Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

kolega ma na nsr-ki savske gor pa je zadovoln z njimi, dobr se držijo, pa počasi se obrabljajo B) pa to nsr-ko bo tut prodajal če se ne motm, je zlo dobr ohranena, mau km, hrc barve je pomoje ful lepa...

Objavljeno (popravljeno)

ja kok pa maš ti dimenzijo?

a maš kej šir gumo gor?

ja dimenzije so : prednja 100/80/17

zadnja 130/70/17

Popravljeno . Popravil Bike Rider
Objavljeno

jaz bi samo vprašal na katerem položaju mate iglo v frgazarju pri odprti NSR-i?

Objavljeno

dans v mbju vido fajn predelano nsrko :) pospeški taki da gledaš :D zvok temu primern končna pa tut :) upam da bom zvedo kaj vse je predelal :)

Objavljeno

No če koga zanima kolko pride generalka za nsrko... menjal sem BAT (22000), batni obročki (9000), sornik ( 2500), igličast ležaj ( 2100), 2x tesnilo ( 600/2800), svečka (2200), + ure (2,5x 4800). kar nanese.... 53000. seveda je bil še popust in sem plačal 45000. am to sem povedo zato ker sem vido nekaj strani nazaj in je nekdo napisal da pride generalka okrog 100000. tak da ni tak dosti.

LP

Objavljeno

aja pa pozabo sem povedat da so vsi deli original. da nebo kake pomote

Objavljeno

No če koga zanima kolko pride generalka za nsrko... menjal sem BAT (22000), batni obročki (9000), sornik ( 2500), igličast ležaj ( 2100), 2x tesnilo ( 600/2800), svečka (2200), + ure (2,5x 4800). kar nanese.... 53000. seveda je bil še popust in sem plačal 45000. am to sem povedo zato ker sem vido nekaj strani nazaj in je nekdo napisal da pride generalka okrog 100000. tak da ni tak dosti.

LP

če ti ribne pa da menjaš še cilinder pol je okrog 100k oz več

Objavljeno

ma niti ni ker cilinder je okrog 35. to ni aprilia veš :D

Objavljeno

pišuka, jaz sem čist pretežek za ta motor :BUA:

zdele smo se fural mal pa gre ProBiker z mitotom mem, da ne govorim o Aprilliji od RSmaniaca :?

a ma kdo kakšno idejo kaj še nardit? a lahko kdo iz lastnih izkušenj pove, če se veliko pozna z 34 fergazarjem?

a pa zna kdo tuki v nulo nastavt fergazer? se prav tko k je treba...

Objavljeno

pišuka, jaz sem čist pretežek za ta motor :BUA:

zdele smo se fural mal pa gre ProBiker z mitotom mem, da ne govorim o Aprilliji od RSmaniaca :?

a ma kdo kakšno idejo kaj še nardit? a lahko kdo iz lastnih izkušenj pove, če se veliko pozna z 34 fergazarjem?

a pa zna kdo tuki v nulo nastavt fergazer? se prav tko k je treba...

Zraven šravfa za štelat obrate pri minimumu imaš še en manjši šravf

ta šravfek je za štelanje zraka-zategni ga, pol pa odtegni za 3obrate, če ne dela prav mal pošmekej...

Probej nastavt iglo, ti če maš večji cilinder bi mogu dat večje dize

Objavljeno

evo informacije iz prve roke od g. Jermana kateri je pred davnimi časi dirkal z NSR-o, seveda polini 160kit. Je rekel da glavni problem pri NSR-i je da ima prešvoh štrom, torej daje prešvoh iskro. Zato tudi izguba moči nad 10.000 obrati :BUA:

je rekel da bo probal zvohat kakšen štrom...

aja pa še ene feltne ma doma za NSR, bele, sprednja ista širina kot original, zadnja pa za gumo 150 širine :OK: , mogoče bom dal ceelo kaj takega gor ob nasledni menjavi gum....

Objavljeno

No blažo ti zrihti da pol probamo :P

Objavljeno

Probaj dize menjat... To ti je nujno, če jih nimaš me kontaktiri, pa ti povem katere

Objavljeno

ma P.M.! sem zdej dizo povrtal (tako ko je treba) in probam z odprtim airboxom (filter pritrjen z izolirtrakom) pa z zaugom prov lepo laufa, brez zauga ga pa tok mori da ni res, preveč zraka pač. In potem hočem štelat mešanico z tistim malim šraufkom pa nč ne pomaga, je skos isto. Potem sem pa zaprl airbox in ga isto mori :hmm: ni mi jasn, zdej k sem dize povrtu bi mogl bit kvečjem preveč benza kot pa preveč zraka :nono:

I don't get it!!!

ma sej poenstran pa dober to, ker itak sem bolan, me vsaj nebo na motor vlekl :OK:

se bom jutr bl poglobu

Objavljeno

Sej ni preveč zraka, če ga mori je preveč benza. Mogoče si preveč povrtu. Kako velikost si mel? Da nisi ti naredu 1mm luknje :blink: . Probaj tisti šravfek bolj odvit, spusti iglo...

Pa poročaj :OK:

Objavljeno

ja sam zaug ti da več benza in manj zraka a je tako? no in z zaugom lepo laufa...

povrtu sem ubistvu sam main dizo k je nejbolj pomembna, povrtu sem z svedrom 1.5mm to je odgovarjajoče dizi 150, prej je blo pa diza 135 (1.35mm)

Objavljeno

a pa to ti ga samo na mejhnih vrtlajih mori al skoz?

Objavljeno

ma skos ga mori

ubistvu če mam v štantgasu pa dam gas ga ful zamori, če dodajam čisto počasi je mal bolš, ga pa tud tam pr recmo ene 6000 obratov, če gas obrnem dost zamori...

tko da res nevem, sploh mi ni jasn nč več :hmm:

Objavljeno

Če ti ga zamori ko pod štandgasom obrneš do konca je to normalno.

A ko priviješ pri 6k rpm, kar naenkrat obrneš do konca ali delaš bolj z občutkom?

Objavljeno

ma tud če navijaš z občutkom ne gre, če sploh ne morem spelat k ga tolk zamori

v kero smer se s tistim šraufkom zapira zrak? a bolj zašraufan = bolj zaprt zrak; ali je kontra?

Objavljeno

ma tud če navijaš z občutkom ne gre, če sploh ne morem spelat k ga tolk zamori

v kero smer se s tistim šraufkom zapira zrak? a bolj zašraufan = bolj zaprt zrak; ali je kontra?

bolj zasraufan je zaprt zrak ..... odtisnjen do konca pa vlece zraka notr kokr hocs :D

Objavljeno

Pa veš, da če doma povrtaš na vrtalnem stroju dizo da ni lih fajn :? . Ma mašina le neki tolerance in se pr tisti mejhni luknci že kr pozna. Ti si že tuki zafrknu k si šou dizo vrtat.

Objavljeno

ah ke no, lukna je točno 1.5 mm, sveder gre z drugim koncom lih za glih noter to je pa pomerjeno z šublerjem 1.5 mm

dons sploh nisem nč šraufu k sem bolan...

bomo vidl jutr, čene pa v četrtek

Objavljeno

ah ke no, lukna je točno 1.5 mm, sveder gre z drugim koncom lih za glih noter to je pa pomerjeno z šublerjem 1.5 mm

dons sploh nisem nč šraufu k sem bolan...

bomo vidl jutr, čene pa v četrtek

bolš da ne vrtaš preveč sam, mam slabe izkušne pri tomosu :blush:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!