miklavc Objavljeno Avgust 28, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2014 A si se navelical kleja Predvsem njegove teže, ostalo sem tako večinoma že imel urejeno :oops: hajoktejn 1
MiNa Objavljeno Avgust 28, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2014 Fantje taprava dogodivščina! :notworthy: gsxf750 1
Ni3ous Objavljeno Avgust 29, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 29, 2014 MiNa hvala! Že drugi dan tripa smo ugotovili, da je najpogosteje izgovorjena beseda na tej avanturi postala beseda "ZAPLET", z tem povdarjenim mekanim L-jem. Tule je GS650 še zadnjič vžgal na porivaje, potem pa se je zgodil nov ZAPLET... https://www.youtube.com/watch?v=ccVyfg7xF3k&index=5&list=UU4VCxL1JJmMy4QwigCb_rlg Kako se je končal ta dan, upam, da mi uspe napisat zvečer. Lp matija1234, gsxf750, MiNa in 2 others 5
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Avgust 29, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 29, 2014 (popravljeno) Medtem ko sva bila z Mitjatom v debati z pastirjem, je glavnina ostala zadaj, in ko sva se vrnila nižje, vidimo fante, kako prčkajo po GS-u. Ne morejo ga več vžgat. Akumulator je bil vroč in suh-brez tekočine. Motor pa ni več polnil. Domačini so ponudili, da bi naslednje jutro peljali s pickupom GS-a v dolino in do nekega mesta z mehanikom.... Domačini so to pozno popoldne že tovorili dobrine iz planine, ki so jih nabrali čez dan in tovorili proti vasem. Ker nismo mogli nikamor, smo v bližini poiskali nekaj ravnine za postavitev tabora za čez noč Medtem, ko so eni postavljali tabor, smo ddrugi šli nabrat les za oglenj. Domačini so rekli da so tod okoli volkovi in da moramo nabrati dovolj lesa, za ogenj za celo noč, da tako odženemo volkove. Kamp z lepim razgledom Domačin po imenu Julij je kar prenočil z nami. Znal je nekaj angleško, pa smo tako klepetali v noč, ob ognju. K sreči je Rok poznal nekaj o elektriki in premeril zadeve z multimetrom. Odločili smo se, da zamenjamo akumulatorje med motorji. V BMW gre dober akumulator, iz njega pa v Hondo, da vidimo če bo kaj napolnilo. Ker je bil akumulator suh, smo ga napolnili z vodo, ker drugega pač nismo imeli. Upajmo da bo delovalo zjutraj. Zjutraj smo bili še živi in zdravi, ponoči nismo slišali volkov. Zjutraj se odločimo, da zaradi čedalje več tehničnih težav ne moremo nadaljevati po planini in se še bolj oddaljevati od civilizacije. Urno spakiramo kamp, probamo zakurblat BMW-ja. Vžge. Tako se spustimo proti dolini in se napotimo proti Elbasanu, kjer bi našli kak servis, kupili kak akumulator za GS-a... ipd Pri spustu pridemo v tole prvo vas Ustavimo se in se osvežimo, ter napolnimo mehe z vodo. Sveži in pripravljeni za nove podvige. Prijazni domačini so nas postregli še s sladkarijami. Prosili smo jih še za nekaj orodja, da smo zategnili ležaje krmila, ker je Honda dobila malo lufta na tem mestu. Popravljeno Avgust 29, 2014. Popravil Ni3ous sayo, Pips, Mavti in 15 others 18
S-trMa Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 Madona! SI ne predstavljam poti okoli sveta z motorjem. Sej moraš imet 2 motorja 8kg matic in vijakov pa 70 gum še za sabo, če kr vse crkuje... Nestrpno pričakujem nadaljevanje
