stopenj za TCS kot samo tri in preklop brez da moraš motor zaustavit in šaltat v neutralno ( pretiravajo z varnostnimi omejitvami ), če ravno te tri stopnje delajo zelo dobro -LED dnevne luči !!!!! -enostavnejše nastavljanje višine vetrobrana. Sedaj je potrebno za to uporabit obe roki -preklopljiv šalthebel, ker zaradi tega kosa lahko potovanje zaključiš, če se zlomi -na originalnih rollbarih ni potrebna tista grda cev spredaj, ki na koncu služi samo namestitvi dodatnih LED luči Moči pa je dovolj in navora tudi. Yamaha, ostalo ne diraj ! Popravljeno Oktober 10, 2017. Popravil IZTOK Gušter, GoBobi, Fadil in 1 other 3 1
poggy Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 Morda povejta še kakšne bolj konkretne slabosti in pomanjkljivosti? Sam sem s prvo generacijo prevozil dobrih 60.000km in sem imel precej težav z zadnjim kolesom. Na Korziki pri 6000 izgubil 3 napera (v garanciji so mi menjali komplet naper in matic). Težava se je ponovila pri cca 20.000, takrat so menjali komplet pesto in napera z maticami. Zatem je bil mir do 48.000km, ko smo pri menjavi gum opazili, da je platišče oziroma rob, v katerega pridejo napera na 9 mestih počen, posledice bi lahko bile usodne! Tega popravila Yamaha Slovenija ni več krila, ker pa je to bilo dan in pol pred dopustom tudi ni bilo časa za kakšno pregovarjanje. Iz Krškega sem tako odšel lažji za 900€! Uradna razlaga je bila, da motor zlorabljam in vozim preveč na hard. To je uradna Yamahina reklama iz leta 2010 in lahko trdim, da je nisem vozil niti pol tako agresivno kot je oglaševano. Originalni kovčki so katastrofalni in glede na ceno ter ponudbo aftermarket proizvajalecv tudi popolnoma zgrešen nakup. Njihova edina prednost je odpiranje z originalnim ključem. Kar se tiče vzdrževanja je motor res relativno poceni. Porabe olja nisem nikoli zaznal, poraba goriva pa na AC polno naložen v dvoje nad 6l! Drugače pa okrog 5l/km, v Srbiji je bila enkrat celo 3,8! Zavore so korektne in niso ravno presežek, motorna elektronika je OK, ABS deluje dobro (2010, ko je bil motor predstavljen, je bila ta elektronika daleč pred BMW in KTM). Tudi ciklistiko bo Yamaha napram konkurenci morala dodelat, prav tako mora motor shujšati vsaj za 20kg (enaka suha teža kot R1200GS ali KTM 1290 Adventure S). Pogrešam tudi povezanost motorne elektronike in delovanja zavor in vzmetenja. Armaturke in tempomata novejših modelov ne morem komentirati, ker jih nisem preizkusil. Ima pa Yamaha še eno katastrofalno konstrukcijsko napako, gre namreč za vijak za izpust motornega olja. Ta namreč štrli ven iz karterja in pri terenski vožnji obstaja zelo velika verjetnost, da se ta vijak zatakne ob kakšen kamen ali vejo, pri tem izteče motorno olje, škoda je velika, motor nevozen! Tako da je skoraj obvezna tudi "šus plata", sploh za tiste ki se kdaj podamo tudi na kakšen makedam ali gozdno pot. V celoti gre za dober motor, ki pa se mu že pozna zob časa. Sam trenutno vozim R1200GSA 2017, ki je čisto objektivno gledano pač mnogo boljši motor v večini pogledov. Ko sem se spomladi odločal za nov motor je bil v igri tudi KTM 1290 ADV S in 1290 ADV R, vendar se za KTM nisem odločil zaradi katastrofalne izkušnje s prodajalci in informacij glede morebitnega reševanja oziroma uveljavljanja garancije. Glede gum, odlično ji pristojijo Continental Trail Attack 2, med 10 in 12000km z zadnjo. Pa menjajte vsaj krivine če ne celotnega izpuha, karakter se popolnoma spremeni!
motolover Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 Vidim, da pišete o zelo nizki porabi motorja. Poggy, ti si imel Yamaho in imaš zdaj GSA, kakšna je razlika?
poggy Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 pred 1 minuto, motolover pravi: Vidim, da pišete o zelo nizki porabi motorja. Poggy, ti si imel Yamaho in imaš zdaj GSA, kakšna je razlika? Pri enaki vožnji ni bistvene razlike! Pri yamahi je bila poraba po računalniku 5,4l/100km, na BMW po 11.000km 5,3.
