Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Ni3ous

Priporočene objave

TT je tud stroj. Ena k nova je bla na netu. Edin poglej mal na netu za razlike med serijami, ene vem da so mele precej premehko vzmetenje.

Aja pa na ktm nc ne crkne, sam menjat mors taprave dele taprav cajt :P

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede TTjk je tako:

zadji model TT600RE je skoraj kot XT600,el .zagannjač,slabše vzmetenje,kili..bolj za cesto

Za teren je veliko boljša TT600R,odlično vzmetenje..vendar pri obeh menjalnik ne vzdži dolgo!!So imeli italjani zdraven prste.

Bolj vzdržljive so bile prve TTjke,vendar imajo danes 30 let in jih pri nas skoraj ni.

Ekvivalent pri hondi je bil XR 600,vendar so tudi te stare in redke.

Stroj zase je XR650,vendar ga boš pri nas težko našel.Za bolj tehnične terene je malo pretežek in premočan.Super za reli ,odprt teren,pesek..

Odličen je bil tudi XR400,samo je bilo v SLO samo par komadov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomembno je tudi kje se misliš furat.Za pravi teren pozabi XT in KLR,pretežki in prešvoh vzmetenje.KLX  650 je bil pa hud.

Cukrčki kot WR,CRF,EXC te bojo bankrotirali.

Kot pravi Hajo je na netu res en XR400.Če je brezhibna in bi imel nekaj cvenka več bi jo šel takoj iskat.Majhna poraba,solidno vzmetenje,poceni vzdrževanje,lahek...za po rovtah odličen.

Drugač pa res kak 600 ktm,samo o teh ti bo kdo drugi kaj rekel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom šel gledat par jih, jih preizkusil in se potem odločil kaj bo najboljše. KTMa bi mel, sam mi vsi neki pravijo, da je strošek (lahko, da ne servisirajo in vzdržujejo prav in potem seveda kaj crkne). Katerega KTMa pa priporočate ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa suzuki drz 400? lažji je od xt, močan pa približno isto. par jih je na anetu...

Dober motorček,dost boljši za teren od XT.Je pa razlika med modeli.Se mi zdi da so bili uni rumeni močnejši od plavih.Nisem ziher,ampak mislim da so malo manjše mere okvirja in zato jih po svetu uporablja precej žensk .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne dolgo nazaj je bla ena lepa xr400 s slovenskimi papirji na anetu.

 

 

kaj pa pravite na Hondo XL 400 letnik 99 ?

 

a si XR mislu?

kar se pa KTM tiče, bi pa jst vzel kšnga EXC 450; če govorimo o znesku okol 2 jurja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja verjetno je XR, ampak on pravi da je XL po sliki sodeč, ko sm jo dobo je tut podobna XR. Bom videl, ko jo bom šel gledat. Na katere stvari moram biti pozoren pri nakupu ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, na vse neobičajne :D sej mende veš kako se motor kupuje?

sicer obstaja tud xl 400, tamala transalp; sam je totalno neresen motor (IMHO).

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja seveda da vem, mislo sm direktno za XR, če ma motor slučajno kako napako, da je potrebno posebi pazit pri nakupu ^_^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen menjalnik zna biti problematičen, pa glej če ima E-starter (naknadna vgradnja je drag projekt) .

Pa rade "pijejo" olje (ampak to naj nebi bil problem) .

lp

Popravljeno . Popravil franc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal prevelik za ta peskovnik :D

Z malo volje se pa vseen da :)

post-9206-0-34655400-1402666652_thumb.jpg

Na kolk drugac spuscate C02 kej? Jst mam 1 bar zadaj zaenkrat. Na asfaltu pa se nisem takih power slideov izvaju, kokr s to gumo :kva2: Za teren ocena 5.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z enim barom se po terenu fino vozi, ampak je to kar pogumno dejanje. Verjetn imaš rim lock vgrajen, ker drugače je preveč nevarno da utrga ventil. Pa precej nevarno za presekat gumo, če ne uporabljaš heavy duty zračnico. Js nekje okol 1,5 držim, je nekako univerzalno in kar ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

štopar + tadebelo zračnico mam ja; nisem šparal dons pa se ni ventil premaknil, tk oda očitno sm okej zategnil štopar :) bom probal še 1,5; če nič druzga za boljši filing za tistih par km po asfaltu, do terena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Viva la ENGURO!

Spakiran, zdej pa gasa!

 

enguro.jpg

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!