NSR_FReAK Objavljeno September 17, 2006 Opozori Objavljeno September 17, 2006 to je malo km...vrjetno je biu bat menjan pri 24k km tak kot se pri hondi menjujejo(zdrži lahk tut dosti več) tak da 18k km še ziher se da nareit če delaš vse servise itd... to je res...ampak pol pa so tu še različne oznake ...ene majo RR ene pa RX al pa še kaj drugega Pa tudi RW.... Te oznake pa so se spreminjale skozi letnik. Vsega kar je razlike je razlike v batu in cilindru. Mešanca zlitine je drugačna in bolj zmogljiva. Ampak glede na to da itaq če kupuješ rableno je že skor povsod menjan bat pa cilinder ti je to vseeno. Nikar pa se ne oziraj na oznake, ampak se usedi na dotični motor, ki ga kupuješ, se zapelji kakšen krog, in če veš kaj opazovati boš vedel o motorju veliko več kot pa le oznake. (malenkost je tudi razlik v plastikah ampak so skoraj zanemarljive Razewn razlik v barvah :D ) lp, FReAK.
zyabo Objavljeno September 23, 2006 Opozori Objavljeno September 23, 2006 99 letnik...ko bom menjal kabl od cinšpule pa kapco za svečko bo šla s5 do okrog 150km/h :) s tem da mam js majnši zobnik da so pospeški bolši kok ti gre pa zdej?
D_u_H_e_C Objavljeno September 23, 2006 Opozori Objavljeno September 23, 2006 kok ti gre pa zdej? do 130 pride takoj...pol pa rabi do 140 nekaj časa...s tem da v 6 še nea šaltam ker s to kapco pa kablom ko mi prebija v 6 zgubi čisto vso moč...
kklemn Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 a je tukejle mogoce ksn, ki ma nsr 125, pa hodi na kranjsko gimnazijo?? pa usak dan hod z njo u šolo
dukeman Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornakolesa/oglas.asp?id=1068423 :devil: :devil: Tole verjetno kar gre... ima kdo tak kit notr ? Se ta zadeva dost kvari ?
zlabo Objavljeno September 29, 2006 Opozori Objavljeno September 29, 2006 ja jaz imam polinija 160 pa ti povem da moraš to OBVEZNO menjat auspuh ker drugače se praktično sploh ne pozna da je 160ccm. Jaz sem dal sedaj giannellija gor pa je taka razlika da ne morš verjet res. Nasledna stvar ki bi jo mogu zamenat je frgazer in sicer en 34 dellorto al pa mikuni 35 should do the yob. Glede okvar pa rajš nebom nič govoru ker zaenkrat laufa men brez problema, samo... KNOCK KNOCK, upam da bo tako tud ostal pše naslednjo sezono čeprov bi se vseen velik bolš počutu če bi mel kšno močnejšo blajerco notr :P 175, sicer se ne sliši prav veliko več, samo je lahko kar precej razlike sploh kar se tiče okvar in tega. Pa še dva različna proizvajalca sta to, sicer mallosija ne poznam tako dobro tko da nevem. Sicer pa moj naj bi mel kao 30KM po nekaterih navedbah, samo pomoje rajš kšnga manj
zlabo Objavljeno September 29, 2006 Opozori Objavljeno September 29, 2006 (popravljeno) ja naj bi jih mel tam okoli, samo kaj pa veš, to je ful teško določljivo. Sej zato bi pa enkrat razkiral tist keš pa šel k Čarmanu zmerit kok jih res ima. no sicer pa tadej (RSmaniac) lohka potrdi kako je šel moj motor prej preden sem zamenjal auspuh...nikamor v glavnem. sej z giannellijom bomo pa jutr probal k pridm v vodice mal pogledat :OK: jutr zjutri še fergija naštimam v nulo pa gremo dragat pol :P Popravljeno September 29, 2006. Popravil zlabo
mi Objavljeno September 29, 2006 Opozori Objavljeno September 29, 2006 ahh dej dej....to zato k maš tok dobr giannelli zdej :OK: hec hec :P
