Kmet2 Objavljeno Februar 11, 2014 Deli Objavljeno Februar 11, 2014 BMW F650 GS pred kratkim sem ga prodal v Trbovlje,na motorju zamenjano čisto vse,verižni set,servis(veliki)zamenjano olje in tesnila v prvih vilicah in še in še +vsa potovalna oprema,kovčki,povišana šipa,gretje ročk itd......skratka motor je poštiman in pripravljen na podvige! Se mi zdi da za ta denar dobiš kar največ,da ne govorim o porabi ki je kot faracajh! Cena je malo višja kot si si jo zastavil a kot pravim tu ni kaj za poštimat ,je vse tip top.Človek ga je od mene kupil za 3k€,tako da če mu prineseš npr.2700 na roko bi moral počepnit :grim http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7944220 Topel nasvet,saj se mi zdi ta opcija veliko boljša kot tiste ,ki si jih naštel! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Blažko Objavljeno Februar 11, 2014 Deli Objavljeno Februar 11, 2014 Hvala za nasvet, vendar se nekako že celo zivljenje izogibam nemškim prevoznim sredstvom, če je le mogoče, ne rečem da ni motor dober, bi pa defenitivno bil med zadnjimi ob izboru,.... pa tudi trenutno mi je vsaj ta dotični predrag. Ni mi najbolj pomemna dodatna oprema in pa gume ker imam to namen vse počasi po svoje uredit, gume bi pa najraje imel res čimbolj za v teren Dr_Jakob 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Februar 11, 2014 Deli Objavljeno Februar 11, 2014 Potem išči nekaj kar ima 21/18 kolesa (to kar imaš v izboru ima 17 zadaj) . Samo gume niso vse. Na terenu igra vlogo vzmetenje, teža... Makadam ni ravno teren, v kakšnem blatu pa so te "krave" edino za "entuziaste" (mazohiste) , če nisi kakšen "profič" se boš nagaral. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Februar 11, 2014 Deli Objavljeno Februar 11, 2014 Ma kokr je napisu ni nek pristaš hardenduriranja,bolj soft. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Blažko Objavljeno Februar 11, 2014 Deli Objavljeno Februar 11, 2014 Ubistvu se gre res za tako bol izi turističbno varianto,...npr. če me zamika kaka osamljena plaža pa je do nje kak slabši kolovoz da to premorem z motorjem, prav tako pa po kakih slabših planinskih poteh do kakšnih lepih razgledov. V kake hude blatne extreme in padce al pa po puščavi se najbrž nebom spušču Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Februar 11, 2014 Deli Objavljeno Februar 11, 2014 Potem tudi nekih ekstremnih gum ne rabiš. Vsak malo bolj "poudarjen" profil se da čisto solidno peljat po makadamu (če je suho, "turizma" pa po dežju običajno ne zganjaš) . Glede na tvojo težo bodi pozoren na vzmetenje (običajno je precej "na lahko" nastavljeno) , ker ti bo zabijalo, če pa zamenjaš vse kar moraš pa je tudi cena "zanimiva" . lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
poggy Objavljeno Februar 11, 2014 Deli Objavljeno Februar 11, 2014 Pa bi kdo od vas bil za to, da kdaj kje malo "potreniramo"? Pips 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AJ Objavljeno Februar 11, 2014 Deli Objavljeno Februar 11, 2014 Pa bi kdo od vas bil za to, da kdaj kje malo "potreniramo"? Bi! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hladov Objavljeno Februar 11, 2014 Deli Objavljeno Februar 11, 2014 (popravljeno) Imam občasno priložnost voziti se v družbi endurašev , ki imajo Transalpe. In moram povedati, da po kakšnih makadamih, tudi takih bolj razbitih, motorji še kar gredo. Fajn je, da imajo dva cilindra, tako, da je tudi vožnja po cesti kar solidna. Seveda so to bolj težki motorji z obilo plastik, ki niso najbolj hvaležne pri kakem trdem pristanku na tleh. Pa tudi grobe gume, ki jih zahteva kakšno blato, se na cesti prehitro obrabijo. Tako , da bi bilo bolje namestiti kakšen srednji profil, pa ne rinit v kakšen razsuto pot. Glede na mere voznika