RSmaniac Objavljeno September 3, 2005 Opozori Objavljeno September 3, 2005 Mi teb gre kr hudo nsra! Učer sm te kr težko dohaju sam pr spelavanju sm zajebu k mi med 5 in 6k obratov trokira.
AiroH Objavljeno September 3, 2005 Opozori Objavljeno September 3, 2005 sej eni jih mamo že zdej :OK: :D jok3.... ← če je zate stroj ki gre 140 - 160 km/h se malo zamisli :closedeyes:
RSmaniac Objavljeno September 3, 2005 Opozori Objavljeno September 3, 2005 Airoh s tem je mislu stroj od 125ccm ker vsak razumn človk k ma kej pojma o motorjih ve da se 125 ne more primerjat z večjimi motocikli tko da ne še ti takoj neki vsega uzemat resno pa se delat pametnga.
AiroH Objavljeno September 3, 2005 Opozori Objavljeno September 3, 2005 hja če nekateri me lih majo za nevem koga nebi nit omenjal....se delam pometnega! :OK:
Stric Burek Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 10km/h je ogromno pri 125ki! Kake zobnike pa maš? Ker se ti dobro zvrti, meni ne gre niti tolk, v 5. 130km/h po ravnini s tem da more bit ravnina dost dolga..., navzdol po klancu pa več kot 140km/h ne gre-niti v 5. niti v 6.
D_u_H_e_C Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 10km/h je ogromno pri 125ki! Kake zobnike pa maš? Ker se ti dobro zvrti, meni ne gre niti tolk, v 5. 130km/h po ravnini s tem da more bit ravnina dost dolga..., navzdol po klancu pa več kot 140km/h ne gre-niti v 5. niti v 6. ← 13/35 al kak je že vglavnem je majnši kot pa original. v 5 meni še pride prek 130 v 6 pa pride pol malo čez sredino med 140 in 150km/h sam js mam gianellija gor pa se zato mal pozna. aja sam pol v 6 ful počasi pridobiva na hitrosti. ej dimmni kolk tebi gre v prvi prbližno pa v drugi pa tak naprej??
_Roba_ Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 NRSrke vam ne grejo vec kot 150?Cudno,da sem se jaz vceraj z njo gnal enih 170 se mogoce vec :hmm: Pa vlece tud v vsaki prestavi konstantno :)
D_u_H_e_C Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 NRSrke vam ne grejo vec kot 150?Cudno,da sem se jaz vceraj z njo gnal enih 170 se mogoce vec :hmm: Pa vlece tud v vsaki prestavi konstantno :) ← hmmmmmm kaj pa je na njej sploh še originalno???
Bike Rider Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 em.... pozdrav! yas mam nsrko eno leto( l.2001) pa je odblokirana, in gre po ac 160( če v zaveterju 165) :OK: . pa poraba je nekje 5.5 do 6 pod polnimi rpmi. sem bil letos 2x na morju in sem porabu 3 tanke na 1k km. pa naložen za dve osebi. :OK: :OK: bom pa probu od prjatla giannelia gor dat pa bom poročal če bo kaj razlike :OK: aiiit :)
D_u_H_e_C Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 em.... pozdrav! yas mam nsrko eno leto( l.2001) pa je odblokirana, in gre po ac 160( če v zaveterju 165) :OK: . pa poraba je nekje 5.5 do 6 pod polnimi rpmi. sem bil letos 2x na morju in sem porabu 3 tanke na 1k km. pa naložen za dve osebi. :OK: :OK: bom pa probu od prjatla giannelia gor dat pa bom poročal če bo kaj razlike :OK: aiiit :) ← če maš seriski auspuh gore pa da je odblokiran pol neoš vrjetno nič pridobo edino zvok bo mal drgačn vrjetno
Bike Rider Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 če maš seriski auspuh gore pa da je odblokiran pol neoš vrjetno nič pridobo edino zvok bo mal drgačn vrjetno ← ya samo frend ga je dal gor, pa mu je prej šla 120-130. zaj pa sma se zadnič pelala skup 150. tak da bomo vidli. mogoče ja mogoče ne.
D_u_H_e_C Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 ya samo frend ga je dal gor, pa mu je prej šla 120-130. zaj pa sma se zadnič pelala skup 150. tak da bomo vidli. mogoče ja mogoče ne. ← ja ampak očitno tvoj frend ni mel odprtega auspuha kr če vse vn pobereš je isto sranje kot pa gianelli. pozna se mybe čist malo
Bike Rider Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 ja ampak očitno tvoj frend ni mel odprtega auspuha kr če vse vn pobereš je isto sranje kot pa gianelli. pozna se mybe čist malo ← ja je mel, ker sma ga skup odprla. pa ni nikam šlo oz je ful malo pridobo. zaj ko pa je menjo pa kar gre. :OK: :OK:
Grilzz Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 Po tem ko sta odblokirala origi izpuh bi moral iti nekako 145-150, z gianellijem ne boš pridobil na končni, ker že tako pri 160 pside do rdečega polja, za večjo končno je potrebno zamenjati prenose.
