Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

30 € pa res. Če mi ga stakneš za 7€ bi ga bil zelo vesel.

ne pa ni bil tolk :blush:  moj je bil mau kriv, pa mi pol leta motor kuhu :wallbash: baba kva pa ve, no sej tut drugi niso vedl zakaj...zarad pokrovčka, k sem ga enkrat po tleh stresla pa se mau zviu..

 

pr Primcu sem ga kupla.... sam ne me kregat, ampak 30 eur tut pod razno ni bil... če ni bil 7 je bil pa tam okol.... ne morem najdet računa :blink:

 

ampak ni pa tko fensi k un gor na fotki :slap: mislim take lepe barve :P

 

Objavljeno

lampH.gif

 

...sem tik pred menjavo olja, pa me zanima katerega vi nalijete, priporočate za letnik 2010. malo sem pogledal po tujem forumu pa se izmenjujejo predvsem naslednji, bardahl xtc, motul v7100, motul 5100, elf sint racing????

Objavljeno

ze od nekdaj motula 5100...(ne pije nic, letnik 05(600) in 06(900))

Voznja bolj dinamicna, od 2/3 obratov dalje...

Objavljeno

Motul 5100 tudi jaz, 4500km z njim 600-ka letnik 2001 in kakor gor povedano ni nobene porabe olja (najbrž je tudi nebi smelo biti) šparam je pa lih ne, a vedno jo lepo ogrejem preden imam bolj adrenalinske zahteve. Ko bom nekje na 7000km grem k mehaniku na menjavo na bardhal saj bo to postalo njeno olje. Menjaval bom na nekje 8000 saj service manual pravi da je itak na 12000 in ne na 6000 kakor trdijo pri nas. Moj mehanik tudi vztraja na 6000. Bom pogledal kaj bo ostalo od tega motula po 7000 pa se odločil. Pač se bom ustalil na tem. Pri hondi sicer pravijo da je povsem ok na 12.000km pod pogojem da so vsi v istem letu. Mojih 8-10k jih bo sigurno v istem letu. Kakorkoli, me pride ugodno (roba je vedno na zalogi) in še rok si ne mažem čeprav mi ni odveč to početje.

Na K mi pa grejo le komentarji od sosedov:

- A spet šraufaš? Kaj si pa kupil da vedno nekaj šraufaš...

- Živjo... ti pa malo preveč skrbiš za ta motor

- Živjo, maš pa kar dela s tem motorjem... vedno te vidim tu...

 

Razen kakega popravila tu pa tam (pred kratkim crknu regler, menda značilnost hond) jo spucam na cca 10-14 dni odvisno od potrebe kar mi vzame cca 20-30min. (odvisno če je še pipsanje ketne vmes) :) Upam da imate ostali manj sitnosti ko namenite svoji zverci nekaj nege...

Objavljeno

ne pa ni bil tolk :blush:  moj je bil mau kriv, pa mi pol leta motor kuhu :wallbash: baba kva pa ve, no sej tut drugi niso vedl zakaj...zarad pokrovčka, k sem ga enkrat po tleh stresla pa se mau zviu..

 

pr Primcu sem ga kupla.... sam ne me kregat, ampak 30 eur tut pod razno ni bil... če ni bil 7 je bil pa tam okol.... ne morem najdet računa :blink:

 

ampak ni pa tko fensi k un gor na fotki :slap: mislim take lepe barve :P

 

No, no, saj ni treba da je fensi, le tisti klasični z ušesi so pa res grdi in prav štrlijo ven da se jih lepo opazi in po možnosti ti ga sosedov mulc sune ker se mu zdi zanimiv ali pač samo iz dolgčasa. Originalen ima menda šraufek "antispeesd" kar mi je konceptualno všeč. Nič te ne bom kregal, le povej kaj si kupila za tisti drobiž. :)

Najbrž je tak:

radiator%20cap11.jpg

Objavljeno

takle je.... nimam bližje fotke, pokrov k pokrov :) ušesa gor al dol, men ni še nkol noben ga sunu :D

 

post-21285-0-41129300-1376552109_thumb.jpg

Objavljeno

Upam da tako tudi ostane. :) pa lepo vožnjo ti želim. (en dan ga mom že staknil :P)

Objavljeno

900tka ga ma pod tankom... :(

Pri ciscenju hladilnega sistema in menjavi tekocine, grrr komplicirano...

