Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Ni3ous

Priporočene objave

Ma ne vem. Se mi zdi da je vseen bolj cestni model. Bom enkrat probal mal. Se mi zdi dokaj tezka zadeva da bi se po terenu zajebaval z njo..in ce kej odlomim tut ne vem kje bom druge dele dobil..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po terenu se da peljat z vsakim motorjem, smao pravilno ga je treba opremit in se ga navadit vozit. Jaz sem z malo dodelave mojega KLE-ja prišel skoraj povsod (pomanjkanje terenskih izkušenj) kjer so šli ostali z XT660Z, 640 Adv,... 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje s tole debato o najprimernejšem motorju ne boste prišli do konca...  

 

Naša mnenja se bodo še naprej razlikovala iz sledečih razlogov. 

 

Npr, umirjen voznik, ki se pelje rad po makadamu, vendar lepem makadamu in naredi veliko km, je mnenja, da je najprimernejši motor nekaj v rangu GS 1200. 

 

Nekdo z malo izlušnjami offroada bo seveda želel lažji motor. Isto bo želel lažji motor nekdo, ki se zaganja v težke terene. 

 

Če bi vprašal tišača, ki išče zahtevnejše terene bo povedal, da je treba najt nekaj z hudim vzmetenjem, ker se bo drugače vse razpadlo. 

 

Kdor ima slog vožnje tak, da  išče težke terene in dela v istem potovanju tudi večje tranzite, seveda ne bo izbiral hard endure, čeprav bi mu na terenu najbolj prav prišla. 

 

Zarad takih in podobnih razlogov ima sedaj vsak svoj predlog, kaj bi blo po njegovem najprimernejše.

In kdor te razloge razume, potem ne vsiljuje drugim svojega predloga o najprimernejšem motorju.

 

Glede na moj slog vožnje, teren po katerem najbolj uživam, glede na moje želje in potrebe mi zaenkrat najbolj odgovarja malo predelana tenerejka. 

Za moj okus še niso naredili motorja, ki bi mi  že serijski  bolj ustrezal.

Poleg tega pa moji prijatelji enduraši, s katerimi se redno in najraje vozim vsi vozijo isti rang motorjev, večinoma prav tenerejke.

In če bi jaz izbral sedaj en motor, ki bo boljši po terenu in slabši za tranzite, se bi v prihodnjih potovanjih slabše ujeli. 

Pri tranzitu bi jih težko dohajal, vibracije bi me ubijale in celodnen tranzit bi bil zame veliko bolj naporen. 

Po terenu bi jih pa moral skoz čakat, ker mi s težjimi motorji ne bi mogli sledit.

 

Očitno bom moral najt čas za nadaljevanje reporta, da ne bomo čist offtopic.

 

Nisem od endurota ampak komaj čakam na nadaljevanje  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...drugi del pa makedam iz Solčave v Črno na Koroškem...

Lepši, manj prometen, bolj zahteven in z lepšimi rezgledi je iz Lepe Njive prek najevske lipe v Črno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepši, manj prometen, bolj zahteven in z lepšimi rezgledi je iz Lepe Njive prek najevske lipe v Črno.

 

Hvala za info :OK: , bo treba preverit ko popravim KTM-a, če si za skupno vožnjo se lahko slišiva prek PM :music4: . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info :OK: , bo treba preverit ko popravim KTM-a, če si za skupno vožnjo se lahko slišiva prek PM :music4: . 

Bi se js tudi pridružil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakon fotke, super napisano, dejansko se kr vživim ko tole berem in gledam, tko da vsaj mal manj trpim k nism bil zraven :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!