Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Ma yamaha, honda in suza?!? nevem, nism prepričan za suzo, mogoče kawa...

Drgač ma YAMAHA

Objavljeno
Kako si spravu to cev vn iz avspuha? K pr men je to vse neki čudno, nimam niti blokade v fergazerju, niti v avspuhu menda, gre mi pa komej 130km/h

Vzameš vrtalni stroj pa razmrcvariš tist pleh kjer so vidni zvari, potem zbrusiš ostanke varov, da nastane dovolj velika luknja da gre skozi njo tudi tisti obroček ki je še na blokadi (na sliki je le še ta viden), nato pa s kleščami zgrabiš to cev in vlečeš k budala.

Tista ploščica pa ni na fegazerju, ampak za njim in za krivino na cilindru tik pred membranami, tako da odšraufaš krivino s cilindra in jo vzameš dol.

Objavljeno
Žan za odblokiranje poglej tukaj->NSR 125

Blokada med krivino in cilindrom je 100%  jaz sem mojo razšraufal par tednov nazaj in bil močno razočaran. Na slikah ki so na tisti strani je vse prikazano zelo enostavno. Če pa imaš letnik 01 kot jaz boš imel pa en majčken problem. Spodnja vijaka na krivini sta namreč oblikovana tako d ase jih lahko le zateguje, odviti pa jih ne moreš ker ti izvijač zdrsne (cel šrauf je zaobljen), zaradi pomanjkanja prostora ne prideš zraven niti s kleščami, tako da bom probal z listom od žage v vijaka narediti zarezo in bom tako odvil, za blokado v auspuhu ne vem ampak bom pogledal če je tam. Jaz sem na moji odstranil pokrov airboxa, peno pa pritrdil z izolir trakom tako da stoji na svojem mestu, tako sem se vozil že tudi v dežju in ni skrbi da bi se filter zmočil saj je bil moj po najhujšem nalivu suh kot poper, teževa pa je cevka za odtok odvečnega goriva, saj je originalno speljana na pokrov, tako da sedaj moja prosto giba pod rezervoarjem. Brez pokrova filtra boš nekaj malega pridobil na pospešku in zvoku, končno imam pa sedaj 140 (če ima dober dan) samo jo je treba malo dlje matrat.

Svetujem ti da zadnji amortizer nastaviš bolj na trdo (približno 3/4), če imas nastavljeno "stock" je to približno 6 obratov na dol (če nimaš vsega orodja lahko greš v AS Domžale kjer ti bojo to poravili zastonj- vsaj meni je). Sedaj gre skozi ovinke kot po tračnicah.

@ david 125: V AS Domžalah so mi zatrdili, da je menjava bata šele pri 25 k km.

Objavljeno
Evo malo nasvetov za odblokiranje NSR 125 R ´01.

Danes sem odstranil blokado v izpuhu. Za to rabiš enega frenda, nekaj orodja in približno 3 ure cajta.

Najpraj odstraniš obe bočni plastiki, da lahko prideš do vijakov na cilindru. Vse plastike so pritrjene s križnimi vijaki, na desnem boku pa je treba najprej odviti pokrov da prideš do vijaka ki drži plastiko. Ko so vsi vijaki odviti odstraniš še čep na dnu plastik ki ju drži skupaj. Nato enostavno odstraniš izpuh, za kar rabiš 2 ključa 12 ali gedore. V krivini nato vidiš privarjeno podložko (oziroma 3 zvare debele približno 5mm in široke okoli 1cm v mojem primeru ker mi je blokado odtrgalo in mi hkrati naredilo še luknjo v avspuhu). Če imate blokado še celo potem morate malo improvizirat, saj so naslednja navodila za odstranitev blokad ki ni več pritrjena na zgornjo podložko. S svedri za železo se pri zvarih ne pride daleč (to sem opazil ko sem enega (2 ali 3mm) zlomil. Tako da bi bilo bolje da na vrtalni stroj pritrdite nekaj za struženje kovine (ne vem sicer kako se reče ampak zgleda tako hrapavo in se svetlika), no s tem se nato spravite nad vare, predlagam da nastavite na navišjo možno hitrost vrtalnega stroja in se ne ustrašite iskric ki prihajajo iz avspuha (če boste imeli nastavljeno najvišjo hitrost ste lahko fertik že prej kot v treh urah). Ko od vseh zvarov ostane le kake 0,5 mm boste lahko na silo izvlekli blokado, ki je cev s fi 2,5 cm dolga pa je okoli 20 cm. Nato pa avspuh lepo očistite in privijete nazaj na motor.

Tako ostane le še ena blokada med krivino frgazerja in cilindrom.

Z odblokiranim izpuhom se mašina precej lepše vrti in zmogljivosti so enake kot pri Jolly Moto, torej okoli 10 sek do 100 (od oka, oziroma cliota 1.2 sem pihnil za šalo pa smo ga izmerili cca 14 sek) in končna okoli 150. moja je prišla do 145 samo sem se vozil brez spodnjega oklepa tako, da je bila aerodinamika pač malo slabša.

Če boste brali ta navodila in se odločite odstraniti blokade to počnite na lastno odgovornost, da ne bom pol jst kriv če bo kdo kej zaj****.

LP

Objavljeno

Heh, jest mam očitno blokado v CDIju :fight2: , jupi, tko da morm zdej naročt v francijo eno malo vezje ki ga prlotaš na ta CDi da ti zviša voltažo iz 4 voltov na 5.25 da se pol RC valve do kraja odpre...

