Skoči na vsebino

Novi Marof 2010


suzuki

Priporočene objave

evo, bil danes prvič letos na Marofu...super lepo in toplo...kar dolgo časa sva bila z kolegom sama na pisti...

bom priložil kakšno fotko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo nekaj mojih današnjih fotk iz Marofa... smile.gif če kliknete na slikco se tudi poveča...

post-20625-127248936201_thumb.jpg

post-20625-127248935459_thumb.jpg

post-20625-127248937019_thumb.jpg

post-20625-127248938015_thumb.jpg

post-20625-127248938737_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil modri
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

ta vikend je na Marofu moto zbor nekega hrvaškega kluba, za tiste ki imate višek adrenalina bodo organizirane tudi dirke v več kategorijah ;)

@ fotografi: lepe slikce :OK:

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jutr greva z Igorrjem stestirat kako se obnese bacek obut v supercorso:whistle: A bo kdo tud še dol?

Supercorse so se na sončku pri 25 stopinjah in skoraj praznem Marofu, napumpane 2.3 spredaj in 2.5 zadaj, obnesle super. V primerjavi s QRR bolj lepo padejo v ovinek, hitreje gre iz enega v drugega in omogočajo precej več nagiba in pospeševanja, ne da bi kar koli dričalo. Zjutraj sva uporabila grelce, potem pa sva vozila en za drugim, tako da ni bilo potrebe. Guma je bila dovolj topla, ampak čisto nič pocasta in ni kazala nobenih znakov pregrevanja, obraba pa zelo enakomerna. Edino pri pospeševanju je treslo balanco- nisem se še imela časa poigrat z vzmetenjem. Malo manj super pa se je obnesel moj dobri stari Bacek, saj je pri 1.16. začelo drsat vse od tačk do auspuha. In ker se nisem dala tudi potem, ko mi je dvakrat že pošteno prestavilo zadnje kolo zaradi auspuha (sem si mislila, ok, pač v desno bolj počasi) je končno na "skakalnici" v hitrem delu tudi levo tačko oreng zapelo in pri tem nagibu sem se lepo oddrslala dalje po boku s piste v frišno pokošeno travo :headbang: , in za dobrih 15m zgrešila strica ki jo je, seveda, med našo uporabo piste, veselo kosil po izletnih conah :trance_33_sleep: . Zlomljen clipon in podrajsano-strgan leder, moja slaba volja, in pokvarjen dan še za Igorrja so bili edini resen rezultat mojega idiotizma, ampak bom preživela, se nekaj naučila itd. Uglavnem, išče se nova Žvauca za preganjanje po pisti, da bom lahko mojega veterana upokojila, preden si bova še kaj resnega naredila s tem "divjanjem" :blush:

P.S. Še enkrat ponovim nasvet Suzukija: ne se umikat hitrejšim na pisti, peljat je treba svojo linijo (bi bilo kmal spet eno bližnje srečanje, ko je nekdo slišal hitrejšega zadaj, zabremzal in se hotel umakniti točno tja, kjer ga je hitrejši tisti trenutek že prehiteval :nono: )

Enih 100km sva uspela zvozit, mogoče foto mojster še kako fotko prilepi.:yes:

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Bacek, saj je pri 1.16. začelo drsat vse od tačk do auspuha. In ker se nisem dala tudi potem, ko mi je dvakrat že pošteno prestavilo zadnje kolo zaradi auspuha (sem si mislila, ok, pač v desno bolj počasi) je končno na "skakalnici" v hitrem delu tudi levo tačko oreng zapelo in pri tem nagibu sem se lepo oddrslala dalje po boku s piste v frišno pokošeno travo ...

Pol te pa jutri ne bo gor a ne ?

