Skoči na vsebino

Honda NSR 125


alien

Priporočene objave

ne rabi nič menjavat :) ste že čuli za blokado ko motor leti sam 90km/h ?:) tak ko majo v nemčiji blokirane tak je pa toti

80 kmh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

povejte mi kaj morem menjat na hondi,ko je orginal zablokirana in ne gre preko 7.000 rpm

celo elektriko,al sam CDI,??????????????????????????

hvala za odgovore

99 naj bi imela blokado na stromu.

Sicer odrsaufaj izpuhpoglej ce je notri cev z zmanjsanimam fi, poglej ce je med frgazerjem in sesalnim kanalom kaka ploscica ki tudi zmanjsa luknjo.

Nekje na zacetk uteme sem ze enkrat opisal kako sem odblokiral NSR, samo je bila moja 01 in ni imela blokade na stromu.

LP

Žan za odblokiranje poglej tukaj->NSR 125

Blokada med krivino in cilindrom je 100% jaz sem mojo razšraufal par tednov nazaj in bil močno razočaran. Na slikah ki so na tisti strani je vse prikazano zelo enostavno. Če pa imaš letnik 01 kot jaz boš imel pa en majčken problem. Spodnja vijaka na krivini sta namreč oblikovana tako d ase jih lahko le zateguje, odviti pa jih ne moreš ker ti izvijač zdrsne (cel šrauf je zaobljen), zaradi pomanjkanja prostora ne prideš zraven niti s kleščami, tako da bom probal z listom od žage v vijaka narediti zarezo in bom tako odvil, za blokado v auspuhu ne vem ampak bom pogledal če je tam. Jaz sem na moji odstranil pokrov airboxa, peno pa pritrdil z izolir trakom tako da stoji na svojem mestu, tako sem se vozil že tudi v dežju in ni skrbi da bi se filter zmočil saj je bil moj po najhujšem nalivu suh kot poper, teževa pa je cevka za odtok odvečnega goriva, saj je originalno speljana na pokrov, tako da sedaj moja prosto giba pod rezervoarjem. Brez pokrova filtra boš nekaj malega pridobil na pospešku in zvoku, končno imam pa sedaj 140 (če ima dober dan) samo jo je treba malo dlje matrat.

Svetujem ti da zadnji amortizer nastaviš bolj na trdo (približno 3/4), če imas nastavljeno "stock" je to približno 6 obratov na dol (če nimaš vsega orodja lahko greš v AS Domžale kjer ti bojo to poravili zastonj- vsaj meni je). Sedaj gre skozi ovinke kot po tračnicah.

@ david 125: V AS Domžalah so mi zatrdili, da je menjava bata šele pri 25 k km.

Evo malo nasvetov za odblokiranje NSR 125 R ´01.

Danes sem odstranil blokado v izpuhu. Za to rabiš enega frenda, nekaj orodja in približno 3 ure cajta.

Najpraj odstraniš obe bočni plastiki, da lahko prideš do vijakov na cilindru. Vse plastike so pritrjene s križnimi vijaki, na desnem boku pa je treba najprej odviti pokrov da prideš do vijaka ki drži plastiko. Ko so vsi vijaki odviti odstraniš še čep na dnu plastik ki ju drži skupaj. Nato enostavno odstraniš izpuh, za kar rabiš 2 ključa 12 ali gedore. V krivini nato vidiš privarjeno podložko (oziroma 3 zvare debele približno 5mm in široke okoli 1cm v mojem primeru ker mi je blokado odtrgalo in mi hkrati naredilo še luknjo v avspuhu). Če imate blokado še celo potem morate malo improvizirat, saj so naslednja navodila za odstranitev blokad ki ni več pritrjena na zgornjo podložko. S svedri za železo se pri zvarih ne pride daleč (to sem opazil ko sem enega (2 ali 3mm) zlomil. Tako da bi bilo bolje da na vrtalni stroj pritrdite nekaj za struženje kovine (ne vem sicer kako se reče ampak zgleda tako hrapavo in se svetlika), no s tem se nato spravite nad vare, predlagam da nastavite na navišjo možno hitrost vrtalnega stroja in se ne ustrašite iskric ki prihajajo iz avspuha (če boste imeli nastavljeno najvišjo hitrost ste lahko fertik že prej kot v treh urah). Ko od vseh zvarov ostane le kake 0,5 mm boste lahko na silo izvlekli blokado, ki je cev s fi 2,5 cm dolga pa je okoli 20 cm. Nato pa avspuh lepo očistite in privijete nazaj na motor.

Tako ostane le še ena blokada med krivino frgazerja in cilindrom.

Z odblokiranim izpuhom se mašina precej lepše vrti in zmogljivosti so enake kot pri Jolly Moto, torej okoli 10 sek do 100 (od oka, oziroma cliota 1.2 sem pihnil za šalo pa smo ga izmerili cca 14 sek) in končna okoli 150. moja je prišla do 145 samo sem se vozil brez spodnjega oklepa tako, da je bila aerodinamika pač malo slabša.

Če boste brali ta navodila in se odločite odstraniti blokade to počnite na lastno odgovornost, da ne bom pol jst kriv če bo kdo kej zaj****.

LP

Včeraj sem dokončno odblokiral motor. Pospeška še nisem izmeril, toda od 0 do 100 pride zelo hitro :D :D :D , končna je pa 160 po števcu :D :D :D , problem pa rata, ker je pri 160 že na 11k, kjer se začne rdeče polje :( mašina bi pa še kar vrtela. No sedaj me čaka večji sprednji zobnik, samo upam da ne bom preveč izgubil na pospešku.