Objavljeno

Zanje čase moja mala žverca dela malo bolj grobo na 2-3k obratov in je zoprno vozit po mestu kjer je omejitev 30km/h. Ni velike razlike ali je hladna ali lepo ogreta. Filter zraka je praktično kot nov (drugače ima 3000 km)... Svečke? Le te nimam pojma kdaj so bile menjane menda jih je prejšnji lastnik menjal ene 5-6k km nazaj (ampak ni nujno, da je vir zanesljiv). Kako se sploh obnašajo dotrajane svečke? Grobo delovanje pri nizkih obratih? Nemiren minimum? Slabši vžig?

Sicer pa ima agregat 65k km in olje menjano s filtrom 3 tisočake nazaj ampak najbrž nima niti veze...

Objavljeno

Lahko so sveče, nc narobe ce jih zamenjas. Je pa to cist normalno da se zaletava okrog 3000, jst bi pri teh km dal frgazerje nastelat pa ventile kontrolirat.

Objavljeno

Prej sem se slišal z mehanikom in pravi da po pregledu/voznji naj ventile lepo pustim pri miru, karburatorje (fragzerje) pa jeseni ko ma več časa da se jim lahko posveti bolje. Za svečke pa pravi da to bi pa na 1 mestu naredil. (kar je smiselno tudi meni saj nevem kdaj so bile menjane)

Tebi tvoja lepo mehko drži 30km/h v drugi brzini po ravnici brez kakega rahlega kolcanja cukanja?

Kolko pa držijo povprečno svečke preden je opaziti podobne simptome? Nebi rad dal 40€ pa da ni nobenega efekta. Za v službo me ne moti, če pa peljem svojo izvoljenko malo okoli pa izpade malo "češko"... :P

Objavljeno

Men cuka do 4 jurje. Okol 3500 je najhujs, na hornets nest pravjo da je to normalno. Okol 3500 se posebej. Navadu sm se, po menjavi ketne in zobnikov za 15/45 pa stvar itak izgine, ker se obrati pri tej hitrosti zaradi spremembe prenosa dvignejo.

Objavljeno

btw, prodam svojo, za cirka 2600, PM, če koga zanima.

Objavljeno (popravljeno)

btw, prodam svojo, za cirka 2600, PM, če koga zanima.

Sem jo videl v živo in je kot iz škatlice. Če kdo hoče brezhino hornetko je to to.

 

Bajdvej zakaj sploh prodajaš?

Popravljeno . Popravil Horny-et
Objavljeno

mam priliko kupit drug motor, pa je treba narest prostor v garaži :) , najrajš bi jo obdržal, sam ne gre ...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

hornetke veljajo za dobre motorje, ce so dokajredno servisirane in umerkane. Pod takimi pogoji se do kakih 100.000km ne rabi razdirat mašine.

tudi za zacetnika bi predlagal 900 hornet, jo bos imel precej casa in se je ne bos navelical...

Objavljeno (popravljeno)

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7616201&show=2

ker sem začetnik me zanima če je ta motor dober in če se ga splača kupit.

zanima pa me tudi na kaj morem bit pozoren ko kupujem motor.

hvala

Tud za izkusene je zabaven motor, za zacetnika primeren, pa se ne navelicas se je tko hitr k ksne cbfke. Sicer pa ti je napisal vse zgoraj.

Tale je bla al zruzena al pa sam strihana, ker tud ene nalepke ne vidm. Tlele mas se eno. Mojo ;)http://tinyurl.com/n8udz75

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Za tole od hajoktena lahko tud jaz potrdim da je res super lepo ohranjena! Pomoje kr vredna nakupa.