Se mi vedno bolj dozdeva, da te ne privoščim cvetličnemu lončku, ga bom kar sam obdržal :P

Ti si raje kaj cenejšega, starejšega pa bolj zmahanega za na pisto kupi, dokler ne dobiš malo več občutka o tem kar se pod tabo dogaja :)

Aja, če ti moped začne nasedati se je treba pač bolj presedat. Se da, je pa bolj naporno. Bi morala s Hyosungom probat, da bi videla ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Supercorse so se na sončku pri 25 stopinjah in skoraj praznem Marofu, napumpane 2.3 spredaj in 2.5 zadaj, obnesle super. V primerjavi s QRR bolj lepo padejo v ovinek, hitreje gre iz enega v drugega in omogočajo precej več nagiba in pospeševanja, ne da bi kar koli dričalo. Zjutraj sva uporabila grelce, potem pa sva vozila en za drugim, tako da ni bilo potrebe. Guma je bila dovolj topla, ampak čisto nič pocasta in ni kazala nobenih znakov pregrevanja, obraba pa zelo enakomerna. Edino pri pospeševanju je treslo balanco- nisem se še imela časa poigrat z vzmetenjem. Malo manj super pa se je obnesel moj dobri stari Bacek, saj je pri 1.16. začelo drsat vse od tačk do auspuha. In ker se nisem dala tudi potem, ko mi je dvakrat že pošteno prestavilo zadnje kolo zaradi auspuha (sem si mislila, ok, pač v desno bolj počasi) je končno na "skakalnici" v hitrem delu tudi levo tačko oreng zapelo in pri tem nagibu sem se lepo oddrslala dalje po boku s piste v frišno pokošeno travo :headbang: , in za dobrih 15m zgrešila strica ki jo je, seveda, med našo uporabo piste, veselo kosil po izletnih conah :trance_33_sleep: . Zlomljen clipon in podrajsano-strgan leder, moja slaba volja, in pokvarjen dan še za Igorrja so bili edini resen rezultat mojega idiotizma, ampak bom preživela, se nekaj naučila itd. Uglavnem, išče se nova Žvauca za preganjanje po pisti, da bom lahko mojega veterana upokojila, preden si bova še kaj resnega naredila s tem "divjanjem" :blush:

P.S. Še enkrat ponovim nasvet Suzukija: ne se umikat hitrejšim na pisti, peljat je treba svojo linijo (bi bilo kmal spet eno bližnje srečanje, ko je nekdo slišal hitrejšega zadaj, zabremzal in se hotel umakniti točno tja, kjer ga je hitrejši tisti trenutek že prehiteval :nono: )

Enih 100km sva uspela zvozit, mogoče foto mojster še kako fotko prilepi.:yes:

post-15712-127256919748_thumb.jpg

post-15712-127256922936_thumb.jpg

post-15712-127256916716_thumb.jpg

P.S.: @biker77, hvala za rentanje grelcev. ;)

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol te pa jutri ne bo gor a ne ?

Se mi vedno bolj dozdeva, da te ne privoščim cvetličnemu lončku, ga bom kar sam obdržal :P

Ti si raje kaj cenejšega, starejšega pa bolj zmahanega za na pisto kupi, dokler ne dobiš malo več občutka o tem kar se pod tabo dogaja :)

Aja, če ti moped začne nasedati se je treba pač bolj presedat. Se da, je pa bolj naporno. Bi morala s Hyosungom probat, da bi videla ...

gody ju3 gres dol? ker pol pridem jaz tudi malo kolene brusitrolleyes.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gody ju3 gres dol? ker pol pridem jaz tudi malo kolene brusitrolleyes.gif

Ne vem še.

Če bom šel ti SMSnem ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol te pa jutri ne bo gor a ne ?

Se mi vedno bolj dozdeva, da te ne privoščim cvetličnemu lončku, ga bom kar sam obdržal :P

Ti si raje kaj cenejšega, starejšega pa bolj zmahanega za na pisto kupi, dokler ne dobiš malo več občutka o tem kar se pod tabo dogaja :)

Aja, če ti moped začne nasedati se je treba pač bolj presedat. Se da, je pa bolj naporno. Bi morala s Hyosungom probat, da bi videla ...

Se mi je zdel, da ti nečeš Dey-zi prodat :P. Drugač pa tud občutki prihajajo, mogoče niso še čist tapravi, ampak glih kramp k zna sam gas odpret pa tud nisem. Tud 2 zdrsa z auspuhom sem ujela, ta padec v luknjo (se mi je tist krog nesrečno ni ratal izognit) je bil pa rahlo nepričakovan in ni blo več kaj reševat.

