Kmet2 Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 A versysa 1000 pa nisi, lahk bi ti bil všeč Ta mi je lepši ,sem spraševal tudi za XR če bi vzeli v račun Multistrado pa pravjo da ja ,sam so prva izročila šele v Juniju,do takrat ne bom zdržal :glare: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 .... si je že ne želim več Cak k bos za TDMo butnu jurja.... Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 Ta mi je lepši ,sem spraševal tudi za XR če bi vzeli v račun Multistrado pa pravjo da ja ,sam so prva izročila šele v Juniju,do takrat ne bom zdržal :glare: prvo pomeri, da boš videl mere, agregat je zihr fantastičen, pa še zrihtaš ga lahko kokr češ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 prvo pomeri, da boš videl mere, agregat je zihr fantastičen, pa še zrihtaš ga lahko kokr češ Kje naj pomerim,sej jih sploh še nimajo v salonih . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 Kje naj pomerim,sej jih sploh še nimajo v salonih . versys1000 mona Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 versys1000 mona Versys 1000 bi bil po višini previsok za mojo drago ,tako se mi zdi,nisva pa probala,sam mi je kot pravim Tracer lepši ,prvo MTS prodat pol si bom pa belu glavo naprej igorkr, skalar36 in DAMI34 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 Versys 1000 bi bil po višini previsok za mojo drago ,tako se mi zdi,nisva pa probala,sam mi je kot pravim Tracer lepši ,prvo MTS prodat pol si bom pa belu glavo naprej dosti si nauš belu, k si brez las p.s. a tvoja draga tut ne mara MTSja? builder 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 dosti si nauš belu, k si brez las p.s. a tvoja draga tut ne mara MTSja? Ne ve še ,glavno je da jo jaz ne maram igorkr, skalar36, DAMI34 in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
builder Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 Recimo da imamo večje zahteve kot jih ponuja Versys Jaz nisem Greg Tracy sem pa šel danes gledat Trejserčka ta motor se mi zdi, da je za ljudi do 75kg, a si sigurn, da so zdaj amortizerji na tem mopedu še za na cesto , čeprav si se sam usedu, si ne zamišljam, da bi za tabo sedel še kdo, pa tudi če bi imela 50kg. samo moje mišljenje, verjamem pa, da je to dober ženski motor Kmet2, igorkr, Nearrain in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 Da pa sam motor ne vpliva na porabo gum je pa ena bučka :grim že dvocilindraš ali štiri je velika razlika v obrabi pnevmatik,če ne razumeš ti kasneje še razložim zakaj a kot motorist bi to moral vedet! Govoril si o porabi gum pri vožnji po AC. Tu nima število cilindrov nobenega vpIiva. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 Recimo da imamo večje zahteve kot jih ponuja Versys Jaz nisem Greg Tracy sem pa šel danes gledat Trejserčka dej, umiri navdusenje. #minimoto Fritz, Pips, builder in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 Govoril si o porabi gum pri vožnji po AC. Tu nima število cilindrov nobenega vpIiva. No prav pol pa nima a si že vozil dvovaljnika v pravem pomenu besede npr.KTM 990 ,ko daš gas te hoče spulit iz sedeža ko ga spustiš pa malo manjka da ne vleče črte zadnje kolo,pri štirivaljniku pa to vse poteka bolj smuti . Ko na štirivaljniku spustiš plin se vrti še ko singerca,ko na dvovaljcu pa kot da si pohodil bremzo,bog ne daj v kakšni tretji prestavi sred ovinka zaprt gas je isto kot da si po bremzi užgal in to čuti pnevmatika še kako dobro in to ima z obrabo opravit veliko,prav tako je veriga pri dvovaljniku veliko bolj obremenjena in gre tudi prej v franže kot na štirivaljniku. skalar36, dlicen, builder in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 Ampak vse to si že pred nakupom vedel... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 No prav pol pa nima a si že vozil dvovaljnika v pravem pomenu besede npr.KTM 990 ,ko daš gas te hoče spulit iz sedeža ko ga spustiš pa malo manjka da ne vleče črte zadnje kolo,pri štirivaljniku pa to vse poteka bolj smuti . Ko na štirivaljniku spustiš plin se vrti še ko singerca,ko na dvovaljcu pa kot da si pohodil bremzo,bog ne daj v kakšni tretji prestavi sred ovinka zaprt gas je isto kot da si po bremzi užgal in to čuti pnevmatika še kako dobro in to ima z obrabo opravit veliko,prav tako je veriga pri dvovaljniku veliko bolj obremenjena in gre tudi prej v franže kot na štirivaljniku. Bo VTR SP1 dovolj dobra za primerjavo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