Bike Rider Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 sey yas tak al tak nebi menjo auspuha ker mam 160 čist zadosti. samo mislo sem poglejat če je kaj razlike. sicer pa on ma letnik 99 pa je samo auspuh menjal pa mu je končno kar dvignlo občutno.
mi Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 hello! dans mi je nsr-ka zaribala!!! se pelem po avtocesti ko naenkrat zadnja guma zablokera, vrtlaji padejo na nulo,.... ko se ustavim dam v ler in probam in motor se še vrti...torej ni zaribala... no pol sm pa doma še pogledu in vidm da svečka še ma iskro, bat se tut premika,...ampak motor pa samo vergla užge pa ne.... tukaj pa zdej prosem men pomagejte z nasveti kaj bi lahko blo narobe..... že v naprej hvala!
Grilzz Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 BT-ji so zagrabli če so se pregreli, ko pa se je mašina ohladila pa je delal normalno naprej. Ko imaš v leru se bo motor vedno premikal, ker takrat ni v povezavi z mašino.
mi Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 ne ne sej vem da se bo premiku sam recimo bat se goni dol pa gor ker če nimaš svečke notr se vid. sam dal pa prst tm k pride svečka not sm dal gor prst pa ni nobene kompresije... tko da je vrjetn obročke dol pobral zato se pa bat še premika vrjetn... zdej mi lahk pa pomagate tko da mi en dobr servis priporočite, enga k se na honde spoznajo, sam v as domžale ne mislm pelat k je preveč drago...
Bike Rider Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 em poznam en poceni servis samo nikol tja it:) , zelo težko boš našel kak dober servis pa da bo še poceni :BUA: pr klko km ti je ribnla? ker jas sem zaj na 25k km pa še nisem menjal. <_< in ne mislim dokler nebo prijelo. mi je pa en serviser reko da za nsrko ni predvidena menjava bata in cilindra :OK: ( to bomo še vidli) a ti ni prej čudnih zvokov spuščal preden ti je prijelo? ker kolko vem začne ful čudno ružit. fajn reši te <_< aiit
mi Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 servis je drgač na 24kkm, jst mam pa 24500 pa ga nism pelu....zgleda je bla to velka napaka!
_Roba_ Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 hmmmmmm kaj pa je na njej sploh še originalno??? ← Razn Jolly Moto izpuha je vse orginal..Je pa seveda italo verzija :)
D_u_H_e_C Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 Razn Jolly Moto izpuha je vse orginal..Je pa seveda italo verzija :) ← kolk pa ma ta italjanska verzija konjev???
RSmaniac Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 Bike rider menji bat če še ni biu ker drugač boš vidu kako je ko ti brez vsakega ružlanja padejo obrati na nulo zadnje kolo ti zagrabi bog ne daj na ovinku in ne vžge več. Sm doživu to in verjem da je to velk razočaranje men je šlo mal na jok. Za Nsro je predvideno 24k km in to je hudičev dobr zračunan mi je naredu 600km več pa je riknla. Pol žigc je meu 1000km čez 15k pa je biu bt že tok zdelan da mu je servise reku da je čudež da se še voz. Nevem kje si pa slišu da ti bo skos bt delu ker to je nemogoče nimaš 4takt.
GrCaR Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 Bike rider menji bat če še ni biu ker drugač boš vidu kako je ko ti brez vsakega ružlanja padejo obrati na nulo zadnje kolo ti zagrabi bog ne daj na ovinku in ne vžge več. Sm doživu to in verjem da je to velk razočaranje men je šlo mal na jok. Za Nsro je predvideno 24k km in to je hudičev dobr zračunan mi je naredu 600km več pa je riknla. Pol žigc je meu 1000km čez 15k pa je biu bt že tok zdelan da mu je servise reku da je čudež da se še voz. Nevem kje si pa slišu da ti bo skos bt delu ker to je nemogoče nimaš 4takt. ← tut na 4 T je treba zamenata bat, vendar mal kasnej kot pa na 2T. pri mojm daelimu je predvidena menjava bata pri 40.000 km. folk dejte zamenat bate (če je to potrebno) ker drugač so lahko kkšne pizdarije na cest, če vm zariba!!!
mi Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 Bike rider menji bat če še ni biu ker drugač boš vidu kako je ko ti brez vsakega ružlanja padejo obrati na nulo zadnje kolo ti zagrabi bog ne daj na ovinku in ne vžge več. Sm doživu to in verjem da je to velk razočaranje men je šlo mal na jok. Za Nsro je predvideno 24k km in to je hudičev dobr zračunan mi je naredu 600km več pa je riknla. Pol žigc je meu 1000km čez 15k pa je biu bt že tok zdelan da mu je servise reku da je čudež da se še voz. Nevem kje si pa slišu da ti bo skos bt delu ker to je nemogoče nimaš 4takt. ← ja sam res najprej je blokerana zadna guma pol pa pogled na prikazovalnik obratov k prec pade na nulo... jst ti priporočam da menjaš ker te bo cenej pršlo pa še boljš je kukr pa da ti nek v ovinku zablokera kolo k vrjem ne stisneš sklopke tok hitr da bi rešu situacijo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se