_ales_ Objavljeno April 13, 2006 Opozori Objavljeno April 13, 2006 kolega ma na nsr-ki savske gor pa je zadovoln z njimi, dobr se držijo, pa počasi se obrabljajo B) pa to nsr-ko bo tut prodajal če se ne motm, je zlo dobr ohranena, mau km, hrc barve je pomoje ful lepa...
Bike Rider Objavljeno April 13, 2006 Opozori Objavljeno April 13, 2006 (popravljeno) ja kok pa maš ti dimenzijo? a maš kej šir gumo gor? ja dimenzije so : prednja 100/80/17 zadnja 130/70/17 Popravljeno April 13, 2006. Popravil Bike Rider
zlabo Objavljeno April 14, 2006 Opozori Objavljeno April 14, 2006 jaz bi samo vprašal na katerem položaju mate iglo v frgazarju pri odprti NSR-i?
D_u_H_e_C Objavljeno April 14, 2006 Opozori Objavljeno April 14, 2006 dans v mbju vido fajn predelano nsrko :) pospeški taki da gledaš :D zvok temu primern končna pa tut :) upam da bom zvedo kaj vse je predelal :)
Bike Rider Objavljeno April 14, 2006 Opozori Objavljeno April 14, 2006 No če koga zanima kolko pride generalka za nsrko... menjal sem BAT (22000), batni obročki (9000), sornik ( 2500), igličast ležaj ( 2100), 2x tesnilo ( 600/2800), svečka (2200), + ure (2,5x 4800). kar nanese.... 53000. seveda je bil še popust in sem plačal 45000. am to sem povedo zato ker sem vido nekaj strani nazaj in je nekdo napisal da pride generalka okrog 100000. tak da ni tak dosti. LP
Bike Rider Objavljeno April 14, 2006 Opozori Objavljeno April 14, 2006 aja pa pozabo sem povedat da so vsi deli original. da nebo kake pomote
D_u_H_e_C Objavljeno April 15, 2006 Opozori Objavljeno April 15, 2006 No če koga zanima kolko pride generalka za nsrko... menjal sem BAT (22000), batni obročki (9000), sornik ( 2500), igličast ležaj ( 2100), 2x tesnilo ( 600/2800), svečka (2200), + ure (2,5x 4800). kar nanese.... 53000. seveda je bil še popust in sem plačal 45000. am to sem povedo zato ker sem vido nekaj strani nazaj in je nekdo napisal da pride generalka okrog 100000. tak da ni tak dosti. LP če ti ribne pa da menjaš še cilinder pol je okrog 100k oz več
Bike Rider Objavljeno April 15, 2006 Opozori Objavljeno April 15, 2006 ma niti ni ker cilinder je okrog 35. to ni aprilia veš :D
zlabo Objavljeno April 15, 2006 Opozori Objavljeno April 15, 2006 pišuka, jaz sem čist pretežek za ta motor :BUA: zdele smo se fural mal pa gre ProBiker z mitotom mem, da ne govorim o Aprilliji od RSmaniaca :? a ma kdo kakšno idejo kaj še nardit? a lahko kdo iz lastnih izkušenj pove, če se veliko pozna z 34 fergazarjem? a pa zna kdo tuki v nulo nastavt fergazer? se prav tko k je treba...
Stric Burek Objavljeno April 15, 2006 Opozori Objavljeno April 15, 2006 pišuka, jaz sem čist pretežek za ta motor :BUA: zdele smo se fural mal pa gre ProBiker z mitotom mem, da ne govorim o Aprilliji od RSmaniaca :? a ma kdo kakšno idejo kaj še nardit? a lahko kdo iz lastnih izkušenj pove, če se veliko pozna z 34 fergazarjem? a pa zna kdo tuki v nulo nastavt fergazer? se prav tko k je treba... Zraven šravfa za štelat obrate pri minimumu imaš še en manjši šravf ta šravfek je za štelanje zraka-zategni ga, pol pa odtegni za 3obrate, če ne dela prav mal pošmekej... Probej nastavt iglo, ti če maš večji cilinder bi mogu dat večje dize
zlabo Objavljeno April 16, 2006 Opozori Objavljeno April 16, 2006 evo informacije iz prve roke od g. Jermana kateri je pred davnimi časi dirkal z NSR-o, seveda polini 160kit. Je rekel da glavni problem pri NSR-i je da ima prešvoh štrom, torej daje prešvoh iskro. Zato tudi izguba moči nad 10.000 obrati :BUA: je rekel da bo probal zvohat kakšen štrom... aja pa še ene feltne ma doma za NSR, bele, sprednja ista širina kot original, zadnja pa za gumo 150 širine :OK: , mogoče bom dal ceelo kaj takega gor ob nasledni menjavi gum....