renyy Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 Kmet2: Tudi meni se zdi, da je ta tracer rahlo premajhen zate. No, to je moje osebno mnenje, da ne bo kakšnih napadov :grrr Glede na to kar kupuješ, sta verjetno nekak primerna Versys 1000 ali pa BMW XR. Je pa res, da je bmw precej drag, pa ni še izbire za rabljenega. A to kupuješ nov motor? Drugače pa je multistrada kar se tice videza, je meni osebno zelo lep motor, je pa res, da meni dvovaljniki ne sedejo, preveč tresenja, nemirna ogledala, težko voziš zelo počasi, ko spustiš gas preveč zavira motor. Aja, me pa še neki zanima če lahko poveš, kakšna se ti zdi vožnja z kawasakijem Z1000SX v primerjavi z multistrado, vem da je položaj bolj športen na sx-u, pač nasplošno kakšna se ti zdi mašina, navor, podajanje moči.. v primerjavi z multistrado ? Pač predvidevam, da si že vozil sx-a, ker ga ima DAMI34 Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dlicen Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 (popravljeno) Prodam MTS letnik 2012 .....13k€.... Prodaj pa si vzami novega Tigra sport iz Italije, pa še nekaj ti bo ostalo. :naughty: Je pa res, da ga v Sloveniji ne boš mogel nikoli več prodat... :grim Popravljeno April 4, 2015. Popravil dlicen Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 Ampak vse to si že pred nakupom vedel... Saj nakup motorja ni poroka, če ti ne odgovarja, zamenjaš. Kmet2 in DAMI34 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 Saj nakup motorja ni poroka, če ti ne odgovarja, zamenjaš. Isto je pri poroki... eni celo življenje iščejo, no sedaj so k sreči zakon spremenili, je več izbire. Mavti, builder, Fazer03 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bstulic Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 Ducati s 150 konji ne grize sam gum .... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 ...zanimiva debata... Moj kolega je pravkar zamenjal zzr 1400 za multistrado 1200 (2012 13000 km) in je ne more prehvalit... sploh kar se lahkotnosti in pospeškov tiče, pa je imel na zzrju ramair pa leovinčije itd, skratka motorj bil za vozit top. ampak baje je MS res razred zase... Verjetno jo bom kmalu tud jaz mal probal, bom pa vsekakor napisal tu gor tudi njegove izkušnje in mnenje... ...si ga pa Kmet s temle napisanim malo prestrašil... njemu so sicer na servisu zagotovili da menjava jermenov pri 24000 ne bo več kot 400 €, je pa res tudi to astronomska cena, ampak fantje, gre za exotičen motor in takšno je tudi vzdrževanje... Morda še vprašanje za Kmeta: skoraj ne poznam motorista ki bi GSsa zamenjal za nekaj drugega... ponavadi vsi na njem ostanejo... kaj hudiča si študiral? A za kakšno probno vožnjo se ni dalo pred nakupom zmenit?... In končno obstajajo še tri dobre alternative: Tiger 1200, yamaha XTZ, ter Honda CT? Probaj še to, al si jih najbrž že? Sam ostajam zaenkrat še na svoji težki drekpumpi... razlog? ...udoben je... in predvsem počasen, sploh v ovinkih... se predobro poznam in vem da bi v kakšnem drugem segmentu spet postal prehiter... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Spasky Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 Res da imam makaronarje rad ampak dab se MTS lahko kosala z ZZR1400 v pospeških je smešno. Verjetno ma kolega le tak občutek glede MTS... Pospešek pri ZZR-ju je razred zase. Kmet prodajaš edino znamko k te ni v maline poslala, neb raj še 1x premislil? DAMI34 in Kmet2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 Saj pa jo je tudi kotnu. Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 (popravljeno) Res da imam makaronarje rad ampak dab se MTS lahko kosala z ZZR1400 v pospeških je smešno. Verjetno ma kolega le tak občutek glede MTS... Pospešek pri ZZR-ju je razred zase. Kmet prodajaš edino znamko k te ni v maline poslala, neb raj še 1x premislil? Pospešek pri 60 do 80 iz ovinka, v peti ali šesti prestavi, ima Ducati sigurno boljši. Popravljeno April 4, 2015. Popravil motolover Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 ja tut on tako pravi... torej da veliko bolj "butne"... pa moram priznat da se je men zdel njegov zzr resnično "uglajeno brutalen", pa sem takrat xjrja vozil, ki je v nizkih in srednjih obratih tudi "trgal"... sicer je pa res, da se človek hitro navadi... Tudi sam se zdaj kaj dosti ne pritožujem, ko moram pri prehitevanju vsaj 2 prestavi dol šaltat , da se "krava" zbudi... Se pa kr mal bojim multistrado al pa gs-ja probat... da mi ne zlezeta "pod kožo" in naredim kakšno "neumnost"... GS-a si sploh peljat ne upam, ker se nam v klubu kar "množijo" in res ne bi rad še jaz na njem pristal... Je pa res, da me pa hondin CT ni prepričal, kolega je pa ful zadovoljen z njim... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ofc Objavljeno April 4, 2015 Deli Objavljeno April 4, 2015 Raje ne probaj...jaz nisem imel v nacrtu dat tok dnara za moped, ampak en krog je bil dovolj, da mi ni dal spat..in sem/svo jo vzela. Ce bi moji omenil menjavo, bi verjetn bil samo jaz zamenjan. Kot sem ze rekel, meni in moji dragi je to to. Udobno, lahko sportno, lahko umirjeno, pa usta do uses vsakic.. se kaj rabim? Kmet2 in builder 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se