Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Mah gledal sem na bikez in ima CB 600F 71 kw kar je 1 kw preveč za zablokirati. Sem pa gledal 2001 letnik? Torej koliko kw ima v prometnem? Še enkrat hvala za odgovore.

Objavljeno (popravljeno)

Taprve so imele 69 kw (letnik99), samo ne vem do katerega leta. Poišči v tej temi, je že bila debata.

Je kdo primerjal recimo hornet 2003 letnik in novejši model 2007+? Me zanima ker sem dobil zelo različne informacije. Eni pravijo da ni razlike, drugi da je novejša precej boljša. Zanima me prevsem motor, prožnost pri nizkih vrtljaji, je kaj bolj "umirjena"? Razmišljam da bi probal še novejšo. Moč pri visokih vrtljajih me ne skrbi, zanima me predvsem navor, prožnost...

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno (popravljeno)

Taprve so imele 69 kw (letnik99), samo ne vem do katerega leta. Poišči v tej temi, je že bila debata.

Je kdo primerjal recimo hornet 2003 letnik in novejši model 2007+? Me zanima ker sem dobil zelo različne informacije. Eni pravijo da ni razlike, drugi da je novejša precej boljša. Zanima me prevsem motor, prožnost pri nizkih vrtljaji, je kaj bolj "umirjena"? Razmišljam da bi probal še novejšo. Moč pri visokih vrtljajih me ne skrbi, zanima me predvsem navor, prožnost...

Napačen motor gledaš....pri novem modelu, se vse skupaj dogaja zelo visoko na skali, ga je treba stalno gnat v obrate, ni to to. Pa še ceno držijo, kot da so zlate. Lahko rečem 600ccm kot 600ccm in nič več.

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

Mogoče malo čudno vprašanje ampak vseeno. Zanima me razlika med Hondo CB 600F Hornet in navadno hornetko(brez oznake F). Ali je moč motorja enaka ali je razlika? In kakšne so druge razlike. Sem že gledal po internetu ampak ne dobim zadovoljivega odgovora, zato se obračam na vas, lastnike. Že vnaprej hvala za odgovor.

Kolkor je meni znano je razlika v imenu odvisna kje se je prodajala, v Italji recimo je bla samo Honda Hornet 600 (brez drugih oznak v imenu), v glavnem Honda Hornet, Honda CB 600F, Honda 599....je vse enak motor.

Moja je letnik 2000 in ima v prometni 70kw, mislim da do letnika 2002 imajo v prometnih 70kw, nisem pa 100%. Ni mi pa jasno kje boš ti to zablokiral?

Objavljeno

Taprve so imele 69 kw (letnik99), samo ne vem do katerega leta. Poišči v tej temi, je že bila debata.

Je kdo primerjal recimo hornet 2003 letnik in novejši model 2007+? Me zanima ker sem dobil zelo različne informacije. Eni pravijo da ni razlike, drugi da je novejša precej boljša. Zanima me prevsem motor, prožnost pri nizkih vrtljaji, je kaj bolj "umirjena"? Razmišljam da bi probal še novejšo. Moč pri visokih vrtljajih me ne skrbi, zanima me predvsem navor, prožnost...

Jaz sem v Aš vozil 07+ letnik in si se že v mestu lahko vozil s 6. prestavo in tudi v isti prestavi lepo potegnil na 90+.

Objavljeno

Moja ima v prometni 71 Kw, oznaka pa je cb600f (letnik 04). Nova pa je draga za znort, dans je bla razstavljena v Celju skor okroglih 8 jurjev....

Objavljeno

Kolkor je meni znano je razlika v imenu odvisna kje se je prodajala, v Italji recimo je bla samo Honda Hornet 600 (brez drugih oznak v imenu), v glavnem Honda Hornet, Honda CB 600F, Honda 599....je vse enak motor.

Moja je letnik 2000 in ima v prometni 70kw, mislim da do letnika 2002 imajo v prometnih 70kw, nisem pa 100%. Ni mi pa jasno kje boš ti to zablokiral?

Moja je letink 99 in ima 69kw v prometni :) Tako da ne bo čist držalo da imajo vse do 2002 70kw :P

Objavljeno

Point je, da izvorna moč je lahko največ 70kw(2x35kw). Blokada pa obstaja, vsaj kar sem slišal. Vendar je ta nakup še v "mehurčku", saj se moram pozanimati koliko je blokada in če sploh obstaja blokada za starejše modele. Sicer pa ima prijatelj Hornetko, 2007 letnik in sem se kar malo zaljubil v tale motor :inlove: . Kot pravim, vse je še v zraku :)

Objavljeno

Napačen motor gledaš....pri novem modelu, se vse skupaj dogaja zelo visoko na skali, ga je treba stalno gnat v obrate, ni to to. Pa še ceno držijo, kot da so zlate. Lahko rečem 600ccm kot 600ccm in nič več.

lp

Ja, predvidevam da gledam napačen motor. Če ne bo drugega bom verjetno kupil za letos samo novejšo. 2003 sem imel, pa me zanima kaj lahko pričakujem od novejše. Bistvene razlike tako ne pričakujem.

Objavljeno (popravljeno)

Ja, predvidevam da gledam napačen motor. Če ne bo drugega bom verjetno kupil za letos samo novejšo. 2003 sem imel, pa me zanima kaj lahko pričakujem od novejše. Bistvene razlike tako ne pričakujem.