Objavljeno

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7616201&show=2

ker sem začetnik me zanima če je ta motor dober in če se ga splača kupit.

zanima pa me tudi na kaj morem bit pozoren ko kupujem motor.

hvala

Nekupuj 10 let+ starga motorja, kupi raje nekaj novejšega  starega max. do 5 let dobil ga boš za manj kot 1/2 cene novega.Sezona je pri koncu in spomladi bo vsak motor spet eno leto starejši, zato raje še kek mesec počakaj in boš našel kaj pametnega !

Objavljeno

Nekupuj 10 let+ starga motorja, kupi raje nekaj novejšega  starega max. do 5 let dobil ga boš za manj kot 1/2 cene novega.Sezona je pri koncu in spomladi bo vsak motor spet eno leto starejši, zato raje še kek mesec počakaj in boš našel kaj pametnega !

Kaj pa ce kdo nima 4,5 jurjev na lagerju pa bi se vseen vozu? A mora kredo vzet pa bemfla kupt al kako?

Eno so zelje, drugo so zmoznosti.

Objavljeno

se popolnoma strinjam z vsemi, ampak kot pravi hajoktejn, eno so želje eno pa možnosti.
za nakup motorja pa vsekakor ne grem jemat kredita ali kaj podobnega.
kolker je denarja na lagerju tolko se reskira za motor.
je pa tudi bremzer imel prav, da  10 let star motor ni najboljši za nakup.
ker klub servisom je material že zmatran, utrujen, pa še o voznikih ne veš ničesar. če so ga terali hladnega, navijali gas na mestu, ....
to vse spada v življensko dobo motorja in pa seveda redni servis!
ta rumena mi je zelo všeč ampak me je zmotlo veliko število prevoženih km.
itak pa je sezona za motorje že skoraj pri koncu , tako da bom počakal na zimo, razen v primeru da naletim na dober in cenovno ugoden motor. 

Objavljeno

se popolnoma strinjam z vsemi, ampak kot pravi hajoktejn, eno so želje eno pa možnosti.

za nakup motorja pa vsekakor ne grem jemat kredita ali kaj podobnega.

kolker je denarja na lagerju tolko se reskira za motor.

je pa tudi bremzer imel prav, da  10 let star motor ni najboljši za nakup.

ker klub servisom je material že zmatran, utrujen, pa še o voznikih ne veš ničesar. če so ga terali hladnega, navijali gas na mestu, ....

to vse spada v življensko dobo motorja in pa seveda redni servis!

ta rumena mi je zelo všeč ampak me je zmotlo veliko število prevoženih km.

itak pa je sezona za motorje že skoraj pri koncu , tako da bom počakal na zimo, razen v primeru da naletim na dober in cenovno ugoden motor. 

a se ti ne zdi sila nenavadno, da motorji po 10 in več letih, na avto netu ne presežejo magične meje 40000km? teh z malo kilometrov in veliko starostjo ter neoroginalnimi poslikavami se je ponavadi za na daleč ognit. nobenega razloga ni da hornetka tako kot vsi ostali motorji ne bi naredili 100.000 in več kilometrov. raje naj jih ima več in je bila glede na realne kilometre servisirana. od hajota res ne kaže svoje starosti in kilometov, vsa je lepa bleščeča in bila je v dobrih rokah motorista z dolgim staležem in znanjem kako za motor pravilno skrbet. to je več vredno kot malo kilometrov, po možnosti že parkrat zbitih.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

moj božček je mel 12 let, pa ni blo nobeng problema z njim.... pa tut če bi šla zdej kupovat, ni šans da dam tok keša za motor .... aja moj je tut v prodaji :blush: sam je edin mašina še cela :)

 

aja, pa ma ene 70.000 km....

Popravljeno . Popravil pajkica

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!