reesko Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 močno več k 35k km??? močno dvomim...k ne more en bat 2T zdržat tok kilometrov...no pr japoncih nikol ne veš k so čudne osebe....hehe
Stroj Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 Tist bat se je najbrž v prah spremenu k ga je vn uzeu :D
BaHa Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 ma kej blodiste ... zka pa ne ..... vem za primer ko je aprilii rs 125 zdrzal bat original notr 40.000km, sam je pa res da tipo tko lepo vezu da ne vem ce je sla kdaj cez 8k obratov ...
reesko Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 ja dobr če bi se vozu pod 8k obrati...to ja sam morte gledat normalno vožnjo(umirjena-pod 8k obrati, pa mal hitrejšo-nad 8k)..oboje je treba upoštevat...k drugač je brezveze...k lahko bi en vozu motor skoz na pouno drug pa čist na izi pol pa bi primerjal kok bi bat zdržu.pa usi vemo kakšni bi bli rezultati... aja...pa jst se zmer držim gesla:rajš zameni prej da ne bo prepozn :OK:
Stroj Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 Better safe than sory .) Sej pridejo trenutki k te prime pa moreš čez 8k obratov nabit :OK:
RSmaniac Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 Samo ti trenutki so pristotni kr stalno. :lol1:
reesko Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 ja halo da so te potrebe po več k 8k dostkrat... sam hotu sm povedat da ne morš rečt da ma honda najbl vzdržljiv bat če jo pa model fura do 8k rpm :blink: pa sej ma sigurn bl vzdržlivga k druge 125-ke sam tooook pa s5 ne k se govori...
Grilzz Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Glede na to, da se s hondo ze normalno pelješ z istim batom 10k km več kot z RS in mitom, ne vem kaj naj recem.
garfield Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Glede na to, da se s hondo ze normalno pelješ z istim batom 10k km več kot z RS in mitom, ne vem kaj naj recem. Lahk rečeš da se RS-ka pa MITO skrijeta pred NSR-ko :naughty: :lol: :grim
reesko Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 ja lahko se skrijeta ampak to za ovinkom k sta toooook hitrejša!!!!! :P :P :P :P :P :P
Grilzz Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 ja lahko se skrijeta ampak to za ovinkom k sta toooook hitrejša!!!!! :P :P :P :P :P :P Kakim ovinkom? Ne rečem da nista hitrejša v ravni črti, čez ovinke je pa itak vse "isto sranje, drugo pakovanje".
RSmaniac Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Tud v ovinkih je mal razlike... nima aprilija zastonj sprednje vilce pa zadn amortizer vzet vn iz MotoGP. Aja pa kokr vem se nsre ne vrtijo več kokr 11k obratov če prov vem? In če RS-a in mito nebi tok šla bi tud pr teh dveh motorjih bat mal več zdržu.
GrCaR Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Tud v ovinkih je mal razlike... nima aprilija zastonj sprednje vilce pa zadn amortizer vzet vn iz MotoGP. Aja pa kokr vem se nsre ne vrtijo več kokr 11k obratov če prov vem? In če RS-a in mito nebi tok šla bi tud pr teh dveh motorjih bat mal več zdržu. dej ne začenjat debate o aprilijiah, cagivah in hondah... k itak veste da tle po forumu bo samo kreganje, posledica pa bo zapiranje tem!
