Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Priporočene objave

Objavljeno

Matr....!!!! Nimam GS-a, pa moped tud ni glih velik, lahko pa kak moment kljuc sabo prinesem.... A to šteje? Hehehe

.... lahko bi šla pa midva ... za "spremljevalno ekipo" :) :) :)

Objavljeno (popravljeno)

GES = Grand Enduro Slovenija. Tisti k sem spadajo to vedo. Fantje, GS-ovce pa res ne bi vabil, kaj vam pa je. :D

Popravljeno . Popravil Ni3ous
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

padlo nekje 30 km po okoliških gozdovih, zbit ko bi me nekdo namlato ponekod tišo ko mutl pa nažalost tut pobiral motor. Glede na teren in gume je še kar šlo nekako..  slik pa žal nimam veliko ker se je blo tako fajn vozit, da ni blo časa   :OK:

Oj, nataknita ene bolj resne (krampe) gume. Užitek je neprimerno boljši, ker se lahko malo izživljaš. Če ne, je vse preveč na "previdno".

Ko bosta imela terenske gume vaju vabim na teren v mojem koncu, k mata glih tenerejke. :D

Objavljeno

Trenutno mam mitas 07 bol  proti koncu! Sanjam o tkc80 sam ne vem kako hitro jih pobira na asfaltu ker poleti se mam namen vozit z motorjem v službo.

Objavljeno

Trenutno mam mitas 07 bol  proti koncu! Sanjam o tkc80 sam ne vem kako hitro jih pobira na asfaltu ker poleti se mam namen vozit z motorjem v službo.

 

Spredaj vozim TKC80 in zadaj Mitas e07, tako lahko za sprednjo TKC80 povem, da je po 7000km (cca 1500km AC, 1000km šodra/peska/blata, ostalo normalna vožnja po cesti) gume ostalo še kakšnih 25 ali 30%, je pa hitro postala precej stopničasta, ko sem po nekaj tisoč km turistične vožnje prešaltal na "običajno", če kaj pomaga :)

Objavljeno

Oj, nataknita ene bolj resne (krampe) gume. Užitek je neprimerno boljši, ker se lahko malo izživljaš. Če ne, je vse preveč na "previdno".

Ko bosta imela terenske gume vaju vabim na teren v mojem koncu, k mata glih tenerejke. :D

Lahko pridem tudi s super tenerejko? :P

Objavljeno (popravljeno)

Lahko pridem tudi s super tenerejko? :P

Če se zaženeš v vsako vlako in če ti ga ni škoda. Ker sem imel v planu težak teren. Razlika v kilah in oddaljenosti od tal je velika. Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno

Trenutno mam mitas 07 bol  proti koncu! Sanjam o tkc80 sam ne vem kako hitro jih pobira na asfaltu ker poleti se mam namen vozit z motorjem v službo.

 

Procaj Mitas C17 spredaj pa E09 ali C02 zadaj. Na KLE-ju semi je C17/E09 kombinacija dobro obnesla. Zdaj na LC4 pa imam spredaj spet C17 zadaj pa po predlogih izkušenih v tej temi C02. Pa glede na to da je komplet z monatažo 110€ niti nisi na taki izgubi kot z TKC80 v primeru da se ti obnašanje motorja s kramparcam nebi dopadlo. 

Objavljeno

Kdor se vozi veliko po asvaltu, potem je TKC boljša guma, kar se mokrega asvalta tiče. Mitaske so vse super in poceni za na teren, po mokrem asvaltu so pa za en qrc. Prav nevarne. Tko da kadar je mokro, pa samo na makadam pa gasa. :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Če se zaženeš v vsako vlako in če ti ga ni škoda. Ker sem imel v planu težak teren. Razlika v kilah in oddaljenosti od tal je velika.

Bote pa porival :P hehe

 

No pretiravam ravno ne, v tem primeru raje dam potem za kako pivo

Objavljeno (popravljeno)

današnji vtis iz dnevne vožnje    :blush: braap braaaap papaaa :OK: brez tega spet ni šlo  :blush:

post-43828-0-44228900-1425751207_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil celjan89
Objavljeno

Katera sprednja guma je boljša po terenu? Mitas E09 ali Sava mc23? Zanima me predvsem zaviranje navzdol in vožnja po nagnjenm terenu...

