Skoči na vsebino

Honda NSR 125


alien

Priporočene objave

v ovnikih nima veze kok KM ma motor, poglej si zadnje teste, v kategoriji 1000cc je zmagala aprilia pa ima krepko manj km kok kaka ninja al pa gsx-r :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprov je to že krepki of topic, pa bom še jst mal dodal :).

Niso pomembni samo konji. Pomembne je kako se te konji prenesejo na cesto, 2 celidraši imajo več navora in konstantno vlečejo že pri nizkih obratih, kar motor naredi malo "drugače" vozen kot 4 celindraša, in v rokah dobrega voznika je to super kombinacija :)

Pa ko glih ducatija umenjaš, mogoče je vredno še pripisat da japanci podajejo konje na gredi(nekateri še z ram airom), ducati pa na kolesu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa menda tudi ni več tko, ker pol bi bla mal zmeda pr registracijah, mogoče se pa motim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam se za zelo srečno osebo ker sem imel priložnost vozit oba. Recimo R6 postane vozna pri nekje 7-8k obratih, medtem ko pri dučeju lahko vlečeš špuro že pri 2k obratih. V principu je tak da imajo enovalniki sorazmeroma majhno moč in velikooo velikooo navora. (krosle recimo) kar pa je ravno obratno z 4valjniki, ki imajo manj navora vendar več moči na račun višjih obratov. 2valjnik je pa lepa sredina razmerja med močjo in navorom. in je za mene odličen stroj.

Imajo pa italijani veliko velikooo lepše dekline kot poševnooki. Pa hrano majo veliko boljšo. Da se ne menimo o prečudovitih plažah :D :D :D

Mam pa predlog da nekdo naredi temo poševnooki VS makaronarji :OK: Da bomo imelo temo za večnooo nabijanje.

Reesko ti pa glej da boš čimprej izpit naredil :) (za roga pa se strinjam. Sem zlomil tud nemogoče. (štel recimo))

lp, FReAK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imajo pa italijani veliko velikooo lepše dekline kot poševnooki. Pa hrano majo veliko boljšo. Da se ne menimo o prečudovitih plažah :D :D :D

o tem bi se dalo razpravljati .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Reesko ti pa glej da boš čimprej izpit naredil :)

lp, FReAK.

Sej ga bo, ampak se tudi brez izpita zdaj vozi že malo dlje kot samo 20 km od doma. Na Rakitno recimo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ga bo, ampak se tudi brez izpita zdaj vozi že malo dlje kot samo 20 km od doma. Na Rakitno recimo

doro kej na rakitni ni kapsov ?? ka vsi k so brez izipita se tam gonijo ... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah saj ni problem v plavih. Problem je v tem če mu recccccimo slučajno lih svečka crkne, pa ga zanese, pa 1 avto samo opraska. Si zna fajn škode in stroškov z zavarovalnicami naret. Pol pa ne bo mel za pir, ko se bom jaz kaj tam okrog oglasil :D

P.S. Danes grem z deklino v Aqualuno. Če ma kdo kakšne podobne plane tam v bližini naj sporoči :D

lp, FReAK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam se za zelo srečno osebo ker sem imel priložnost vozit oba. Recimo R6 postane vozna pri nekje 7-8k obratih, medtem ko pri dučeju lahko vlečeš špuro že pri 2k obratih. V principu je tak da imajo enovalniki sorazmeroma majhno moč in velikooo velikooo navora. (krosle recimo) kar pa je ravno obratno z 4valjniki, ki imajo manj navora vendar več moči na račun višjih obratov. 2valjnik je pa lepa sredina razmerja med močjo in navorom. in je za mene odličen stroj.

si mel pa res srečo in polne hlače :lol1:

R6 je vozna nekje pri 10k oz 12, prej je boga mati :doze:

duceja pa nevem kerga si pelu... prosim povej model! Če pa pri 2k vlečeš ti kako špuro si pa že akrobat :grim

enovalnik kukr so krosle nimajo majhne moči kukr sam praviš (dej 250cc 4t k ima 44KM pretvori na 1000cc... rata natanko 176KM.... povej kdo jih ima tolk) princip delovanja je drugačn.

Zlatra sredina pa so motorji V4 varianta VFR in nikakor V2, da se ne govori celo o kaki 2-valnih vrstnih <_<

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam se za zelo srečno osebo ker sem imel priložnost vozit oba. Recimo R6 postane vozna pri nekje 7-8k obratih, medtem ko pri dučeju lahko vlečeš špuro že pri 2k obratih. V principu je tak da imajo enovalniki sorazmeroma majhno moč in velikooo velikooo navora. (krosle recimo) kar pa je ravno obratno z 4valjniki, ki imajo manj navora vendar več moči na račun višjih obratov. 2valjnik je pa lepa sredina razmerja med močjo in navorom. in je za mene odličen stroj.

.....

R6 se sicer nism pelo....sem pa pelo marsikerga 4V in 2V pa je 4V veliko lepse za vozit,...

