Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Pozdravljeni..Imel sem CBR900 l.99, cbr 929rr l.00,Yamaha YZF 750 l.96, R1l.05, R6 l.07....naveličal sem se te športne drže in sem se odločil, da kupim Hornetko 600 l.03 za mali denar in vam povem, da se z njo peljem kot kralj. :smoke: ..Malo me moti, da ima tako malo kw, vendar, ko se sam vozim motor gre kot raketa..Žal mi je samo da nisem kupil 900... :glare: Lani sem naredil okrog 9000km - sma bila z mojo v Avstrii,Hr, BiH in Srbija, brez kakršnih koli problemov..moti me samo to, da je premala za dva in pri polaganju ovinkov je zelooo nizka (to me še vedno jebe) skoraj vedno podrsam po tleh z stopalkami..(mogoče zarad tega, ker sem navajen na cestaše - polaganje do daske)

Aja še to - popila ni niti kapljice vso sezono pa verjemite, da sem jo gnal ko bika,he,he...

Drugo sezono bo naprodaj, je črne barve sem pa iz Slovenj Gradca..

Lep pozdrav. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če maš majhno ženo je tudi za dva. :)

Me veseli, da si pilil tačke jaz nisem še blizu in nevem če kdaj bom (tistih bunkastih šraufov na prednjih stopalkah nimam). Definitivno bi rad letos poleti si omislil en track day z inštruktorjem nekje v italiji (najbrž najbližje) ampak motam kupit/rentat menda kombinezon čene me neaženejo vija takoj. Tudi mene mika 900-ka pravzaprav je to meni naj motorčič skupaj z x11. Morda za 40 rojstni dan... najbrž pa bom ostal na 600-ki ki razen vzmetenja (in indikatorja goriva - povezano z majhnim keslom) nimam nobenih pripomb nad njo. Mit o neuničjivih (no ja vse se da ferderbat, dejmo raje rečt trpežnih) hondah zgleda ni mit. Moja je bila že vsaj 3x po tleh (1x z mano pri 85km/h) ima 72.000+km (vsaj) in najbrž nikoli pregledanih ventilov kaj šele rednega vzrževanja (z mano ga je dobila)... Dela pa ko urca kljub zadnjemu lastniku ki je bil prej kot ljubitelj en velik moto terorist ter prodajalec nategun. Pali v prvo in dela gladko... zanimivo je, da ji paše bolj hladno vreme kot vročina... kdo bi si mislil...

Ker delam v Italiji ki je meka rabljenih rezervnih delov in hornete so proizvajali tam, + da je to eden najbolj prodajanih 600-tk nasploh kosov ne manjka. Na njihov račun sem nazaj na cesti za 60-75€ stroškov kosov za poravila. Lahko bi bilo mnogo huje.

Parkrat sem tudi kontaktiral tiste naše karambol dilerje motospirit ampak so milorečeno katastrofa od katastrofe. Še Neapeljčani (za katere velja da se jih ogneš) so se odrezali bolje! 11€ sem plačal komplet  vijak osi zadnjega kolesa z vijaki in ostalo šaro. Malo razmaščevalca + purola in je bilo kot iz škatlice. Aja in to s poštnino vred!

 

Če bo kdo kdaj rabil kaj iz sosednje Italije naj me kontaktira. Imam naslov za dostavo v ITA tako da se da marsikej zrihtat. Govorim/pišem tudi vzorno italjansko + nekaj narečij. Z veseljem bom komu pomagal a če zadeva prerase v projekt ne bo povsem zastonj kar se itak nebi niti spodoblo.

Popravljeno . Popravil Horny-et
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jst mam Hornetko 2003. Dober motor tud za daljše fure. Sem pa nekaj izboljšav dodal gor.

Vzmetenje je mehko in kaj hitro postane premehko po ovainkastih cestah. Najboljšo predelavo ki jo boste kdarkoli naredili na starejši Hornetki je ravno vzmetenje.

Progresivne vzmeti ki so not sem zamenjal sprva z novimi progresivnimi vendar je to bila napaka. Po enem letu sem jih spet menjal in nabavil Ohlins linearne.

Motor bo postal povsem nekaj drugega in ne bo več poskakoval v ovinkih. Za daljša potovanja mi je dosti pomagalo,to da sem nabavil distančnike za krmilo in ga nekoliko dvignil. Sedaj me križ ne boli več.  Ostali dodatki:

 

- crash bungs

- prednja šipca givi

- gel pad vsadki v sedlu in nova nedrseča prevleka (tako sopotnih ne bo drsal v voznika :)

- 12V plug za navigacijo prav pride

- novi zadnji amortizer (original showa od letnika 2005 ki je isti kot za 2003.... dobite ga v italiji za 50 eur na ebay povsem novega. pri nads je okrog 300.