hajoktejn Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 (popravljeno) Da se še mal vpišem; Današnja tema vodni izziv z lepo neutrjeno blatno/glinasto podlago Enkrat sem mal pogledal do kje mi sega voda, ker je auspuh ratal zlo tih, motorja pa ni blo slišat, cirka 75cm sem zmeril doma. Popravljeno Avgust 30, 2014. Popravil hajoktejn miklavc, Kmet2, MiNa in 5 others 8
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Avgust 31, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 (popravljeno) Nice one Hajoktejn! Sčasoma smo prišli v dolino.... In se napotili proti Elbasanu po asvaltu preko Gramsh-Gostime Nekajkrat smo se ustavili pri kakem serviserju, da bi kupili nov, rezervni akumulator za GS 650, vendar nismo imeli sreče. Blizu Gostime se je pojavil nov ZAPLET Mitjatova tenerejka je crknila. Hitro smo ugotovili v čem jee problem. Pred odhodom v Albanijo je napeljal inštalacijo za GPS, direkt iz akumulatorja. Kabel je bil priščipnjen med sedež in okvir. Sčasoma je prežrlo izolacijo, ter to povzročilo kratek stik. Tako mu je spraznilo akumulatr, ter prežgalo konektorje na regulatorju napetosti. Popravili smo kable in skrbno očistili konektorje na regulatorju. Če mu do konca odleti regulator, zagotovo ne pride domov po cesti z motorjem, ker najbrž tega kosa ne bi dobil tod okoli. Rabili smo še kable za napolnit akumulator, pa smo malo po vasi spraševali ter jih tudi našli. Potem smo se s tipom še zmenili, da nam jih je prodal. K sreči je motor potem vžgal in lahko smo nadaljevali pot proti Elbasanu. Medtem je Nacho našel kovača, ki mu je popravil stransko stojalo na Tenerejki, katero je poškodoval nekje v planinah. Z lahkoto in kaj hitro so mu ga popravili. Za popravilo niso hoteli denarja. Albanci so zelo prijazen in ustrežljiv narod. Če le lahko bodo pustili kar delajo in ti pomagali. Popoldne smo le prispeli do Elbasana. V tem velikem mestu smo hitro našli rezerven akumulator katerega je potreboval Aleš. Odločil se je, da naslednji dan odide po asvaltu proti domu. Če mu spet do konca sprazne akumulator, bo imel s sabo rezervnega, da ga zamenja in nadaljuje pot. Našli smo hotel za 10€. Preostanek ekipe je kar malo pozabil na to, da smo prišli v mesto zaradi vzdrževalnih popravil na motorjih in smo se raje napotili na pir in kaj dobrega pojest. Kasneje smo se malo "prošetali gradom" Zlatarna Občudujemo električno inštalacijo. Stranske ulice Elbasana. Našli smo mesnico, pa se tako odločimo, da zjutraj pred odhodom nakupimo jagnjetine, katero bi zvečer ob tabornem ognju nekje v planinah spekli. Zvečer pred spanjem... Popravljeno Avgust 31, 2014. Popravil Ni3ous Fritz, matija1234, cikadina in 22 others 25
hajoktejn Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 Hvala Ni3ous Drgač pa tole ste mel res pravo ekspedicijo komi čakam nadaljevanje ...
mato295 Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Dejte se povedat kake motorcke ste mel na tej furi in kake predelave so ble narjene. Ce so bile. Mal sm firbec. Mogoce bi kako lazjo in blizjo furco se vam pridruzil. Ce bi me vzel s sabo. Sej bi pomagal pumpat :-D Iz lastnih iskušenj ti povem, da Honda Transalp ni primeren moped za takšno pot. Sicer se da, kot se vidi iz slik, ampak prednje vzmetenje enostavno ni kos nalogi. Sam sem počasi opustil misel na take podvige. Trikrat sem se lotil malo bolj konkretnega terena, pa hitro obupal, saj prav čutiš, kako motor trpi in mu to ne ustreza. Bo potrebno zamenjati motor, ali pa opustiti misel na takšne reči.
