mi Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 ok upam da mi ni šo...upam pa tut da ojnca ki ni šla kr pol pa je ista pi*** ja svečko dol pa poglej če se premika bat...
D_u_H_e_C Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 ja svečko dol pa poglej če se premika bat... se ne premika ammm ker tut če dam v kerokoli brzino... pa da bi hoto zadno kolo premaknt se je nea da ker je blokirano
mi Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 se ne premika ammm ker tut če dam v kerokoli brzino... pa da bi hoto zadno kolo premaknt se je nea da ker je blokirano kaj pa v leru oz. s sklopko?
D_u_H_e_C Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 kaj pa v leru oz. s sklopko? se da sukat kolo sam neke čudo ropota not
BaHa Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 sam otezeno ? al normalno z ropotom ?
D_u_H_e_C Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 sam otezeno ? al normalno z ropotom ? ja sučeš jo lahk normalno ni oteženo... sam čudno ropota not no sj bom vido kaj je...prvo morm dobit prevoz da motor do servisa pelam pol pa ga bojo razdrli pa bom že vido...
BaHa Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 ja sam kot vidm da se ti bat ne premika ..... mhm ..... je kar dost verjetno da ti je ribnlo .... kok km mas ?
D_u_H_e_C Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 ja sam kot vidm da se ti bat ne premika ..... mhm ..... je kar dost verjetno da ti je ribnlo .... kok km mas ? itq da mi je ribno... ker mi je pr okrog 140km/h zadno kolo blokiralo...in pol motor ni več vžgal torej je ribno .) :( amm okrog 35k
Dolenc™ Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 Ja če ti je ribno, raj pust pr mer, pa ne ugotavlej če se še kej bat premika, k boš sam celinder zdrsu :)
D_u_H_e_C Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 Ja če ti je ribno, raj pust pr mer, pa ne ugotavlej če se še kej bat premika, k boš sam celinder zdrsu :) že dolgo nič več ne probavam :) to sm sam probal še tisti dan ko mi je motor crkno...ammm za kolk pa more bit večji bat pol če se da celinder brusit ?
Python Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 včeri sem sel gledat eno nsro, za ktero hoče 430k.Glede na to da je motor letnik 98, da ma 28000 prevoženih km, brez potrjene servisne knjige in brez računov o generalni se mi zdi ta cena močno previsoka.Zdej me pa zanima kolk je po vašem mnenju vreden ta motor in pa kolk stane generalna? :?
reesko Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 včeri sem sel gledat eno nsro, za ktero hoče 430k.Glede na to da je motor letnik 98, da ma 28000 prevoženih km, brez potrjene servisne knjige in brez računov o generalni se mi zdi ta cena močno previsoka.Zdej me pa zanima kolk je po vašem mnenju vreden ta motor in pa kolk stane generalna? :? ja za generalno boš dau vsaj 150k..tko da prištej ceni motorja še generalno pa povej če se splača...jst sm dau za 99 letnik mitota k ma generalno narjeno 450.000...tko da mal razmisl...pomoje je močno predrago probi mu še spustit ceno če pa ne bo hotu pol ga pa nekam pošl .)
