Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Fak smola blažo :( Dolinar Tadej drugač :D spomlad ma da se gremo takoj kej pelat :D bova še probala kermu greveč :D

Objavljeno

oo lejga tadej hehe :D

jah smola, sej je že en reku, na napakah se učimo :slap: zdej sem se že mal pomeru, prej sem bil pa prov nataknen :blush:

sej ubistvu ni velik strošek, sam mal bo treba rokave zavihat :D

ja, spomlad se pa vidmo na ridah ane :OK:

Objavljeno

za dize:

TUKI sem gledal pa me zanima, zraven enih piše 5mm, zraven enih pa 6mm.

5mm so samo od 40 do 122, 6mm pa so od 65 pa do 200

Kaj bo to pasalo, pa kere dimenzije vzet??

sicer sem pa razmišljal da bi dal jaz za kakšno dimenzijo večje glede na to da je notr kit.

Objavljeno

Glede diz naroči sirekt iz Dellorta iz UK!!!

Hitro zanesljivo, un Matt Cooper je car, vse ti pove, vse se da zment znjim!

Dobiš njegov mail in podatke kar rabš

Za dize pa ti povem jutri, mogoče že dons

Objavljeno

ja dej mi prosm PM pošl.

glede semeringa pa: stane 560 SIT on je možna menjava od zunaj, tko da sploh ni tolk grozn :OK:

Objavljeno

Pol pa cool da ni kej hujšga. Itaq blažo sam prej pa še kdaj na kavici kje da se razume :D

Objavljeno

the genuine jets are : main 132 , slow 38 , power 55

i recommand : main 138 , slow 42 , power 65

for the 160cc kit : main 150 , slow 45, power 70

no jets on needle as says one of you . order to mattew at dellorto : sales@dellorto.co.uk (around £3.2 each)

Objavljeno

o hvala ti ej, a bi mi ti lahko dal mejl od tega tipa da bi ga jaz še nekaj glede fergazerja vprašal?

Objavljeno

kolega sprašuje če je možn da lahko polž pri nsr-ki crkne??? (polž w števcu za počasnost )

Objavljeno

kolega sprašuje če je možn da lahko polž pri nsr-ki crkne??? (polž w števcu za počasnost )

hm ..... ma kiri polzek tisti k je na osi od sprednega kolesa al uni notr v kazalcu ???? kr meni je crknu uni na sprednem kolesu :) nov za rsko je 10.000sit, tko da tam nekje bi mogu bit tud za nsr-ko ....

Objavljeno

hm ..... ma kiri polzek tisti k je na osi od sprednega kolesa al uni notr v kazalcu ???? kr meni je crknu uni na sprednem kolesu :) nov za rsko je 10.000sit, tko da tam nekje bi mogu bit tud za nsr-ko ....

newem ker sam rekuje če je polž w štewcu

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

no vidim da je tema spet odprta, nice :OK:

no mene pa zanima če kdo ve kaj je uni mali šraufek ki je zraven tistega za štantgas štelat (večji šrauf, podložen ima vzmet). no zraven je en manjši pa me zanima kaj je to??

Lp

Objavljeno

pr men na mikuniju je tak mali sraufek za zrak

Objavljeno

pr men na mikuniju je tak mali sraufek za zrak

hmm skor ne verjamem da je za zrak ker je tko da je al zašponan, če pa ga mal odviješ pa rata čist rahel. tko da ne verjamem da je za zrak štelat ker bi se to pol čist razštelal.

sicer sem imel totalno razdrt fergazer 1 mesec nazaj, a sem pozabil pogledat kaj bi ta šraufek lahko bil :blush:

Objavljeno

newem ker sam rekuje če je polž w štewcu

ja polz v stevcu je tud .... in pol bolj hitr k se tist vrti pol se tista spiralca zapisa in obraca kazalec ... :)

no vidim da je tema spet odprta, nice :OK:

no mene pa zanima če kdo ve kaj je uni mali šraufek ki je zraven tistega za štantgas štelat (večji šrauf, podložen ima vzmet). no zraven je en manjši pa me zanima kaj je to??

Lp

n wem ... sam pomoje je tud za zrak ....

Objavljeno

Šraufek za zrak je ~5cm desno (proti cilindru) od šraufka za šrtandgas. Original je 2.5obrata od totalno zatisnjenega, če maš upjetanga pa 2.75-3obrata. Če tega ne nardiš ti ga na nizkih mal zaliva...

Zdej pa tko, če kdo kej rabi nej vpraša, sm sigurn da bom na 90% stvari znou odgovort, če ne dons pa ju3, drugi, ki pa niste sigurni, pa ne nabijat postov, ker pol se bo spet zapacalo. Če ste sigurni povejte, če ne bom jest prej al slej zvedu ker vem točno koga vprašat...