Ni3ous Objavljeno September 1, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 1, 2014 (popravljeno) Iz lastnih iskušenj ti povem, da Honda Transalp ni primeren moped za takšno pot. Sicer se da, kot se vidi iz slik, ampak prednje vzmetenje enostavno ni kos nalogi. Sam sem počasi opustil misel na take podvige. Trikrat sem se lotil malo bolj konkretnega terena, pa hitro obupal, saj prav čutiš, kako motor trpi in mu to ne ustreza. Bo potrebno zamenjati motor, ali pa opustiti misel na takšne reči. Kolega s transalpko, ki je bil z nami ima prav tako predelano vzmetenje spredaj in zadaj. Motor ima tut precej povišan. Sem peljal en hitrostni odsek po slabšem makadamu in se pelje presenetljivo dobro. Edino tank za gorivo se mi je zdel preširok za vožnjo v stoje. Drugače pa se vse to, da odpeljat z original motorji, le gume ustrezne in oddaljenost od tal je pomembna. Seveda bi moral voziti nekoliko počasneje, v kolikor je slabše vzmetenje. Drugače smo mi pozamenjali vzmetenje, ker imamo slučajno vsi motorje, ki imajo za en drek originalno vzmetenje. Če bi imel kakega KTM-a, ki ima že serijsko WP, potem seveda ne bi blo treba nič menjat. S počasno vožno se da z original marsikam pridet. Popravljeno September 1, 2014. Popravil Ni3ous gsxf750, franc, matija1234 in 1 other 4
Snečer Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Pa še prej prideš, ker prihraniš čas s servisiranjem
mato295 Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 (popravljeno) Sem tudi sam razmišljal o menjavi sprednjega vzmetenja. Ampak nisem našel kaj takega, da bi lahko obdržal ABS. Potem je tukaj tudi težava s preširokim tankom, kot si omenil in pa seveda teža motocikla, ki se pri vožnji niti ne občuti. Ko pa obstojiš sredi strmega brega in je malo dlje do tal, pa ga skoraj ne obdržiš. Pa prestavna razmerja so predolga, sploh prva prestava je občutno prehitra. Res je, da se da peljat z nepredelanimi motocikli marsikje. Tudi sam sem se vozil po takšnih terenih, da bi mi malokdo verjel. Ampak je vse skupaj bolj mučenje voznika in motorja. Če imaš posluh za mehaniko, čutiš, da ni to to. Popravljeno September 1, 2014. Popravil mato295 gsxf750 in matija1234 2
Popularna objava Ni3ous Objavljeno September 1, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno September 1, 2014 Se strinjam. ... Naslednje jutro smo bili zadovoljni da zapuščamo mesto in gremo nazaj v naravo ven iz mestnega vrveža. Tako ali tako nam divja scena v naravi bolj sede. Kmalu zapustimo asvalt in se zapodimo po makadamih Ko je mitja pogledal za sabo, ni bilo nikogar za njim. Ta dan smo zgodaj začeli z gimidefekti... Prejšnji "servisni" dan v Elbasanu je bil povsem lenoben in nismo nič porihtali, razen nekaj piv in dobre hrane. Zato smo lahko ta dan na soncu flikali tudi nafomestne zračnice, ker ni bila nobena več cela. No nikdar nisem trdil da je bilo to potovanje zastavljeno premišljeno ;D Po popravilu je sleedilo še več makadamskih stez Peljali smo se skozi nekatere odročne vasi Pa smo se malo ustavili, da se čudimo eden drugemu... Trasa tega dne Taka pot se je čez nekaj gričev končala... prav tako lepo vreme. Kmalu je začelo deževati, in makadamske poti so se spremenile v blatne kozje steze- dobesedno. Hoteli smo priti na drugo stran tega hriba nad naseljem Gjuras. Ker so bile vidne hiše, smo mislili, da mora biti tudi kaka pot. Tako smo prečesali večino kozjih stez, vendar nismo našli nobene ceste. Nekako smo po kozjih stezah prišli v dolino preko potoka do vasi Gjuras. Ampak tam tudi nismo našli nobene poti. Teren je bil strm in spolzek, z velikimi skalnatimi "stopnicami"... Škoda da nimam iz tega dela slik, vendar smo imeli preveč dela s sabo in motorji, pa še deževalo je. Končali smo tule na tem dvorišču, pot pa se je tu končala. Iz hiše je prišel možak in nas čudno gledal.. Ugotovili smo, da ne najdemo poti, ker je preprosto sploh ni. Celotno pobočje z hišami je povezano le z kozjimi stezami. Ceste tam ni. Zagotovo tu še ni bilo dvoslednega vozila do sedaj, ker do tega naselja nikjer ni tako široke poti da bi lahko prišel kak terenec do sem. Do sem lahko prideš le z kakim mopedom ali motorjem. Ne bi bil presenečen, če smo morda bili mi prvi z vozilom v tej naselbini. Še vedno je deževalo in morali smo še priti nazaj v klanec od koder smo prišli. Vendar steza je bila strma in spolzka. Za povrhu pa še zelo ozka in zelo nevarno je bilo, da ne bi kdo zdrsnil navzdol po pobočju. To bi šele bila jeba. Končno smo uspeli priti nazaj na hrib, ugotovili smo da moramo popolnoma okoli hriba, da bi lahko nadaljevali pot. vandrovec, matija1234, aders in 14 others 17