D_u_H_e_C Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 včeri sem sel gledat eno nsro, za ktero hoče 430k.Glede na to da je motor letnik 98, da ma 28000 prevoženih km, brez potrjene servisne knjige in brez računov o generalni se mi zdi ta cena močno previsoka.Zdej me pa zanima kolk je po vašem mnenju vreden ta motor in pa kolk stane generalna? :? če nima knižice potrjene js več kot 350k nei dal pa ko bi ga kupo bi ga takoj na servis pelal rajš... aja pa to še...vsi tisti ko mate auspuh odprt al pa da mate športnega gor...menjajte dize čimprej ker je serviser reko da je dosti vrjetno da je zarad tega ribno
reesko Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 če nima knižice potrjene js več kot 350k nei dal pa ko bi ga kupo bi ga takoj na servis pelal rajš... aja pa to še...vsi tisti ko mate auspuh odprt al pa da mate športnega gor...menjajte dize čimprej ker je serviser reko da je dosti vrjetno da je zarad tega ribno zarad drugega avspuha je ribnu???močno dvomim... zarad odprtga airbox-a pa možno :D
garfield Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 če nima knižice potrjene js več kot 350k nei dal pa ko bi ga kupo bi ga takoj na servis pelal rajš... aja pa to še...vsi tisti ko mate auspuh odprt al pa da mate športnega gor...menjajte dize čimprej ker je serviser reko da je dosti vrjetno da je zarad tega ribno Avspuh nima nobene veze d ti je motor ribnu :grim (če maš tapravga gianelija gor) Men je serviser reku d nimam kj skrbet k sm mel nsr-ko na servisi. Sm dobr ole morš tankat. Jst TTS-a tankam pa z mašino nimam nobenih problemov :naughty:
reesko Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Avspuh nima nobene veze d ti je motor ribnu :grim (če maš tapravga gianelija gor) Men je serviser reku d nimam kj skrbet k sm mel nsr-ko na servisi. Sm dobr ole morš tankat. Jst TTS-a tankam pa z mašino nimam nobenih problemov :naughty: sploh pa K JE tts tok dobr ole :P
Grilzz Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Glede avspuha lahko zariba, ker ima prevelik pretok skozi mašino, več možnosti pa je da ti zariba zaradi odprtega airboxa. Če je pa že zariban, se ti pa verjetno cenovno najbolj splača zamenjati cilinder in bat za kaksen polini 160. @Burek: Moja je bila brez blokad v avspuhu, brez podložke med fergazerjem in cilindrom in brez pokrova airboxa pa je šla 160 po števcu.
reesko Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 ja kako pa je pol glede airbox-a... kaj nej jst na mitotu nardim da ne bo ribnu pa rd bi odpru airbox :D kako nej to izvedem??
Grilzz Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Jaz sem odstranil pokrov, tako da je ostal samo še spodnji del ohišja in filter. Filter sem nato po robu z izolirtrakom pritrdil na ohišje, nato se nastavi še fergazer da ti ne vleče preveč zraka in to je to. Potem imej v planu, da je treba malo bolj pogosto pucati filter.
reesko Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 (popravljeno) ja kok je pa pol velka možnost ribanja??? a ribne zato ker dobi preveč zraka(in s tem premalo benza) al zarad smeti??? aja kaj pa če naluknaš uno škatlo??kaj je razlika...??pa kako zgleda to luknjanje...a samo luknje na pokrovu al tud uno peno treba met spodej?? tud sanja se mi ne zato mal bolj podrobno napiš... TNX :D Popravljeno Marec 14, 2006. Popravil reesko
mi Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 ja luknaš zgorni del airbox-a s tem da pena more ostat notr sam pol je usejen če sam pokrov vzameš dol...sam sicer nevem kako ma mito airbox narjen? drgač pa kako se štela zrak....in kako veš kdaj je prov...a to je tista fora kakšna je barva na svečki kok km morš narest po vsaki nastavitvi da vidš če je prava barva?
k0ci Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 ja kok je pa pol velka možnost ribanja??? a ribne zato ker dobi preveč zraka(in s tem premalo benza) al zarad smeti??? aja kaj pa če naluknaš uno škatlo??kaj je razlika...??pa kako zgleda to luknjanje...a samo luknje na pokrovu al tud uno peno treba met spodej?? tud sanja se mi ne zato mal bolj podrobno napiš... TNX :D reesko ti sam lukno zvrti na airboxu na unm pokrovu zgoraj, jst mam tut, velka je prb. 8mm pa se dost pozna ja luknaš zgorni del airbox-a s tem da pena more ostat notr sam pol je usejen če sam pokrov vzameš dol...sam sicer nevem kako ma mito airbox narjen? drgač pa kako se štela zrak....in kako veš kdaj je prov...a to je tista fora kakšna je barva na svečki kok km morš narest po vsaki nastavitvi da vidš če je prava barva? pravilno je če je sveča kavno rjave barve, to se pa pozna že če kašno minuto motor držiš na 5k rpm al pa mal več
JMatic Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 reesko ti sam lukno zvrti na airboxu na unm pokrovu zgoraj, jst mam tut, velka je prb. 8mm pa se dost pozna jest jih mam pomoje 6... :> :OK:
BaHa Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 ja kako pa je pol glede airbox-a... kaj nej jst na mitotu nardim da ne bo ribnu pa rd bi odpru airbox :D kako nej to izvedem?? kadar odpres airbox obvezno dal vecji spruc oz dizo .... ali se najbolje ... peljes nastavit karburator enmu k to obvlada :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se