Drugace si se pa za kroske zeeeloooo zmotil,in sicer imajo veliko moci in zelo malo navora,....recimo 125ka kroska ima skoraj 45 konjev pa pod niskimi nikamor ne gre pod visokimi obrati se ji pa vtrga..... napram 4t ko skor konstantno vlecejo!

Drugac pa da ne bo cist :topic:

http://www.(Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=893505 pozna kdo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ka to je orginal tak poleplena,al jo je sam prešlihtu :?

Se mi zdi, da jo je kr sam pobarvu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R6 se sicer nism pelo....sem pa pelo marsikerga 4V in 2V pa je 4V veliko lepse za vozit,...

Drugace si se pa za kroske zeeeloooo zmotil,in sicer imajo veliko moci in zelo malo navora,....recimo 125ka kroska ima skoraj 45 konjev pa pod niskimi nikamor ne gre pod visokimi obrati se ji pa vtrga..... napram 4t ko skor konstantno vlecejo!

Drugac pa da ne bo cist :topic:

http://www.(Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=893505 pozna kdo?

Se strinjam s tabo. 4 valjnika do zdaj še nisem nikol vozil ima pa 2 valjnik veliko navora in malo moči. Primer BMW F 650 GS (spelješ lahko 190 kg brez gasa!!)

Fotrova krosa ima pa velik moči ampak malo navora (ni šans da brez gasa premakneš 110 kil) ampak se ji pa v obratih totalno strga in te v drugi kar sama dvigne na zadnjo gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R6 se sicer nism pelo....sem pa pelo marsikerga 4V in 2V pa je 4V veliko lepse za vozit,...

Drugace si se pa za kroske zeeeloooo zmotil,in sicer imajo veliko moci in zelo malo navora,....recimo 125ka kroska ima skoraj 45 konjev pa pod niskimi nikamor ne gre pod visokimi obrati se ji pa vtrga..... napram 4t ko skor konstantno vlecejo!

Drugac pa da ne bo cist :topic:

http://www.(Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=893505 pozna kdo?

125ka kroska 45konjev?!?! ke si pa to pobral? dej en link da si napašem oči... :)

aja doma imam tc250 in ima čez celo območje dovolj navora (še preveč :grim ) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

125ka kroska 45konjev?!?! ke si pa to pobral? dej en link da si napašem oči... :)

aja doma imam tc250 in ima čez celo območje dovolj navora (še preveč :grim ) :OK:

Sorry k se vmešavam ampak sošolc in bivši sošolc mata tekmovalni kroski in dejansko sta tok močni. Se pa kvarta kr velikrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

125ka kroska 45konjev?!?! ke si pa to pobral? dej en link da si napašem oči... :)

aja doma imam tc250 in ima čez celo območje dovolj navora (še preveč :grim ) :OK:

in ka je to cudnega 45 konjev ?? nic posebnega ... kolega ma super moto pa tud tm nekje konjev ...... je pa 2t tekmovaln v sloveniji ga ni tazga prpeljan je bil iz italije gor .... je pa res da mora na 1.500km km menjat komplet generalno no narest ... :D samo pa trze gate a .. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, pr korslah sem zajebal v primeru da je 2T. Če je 4T vleče čez celo območje. R6!: R6 začne "dostojno" vlečt pri 8-9k rpm. pa ne mi govort da ne, ker se na srečo vsake tolko vozim z njo in vem. Kdo pa je rekel kako o voznosti? Moja NSRka začne "vlečt" pri 8000rpm, pa pod 11k rpm sploh "ni vozna".

Duče? na "slabem" (starejšem, bolj gladkem) alsfaltu 100% pali. 3štand gas,pa naviješ gasa pa nekje pri 2-3k začne puščat špuro. (seveda tud odvisno od gume in alsfalta). Zaradi zamakjenosti gredi (big bang) se vidijo tašne kajše špurce :P :P :P

in pa: cifre so bile nekje do 1-2k višje/nižje zato da je človek kateremu sem nekajj razlagal dojel point.

lp, NSR_FReAK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o čist ste že :topic: , pa o korslah pa nevem čem še, samo svinjanje :D

dej nej raj en frajer pove kako je spucu RC ventil pr NSR-i :D

Voziš nad visokimi obrati :D....

odstraniš avspuh pol pa en ostr šraufnciger in drgneš, pr tem pazš na bat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaaaaaaa, LOL kako da se nisem tega spomnu hehe. :slap: tnx

jaz sem pa hotu komplet vse razdret, tam ko je tisto ohišje za zunanji del RC ventila hehe :D

bom spucal ko bom menjal auspuh (kmalu hehe) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

folk js sm na čeljusti za bremze opazo da je gor nipl :? a čeljusti je treba kaj z vazelinom mazat al zakaj je tisto gore???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najprej boš povedu kaj je to nipl na čeljusti..pol se bomo pa naprej menil :D

mater ko bi vedo kak se drgač reče :D

bom ju3 slikal če noben neve kaj je to :)

Popravljeno . Popravil _honda_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!