Skoči na vsebino

Honda NSR 125


alien

Priporočene objave

močno več k 35k km???

močno dvomim...k ne more en bat 2T zdržat tok kilometrov...no pr japoncih nikol ne veš k so čudne osebe....hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kej blodiste ... zka pa ne ..... vem za primer ko je aprilii rs 125 zdrzal bat original notr 40.000km, sam je pa res da tipo tko lepo vezu da ne vem ce je sla kdaj cez 8k obratov ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja dobr če bi se vozu pod 8k obrati...to ja

sam morte gledat normalno vožnjo(umirjena-pod 8k obrati, pa mal hitrejšo-nad 8k)..oboje je treba upoštevat...k drugač je brezveze...k lahko bi en vozu motor skoz na pouno drug pa čist na izi pol pa bi primerjal kok bi bat zdržu.pa usi vemo kakšni bi bli rezultati...

aja...pa jst se zmer držim gesla:rajš zameni prej da ne bo prepozn :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Better safe than sory .) Sej pridejo trenutki k te prime pa moreš čez 8k obratov nabit :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja halo da so te potrebe po več k 8k dostkrat...

sam hotu sm povedat da ne morš rečt da ma honda najbl vzdržljiv bat če jo pa model fura do 8k rpm :blink:

pa sej ma sigurn bl vzdržlivga k druge 125-ke sam tooook pa s5 ne k se govori...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da se s hondo ze normalno pelješ z istim batom 10k km več kot z RS in mitom, ne vem kaj naj recem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da se s hondo ze normalno pelješ z istim batom 10k km več kot z RS in mitom, ne vem kaj naj recem.

Lahk rečeš da se RS-ka pa MITO skrijeta pred NSR-ko :naughty: :lol: :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja lahko se skrijeta ampak to za ovinkom k sta toooook hitrejša!!!!! :P :P :P :P :P :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja lahko se skrijeta ampak to za ovinkom k sta toooook hitrejša!!!!! :P :P :P :P :P :P

Kakim ovinkom?

Ne rečem da nista hitrejša v ravni črti, čez ovinke je pa itak vse "isto sranje, drugo pakovanje".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud v ovinkih je mal razlike... nima aprilija zastonj sprednje vilce pa zadn amortizer vzet vn iz MotoGP. Aja pa kokr vem se nsre ne vrtijo več kokr 11k obratov če prov vem? In če RS-a in mito nebi tok šla bi tud pr teh dveh motorjih bat mal več zdržu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud v ovinkih je mal razlike... nima aprilija zastonj sprednje vilce pa zadn amortizer vzet vn iz MotoGP. Aja pa kokr vem se nsre ne vrtijo več kokr 11k obratov če prov vem? In če RS-a in mito nebi tok šla bi tud pr teh dveh motorjih bat mal več zdržu.

dej ne začenjat debate o aprilijiah, cagivah in hondah... k itak veste da tle po forumu bo samo kreganje, posledica pa bo zapiranje tem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud v ovinkih je mal razlike... nima aprilija zastonj sprednje vilce pa zadn amortizer vzet vn iz MotoGP. Aja pa kokr vem se nsre ne vrtijo več kokr 11k obratov če prov vem? In če RS-a in mito nebi tok šla bi tud pr teh dveh motorjih bat mal več zdržu.

Mogoče pa mal narobe veš :xx: Kukr jst vem ma Aprilia isto rdeč polje pr 11k tko k honda :hmm: Tle se pojavijo določena vprašanja :glare:

Drgač se pa nsr-ka (sklepam po svoji) s prov velkim veseljem zavrti v rdeč polje tja do 13k :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud v ovinkih je mal razlike... nima aprilija zastonj sprednje vilce pa zadn amortizer vzet vn iz MotoGP. Aja pa kokr vem se nsre ne vrtijo več kokr 11k obratov če prov vem? In če RS-a in mito nebi tok šla bi tud pr teh dveh motorjih bat mal več zdržu.

se nsr vrti tut čez 11k rpm, kar se pa vzdržlivosti tiče bi reku da je na splošno bl vzdržliva, kar pa dobr znan zakaj...ker pač ni tok navita

Sicer sm pa jst pr moji kr izkusu da ni glih 100% vzdržliva.... :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja no poglejte mi-ja je meu problem z nsr-o k govorite k bi bla nsr-a undestroyable....pa sej vse je približn isto...vsak ma neki minusov pa neki plusov...tko da...

aja btw sm prebrau u avtomagazinu(posebna motoristična izdaja) da je velka slabost honde ker ima sprednji del prelahek...tako da...

pa nehimo s tem k se bo s5 kšna tema zaklenila :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi ti bi biu lohk čist zadovoln! Naredu si 24600km z enim batom to je prevej, pa ti si še kr dost gonu motor, vsak kokr se na morju spomnm :) Aja Garfield to pa prvič slišm da bi se nsra 13.000rmp vrtela. Če se že s 1. prestavo se pa v 6. sigurn ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi ti bi biu lohk čist zadovoln! Naredu si 24600km z enim batom to je prevej, pa ti si še kr dost gonu motor, vsak kokr se na morju spomnm :) Aja Garfield to pa prvič slišm da bi se nsra 13.000rmp vrtela. Če se že s 1. prestavo se pa v 6. sigurn ne...

ja to je res...sej sm kr vesel z motorčkom morm rečt...sam mal prej bi mogu na servis :blush:

drgač pa men v 6. gre do 11500rpm

v prvi tut več... sam itak nima moči več nad 11k rpm...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja meu je tok kilometrov že da bi mogu bat menjat pa je mal tišu pa je šou bat...

jao :D pa saj pr 20k bi lahko menju a :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja no poglejte mi-ja je meu problem z nsr-o k govorite k bi bla nsr-a undestroyable....pa sej vse je približn isto...vsak ma neki minusov pa neki plusov...tko da...

aja btw sm prebrau u avtomagazinu(posebna motoristična izdaja) da je velka slabost honde ker ima sprednji del prelahek...tako da...

pa nehimo s tem k se bo s5 kšna tema zaklenila :devil:

Hmmm prej pretežkega kot prelahkega... če bi mela prelahkega bi vsak nsrko na zadno takoj spravo...

drgač pa nsrke mal počasnejše od RSk pa mitotov drgač pa mal več zdržijo...daj nehajte kr nekaj no sj pa tak vsak ve kak je v real... če pa kdo neve pa si naj od vseh 3 motorjev teme prebere pa bo vsak vedo dosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je bilo že rečeno, sprednji del je pretežak in ne prelahek, rdeče polje se prične pri 11500, lahko se zavrti čez (tudi v 6. bi počasi šla).

Zakaj je ribnila mi-ju sploh ne bom, med ovinki pa je pri teh 125kah vse odvisno od gum in znanja voznika, ker so razlike praktično nične.

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!