zlabo Objavljeno September 29, 2006 Opozori Objavljeno September 29, 2006 hehe ja sej je res dober :OK: sam še tist nosilc morm predelat, lepo fleksarco v roke pa pol nazaj zašvasat tko k more bit, sam to bom čez zimo, zdej se mi ne da, sem ga rajš zadi na denfru oreng fiksno vpel, da nebi kaj zjebal pri cilindru ko bi vse muvalo :D
RSmaniac Objavljeno September 30, 2006 Opozori Objavljeno September 30, 2006 Kok prednosti rabš :P NO pol ga grem pa dons mal prepucat da bo jutr trgu gate pol ;)
zlabo Objavljeno September 30, 2006 Opozori Objavljeno September 30, 2006 ne, sej bom raj za tabo vozu da bom vidu če ti bo slučajn kakšn rezervn bat padu ven iz ruzaka :P :P joke :P
RSmaniac Objavljeno September 30, 2006 Opozori Objavljeno September 30, 2006 Blažo sva na istem ker maš tud ti italijansko dušo notr tko da :P
zlabo Objavljeno September 30, 2006 Opozori Objavljeno September 30, 2006 Blažo sva na istem ker maš tud ti italijansko dušo notr tko da ah dej, sam sestavljena je v italiji, načrtoval so jo pa dolgooki rumenčki :P drugač pa tko ne, prej sva šla z RSmaniacom mal sprobat Honda vs. Aprillia :kva2: sej da ga bom dol poču itak nisem pričakval, ker aprillia ma pač tud 160 kit noter, sam motor je pa že po naravi tak da je narejen precej bolj racing varianta, že ko smo opazval moje vilce pa vilce od mitota in aprillie se vid da je to čist druga namebnost :blush: tko nekak je blo: 1. in 2. nekako kolkor tolk enako, pol pa v 3. aprillia pošpona naprej za ene 2m , pol pa spet bolj konstantna razlika. Nekako ene 3m je blo nakonc razlike no Mislm jaz sem nekako zadolovljen zdaj, samo še en 34 fergi pa smo zmagal :OK:
NSR_FReAK Objavljeno Oktober 1, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2006 1. iz 160ccm kita, lahko, vsak ki se potrudni stisne ven vsaj 40hp. za 125ccm original hondino mašino je max. nekje 30-32Hp, da ne drezaš v mejo vzdržljivosti. moja hondica ma v originalu cca. 28hp +znižana glava + (nekdaj) jolly moto auspuh + večji frgazer. 2. Honda DEJANSKO JE načrtovana v Japonski in tud glavni sestavni deli SO NAREJENI na japonskem. italjansko je le sestavljanje, felne in mislim da še štel. (vsi deli se dobavljajo iz italije, ker je itaqlija uvoznik za EU) lp, FReAK. P.s.: moji posti niso napadalni, niso izpotavljanje mojega motocikla in so izključno informativni, zato prosim brez napadov na mene. (raje mi kaki pir plačajte :P)
D_u_H_e_C Objavljeno Oktober 7, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2006 (popravljeno) dans sm s5 mal motor šraufal itd...pri sprednjem zobčeniku sm vzel dol zaščitn pokrov in sm najdo par kil masti pa tega :D motor s5 nima vrei izgorevanja...svečka mal črna pa iskra oranžna namest plava :BUA: aja pa mal mi prebija na kapci & kablu čez zimo bom probal menjat kabl od cinšpule pa kapco + svečko pol pa upam da bo ql...drgač pa se o treba z fergazerjom špilat...al ma kdo kako drugo idejo? Popravljeno Oktober 7, 2006. Popravil D_u_H_e_C
Stric Burek Objavljeno Oktober 7, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2006 Odpri airbox, s izolirjem zalepi peno da ti je ne odpihne, naredi 5km, preveri barvo svečke... Pazi da ne šravfaš svečke ko je še vroča, nej se malo shladi zarad navoja... Kakšne dize imaš?