IZTOK Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 (popravljeno) Predvidevam, da si vozil na pooblascen servis. A so ti zategnili spice na vsakih 5000 km? Morda je imela izvedba DP01 tezave z naperami ker tudi na S10 forumu porocajo o tem. Morda so kaj spremenili glede intervalov preverjanja. Jaz res nisem imel tezav z tem res pa je, da mi serviser vsakih 5000 spice zategne z moment kljucem. Stane pa me za kafe za pubece. Napere so na vsakem mopedu, predvsem pa pri terenski voznji predmet rednega preverjanja. Osebno mislim, da so tole na tvojih servisih opravljali selebajzersko. Da pa so ti po dveh predhodnih katastrofalnih napakah zavrnili kulancno garancijo je tudi sramotno. Zakaj nisi pofotkal in objavil? Jaz bi napravil taksen randal, da bi se kadilo. Na vseh forumih bi tole objavil. Pa se lastno WEB stran bi objavil na to temo. Ti pa po drugi strani povem, da so glede tega vsi ist. Frend ima BMW GS, letnik 2009. Kupil je rabljenega z 35000 prevozenimi in starega tri leta. Pri 55000 je vlozil cez 1000 eur v menjavo gredi menjalnika, ker so pri doloceni seriji to izdelali prekratko in je sklopka dobila luft na zlebljenem spoju. Celo peticija je bila na BMW forumu pa niso jebali. Vsi so sami placali. Jaz zato ne verjamem nobenemu vec, zanima me samo se, koliko je garancijski rok. Ce je krajsi od konkurence odpadejo kot zrele hruske. Ce imas kvaliteto jo podkrepi z dejanskimi dokazi - daj mi garancijo! BTW Jaz sem se zakacil z njimi ze prvi teden ko sem dobil original homologaciji po posti. Ta motor oglasujejo kot dual sport in na fotkah ima terenske gume. Homologacija pa zahteva V hitrostni razred. Zavajanje!!! Popravljeno Oktober 16, 2017. Popravil IZTOK
poggy Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 Servisni interval po servisni knjigi je 10.000km, v kolikor je to potrebno delati na 5000km gre za zavajanje. Preverjal sem jih na zvok (kot je opisano v uporabniških navodilih). Motor je bil vedno servisiran pri pooblaščencih. Kot strojnik razumem, da se lahko pojavijo kakšne napake, vendar se veličina proizvajalca pokaže pri odpravljanju le teh. Konstrukcijsko pa je platišče napačno zastavljeno in tudi izdelano. Samo en pritrdilni rob, luknje so izvrtane ravno brez posnetij, posledično so obremenitve na rob bolj točkovne, večje...
IZTOK Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 pred eno uro, poggy pravi: Pri enaki vožnji ni bistvene razlike! Pri yamahi je bila poraba po računalniku 5,4l/100km, na BMW po 11.000km 5,3. Meni po racunalniku pije povprecno 4,7, ce pa jo zenem pa gre tudi do 6. Ce spraznim rezervoar do rezerve tankam ca 19 litrov po ca 400 prevozwnih km. Govorim o povprecju iz dolgih tur, nalozen z tremi kufri solo.
IZTOK Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 pred 51 minutami, poggy pravi: Servisni interval po servisni knjigi je 10.000km, v kolikor je to potrebno delati na 5000km gre za zavajanje. Preverjal sem jih na zvok (kot je opisano v uporabniških navodilih). Motor je bil vedno servisiran pri pooblaščencih. Kot strojnik razumem, da se lahko pojavijo kakšne napake, vendar se veličina proizvajalca pokaže pri odpravljanju le teh. Konstrukcijsko pa je platišče napačno zastavljeno in tudi izdelano. Samo en pritrdilni rob, luknje so izvrtane ravno brez posnetij, posledično so obremenitve na rob bolj točkovne, večje... Se strinjam, zadnje kolo ima cudno vpetje naper, ki povzroca prekomerne sile na ta rob. Material obremenjujejo na nateg, kar pri Alu zlitinah ni najboljsa ideja. Pri meni so izvrtine posnete, mi pa vseeno ni vsec. Ce si preverjal na zvok lahko ugotovis samo neenakomerno napetje spic, ne mores pa preverit koliksna je sila. Ce so prevec zategnjene bo nekaj popustilo. Je pa ta njihova konstrukcija zafurana, se strinjam, ker ce je platisce pravilno konstruirano ti kvecjemu spica poci in ne platisce. Zategujejo se na 3,6 Nm kar je zelo malo in brez preciznega moment kljuca na roko nihce ne premore taksnega filinga. Tu imata BMW in Honda to pravilno reseno.