Še bolj presest se bo pa problem, ker mi zmanjka potem na kontra strani tačk in ročk , to sem že tko poskušala prej, da ni tolk oddrsavalo iz ovinka ven ampak več kot to zaenkart žal ne morem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi je zdel, da ti nečeš Dey-zi prodat :P. Drugač pa tud občutki prihajajo, mogoče niso še čist tapravi, ampak glih kramp k zna sam gas odpret pa tud nisem. Tud 2 zdrsa z auspuhom sem ujela, ta padec v luknjo (se mi je tist krog nesrečno ni ratal izognit) je bil pa rahlo nepričakovan in ni blo več kaj reševat.

Še bolj presest se bo pa problem, ker mi zmanjka potem na kontra strani tačk in ročk , to sem že tko poskušala prej, da ni tolk oddrsavalo iz ovinka ven ampak več kot to zaenkart žal ne morem.

1:16 je čas ki ti ga nekateri kar lepo zavidamo :blush: Pohvale. Upam da z motorjem ni nič hujšega oz. da bodo stroški popravila čim nižji.

Popravljeno . Popravil tomazinjo
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah..tuno si kupi..tam nič ne drajsa..

Ti dam prav, je huda stvar :trance_27_notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo mal utrinkom v živo iz marofa

Popravljeno . Popravil SANJIN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1:16 je čas ki ti ga nekateri kar lepo zavidamo :blush: Pohvale. Upam da z motorjem ni nič hujšega oz. da bodo stroški popravila čim nižji.

Punca trdo in intenzivno dela, pa še talent je tko, da kapo dol. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Punca trdo in intenzivno dela, pa še talent je tko, da kapo dol. :worship:

Ja, kapo dol! Je pridna kot cebelca, odprte glave, tko da ji res z vsem srcem privoscim! Bere bukle,

pa trenira trdo in rezultati so tle! Kudos! Bravo Inci! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Supercorse so se na sončku pri 25 stopinjah in skoraj praznem Marofu, napumpane 2.3 spredaj in 2.5 zadaj, obnesle super. V primerjavi s QRR bolj lepo padejo v ovinek, hitreje gre iz enega v drugega in omogočajo precej več nagiba in pospeševanja, ne da bi kar koli dričalo. Zjutraj sva uporabila grelce, potem pa sva vozila en za drugim, tako da ni bilo potrebe. Guma je bila dovolj topla, ampak čisto nič pocasta in ni kazala nobenih znakov pregrevanja, obraba pa zelo enakomerna. Edino pri pospeševanju je treslo balanco- nisem se še imela časa poigrat z vzmetenjem. Malo manj super pa se je obnesel moj dobri stari Bacek, saj je pri 1.16. začelo drsat vse od tačk do auspuha. In ker se nisem dala tudi potem, ko mi je dvakrat že pošteno prestavilo zadnje kolo zaradi auspuha (sem si mislila, ok, pač v desno bolj počasi) je končno na "skakalnici" v hitrem delu tudi levo tačko oreng zapelo in pri tem nagibu sem se lepo oddrslala dalje po boku s piste v frišno pokošeno travo :headbang: , in za dobrih 15m zgrešila strica ki jo je, seveda, med našo uporabo piste, veselo kosil po izletnih conah :trance_33_sleep: . Zlomljen clipon in podrajsano-strgan leder, moja slaba volja, in pokvarjen dan še za Igorrja so bili edini resen rezultat mojega idiotizma, ampak bom preživela, se nekaj naučila itd. Uglavnem, išče se nova Žvauca za preganjanje po pisti, da bom lahko mojega veterana upokojila, preden si bova še kaj resnega naredila s tem "divjanjem" :blush:

P.S. Še enkrat ponovim nasvet Suzukija: ne se umikat hitrejšim na pisti, peljat je treba svojo linijo (bi bilo kmal spet eno bližnje srečanje, ko je nekdo slišal hitrejšega zadaj, zabremzal in se hotel umakniti točno tja, kjer ga je hitrejši tisti trenutek že prehiteval :nono: )