RSmaniac Objavljeno April 16, 2006 Opozori Objavljeno April 16, 2006 No blažo ti zrihti da pol probamo :P
Stric Burek Objavljeno April 16, 2006 Opozori Objavljeno April 16, 2006 Probaj dize menjat... To ti je nujno, če jih nimaš me kontaktiri, pa ti povem katere
zlabo Objavljeno April 17, 2006 Opozori Objavljeno April 17, 2006 ma P.M.! sem zdej dizo povrtal (tako ko je treba) in probam z odprtim airboxom (filter pritrjen z izolirtrakom) pa z zaugom prov lepo laufa, brez zauga ga pa tok mori da ni res, preveč zraka pač. In potem hočem štelat mešanico z tistim malim šraufkom pa nč ne pomaga, je skos isto. Potem sem pa zaprl airbox in ga isto mori :hmm: ni mi jasn, zdej k sem dize povrtu bi mogl bit kvečjem preveč benza kot pa preveč zraka :nono: I don't get it!!! ma sej poenstran pa dober to, ker itak sem bolan, me vsaj nebo na motor vlekl :OK: se bom jutr bl poglobu
Stric Burek Objavljeno April 17, 2006 Opozori Objavljeno April 17, 2006 Sej ni preveč zraka, če ga mori je preveč benza. Mogoče si preveč povrtu. Kako velikost si mel? Da nisi ti naredu 1mm luknje :blink: . Probaj tisti šravfek bolj odvit, spusti iglo... Pa poročaj :OK:
zlabo Objavljeno April 17, 2006 Opozori Objavljeno April 17, 2006 ja sam zaug ti da več benza in manj zraka a je tako? no in z zaugom lepo laufa... povrtu sem ubistvu sam main dizo k je nejbolj pomembna, povrtu sem z svedrom 1.5mm to je odgovarjajoče dizi 150, prej je blo pa diza 135 (1.35mm)
mi Objavljeno April 17, 2006 Opozori Objavljeno April 17, 2006 a pa to ti ga samo na mejhnih vrtlajih mori al skoz?
zlabo Objavljeno April 17, 2006 Opozori Objavljeno April 17, 2006 ma skos ga mori ubistvu če mam v štantgasu pa dam gas ga ful zamori, če dodajam čisto počasi je mal bolš, ga pa tud tam pr recmo ene 6000 obratov, če gas obrnem dost zamori... tko da res nevem, sploh mi ni jasn nč več :hmm:
Grilzz Objavljeno April 17, 2006 Opozori Objavljeno April 17, 2006 Če ti ga zamori ko pod štandgasom obrneš do konca je to normalno. A ko priviješ pri 6k rpm, kar naenkrat obrneš do konca ali delaš bolj z občutkom?
zlabo Objavljeno April 17, 2006 Opozori Objavljeno April 17, 2006 ma tud če navijaš z občutkom ne gre, če sploh ne morem spelat k ga tolk zamori v kero smer se s tistim šraufkom zapira zrak? a bolj zašraufan = bolj zaprt zrak; ali je kontra?
BaHa Objavljeno April 17, 2006 Opozori Objavljeno April 17, 2006 ma tud če navijaš z občutkom ne gre, če sploh ne morem spelat k ga tolk zamori v kero smer se s tistim šraufkom zapira zrak? a bolj zašraufan = bolj zaprt zrak; ali je kontra? bolj zasraufan je zaprt zrak ..... odtisnjen do konca pa vlece zraka notr kokr hocs :D
Crownless Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 Pa veš, da če doma povrtaš na vrtalnem stroju dizo da ni lih fajn :? . Ma mašina le neki tolerance in se pr tisti mejhni luknci že kr pozna. Ti si že tuki zafrknu k si šou dizo vrtat.
zlabo Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 ah ke no, lukna je točno 1.5 mm, sveder gre z drugim koncom lih za glih noter to je pa pomerjeno z šublerjem 1.5 mm dons sploh nisem nč šraufu k sem bolan... bomo vidl jutr, čene pa v četrtek
_ales_ Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 ah ke no, lukna je točno 1.5 mm, sveder gre z drugim koncom lih za glih noter to je pa pomerjeno z šublerjem 1.5 mm dons sploh nisem nč šraufu k sem bolan... bomo vidl jutr, čene pa v četrtek bolš da ne vrtaš preveč sam, mam slabe izkušne pri tomosu :blush:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se