Objavljeno

Katera sprednja guma je boljša po terenu? Mitas E09 ali Sava mc23? Zanima me predvsem zaviranje navzdol in vožnja po nagnjenm terenu...

Ne ena ne druga nista neki posebno dobri za teren. C17 iščeš ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kdor se vozi veliko po asvaltu, potem je TKC boljša guma, kar se mokrega asvalta tiče. Mitaske so vse super in poceni za na teren, po mokrem asvaltu so pa za en qrc. Prav nevarne. Tko da kadar je mokro, pa samo na makadam pa gasa. :D

 

Na mokrem asfaltu nobena ravno ne briljira. Sam sem z zadnjo mitasko E09 pridrajsal do Gruzije, leto kasneje do Irana in nazaj pa je kar šlo. Za moje pojme je E09 odlična potovalna pnevmatika za težje pogoje. Pa še kilometraže dela takšne da sem jih pnavadi menjal zaradi starosti in ne zaradi obrabe.

Je pa res da sprednja ni vredna pol k...a. Sam sem zato prakticiral kombinacijo MITAS zadaj in TKC spredaj.

Objavljeno

samo se to o gumah na motor mi grejo 130/80/17 zasledil sem pa tudi 140/80/17  kaj je boljša kombinacija? pri širniku sem zasledil da je guma 130 cirka 55€ je to normalna cena ali je kakšna stara  140 je pa 72€

Objavljeno

normalna cena po moje. sicer pa če misliš vozit veliko po terenu, ti priporočam da nabaviš 18 col feltno, da imaš večjo izbiro gum. C02 je recimo top guma price/performance, zdrži veliiiik kilometrov (tudi asfalta vmes), sicer je namenjena prvotno šodru, kamenju in skalam, ampak se dobro obnese tudi v blatu in mokrem. 140 guma je fino stabilna tudi pri večjih hitrostih, sicer pa je meni osebno 120/90 najbolj všeč, ker je moped zlo lahkoten za premetavat sem in tja.

Objavljeno

Ni blo obvoza sm šel pa kr tle :kva2:

post-9206-0-17671200-1426269924_thumb.jpg

post-9206-0-32911800-1426269970_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hajo kolikšen pa je pri vas doma mesečni izdatek za vodo in pralne praške, če ni skrivnost???? Hehehe

Objavljeno

Hajo kolikšen pa je pri vas doma mesečni izdatek za vodo in pralne praške, če ni skrivnost???? Hehehe

Ufff, več k za benz :D

Objavljeno (popravljeno)

Ko že ravno o gumah: savina MC 23, je to kaj za kaj? Oz kaj naj izberem, za kombinacijo 50%asfalt, 40% makadam, 10% gozdne potke. Vozil sem savino MC24, in Haidenau K60.

Predvidevam, da rabim sicer gume z visoki čepi, ki pa morajo biti kar na gosto, npr Bridgstone TW 301, ali Kenda K270(ki je pri nas ni).

Mogoče Dunlop D606?

Popravljeno . Popravil Buschi
Objavljeno

Buschi kakšen motor imaš. Za lahke endure ne velja ista izbira gume kot pri težkih.

Za lažje bo MC23 kar ok. Tut ne pobere jo prehitro, pa še poceni je. Ceprav glede na to da boš 50% na asvaltu bi izbral nekaj kar se bolje obnese na (mokrem) asvaltu.

Objavljeno

Precej lahko enduro: tako po teži kot pa kobaturi...

 

Izpadel bom totaln nevednež, ampak kaj zraven mer pomenijo številke 58, 65, 70 in oznaki P in R ?

 

http://www.savatech.eu/pdf/ENDURO-ANG.pdf

Objavljeno

Precej lahko enduro: tako po teži kot pa kobaturi...

 

Izpadel bom totaln nevednež, ampak kaj zraven mer pomenijo številke 58, 65, 70 in oznaki P in R ?

 

http://www.savatech.eu/pdf/ENDURO-ANG.pdf

 

Dvo ali tromestna številka označuje največjo dovoljeno maso s katero je pnevmatika lahko obremenjena, črka pa označuje največjo dovoljeno hitrost pri kateri se pnevmatika še lahko uporablja.

 

load_and_speed_index.png

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!