Enih 100km sva uspela zvozit, mogoče foto mojster še kako fotko prilepi.:yes:

Pisuka, 1.16, bravo Inci! No vidis, pa se le pozna delo, pa teorija, pa morenje vseh cez zimo! :) Pa tud, da se fitness TUDI pri casu pozna :P

Ni kaj, cestitke!!! Sem vama bil kr mau fovs, tko privoscljivo seveda! Ampak vsaj se ena stvar je pa dobra: se je pokazalo da pa nisem jest tisti jinx! :P

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1:16 je čas ki ti ga nekateri kar lepo zavidamo :blush: Pohvale. Upam da z motorjem ni nič hujšega oz. da bodo stroški popravila čim nižji.

Punca trdo in intenzivno dela, pa še talent je tko, da kapo dol. :worship:

Pisuka, 1.16, bravo Inci! No vidis, pa se le pozna delo, pa teorija, pa morenje vseh cez zimo! :) Pa tud, da se fitness TUDI pri casu pozna :P

Ni kaj, cestitke!!! Sem vama bil kr mau fovs, tko privoscljivo seveda! Ampak vsaj se ena stvar je pa dobra: se je pokazalo da pa nisem jest tisti jinx! :P

Hvala, mi bo počas že nerodn, k me tko hvalte, madona, sej mislm da še Rude pa JP nista dobla tolk pohval, pa sta rekord podrla :blush:. Edino kar še res manjka je ena bremza v glavi, ki bi rekla štop, zdej pa lepo počas z rezervo napreduj. Jaz se pa zbašem na motor in pozabim, hja, skor na vse, tko uživam. So me že nazmerjal vsi, tko da recimo da bo zaleglo, da ne bo skoz samo Lorenzo/Stoner stil, da pridrajsam enkrat tud do Valetovga - hitro in zanesljivo :OK:. Oz se bom mogla očitno z grda naučit, da se svet pač ne vrti okoli mene in da gume in motor ne bodo delale tko kot jest hočem in če bi kej rada, se bom jaz mogla prilagodit njim. Sej počas tud v mojo trdo bučo kj pride.

@ jvalant, zdej k smo še tebe izključl, sam še jest ostanem kandidat za jinx O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jes pa tko mislm, kot sem ti rekla že na Grobniku. Tale motor si prerasla in si omisli nekaj primernejšega. Pa srečno naprej :trance_27_notworthy:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo če koga zanima kaj se bo dogajal čez prvomajske na Novem Marofu

POSEBNI PRAVILNIK

Otvoreno prvenstvo Hrvatskog Zagorja

ORGANIZATOR NATJECANJA: AK Zagorec,I.Rendića 3 Krapina,fax:049/301-822,kontakt broj:099/678-3557,091/925-6735,E-mail: snidarsic@web.de

MJESTO I DAN NATJECANJA: Novi Marof 1. I 2. Svibanj 2010.

VODSTVO NATJECANJA: Direktor Davor Kralj,Tajnik Ljubomir Šnidaršić,Voditelj verifikacije i teh.pregleda Nikola Frgec

STAZA : Staza je dužine 1300 m asfaltne podloge od mješanog granita. Minimalne širine 7 m, makssimalne širine 10 m , 14 zavoja a vozi se lijevi krug.

SATNICA NATJECANJA: Vrijeme prijema-1. I 2. Svibanj 2010. Od 07:00 do 10:00,verifikacija i teh. Pregled od 07:00 do 10:00,treninzi od 10:00 do 13:00,start prve utrke u 14:00 sati.Detaljnija satnica na dan natjecanja.

PRAVO NASTUPA: Pravo nastupa imaju svi vozači koji su ispunili prijavni list,imaju osiguranje od nezgoda na utrkama,potpisanu izjavu od organizatora o uvjetima sudjelovanja na natjecanju,plačena kotizacija određena od organizatora.Kotizacija iznosi 250 kn a sve discipline voze dvije utrke po klasama.Oprema:kožni motociklistički kombinezon jednodjelni ili dvodjelni,kaciga,čižme i rukavice.

