Skoči na vsebino

Honda NSR 125


alien

Priporočene objave

ok upam da mi ni šo...upam pa tut da ojnca ki ni šla kr pol pa je ista pi***

ja svečko dol pa poglej če se premika bat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja svečko dol pa poglej če se premika bat...

se ne premika

ammm ker tut če dam v kerokoli brzino... pa da bi hoto zadno kolo premaknt se je nea da ker je blokirano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se ne premika

ammm ker tut če dam v kerokoli brzino... pa da bi hoto zadno kolo premaknt se je nea da ker je blokirano

kaj pa v leru oz. s sklopko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam otezeno ? al normalno z ropotom ?

ja sučeš jo lahk normalno ni oteženo... sam čudno ropota not

no sj bom vido kaj je...prvo morm dobit prevoz da motor do servisa pelam pol pa ga bojo razdrli pa bom že vido...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sam kot vidm da se ti bat ne premika ..... mhm ..... je kar dost verjetno da ti je ribnlo .... kok km mas ?

itq da mi je ribno... ker mi je pr okrog 140km/h zadno kolo blokiralo...in pol motor ni več vžgal torej je ribno .) :( amm okrog 35k

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če ti je ribno, raj pust pr mer, pa ne ugotavlej če se še kej bat premika, k boš sam celinder zdrsu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če ti je ribno, raj pust pr mer, pa ne ugotavlej če se še kej bat premika, k boš sam celinder zdrsu :)

že dolgo nič več ne probavam :) to sm sam probal še tisti dan ko mi je motor crkno...ammm za kolk pa more bit večji bat pol če se da celinder brusit ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeri sem sel gledat eno nsro, za ktero hoče 430k.Glede na to da je motor letnik 98, da ma 28000 prevoženih km, brez potrjene servisne knjige in brez računov o generalni se mi zdi ta cena močno previsoka.Zdej me pa zanima kolk je po vašem mnenju vreden ta motor in pa kolk stane generalna? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeri sem sel gledat eno nsro, za ktero hoče 430k.Glede na to da je motor letnik 98, da ma 28000 prevoženih km, brez potrjene servisne knjige in brez računov o generalni se mi zdi ta cena močno previsoka.Zdej me pa zanima kolk je po vašem mnenju vreden ta motor in pa kolk stane generalna? :?

ja za generalno boš dau vsaj 150k..tko da prištej ceni motorja še generalno pa povej če se splača...jst sm dau za 99 letnik mitota k ma generalno narjeno 450.000...tko da mal razmisl...pomoje je močno predrago

probi mu še spustit ceno če pa ne bo hotu pol ga pa nekam pošl .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeri sem sel gledat eno nsro, za ktero hoče 430k.Glede na to da je motor letnik 98, da ma 28000 prevoženih km, brez potrjene servisne knjige in brez računov o generalni se mi zdi ta cena močno previsoka.Zdej me pa zanima kolk je po vašem mnenju vreden ta motor in pa kolk stane generalna? :?

če nima knižice potrjene js več kot 350k nei dal

pa ko bi ga kupo bi ga takoj na servis pelal rajš...

aja pa to še...vsi tisti ko mate auspuh odprt al pa da mate športnega gor...menjajte dize čimprej ker je serviser reko da je dosti vrjetno da je zarad tega ribno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če nima knižice potrjene js več kot 350k nei dal

pa ko bi ga kupo bi ga takoj na servis pelal rajš...

aja pa to še...vsi tisti ko mate auspuh odprt al pa da mate športnega gor...menjajte dize čimprej ker je serviser reko da je dosti vrjetno da je zarad tega ribno

zarad drugega avspuha je ribnu???močno dvomim...

zarad odprtga airbox-a pa možno :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če nima knižice potrjene js več kot 350k nei dal

pa ko bi ga kupo bi ga takoj na servis pelal rajš...

aja pa to še...vsi tisti ko mate auspuh odprt al pa da mate športnega gor...menjajte dize čimprej ker je serviser reko da je dosti vrjetno da je zarad tega ribno