Še par stvari ki sem jih zvedu:

99 letniki ki so elektronsko zablokirani-to ugotoviš tko da pogledaš če maš blokado na "ustju" avspuha in če maš tisto podložko v fergazerju. Če tega nimaš in motor ne gre nikamor pol maš elektronsko blokado...

Kako to deluje-Aprilia ima RAVE ventil, Honda ma RC Valve, v principu isti shit. Ko motor dela na minimumu je RC na high(odprt), ko obrati presežejo rpm gre RCV na low, na low ostane do 6500rpm, pol se postopno do 7500rpm odpira in višje ostane na high...

Pri odprti dobi motorček, ki to krmili 5.3V, pri zaprti pa samo 4V. Zato pol ne vleče kot bi treba da vleče...

Motorček krmili CDI enota-zajame podatke obratov in temu ustrezno zapira ali odpira ventil oz. motorček šopa z voltažo

Ena varjanta je narest vezje(za več info me mailajte, MSNjajte, PMjajte, Bombardiranja ne sprejemam :D ), ki enoti vrne recimo sam 3V, ta pol misli da je premalo in našopa motorček dokler ne vrne 4V(v bistvu jih je 5V). To je sam ena taka fora oz. prelisičitev :D

Druga varjanta je dodat sam en 2.7kOhmski, 2W upor. princip je isti, na uporu pade voltaža, CDI našopa motorček z več volti...

Tretja varjanta je pa zamenjat CDI in RC valve. CDI na zaprti ima oznako CI639->zamenjaj za CI626, RC valve na zaprti ima oznako TV-124 ki jo zamenjate za TV78. Pri tem je treba dva kabla zamenjat, info je spet pri meni.

Če kdo rabi nej pove, vem za eno na e-bayu

Jest sem izbral prvo varjanto. Pri telem vezju imaš za naštimat čas oz. obrate pri katerih se ventil odpre in pa nivo odprtja. nekako prava nastavitev je na okoli 8500rpm za dodatno odpiranje. Vezje ima 3 jumperje, dva sta za preklop med potenciometrom in uporom. Če je RC prav naštiman daš jumperje na upore in ti ni treba nč štimat. Ta tretji jumper je samo za test če vezje dela...

Trenutno je še v fazi testiranja...

Druga blokada je globje v avspuhu, to je na spoju zavitih delov(~20cm v notranjost). Tam je podobna "podložka" kot na ustju pri drugih letnikih. Tist je treba pobrusit in nazaj zašvasat, nujno potem pošmirglat in pobarvat z barvo ki je odporna na temperaturo.

Baje da je notr še ena "blokada"-ta naj bi ostala ker drugače motor zgubi v nizkih neki navora. Verjetno pridobiš na moči v višjih obratih.

Pomembna stvar ki se jo splača zamenjat je svečka. Menjava je na 4000km, če daš dobro svečko zdrži kak 1-2k km več

Svečko dejte eno od teh dveh:

NGK BR9EIX mrzlo ozračje, normalna uporaba

NGK BR10EIX Vroči dnevi, pogostejša uporaba(preganjanje, daljše ture, uglavnem heavy use :D)

Objavljeno

Lp! Mene zanima kaj v čem je razlika, če ima svečka toplotno vrednost 10 ali 9? Pomeni sploh ta 10 ali 9 toplotno vrednost, ali je to smo kaka oznaka svečke?

Zanima me seveda za hondo, da nebo spet off topic .)

Objavljeno

9 je za bolj mrzlo ozračje, medtem ko je 10 "samo" za poleti, delalo bo tudi pozimi vendar mal slabše...

Objavljeno

9 je za bolj mrzlo ozračje, medtem ko je 10 "samo" za poleti, delalo bo tudi pozimi vendar mal slabše...

aha hvala .)

Objavljeno

ve kdo kje naj dobim prozorno plastiko za štop luč? sm iskal v enih trgovinah pa nism najdo pm

Objavljeno

Prozorno plastiko za štop luč???

kaj nej bi pa to blo? Al mislš pač steklce od zadnje luči?

Objavljeno

Prozorno plastiko za štop luč???

kaj nej bi pa to blo? Al mislš pač steklce od zadnje luči?

ma ja :) :blush:

Objavljeno

In kaj ti bo? To boš težko dobu, še posebi kako isto-look, tko da, do it yourself... LEDice pridejo v poštev, tralala

Objavljeno

ma namen mam spremenit štop luč ja bi to z ledicami zamenjal pa bi bla 2 kroga & zravn štop luči bi bli to še žmigavci kr bi ove ledike dal not ko majo rumeno & rdečo barvo torej 3 nogice ... :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!