motolover Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 1 hour ago, poggy said: Pri enaki vožnji ni bistvene razlike! Pri yamahi je bila poraba po računalniku 5,4l/100km, na BMW po 11.000km 5,3. 4,1 pri konstantni 110km/h se mi zdi zelo nizko, zato vprašam.
poggy Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 pred 15 minutami, motolover pravi: 4,1 pri konstantni 110km/h se mi zdi zelo nizko, zato vprašam. Se strinjam, enako je tudi pri Yamahi. Sam vozim AC 130 po GPS, dostikrat sva gor dva, na potovanjih še 3 nabito polni kovčki... takrat je tudi poraba precej višja Takole so videti razpoke
IZTOK Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 pred eno uro, motolover pravi: 4,1 pri konstantni 110km/h se mi zdi zelo nizko, zato vprašam. AC je bila lepo prevozna brez zastojev. Pa po ravnini celo pot na tempomat, solo z kufri. To je bilo do sedaj samo enkrat, drugace imam AC tam nekje 4,4 - 4,5 pri taksni hitrosti.
IZTOK Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 (popravljeno) Pa ko smo ze pri pomankljivostih, razen, da rabis obe roki, da prestavis vetrobran po visini se meni ta vijaka za fiksiranje na rumplasti cesti vedno odvijeta. Pa kljucavnice v kufrih so ekstra zanic. Drugega pa zaenkrat nimam za nergat. @poggy a samo zadnja felna je stala 900 eur? Popravljeno Oktober 16, 2017. Popravil IZTOK
poggy Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 Zadnje kolo brez abs senzorja ali diska, torej obroč, špice, matice, pesto, ležaji. Vzeto je bilo z novega motorja in premontiran disk in abs senzor
vandrovec Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 (popravljeno) pred 5 urami, motolover pravi: 4,1 pri konstantni 110km/h se mi zdi zelo nizko, zato vprašam. Tudi meni na BMW-ju avtocesta kar zviša povprečje in tudi, če je bilo prej pod 5 litrov se na recimo na enodnevni vožnji po AC dvigne nad 5 litrov (po računalniku)...je pa res, da 110 ne gre po avtocesti, ker gre po navadni več....da bi šel 110 po AC in vsi avtomobili mimo...takoj prodam motor. 400 km pa ponavadi ne znese z 20 litri, toliko z enim tankom še nisem naredil, večinoma grem tankat po okrog 300 prevoženih km. Popravljeno Oktober 16, 2017. Popravil vandrovec
IZTOK Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 (popravljeno) pred 5 urami, vandrovec pravi: Tudi meni na BMW-ju avtocesta kar zviša povprečje in tudi, če je bilo prej pod 5 litrov se na recimo na enodnevni vožnji po AC dvigne nad 5 litrov (po računalniku)...je pa res, da 110 ne gre po avtocesti, ker gre po navadni več....da bi šel 110 po AC in vsi avtomobili mimo...takoj prodam motor. 400 km pa ponavadi ne znese z 20 litri, toliko z enim tankom še nisem naredil, večinoma grem tankat po okrog 300 prevoženih km. Če greš na 6000 km turo in ima guma že 2500 km kar agresivne vožnje je treba razmislit, kako boš prišel nazaj. Itak sem imel plan za prvi dan do določenega cilja in vmes a ma nič zanimivega pa je potem vseeno ali divjam in bo guma šla po sredini ali pa lagano. Drugače tudi jaz potegnem več po navadnih cestah Pa vroče je bilo, skoraj 40 stopinj, ti gumo pobere še hitreje, če jo pregreješ. Meni je AC nujno zlo in se je izogibam če le gre. Gume vedno trpijo po bokih, na sredini jo šparam. Pol ostane lepo okrogla in nekaj več km vzdrži. pred 6 urami, poggy pravi: Zadnje kolo brez abs senzorja ali diska, torej obroč, špice, matice, pesto, ležaji. Vzeto je bilo z novega motorja in premontiran disk in abs senzor Aja, pa je še vedno hudo drago madonca. Lahko bi ti vsaj rekli plačaš po nabavni ceni in se odpovemo zaslužka. Zdaj bom še bolj pazil na špice Popravljeno Oktober 16, 2017. Popravil IZTOK vandrovec 1
poggy Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 pred 54 minutami, IZTOK pravi: Če greš na 6000 km turo in ima guma že 2500 km kar agresivne vožnje je treba razmislit, kako boš prišel nazaj. Itak sem imel plan za prvi dan do določenega cilja in vmes a ma nič zanimivega pa je potem vseeno ali divjam in bo guma šla po sredini ali pa lagano. Drugače tudi jaz potegnem več po navadnih cestah Pa vroče je bilo, skoraj 40 stopinj, ti gumo pobere še hitreje, če jo pregreješ. Meni je AC nujno zlo in se je izogibam če le gre. Gume vedno trpijo po bokih, na sredini jo šparam. Pol ostane lepo okrogla in nekaj več km vzdrži. Aja, pa je še vedno hudo drago madonca. Lahko bi ti vsaj rekli plačaš po nabavni ceni in se odpovemo zaslužka. Zdaj bom še bolj pazil na špice Imam Komplet inbox špic viška
poggy Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 pred 9 urami, IZTOK pravi: Aja, pa je še vedno hudo drago madonca. Lahko bi ti vsaj rekli plačaš po nabavni ceni in se odpovemo zaslužka. Zdaj bom še bolj pazil na špice Ja sej so dal 20 ali 30% popusta (bi moral preverit)... Definitivno pa ne bi dal gor originala če bi imel čas... Imam pa še komplet zapakiranih inox naper z maticami če pridejo komu prav....