Je, je, letnik 2005 bo bistveno lepse vozen, upside down vilce so zakon (ceprav so nenastavljive)

Digitalni stevec, hmm, zakon je blo, ko si na veliko videl koliko bencina se imas :)

2 konja in nekaj navora vec, kot pri tastarih, mislim da je malo krajsa, lazja in lepsi dizajn okoli prve luci.

Mogoce je se kaj, se pa vozi prblizno kot ta najnovejsa hornetka.

Zadnje generacije hornet 600 bi raje preskocil in sel na CB 1000R, ce ze menjas.

Popravljeno . Popravil urkoman
Objavljeno

Sem ciljal bolj na 2007+ model, ker iščem motor z ABS-om. 2005 ga še niso imele. Sicer bi res najraje preskočil ta model, CB1000RA so pa redke in trenutno še predrage. Hvala!

Objavljeno

jst mam horetko letnik 2008 in sm ful zadovolna, sm vozila tut CB1000, ker sem kolebala ktero bi vzela, sam mi nekak ta lepše pade v ovinek, jst zase vem d sm se prou odločla. :P

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

jst mam horetko letnik 2008 in sm ful zadovolna, sm vozila tut CB1000, ker sem kolebala ktero bi vzela, sam mi nekak ta lepše pade v ovinek, jst zase vem d sm se prou odločla. :P

za lazjekategornike (teza voznika) je 600 lazja in daje bolsi obcutek okretnosti.

irencek treba se bo zredit za 1000tko, hehe, z mojimi 80 kilami se mi je zdela 1000 lahkotn res lustna za vozit. so pa druge stvari,ki me motijo pri sodobnih nakedih,tko da ostajam do nadaljnega na 919.

Objavljeno

nene neč se namo redil hehe... :P sj sm rekla da govorim zase, zaenkrat mi je čist kulči, in glede na naše ceste 1000-ke ne izkoristim, tko da ostanem na tej, saj za nekej cajta :)

Objavljeno

nene neč se namo redil hehe... :P sj sm rekla da govorim zase, zaenkrat mi je čist kulči, in glede na naše ceste 1000-ke ne izkoristim, tko da ostanem na tej, saj za nekej cajta :)

ma kej 600-tko izkorisčaš? a taka si ti :kva1:

Objavljeno

ma kej 600-tko izkorisčaš? a taka si ti :kva1:

jah sj zato pa je :P

ajd, se vidmo na cesti

Objavljeno

Zanima me če obstaja 35kw blokada za dotični motor in sicer letnik 2001 oz. za starejše letnike ko so imele še 94 konjev. Že vnaprej hvala za odgovor.

Neobstaja, obstaja pa 25kw, mislm da pr šternu. Cena znaša 180€. + Vgradnja cca 50€ + LPP 50€

Objavljeno

Če želi še kdo ceno blokade za nov model Hornetke= 400€ v ceno vključen nov računalnik motorja in 5min dela. Snameš sedež na zadnjem delu snameš originalni računalnik in zamenjaš s tem "25kW"..+ seveda homologacija. Isto velja za nov motor, le da ti tam spremenijo homologacijski kartonček, kjer je navedena izvorna moč 25kW. Princip z računalnikom je isti.

lp

Objavljeno (popravljeno)

Blokada na 35kw ne obstaja, lahko pa se zablokira na 25kw. Cena blokade je 300 eur + delo, ki je cca 50 eur. Vpis predelave morate narediti sami na LPPju (cena cca. 100 eur). Blokade imajo Nemci 25 ali pa 37kw- 35 kw ne, ker ni nikjer trenutno potrebe po 35kw. Samo v Sloveniji so si spomnili teh 35kw :glare:

Popravljeno . Popravil znj
Objavljeno

Mene pa zanima, katere gume kaj vozite na Hornetu oz. katere priporočate?

Objavljeno

MOJA HORNTKA ima prevoženih čez 90 tisoč km zaenkrat še brez problemov :OK:

Objavljeno

Mene pa zanima, katere gume kaj vozite na Hornetu oz. katere priporočate?

Jaz imam SportSmart gor tako, da ti priporočam pa še kilometrina je dobra :)

Objavljeno

Imam vprašanje in se že vnaprej zahvaljujem za odgovor. Frendica ima hornetko l. 2004 in ima kar naprej težave z akumulatorjem. Zamenjala je že štiri in še kar ni vredu. Nekaj časa drži potem pa je motor brez elektrike. Do sedaj so ji ga popravljali kvazi mojstri (prijatelji, jeb..., ipd.) Ko sem pogledal motor ni imel nič elektrike. Prižgal sem ga na kable in je brez težav vžgal. Laufal je približno 20 min. in ko sem ga ugasnil spet ni dal nič od sebe. Ko pa je laufal, sem opazil na lučeh, da pri prostem teku gorijo normalno, pri 2000 obratih malo bolj, pri 3000 in več obratih pa manj oziroma začne tok nihati. Predvidevam, da je težava v reglerju.

Prosim za pomoč!!!

Lp. Bogo

Objavljeno

a res nobeden ne ve???

Objavljeno

Definiraj "nekaj časa". Verjetno kakšna furca, dokler je še poln akumulator. Pelji do avtoelektričarja pa naj pomeri. Lahko je regler, alternator,... na daljavo ti težko pomagamo. Če si kaj štromarja pa prebrskaj teme o akumulatorjih in reglerjih, je bilo že precej napisanega o tem. Hiba Hornet-k naj bi bili prav reglerji. Meni na srečo ni odpovedal. Sem pa po vrsti menjal akumulatorje znamke MiGM, če se ne motim ene 3. Ko sem menjal znamko akumulatorja so pa težave čudežno izginile.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!