Aja tiste vijeke na krivini odvijes tako da v luknjico na sredini narahlo zabijes majhen sraufncigr, potem naprej gre komot.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

he he ja ql to!! Kwa nej pa jest gor na motor ruknem za en auspuh da bo sej mal bol močan zvok! čeprou velik nemore bit..... Sam zdej je obup k je še original!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala hvala :)

dobrodošel!! :D

velik sreče z motorjem pa velik varnih km

pa vozi z glavo!! :OK: :OK:

za serviserja pa nebi vedu!

dj mal opiš motor kuk ker letnik,... :D

-letnik 99

-črno siva kombinacija z rumenimi nalepkami

-karbonski žmigovci

-prevoženih ma 22,5k km

-končna okoli 140-150

zamenjati pa mislim tudi izpuh, pa tudi odblokirat kar se še da :D :OK:

Pa ve mogoče kdo kje se najbolj splača keneralko delat.... pri kakem ko privat to dela al naj grem raje na original servis??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

avspuh ni,ker je gor gianelli,to je neka elektronska blokada,take ko majo v nemčiji ko gre motor sam 80km/h .)

me pa zanima kaj je treba menjat pri elektroniki,ker naj bi bila kriva elektronika

ker gre točn do 6.500rpm pa nič več

Popravljeno . Popravil brzi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh od remusa lonc bom fuknu gor pa bom meu zvok :D :D :D :D :D Ja morm mal probat kako je pri teh motorjih jest sam za avte vem kako se zvok pa moč poštima :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi dau lonc za 4T gor bi naredu več slabega kukr pa dobrga, tud zvok ne bi bil tok zlo globji, pač 2t motorji se mal bl derejo? :doze: :? ne morš to nč spremenit...mal bl globok zvok bi dobil edin, če bi dal kkšn športn filtr gor, sam pol bi se pa mogu s frgazrjam igrt...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap maš prou se tut jest tu use wem sam kurc tak je kt je en športn filtrčk gar fuknem pa ginelija pa bo!! aja a ma kdo športn filtr za prodat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekdo je omenu da imajo 99' elektrosnko blokado...

To je neka drugačna fora, ni to to da gre sam 80km/h

Pri 99' letniku pride cela CDI enota drugačna. To je elektronika, ki krmili malo da ne vse... Od žmigavcev do odpiranja RC ventila...

In to nas oz. me je zanimalo... Torej, RC ventil je v izpušnem kanalu in se odpira/zapira odvisno na obrate(CDI prebira iz dveh žic, ki grejo iz vžiga...) In ta CDI ima tko narjeno da ne dovaja 12V kokr jih je potrebno met za popolnoma odprt ventil(visoki obrati) in se pač ne odpre do konca... To pol motor duši...

In tisti motor ki ima tako elektronsko blokado ima še eno blokado v izpuhu, ampak ne čist na vrhu kjer prišraufaš na cilinder, ampak na tistem švasu na krivini, približno-10-15cm v notranjosti...

Une ku imajo pa 80km/h so pa najverjetneje uvožene iz Nemčije..

Aja, pa Giannelija se ne splača dajat gor... Sem sprobal na svoji bivši, pa ni blo nč boljš, edin glas je mel bolj kot kaka RSka, tak kovinski...

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No, če kdo rabi, mam za NSR-ko bat pa cilinder, vse skupi je blo vožen ene 3000km ker je šel potem kit noter. Info na PM. Ogled možen v okolici LJ

zlabo kaj ostalo boš po delih prodajal al bi stric kupo??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zlabo kaj ostalo boš po delih prodajal al bi stric kupo??

ubistvu je že prodano stricu,samo še iskat pride.

Jao, sej sem kr precej zajebavu da sem ga nazaj skup sestavu, ker je bil praktično že čisto v delih :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo!

kaj mi lahko pove kdo ki je že kupoval bat za hondo nsr, kolk je okvirna cena? mislim pa za komplet bat (obročki,sornik,....) vprašam pa zato, ker sem se pozanimal malo, pa se ene cene razlikujejo tut za 11k :eek:

tnx za odgovore .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej ti ko imaš to črno nsrko hodiš mogoče na serš v mb ker če pol se tak poznamo

hodim na serš ja.... ampak ti verjetno poznaš tistega ko jo je prej mev, je tut z serša, moj sošolc je. Tašner .)

Kdo pa si ti?? :unsure: mogoče te jas tudi poznam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rsko sem imel ono črno, pa tts ti dilam. pa tudi na serša hodim

Popravljeno . Popravil norc 16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:P sej sem si mislo da si ti ja .) sam nisem biv ziher. od fošnarja si sošolc ne?

kaj bat lahko zrihtaš kje bol poceni?? ko tolk stvari dilaš, bi lahk še to :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

kaj mi lahko pove kdo ki je že kupoval bat za hondo nsr, kolk je okvirna cena? mislim pa za komplet bat (obročki,sornik,....) vprašam pa zato, ker sem se pozanimal malo, pa se ene cene razlikujejo tut za 11k :eek:

tnx za odgovore .)

Pomoje je najboljše da kupiš original Honda bat. Lahko da boš na igubi kolkr je razlike do recimo Asso, Vertex za 10k sit, ali pa na izgubi zarad predčasnega ribanja za 100k :)

Jest nebi kupu drugega bata kukr original, še posebej ne če bi ga menjla spet čez 24k km, kot ima NSRka predviden rok menjave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!