KLASE OLDTAJMERI:

klasa 1-motocikli do 1950.godine,bubanj kočnice

klasa 2-motocikli 50 ccm do 1985. godine i motocikli do 90 ccm do 1985. godine,boduju se odvojeno,posebna utrka veterani 40+

klasa 3-motocikli 175 ccm do 1972. godine i motocikli 250 ccm do 1967. godine,bubanj kočnice,boduju se odvojeno

klasa 4-motocikli od 250 ccm do 500 ccm od 1950. do 1967. godine

klasa 5-motocikli od 500 ccm do 1000 ccm do 1972. godine.4-taktni 2 cilindra do 4 ventila do 1000 ccm i 4 cilindra do 750 ccm 2 ventila 1 bregasta,kočnice po izboru,disk sa 2 potisna klipa,plivajući nedozvoljeni.

klasa 6-motocikli do 250 ccm do 1980. godine,zračno i vodeno hlađenje boduju se odvojeno

klasa 7-motocikli od 250 ccm do 500 ccm do 1980. godine.

klasa 8-motocikli od 500 ccm do 1000 ccm do 1980. godine.

klasa 9-motocikli do 1200 ccm do 1985. godine

klasa 10- MZ do 250 ccm

klasa 11-motocikli s prikolicom do 1967. godine i od 1967. do 1980. Godine,boduju se posebno

KLASE ZA SUPERMOTO: Amater 2-taktni i 4-taktni 1 i više cilindara do 1000 ccm

Profi 2-taktni i 4-taktni 1 i više cilindara do 1000 ccm

KLASE ZA SKUTERE: Skuteri do 50 ccm.

Open preko 50 ccm.

Dodatna klasa po potrebi

QUADOVI: Amater

Profi

CESTOVNI MOTOCIKLI: 2. SVIBNJA 2010. godine na programu su klase 125,250,600,iznad 600

Rekreativna vožnja za sve 01.i 02. 05. od 12:00 do 13:00 i od 16:00 nadalje.

NAGRADE: 1-3 mjesta pehar u svakoj klasi.Posebne nagrade natjecateljicama,utrka za žene.Nagrade organizatora za izgled oldtajmera i klasik motora i ostale nagrade organizatora.

NAPOMENE: Izmjene i dopune organizator može napraviti uz napomenu da se osnovne odredbe ne mijenjaju.

Vozači koji prvi puta sudjeluju na natjecanju,nisu posjedovali natjecateljsku licencu,moraju biti označeni prslucima.Prsluci iz tehničke opreme auta.

Organizator: AK Zagorec

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Hola marofoljupci,

evo mi pršli domov malo nazaj, in moram priznat da je blo prav fletno, kot ponavadi :naughty: na poti dol smo bli ne malo v strahu da gremo zaman, da bo samo piknik, saj je pošteno deževalo celo še naprej od Zagreba, ampak tik pred izvozom Novi Marof je nehalo deževat, ceste suhe in tko je blo tudi ko smo prišli do piste, zato smo hitro razložili kombije in gasa na pisto :naughty: suho vreme je zdržalo do nekje pol šeste popoldne, potem je začelo počasi in čist nežno mal kapljat, in čeprav ni bilo nič resnega smo pospravili vse nazaj v kombije in prijetno utrujeni šli na eno :alko: in seveda čvek, celo nekakšen sestanek smo imeli ;)

zaključek: trening za Panonijo naslednji teden je uspel, nadrajsal smo se, ćevapi (in Nutella ;) ) so bli, nove slajderje sem ulaufal, vsi udeleženci (in vse plastike) s(m)o ostali celi, tko da smo pripravljeni/nabrušeni za DeyZiDay :naughty:

zbrani družbi hvala za prijetno druženje :worship: jp77 extra hvala za prevoz

kliknil sem samo eno slikco, zbrana družba tik pred odhodom domov; kdor ma še kej se priporočam, kr na emajl prosim :yea2:

post-163-127335390455_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!