Popularna objava Ni3ous Objavljeno September 1, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno September 1, 2014 Čez čas se je steza razširila in vreme se je izboljšalo. Končno smo prišli na vrh planine. Veseli smo bili, da spet napredujemo. https://www.youtube.com/watch?v=t_zjx2aakZU&list=UU4VCxL1JJmMy4QwigCb_rlg Malo smo se igrali po planoti. Kasneje smo nadaljevali po tej poti še kakih 15 - 20 km.. Ker je bilo že pozno popoldne, je bil čas da najdemo plac za prespat.. Tale jasa se nam je zdela primerna. Zatišna lega, stran od civilizacije, tako da nismo nikogar motili + lesa za kurjavo je bilo veliko. Pravilo za nas je bilo, da moramo vedno imeti dovolj lesa za celo noč, da smo bili varni pred volkovi in medvedi + ostalimi zvermi. Nekateri so postavljali kamp, drugi nabirali les. Z Nachotom, pa sva iskat pitno vodo. Z motorjem sva šla v iskanje studenca, vendar sva se kar vozila in vozila po kamniti strmi poti kakih 15-20 km. Prišla sva do odročne vasi v planini po imenu Selishte, kjer nisva našla studenca ampak kar bar. Tu so nama natočili vode v plastenke in camlebacke, Mirjan pa nama je postregel še z brezplačnim pirom. Ko sva prišla nazaj v kamp nisva imela le vodo, ampak sva jih presenetila še s hladnim pirom. Ni potrebno posebej razlagat kako zadovoljni so bili. Začeli smo pripravljat večerno pojedino. Jagenjček Uživali smo v našem taboru Jagnjetina je bila v žerjavici 3 ure.. Medtem smo srkali Albanian Brandy po imenu Skandenberg. Jagnejtina je bila odlična. Najboljši so bili možgani. Res prava specialiteta. Malo domače naloge, da bo naslednji dan manj dela na terenu. Ta dan je bil res fantastičen. Uživali smo v debatah še pozno v noč. . Snečer, Spasky, Python in 33 others 36
Kmet2 Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Carji Eir, gsxf750 in vandrovec 3
vandrovec Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 ...škoda, da je to tako "skrito" objavljeno, da sem le slučajno našel :notworthy:
biker77 Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Tole bi ze lahko v kak potopis slo :-D Kmet2 1
Snečer Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Bolje, da je zadeva tukaj, ker lahko še kaj vprašamo in normalno debatiramo. Potopisi v okviru motosveta so zelo pod nivojem, sploh delo s fotkami itd. Po moje precej lažje uporabnik napiše prispevek direkt v forum in linka fotke ali album. p.s. zdaj je nek nov potopis na MS, sem hotel malo pregledati pa me je v trenutku odvrnilo, delo s fotkami je porazno, zamudno, nikakvo skratka. Tu pa lahko na forumu uporabnik priloži tudi datoteke idr. zadeve, ki tam niso možne.
Popularna objava Ni3ous Objavljeno September 2, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno September 2, 2014 Se strinjam ja. Avtorju je lažje poleg slike dodati nekaj opisa, in je vse bolj doživeto kot pa suhoparen text in le par fotk. Sem tudi že dodajal potopise v preteklosti na MS, jih lahko poiščete, vendar me že nekaj časa od tega odvrača tudi mačehovski odnos "šefov". Tudi jaz ne berem tistih potopisov na žalost. Res, da je tule malo skrito, vendar kogar zanima enduriranje, že pozna tole našo temo in počekira ko je kaka nova objava in nas že tako najde. Ravno preveril in tale tema ima preko 100.000 ogledov in hvala vsem, da se tule v tej naši enduro temi ne prepucavate in ne nabijate! Eir, AJ, matija1234 in 11 others 14
Snečer Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Ko smo že pri datotekah, lahko gpx datoteke morebiti kam naložiš in deliš z ostalimi, to so zelo koristne zadeve. Pa tudi sicer se da marsikaj videti iz .gpx, naklon, brzina itd. Tu gor http://www.zippyshare.com/ naložiš do 200Mb gratis, .zararaj in naloži. gsxf750 1
mato295 Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Ni3ous, ali lahko malo napišeš, kako si zadovoljen z yamaho na takih poteh. Ali še kaj pogrešaš po predelavah, ali je to to? Imaš mogoče v mislih še kakšno predelavo? Če bi bil trenutno v fazi nakupa motorja, bi vzel enak motor, ali kateri drugi model?