Objavljeno

Ako imaš kako shemo mi pošlji... :)

Nekaj malega o elektrotehniki vem, v službi imam pa itaq nekaj časa preveč in celo delavnico :)

Mogoče bi se za pivo ali kakšen drug osvežilni napitek :P dalo kaj zmenit :)

Objavljeno (popravljeno)

Kolk pride nova NSR-ka? :blush:

Popravljeno . Popravil Skipy
Objavljeno

jih ne delajo več!

v sloveniji pa jih ne prodajajo več od leta 2001

Objavljeno

ja novo mislm da nikjer!

dobiš pa v tujini bl nove letnike

Objavljeno

Kolk je pa cena?Če je predraga bom raje nabavu CBR-ko,sicer je švoh,ampak kot prvi motor zame čist cool.

Objavljeno

jst sm dal 570k za l.01

tko da so nsr-ke kr drage, v primerjavi z cbr-ko

ampak to sploh ni za primerjat

Objavljeno

v sloveniji...

poglej mal na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), al pa kam v tujino

Objavljeno
Ako imaš kako shemo mi pošlji...  :)

Nekaj malega o elektrotehniki vem, v službi imam pa itaq nekaj časa preveč in celo delavnico  :)

Mogoče bi se za pivo ali kakšen drug osvežilni napitek  :P  dalo kaj zmenit  :)

Hmm, shema bi bla, sam bi mogu nardit na stroj vse to, pa velik je za lotat se mi zdi, bom najdu, dobiš na PM

Objavljeno
Hmm, shema bi bla, sam bi mogu nardit na stroj vse to, pa velik je za lotat se mi zdi, bom najdu, dobiš na PM

shemo se skopira na prozorno folijo, pol se pa s fotopostopkom nanese na ploščico, na kateri je ena stran iz bakra! pol daš pa v kislino, katera je sestavljena iz 2dl peroksida (30%) in pa 2 dl solne raztopine+voda! in pol počakaš, da se plast bakra, k ni bla zaščitena odstrani, in pol maš ploščico pripravljeno za lotanje!

če kej rabš povej, bomo zrihtal.

Objavljeno

Ma ja Grčar, vem jest to, sm na štromarski šoli, sam tistih elementov je menda kr dost, in verjetno je treba kej naštimat prej ko zalotam na CDI, bom prašu tistga majstra ki mi je hotu poslat to... Se mi zdi da mi je enkrat reku da mi lohk pošlje shemo in spisek elementov, prvo je treba pogledat v HTE ali IC če majo vse potrebne elemente...

Objavljeno
Ma ja Grčar, vem jest to, sm na štromarski šoli, sam tistih elementov je menda kr dost, in verjetno je treba kej naštimat prej ko zalotam na CDI, bom prašu tistga majstra ki mi je hotu poslat to... Se mi zdi da mi je enkrat reku da mi lohk pošlje shemo in spisek elementov, prvo je treba pogledat v HTE ali IC če majo vse potrebne elemente...

a nisi ti na računalniški šoli :P lol

v HTE-ju se da elemente tut naročit, tko da pomoje ne bi blo prevelizga problema dobit potrebnih delov.

Objavljeno

DEJ NE MI S PRAKSO MORIT !!!!! :D lol :D

ja sej je lahk na racunalniski soli (tko kot jst) sam finta je v tem da smo elektrotehniki racunalnistva .... pa pr praksi delamo tud vezja in te pizdarje .... no ja pa pokamo kondenzatorje prej ko pride prof :D :P

Objavljeno

A mogoče kdo ve kje bi dubu zobnike ker ketno že mam tko d rabm sam zobnike... :grim Kaka trgovina al pa telefonsko kjer bi to lahk dubu :D

Objavljeno

louis.de poglej

Mam pol sošolcev štromarjev, pa dost sm se sam ukvarju s računalnikom in sm si eno vezje sam naredu za krmiljenje ventilatorjev...

Objavljeno
Kolk je pa cena?Če je predraga bom raje nabavu CBR-ko,sicer je švoh,ampak kot prvi motor zame čist cool.

CBR je majhna ful majhna in menda jih nimajo več v sloveniji za to sezono ker so jih naročili za slo samo enih 30 kosov ali več uglavnem meni so rekli da za to sezono jih ni vče edino če čakam do drugega leta ko dobijo spet cbrjke.

Frend ima CBR res da je 4 taktna ampak res majhna.....vsaj meni 176 sem ...

ma nevem jst bi ti reku da si kupi cagivo rabljeno ali pa novo če imaš ful rad športne motorje in imaš pare! :OK: samo pazi z cagivo če si začetnik na motorju ker zna bit res zahrbtna kolegi govorijo no jst nevme ker jo še nisme probal ampak se ne sme kaj prevče pretiravat z unim motorjem ker je hud...še če je letnik 98 ! Drugače men je lep :D Cagiva Rox ! :OK:

Objavljeno

Če pravi da mu bo CBRka dost, pol nej raje kr NSRko nabavi :004

Objavljeno

NSR je tudi lepa .....nisme jo še probal :P bomo pol videli a burek :OK:

Objavljeno
... samo pazi z cagivo če si začetnik na motorju ker zna bit res zahrbtna kolegi govorijo no jst nevme ker jo še nisme probal ampak se ne sme kaj prevče pretiravat z unim motorjem ker je hud...še če je letnik 98 ! Drugače men je lep :D Cagiva Rox !  :OK:

Ah dej, dej.

30KM ti rata po enem tednu prešvoh.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!