Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ne, ne hotel sem samo povedat da je z original izpuhom isto hitra kot z Gianellijem.

Ista fora je bila pri frendovem Aeroxu in verjetno še pr marsikaterem motorju.

Objavljeno

aja :D no je isto ja če maš športn auspuh al pa original auspuh sam da je odprt

Objavljeno

Jst mam gor Gianelli avspuh pa ima končno 140 :? Pospeški so ubijalski :) sam končna je mal majhna... A je mogoče blokada kriva???? Letnik 99 je elektronsko blokiran vsaj tako mi je rekla una ko mi ga je prodala. U šesti prestav se mi motor noče zvertet na rdeč polje se že velik prej ustav :BUA:

Objavljeno

Ej v šesti se ti ne bo zvrtel v rdeč polje, če hočš vidt kolk je končna probi čist do konca z 5. pol pa prestav v 6. ko ti bo začel števc zabija! :grim

Objavljeno

jap točno tak. v 5. brzini furaj tu boš največjo hitrost dobo. ko daš v 6 ti zmeraj obrati začnejo padat. 6. brzina je pr nsrki za vožnjo okrog 100km/h če hočeš da ti bol malo žere

Objavljeno

V 6. moraš imeti nad 7k rpm, da obrati ne padajo, za končno pa kot so že prej napisal zvrti 5. do 140 potem pa se 6. vrti do 160 in rdečega polja.

Objavljeno

alo ker bencin je najbolše tankat za nsrko?

Objavljeno

Ma sj je vse en in isti k... Jest drgač tankam 98 če mam pa srečo in grem mimi kakšneka OMV-ja pa si natočim 100 oktanskega! Drugače pa pomoje sploh ni razlike razen v tvoji glavi k pol kr misliš da motor lepše teče pa bl potegne!

Objavljeno

joj pm ne :D ammmmm alo kak se kesl gor odpre da lahk olje not nalijem :D 1x ko sm ga prvič odpiral sm znal zaj pa sm nekak pozabo pa mi nea gre :)

Objavljeno

Na levi spodnji strani tanka je en imbus vijak, tega odsraufas, odstraniš sedež, dvigneš tank, ga podstaviš s tako palčko kot jo imajo avti,...

Naprej boš pa verjetno znal. :OK:

Objavljeno

hmmm to vem :D sam kaj je tisti vijak do konca treba vn odšraufat??kr sm ga skor čist odšraufal ven pa se še ni dal kesl gor dvignt :?

Objavljeno

Odšraufaš in ga vzameš ven.

Objavljeno

Garfild, če prideš v 6. do rdečega in maš 140km/h not imaš spredi 12 zobnik-tiste NSRe ki so ble zablokirane na 80km/h (nemške varjante) zato maš pa bolše pospeške .)

Objavljeno

Jst tankam 100 oktanskega že iz razloga da je bencin drag, pol pa saj dobim neki več za isti dnar :D

Da ne govorim da bo čez kaki mesec cena 95 oktanskega enaka tej ki jo sedaj drži 98 ali 100.

Tud princip pomaga na stanje v tanku :)

Objavljeno

joj joj sm že slabe volje zarad motora :( alo kaj je možno da ga zaliješ če par x probaš ga vžgat pa da nea vžge?? kr pol sm ga dal v brzino pa porival pa ni htel zaštartat. upam da bo zjutraj vžgal. kaj pa morm drgač nareit? sam svečko vn odšraufat......... al še kaj druga?

Objavljeno

:grim Ja ej čist možno je da ga zaliješ al pa zazavgaš! To se je men skos dogajal k sm bil še navajn od skuterja in sm pol k sm vžigal motor vedno stisnu zravn bremzo in dodal gas in posledično zalil svečko! Motor najlepše vžge če sam zavg odpreš in pritisneš gumb za štart(po če mu pa že začne zmankvat sape pa dodaš mal gasa)"

Objavljeno

ok sm torej prav predvideval :D ammmmm sj sm že opažal da če z gasom ga vžigam se pol kake pol minute pune iz njega kadi :) ma js sm tut tak biu navajen da sm zmeraj dal zravn mal gasa ko ga vžigam :) sam to mi je zdaj pa prvič nardilo. torej če neo vžgal svečko odšraufam ven pa spucam pa to kaj se pač more al je treba še kaj druga?

Objavljeno
Garfild, če prideš v 6. do rdečega in maš 140km/h not imaš spredi 12 zobnik-tiste NSRe ki so ble zablokirane na 80km/h (nemške varjante) zato maš pa bolše pospeške .)

u peti ga nateram 140 sm pol u šesti se ne zvrti u rdeč polje :BUA: Mensezdi d ma elektronsko blokado da se noče u šesti zvertet?? A mam prov?? :?

Objavljeno

nope. kr elektronsko blokado ma tut moj pa skor od vseh ostalih pa gre prek 140 pa pride do rdečega polja dlje ga js še nism tiščal. ti maš majnši sprednji zobnik vrjetno in maš s tem bolše pospeške in majnšo končno

Objavljeno
nope. kr elektronsko blokado ma tut moj pa skor od vseh ostalih pa gre prek 140 pa pride do rdečega polja dlje ga js še nism tiščal. ti maš majnši sprednji zobnik vrjetno in maš s tem bolše pospeške in majnšo končno

Ketna in zobniki so še orginal - se prav so še taprve iz trgovine!!! Motor je pa u slovenij kuplen tko d nima nobene blokade na 80 km/h... Bom jst na eno ravnino šu pa u šesti nateral k verjetno dolg cajta rab da dobi 160 <_< U peti mi gre 140 pol mi mora u šesti it 160 a ne?? Sm mislu d to prec not dobi sm ni tko... Bom probal pa bom povedu :D

Objavljeno

preštej zobnike spredaj. če jih maš 12 al kolk že pol maš spredaj jih majn kot pa na original. lahk da je vse original mybe so ble pa različne serije nsrk z različnimi velikostmi zobnikov :? i don't no

Objavljeno

Ma ne, sej men je šlo tudi v 5. 140km/h, 6 pa se zvrti sam če nimaš zaprtga avspuha-vsaj pr mi-ju je tko, jest morda dons odprem avspuh pa vam povem kolk bo letelo, bom pa stoposto menjal zobnike z manjšimi namesto 14-36(160km/h) za 13-35(150km/h)

Objavljeno

@garfield:

Kolk je motor letnik?

Odstrani eno ploščico ki zmanjša fi na sesalnem kanalu (ploščica je takoj za fergazerjem in tisto gumijasto krivino).

Objavljeno
@garfield:

Kolk je motor letnik?

Odstrani eno ploščico ki zmanjša fi na sesalnem kanalu (ploščica je takoj za fergazerjem in tisto gumijasto krivino).

Sj sm že napisal da je letnik '99

Dons sm jo nateral u šesti 150 sm več pa nism upal k je bil pol ovink :OK:

Objavljeno

alo kaj je že nalil do not v nsrko olje TTS od castrola za mešanco?? tako rdeče je? js sm to dans kupo kr mutola600 niso meli pm. kaj to olje TTS je vrei?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!