Ni3ous Objavljeno September 2, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 2, 2014 Zadaj bi rad nataknil še kak boljši amortizer, da bi dohajal zmogljivosti prednjih vilic. Vendar je to nekje v rangu 700€. Pa shujšal bi jo še za kakih 10 kg. Čeprav sem jo za kakih 10 kg že. Zadovoljen sem drugače zelo. Motor je robisten, trpežen, ni tehničnih težav. Prej sem motorje menjal vsako leto. Potem sem kupil tenerejko in jo imam že od 2010. Ne bi menjal, ker se mi zdi dober kompromis glede na to kje se vozim z njo. matija1234, hajoktejn, bosa in 2 others 5
Popularna objava Ni3ous Objavljeno September 2, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno September 2, 2014 Naslednje jutro smo se spakiral in odpeljali proti naselju Selishte, kjer sva že zvečer z Nachotom šla iskat vodo in pire. https://www.youtube.com/watch?v=YZ8ZJDBrZ3I&list=UU4VCxL1JJmMy4QwigCb_rlg Vendar je bil "bar" zaprt in nikogar tam. Pot nas je vodila s temi razgledi V dolini smo našli plac kjer smo se podprli z jutranjo kavico in pijačo Za hiši se je skirval fuzbalplac Kot opičajno pa smo imeli že za dobro jutro žebelj v gumi. Tokrat nam vsaj pumpat ni blo treba Fant na levi, po imenu Sergej, je bil tu kelnar Po zaflikani gumi smo šli po taki poti naprej Prej kot v dveh urah še en gumidefekt Današnji plan je iti preko planine, kjer je plato z veliko jezeri, vendar naj bi bila pot zelo slaba, sploh iz južne smeri, ki je bolj strma Veliko spolzkih skal, strme poti, vglavnem zahteven teren za nas in motorje. Precejšen del poti je bil takle Pot je terjala davek od naših motorjev. Vibracije so povzročile, da je Nacho na zavorni čeljusti spredaj izgubil vijak, ki drži zavorne ploščice na mestu, zato je ploščica izkočila iz ležišča. Zataknila se je meed disk in zavorno čeljustjo, zato je zablokiralo kolo in Načo se je prevrnil po strmi kamniti poti. Uporabiti je moral razerven vijak, podložko in matico, da je zimproviziral izgubljeni kos na čeljusti. K sreči je zavoro usposobil, saj brez sprednje bremze ni heca. sayo, Kras, zupi in 14 others 17
Popularna objava Ni3ous Objavljeno September 2, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno September 2, 2014 Kasneje smo naleteli na tale rudnik. Ker smo bili že švoh z gorivom, smo jih vprašali za bencin, vendar so imeli na lagru le diesel. S temi vozički transportirajo rudo iz podzemnega rudnika. Pot smo potem nadaljevali tule. Če ni kamnita pot, so pa luže. Napredovali smo dokaj počasi. .... Zaradi pretekle okvari, je Matic preveril zadnji amortizer. Not pa je bil kamen in smo ga moral spajsat ven. Tovrstni postanki za nas sploh niso bili moteči. Take priložnosti smo izkoristili za enga spušit, pa kak šluk rakije narest, da smo ostali zbrani Po postanku smo nadaljevali po teh gorskih jasah Srečanje z ovcami In njihovim pastirjem. Tod okoli je orožje kar pogosto. SuNa, Fantocci, hajoktejn in 13 others 16
Popularna objava Ni3ous Objavljeno September 2, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno September 2, 2014 Naposled smo le prispeli do planote kjer so jezera skoraj vsakih nekaj kilometrov. Liqeni pomeni jezero. Tu je bilo prijetno toplo in mirno, zato smo si odpočili, kopali in imeli mal piknika. Za sladico pa okoliško sadjee z nutello. Po sladici je sledil popoldanski počitek. Kasneje so nas temni oblaki pregnali naprej na pot. Video: https://www.youtube.com/watch?v=xISYHZBRA0A&list=UU4VCxL1JJmMy4QwigCb_rlg Še več jezer. Jase, potočki, razgled na neokrnjeno naravo. Sledilo je še več stez Ponekje je bila pot tako slaba, da jo je bilo potrebno v celoti obvoziti po kaki vzporedni jasi. Video: https://www.youtube.com/watch?v=_cq6ylocHHA&list=UU4VCxL1JJmMy4QwigCb_rlg Prostrane planjave, preprosto fantastično se je blo voziti po takem terenu. Sčasoma smo prišli preko gorskega prelaza in začeli smo se spuščati po tej kamniti poti. Kamnina pobočja je bila nenavadna in vožnja navzdol je bila zahtevna. to be continued... gsxf750, TakeALookAround, bosa in 23 others 26
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se