Gallus Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 Sam nisem imel nobenih težav, tehničnih - razen pokvarjene trobe. Je pa res, da se serviser v Krškem, na vsakem servisu zelo posveti motorju. Servis traja cca. 3 ure (v to ni všteto) čakanje, da se malo ohladi. Celoten motor na vsakem servisu detaljno pregleda (beri: tudi z moment ključem preveri veliko večino matic in pregleda vse napere na kolesih). Pa tudi sam pred in po dolgi vožnji (beri +1000 km) dokaj natančno pregledam motor. BIF 1
IZTOK Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 pred 2 urami, Gallus pravi: Sam nisem imel nobenih težav, tehničnih - razen pokvarjene trobe. Je pa res, da se serviser v Krškem, na vsakem servisu zelo posveti motorju. Servis traja cca. 3 ure (v to ni všteto) čakanje, da se malo ohladi. Celoten motor na vsakem servisu detaljno pregleda (beri: tudi z moment ključem preveri veliko večino matic in pregleda vse napere na kolesih). Pa tudi sam pred in po dolgi vožnji (beri +1000 km) dokaj natančno pregledam motor. Pri meni isto. Pa prijazno je predlagal, da se naj na 5000 km oglasim in mi bodo te preverili in zategnili. Izvedba DP01 je imela tezave z naperami, so se trgale. Pa posledicno tudi z pocenimi platisci. Sigurno pa je dobro tudi pri DP04 razmislit o menjavi kompleta naper, ko bo imel motor vec km ali ce bi zacele pokat. @poggy poslji mi ceno na zs ce jih prodajas
Gušter Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 Zaenkrat imam 40000km na števcu brez problema. Razen počene zadnje gume Mi pa na vsakem servisu pač vse pogledajo. Najbolj me skrbijo napere. Kako jih lahko najlažje sam preverim če so dovolj zategnene, razen po zvoku?
IZTOK Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 Edino z moment ključem. Ti povem moje izkušnje iz obdobja Husqvarne. Sem isto preverjal po zvoku in so mi pričele pokat. Potem sem nabavil moment ključ z nastavki in menjal vse napere in od takrat mi ni ena počila. Sem pa vmes vozil mopede brez špic in ta ključ prodal - napaka Pelji ga na servis na 5000 in naj ti oni to poštimajo. Tako malo dela je da se sploh ne splača izstavljat računa. Jaz jim za par kofetov plačam. Dobiša pa tak ključ z nastavki za 50 EUR na eBay-u. Če se ti ljubi ... Jaz mam eno drugo idejo. Koliko nas je sploh tukaj z Super Tenerejkami? A bi se enkrat prešteli? Jaz sem prvi
yankee Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 Dovolj dober moment kljuc v razponu od 2-22Nm se da kupit na Amazonu recimo za cca 40€...... Na vsakih 5000, ga vzameš v roke, nastaviš na 6Nm in greš skozi vse špice.... Problem rešen...... Gušter 1
IZTOK Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 pred 11 urami, yankee pravi: Dovolj dober moment kljuc v razponu od 2-22Nm se da kupit na Amazonu recimo za cca 40€...... Na vsakih 5000, ga vzameš v roke, nastaviš na 6Nm in greš skozi vse špice.... Problem rešen...... Razpon 2-22 Nm se zdi ok ampak pri 4 Nm ne bo tocen. Razen tega rabis vilicaste nastavke za matice na naperah. Zatezni moment je na kljucu potem se znizan zaradi rocice nastavka. Treba je nabavit poseben komplet specialno za napere. Mislim, da se za lastno uporabo ne splaca, ce nimas vec mopedov... BIF 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se