garfield Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Tud v ovinkih je mal razlike... nima aprilija zastonj sprednje vilce pa zadn amortizer vzet vn iz MotoGP. Aja pa kokr vem se nsre ne vrtijo več kokr 11k obratov če prov vem? In če RS-a in mito nebi tok šla bi tud pr teh dveh motorjih bat mal več zdržu. Mogoče pa mal narobe veš :xx: Kukr jst vem ma Aprilia isto rdeč polje pr 11k tko k honda :hmm: Tle se pojavijo določena vprašanja :glare: Drgač se pa nsr-ka (sklepam po svoji) s prov velkim veseljem zavrti v rdeč polje tja do 13k :kva2:
mi Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Tud v ovinkih je mal razlike... nima aprilija zastonj sprednje vilce pa zadn amortizer vzet vn iz MotoGP. Aja pa kokr vem se nsre ne vrtijo več kokr 11k obratov če prov vem? In če RS-a in mito nebi tok šla bi tud pr teh dveh motorjih bat mal več zdržu. se nsr vrti tut čez 11k rpm, kar se pa vzdržlivosti tiče bi reku da je na splošno bl vzdržliva, kar pa dobr znan zakaj...ker pač ni tok navita Sicer sm pa jst pr moji kr izkusu da ni glih 100% vzdržliva.... :BUA:
reesko Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 ja no poglejte mi-ja je meu problem z nsr-o k govorite k bi bla nsr-a undestroyable....pa sej vse je približn isto...vsak ma neki minusov pa neki plusov...tko da... aja btw sm prebrau u avtomagazinu(posebna motoristična izdaja) da je velka slabost honde ker ima sprednji del prelahek...tako da... pa nehimo s tem k se bo s5 kšna tema zaklenila :devil:
RSmaniac Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Mi ti bi biu lohk čist zadovoln! Naredu si 24600km z enim batom to je prevej, pa ti si še kr dost gonu motor, vsak kokr se na morju spomnm :) Aja Garfield to pa prvič slišm da bi se nsra 13.000rmp vrtela. Če se že s 1. prestavo se pa v 6. sigurn ne...
mi Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Mi ti bi biu lohk čist zadovoln! Naredu si 24600km z enim batom to je prevej, pa ti si še kr dost gonu motor, vsak kokr se na morju spomnm :) Aja Garfield to pa prvič slišm da bi se nsra 13.000rmp vrtela. Če se že s 1. prestavo se pa v 6. sigurn ne... ja to je res...sej sm kr vesel z motorčkom morm rečt...sam mal prej bi mogu na servis :blush: drgač pa men v 6. gre do 11500rpm v prvi tut več... sam itak nima moči več nad 11k rpm...
BaHa Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 ej mi ka si pa delu ? a ti je ribnlo ? :)
RSmaniac Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Ja meu je tok kilometrov že da bi mogu bat menjat pa je mal tišu pa je šou bat...
BaHa Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Ja meu je tok kilometrov že da bi mogu bat menjat pa je mal tišu pa je šou bat... jao :D pa saj pr 20k bi lahko menju a :)
Stroj Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Al ni blo dnara za servis pa ga ni hotu dt v garažo ALI pa se mu ni dal :P
RSmaniac Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 NSRA ma pr 24.000km predvideno menjavo...
D_u_H_e_C Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 ja no poglejte mi-ja je meu problem z nsr-o k govorite k bi bla nsr-a undestroyable....pa sej vse je približn isto...vsak ma neki minusov pa neki plusov...tko da... aja btw sm prebrau u avtomagazinu(posebna motoristična izdaja) da je velka slabost honde ker ima sprednji del prelahek...tako da... pa nehimo s tem k se bo s5 kšna tema zaklenila :devil: Hmmm prej pretežkega kot prelahkega... če bi mela prelahkega bi vsak nsrko na zadno takoj spravo... drgač pa nsrke mal počasnejše od RSk pa mitotov drgač pa mal več zdržijo...daj nehajte kr nekaj no sj pa tak vsak ve kak je v real... če pa kdo neve pa si naj od vseh 3 motorjev teme prebere pa bo vsak vedo dosti
Grilzz Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Kot je bilo že rečeno, sprednji del je pretežak in ne prelahek, rdeče polje se prične pri 11500, lahko se zavrti čez (tudi v 6. bi počasi šla). Zakaj je ribnila mi-ju sploh ne bom, med ovinki pa je pri teh 125kah vse odvisno od gum in znanja voznika, ker so razlike praktično nične. :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se