pa predvidevam, da je fizične moči dovolj. Popravljeno Februar 11, 2014. Popravil hladov Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Blažko Objavljeno Februar 11, 2014 Deli Objavljeno Februar 11, 2014 Ok, moje dimenzijo se res kar khm haha, moči je nekaj, na kondiciji se pa tudi dela zadnje case. Recimo da za vsak slučaj motor z kombinacijo koles 21/18 , kateri bi prišli v poštev, za eno pametno ceno, pa da se da tudi kam dalje po cesti z njimi,....zdej če bojo malo ven iz mojega proračuna bomo pač malo počakali in našparal neki Jst se res opravičujem ko tolk sprašujem, sam res nebi rad nabavil kr neki mimo, ker pač nimam izkušenj na tem področju, sem pa vsak dan bol navdušen LP Blaž Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AJ Objavljeno Februar 11, 2014 Deli Objavljeno Februar 11, 2014 Blažko, za to kar si opisal da bi rad z motorjem delal, mislim da ni nobene potrebe po 21/18 gumah. Kar si opisal (makadamske ceste in kak kolovoz) lahko prevoziš s katerokoli gumo ki ima "trail" v imenu, če pa bi že hotel vozit tudi po kakem bolj zahtevnem terenu pa imaš recimo TKC80 in podobne v skoraj vseh mogočih dimenzijah. Skratka, škoda da bi se omejeval z 21/18 po nepotrebnem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno Februar 11, 2014 Deli Objavljeno Februar 11, 2014 Bi! Valda Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Buschi Objavljeno Februar 11, 2014 Deli Objavljeno Februar 11, 2014 Sam že nekaj časa gledam KLE-ja na avtonetu, ki se prodaja za 2.600 . Gor imaš vse, kar bi rabil za to, kar si napisal: kufre in povišan vizir za asfaltne ture, zaščito za plastiko, če že podrsaš in šusplato za na teren. V temi o KLE-jih pa sploh hvalijo neuničljivost dvovalnega agregata. Edino gume bi dal gor Haidenau K60. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Blažko Objavljeno Februar 11, 2014 Deli Objavljeno Februar 11, 2014 Tudi jaz sem opazil prav tega kle-ja, zdaj me pa zanima ali ima nastavljivo trdoto zadnjega vzmetenja da nebi bil preveč poseden pri moji teži in mogoče nekaj malega prtljage? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hladov Objavljeno Februar 12, 2014 Deli Objavljeno Februar 12, 2014 Vsi motorji imajo za regulirat prednapetost. Če pa bi vseeno bila vzmet vseeno prešibka in bi motor zabijalo na kakšnih luknjah, pa lahko zamenjaš vsaj zadnjo vzmet. Meni je to zrihtal Čarman in moj motorin je vse nekaj drugega. Menda, pa so bile transalpe starejših letnikov tudi vse čigumaste, tako da je poseg smiseln. Za KLV ja pa ne vem. Vzmet pa je cca 100 eurov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Februar 12, 2014 Deli Objavljeno Februar 12, 2014 KLE 500 pri tvoji kilaži in nekaj prtljage,bože nedaj še partnerka bo počepnu še preden boš speljal,preslabo vzmetenje,premalo konjev...drugače pa pocen zanesljiv in nezahteven motor za vzdrževanje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Blažko Objavljeno Februar 12, 2014 Deli Objavljeno Februar 12, 2014 Hja vem da tale teža zna bit problem, še posebej z sopotnikom ali sopotnico, sam kaj čemo, nismo vsi lahki ko peresce hehe Tud na nakedu ni nek luksuz če je res do konca obremenjen, ampak se vseeno da lepo pelat z neko povprečno hitrostjo da človek še kaj vidi okoli sebe. Endura pa bo kupljena še bolj z namenom za kakšen izletek, kako lažjo off road preganjanje itd... Tili kle ji res ponujajo veliko za svoj denar, bo treba it kakšnega pogledat, čeprav se še vedno bolj nagibam k transalpu,... sem kr nekot honda lover,..še posebaj kar se avtomobilov tiče že od mladih nog Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno Februar 12, 2014 Deli Objavljeno Februar 12, 2014 Way off topic? Ni3ous 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Februar 12, 2014 Avtor Deli Objavljeno Februar 12, 2014 (popravljeno) Fantje, kako blatno sliko iz terena bo treba prilimat, da se vrnete ... on topic! :grim Popravljeno Februar 12, 2014. Popravil Ni3ous hajoktejn 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