D_u_H_e_C Objavljeno Oktober 7, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2006 (popravljeno) Odpri airbox, s izolirjem zalepi peno da ti je ne odpihne, naredi 5km, preveri barvo svečke... Pazi da ne šravfaš svečke ko je še vroča, nej se malo shladi zarad navoja... Kakšne dize imaš? airbox odprt :) odkar sm ga odprl se je mal pobolšalo sam ne dosti...svečka je bla po tem kaj sm dal dol pokrov še kr črna ampak ni bla več tak fest :) dize mam one ko si jih ti zrihtal ;)... mhm sm hladno šraufal :) mal se bo treba s5 poigrat z fergijom Popravljeno Oktober 7, 2006. Popravil D_u_H_e_C
Stric Burek Objavljeno Oktober 7, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2006 airbox odprt :) odkar sm ga odprl se je mal pobolšalo sam ne dosti...svečka je bla po tem kaj sm dal dol pokrov še kr črna ampak ni bla več tak fest :) dize mam one ko si jih ti zrihtal ;)... mhm sm hladno šraufal :) mal se bo treba s5 poigrat z fergijom naštimaj fergazer... Imaš en šravfek ki je dostopen skozi luknjo v geštelu.... En tak mali pa fedr ma spodej... mal se poigrej
zlabo Objavljeno Oktober 7, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2006 tisti šrauf z fedrom je za štantgas. Un ta mali zraven, je pa za zrak
kklemn Objavljeno Oktober 7, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2006 tisti šrauf z fedrom je za štantgas. Un ta mali zraven, je pa za zrak un k je z fedrom... tistga morš dukonca zatisnt O:-) hehe joke
D_u_H_e_C Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 mah naj gre vse skup nekam :D pa je šla zajla za števec... jo je kdo že menjaval?? kolk pride sam zajla pa ki bi jo najbol hitro lahk dobo??
Čamac Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 mah naj gre vse skup nekam :D pa je šla zajla za števec... jo je kdo že menjaval?? kolk pride sam zajla pa ki bi jo najbol hitro lahk dobo?? Meni pa obratomer ne dela pa ne vem kaj je vzrok ker se nekaj premika pa to kazalec samo po napačnih številkah pa ko je čist brez gasa kaže na 9 tisoč obratov :BUA: :?
zlabo Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 (popravljeno) @brodar: hmm, lahko da je kakšen slab kontakt, odklopi števec in konektorje našpricaj z kontakt sprayom (za silo je dober tudi WD40). Če je pa ful oksidirano pa malo z šmirglom po kontaktih podrki, čeprav nisem zdele na pamet čist siguren kaki konektor je. Če vseeno ni dobro je treba zadevo mal bolj podrobno pogledat, namreč, kaj ga jebe, števec ali sam signal za obrate. Lahko pa enkrat pripeleš pa bomo mal pogledal. @duhec: kako ti je pa ratal zajlo uničt?? Popravljeno Oktober 8, 2006. Popravil zlabo
Čamac Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 @brodar: hmm, lahko da je kakšen slab kontakt, odklopi števec in konektorje našpricaj z kontakt sprayom (za silo je dober tudi WD40). Če je pa ful oksidirano pa malo z šmirglom po kontaktih podrki, čeprav nisem zdele na pamet čist siguren kaki konektor je. Če vseeno ni dobro je treba zadevo mal bolj podrobno pogledat, namreč, kaj ga jebe, števec ali sam signal za obrate. Lahko pa enkrat pripeleš pa bomo mal pogledal. @duhec: kako ti je pa ratal zajlo uničt?? Od kod pa si ti da bi malo pogledali? :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se