Avspuh nima nobene veze d ti je motor ribnu :grim (če maš tapravga gianelija gor) Men je serviser reku d nimam kj skrbet k sm mel nsr-ko na servisi. Sm dobr ole morš tankat. Jst TTS-a tankam pa z mašino nimam nobenih problemov :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avspuh nima nobene veze d ti je motor ribnu :grim (če maš tapravga gianelija gor) Men je serviser reku d nimam kj skrbet k sm mel nsr-ko na servisi. Sm dobr ole morš tankat. Jst TTS-a tankam pa z mašino nimam nobenih problemov :naughty:

sploh pa K JE tts tok dobr ole :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede avspuha lahko zariba, ker ima prevelik pretok skozi mašino, več možnosti pa je da ti zariba zaradi odprtega airboxa.

Če je pa že zariban, se ti pa verjetno cenovno najbolj splača zamenjati cilinder in bat za kaksen polini 160.

@Burek:

Moja je bila brez blokad v avspuhu, brez podložke med fergazerjem in cilindrom in brez pokrova airboxa pa je šla 160 po števcu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kako pa je pol glede airbox-a...

kaj nej jst na mitotu nardim da ne bo ribnu pa rd bi odpru airbox :D

kako nej to izvedem??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem odstranil pokrov, tako da je ostal samo še spodnji del ohišja in filter.

Filter sem nato po robu z izolirtrakom pritrdil na ohišje, nato se nastavi še fergazer da ti ne vleče preveč zraka in to je to.

Potem imej v planu, da je treba malo bolj pogosto pucati filter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kok je pa pol velka možnost ribanja???

a ribne zato ker dobi preveč zraka(in s tem premalo benza) al zarad smeti???

aja kaj pa če naluknaš uno škatlo??kaj je razlika...??pa kako zgleda to luknjanje...a samo luknje na pokrovu al tud uno peno treba met spodej??

tud sanja se mi ne zato mal bolj podrobno napiš...

TNX :D

Popravljeno . Popravil reesko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja luknaš zgorni del airbox-a s tem da pena more ostat notr

sam pol je usejen če sam pokrov vzameš dol...sam sicer nevem kako ma mito airbox narjen?

drgač pa kako se štela zrak....in kako veš kdaj je prov...a to je tista fora kakšna je barva na svečki

kok km morš narest po vsaki nastavitvi da vidš če je prava barva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kok je pa pol velka možnost ribanja???

a ribne zato ker dobi preveč zraka(in s tem premalo benza) al zarad smeti???

aja kaj pa če naluknaš uno škatlo??kaj je razlika...??pa kako zgleda to luknjanje...a samo luknje na pokrovu al tud uno peno treba met spodej??

tud sanja se mi ne zato mal bolj podrobno napiš...

TNX :D

reesko ti sam lukno zvrti na airboxu na unm pokrovu zgoraj, jst mam tut, velka je prb. 8mm pa se dost pozna

ja luknaš zgorni del airbox-a s tem da pena more ostat notr

sam pol je usejen če sam pokrov vzameš dol...sam sicer nevem kako ma mito airbox narjen?

drgač pa kako se štela zrak....in kako veš kdaj je prov...a to je tista fora kakšna je barva na svečki

kok km morš narest po vsaki nastavitvi da vidš če je prava barva?

pravilno je če je sveča kavno rjave barve, to se pa pozna že če kašno minuto motor držiš na 5k rpm al pa mal več

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

reesko ti sam lukno zvrti na airboxu na unm pokrovu zgoraj, jst mam tut, velka je prb. 8mm pa se dost pozna

jest jih mam pomoje 6... :> :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kako pa je pol glede airbox-a...

kaj nej jst na mitotu nardim da ne bo ribnu pa rd bi odpru airbox :D

kako nej to izvedem??

kadar odpres airbox obvezno dal vecji spruc oz dizo .... ali se najbolje ... peljes nastavit karburator enmu k to obvlada :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!