poggy Objavljeno Februar 12, 2014 Deli Objavljeno Februar 12, 2014 Kupi KTM 990 Adventure, prodaja ga Kmet2, najdeš ga na A**o.net za 7000.... Kupi KTM 990 Adventure, prodaja ga Kmet2, najdeš ga na A**o.net za 7000.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miklavc Objavljeno Februar 15, 2014 Deli Objavljeno Februar 15, 2014 Fantje, kako blatno sliko iz terena bo treba prilimat, da se vrnete ... on topic! :grim Evo en kratek posnetek iz Velebita (snemal je forumaš sebar) Zdaj pa eno vprašanje, kako se vem obnesejo cross čelade na cestnih transferjih? Moja Nolanka N84 je potrebna menjave. Pred nolanko sem imel Airoh S4, sedaj pa gledam za cross čeladami. Naj še povem da pri obeh čeladah vizirja nisem zapiral do okrog 90km/h. Lp! aders, Kmet2, menih in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Februar 16, 2014 Avtor Deli Objavljeno Februar 16, 2014 Bravo za posnetek! Lahko na karti pokažeš kje je ta odsek? Glede čelade... js uporabljam cross čelado tudi za transferje (razen če so temperature 5 stopinj ali manj in gre za npr celodnevni transfer) Če že prej nisi zapiral vizirja, potem ti bo cross čelada všeč, ker je še bolj zračna. In bolj zračna čelada je kar nujna za terensko preganjanje, ker se v nasprotnem primeru pregreva betica in potem celo telo, kar pa je samo "stamina/energy burner". Poleg čelade si dokupi še "Quick Strap", da lahko očala hitro in z eno roko snemaš in natikaš. Ta quick strap je dobro pomagalo za malo denarja in js brez tega skor neb več mogu bit, zdej k sem navajen. Linky: http://www.ebay.com/itm/Factory-Effex-ROKO-Quick-Release-Straps-Helmets-Goggles-QS-10-Red-Quickstrap-/261166042198?pt=Apparel_Merchandise&hash=item3cceb58c56&vxp=mtr menih in Kmet2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miklavc Objavljeno Februar 16, 2014 Deli Objavljeno Februar 16, 2014 Kje točno se ta del nahaja nevem, je pa približno na prvi tretini te poti iz juga proti severu. Če od bliže pogledaš boš lahko videl da gre trasa skozi 2 tunela, tu smo imeli kratko pavzo. http://www.adv-tracks.com/baske-ostarije-veliki-alan/ Hvala za info o čeladi, že dolgo se mi dopade Airoh-hova CR900 serija čelad ampak me je skos matralo kako je to kaj za po asfaltu. Quick-strap pa tudi zgleda zelo uporabna zadeva. Očala so pa vrjetno vsa standardnih dimenzij? Ker moram zaradi dioptrijskih očal vzeti "OTG" varianto očal. Lp! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Februar 17, 2014 Deli Objavljeno Februar 17, 2014 Glede kros čelade in "transferjev" je zelo odvisno kako daleč in kako hitro se pelješ. Pri večjih hitrostih postane glasna, senčnik (strehca) "lovi" zrak (čelada opleta) , v dežju te kapljice "zbadajo" ipd. Saj zame je meja "strpnosti" 100km/h in kakšno uro ali dve. Ima pa kros čelada tudi svoje dobre strani: zaradi strehce ti sonce ne sije v oči, čelada je lažja, bolj zračna. Pri špeglih glej da imajo večplastno peno, silikon na traku (če imaš Quick strap ni treba) , "premaz" proti rosenju (to obvezno) in seveda da ti "sedejo" na obraz in pašejo v čelado. lp hajoktejn in Ni3ous 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno Februar 17, 2014 Deli Objavljeno Februar 17, 2014 Če bos kupoval OTG očala, priporočam Scott OTG enduro. Dražje so kakih 20 eur od cenejše različice, ampak imajo dvojno "steklo". Sam se znojim, da reče tudi po obrazu, pa se ne rosijo, niti v njih preveč ne piha. Priporočam. Ni3ous 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se