- braided lines (zavorne cevke , vsaka na svojo čeljust)

- pa še drugi lepotni dodatki :)

Zadnji amortizer je tud po 40.000km bil ok ampak za 50 eur je dobra kupčija za novega.

 

Glede servisiranja pa ni veliko stroškov. Trenutno mam čez 50.000km ....

Popravljeno . Popravil m4dj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

900tka je tako za zacetnika kot izkusenega voznika. Prijatli, kateri so zaceli z 900 so hvalezni nasvetom in da so se odlocili preskocit 600tko.

Sam sem bil prepricanja, da je nujno zaceti s tamalo srsenarko, zal mi je za tistega dobrega jurja, ki sem ga izgubil v 2 letih, drugace pa vse dobro tudi o tamali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jst mam Hornetko 2003. Dober motor tud za daljše fure. Sem pa nekaj izboljšav dodal gor.

Vzmetenje je mehko in kaj hitro postane premehko po ovainkastih cestah. Najboljšo predelavo ki jo boste kdarkoli naredili na starejši Hornetki je ravno vzmetenje.

Progresivne vzmeti ki so not sem zamenjal sprva z novimi progresivnimi vendar je to bila napaka. Po enem letu sem jih spet menjal in nabavil Ohlins linearne.

Motor bo postal povsem nekaj drugega in ne bo več poskakoval v ovinkih. Za daljša potovanja mi je dosti pomagalo,to da sem nabavil distančnike za krmilo in ga nekoliko dvignil. Sedaj me križ ne boli več.  Ostali dodatki:

 

- crash bungs

- prednja šipca givi

- gel pad vsadki v sedlu in nova nedrseča prevleka (tako sopotnih ne bo drsal v voznika :)

- 12V plug za navigacijo prav pride

- novi zadnji amortizer (original showa od letnika 2005 ki je isti kot za 2003.... dobite ga v italiji za 50 eur na ebay povsem novega. pri nads je okrog 300.

- braided lines (zavorne cevke , vsaka na svojo čeljust)

- pa še drugi lepotni dodatki :)

Zadnji amortizer je tud po 40.000km bil ok ampak za 50 eur je dobra kupčija za novega.

 

Glede servisiranja pa ni veliko stroškov. Trenutno mam čez 50.000km ....

Prav tisti amortizer sem nabavil. Moja žverca ima 72.000+ in amortizer je ziher izdahnil najmanj 30.000 km nazaj :) tudi sam sem gledal za linearne vzmeti in oklepljene race cevi za žlajfe...

Povej mi glede šipice kako je z njo... meni so fugly da je joj... raje "trpim" brez... je res toliko vredno imet tisto "klošarijo" gor?

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šipca zgoraj. Gre za Givi model specifični za 2003 model. Zraven pridejo še nosilci.

Prej sem mel original šipco ki je nižja in bol položna. Ne vem kako je bit brez ampak verjamem da se dosti pozna še posebej pri večji hitrosti.

nekoliko se da tud naklon naštimat da preusmeriš vetr..... pride mi prav pa šene zgleda slabo. Slika je iz Grossglocknerja ...slikano 2013 sezona.

 

CameraZOOM-20130802163908373.jpg

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, kar je res je res. Četudi je črn bi si poleti vseeno cvrl jajčka na njem. :)

... ne delajo več lepih motornih koles... :P

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jau,... ne takih slik lepit, .... črna je zakon, že brskam po oglasih . V tej barvni kombinaciji (US model, 599, srebrne feltne in vilce) je čist divji motor. Proda kdo črno, letnik 05-06? :D  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni vazno kateri motor je, vazno da je Honda,

ni vazno kake barve je, vazno da je crna po moznosti mat :D

Točno tako....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj te je pičilo za horneto?

Žmigavci so 200€ kazni prvič ko te ustavijo... prav na te so alergični... (če želiš še 4 rezevne me kontaktiraj) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako balanco bi takoj probal, bojda da je boljsa pozicija rok in telesa.

Se posebno ce imas tezave v gornjem delu hrbta in ramen. A to drzi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako balanco bi takoj probal, bojda da je boljsa pozicija rok in telesa.

Se posebno ce imas tezave v gornjem delu hrbta in ramen. A to drzi?

Ja enostavno sem se naveličal športne drže na CBR-ki, še posebej na dolge fure..Me je začelo vse bolet po kakih 200km...Potem sem se pa odločil kupit naked za nek soliden denar in glede na to, da sem imel kar nekaj Hondinih motorjev, je bila enostavna odločitev - Hornet.

Iskal sem 900 potem sem pač naletel na to 600, ki je kot iz trgovine in sem jo pač kupil..

Še isti teden sem zamenjal krmilo oz belanco in ti povem, da je taka razlika kot noč in dan..bolje se sedi,ramena ne bolijo, pa še zelo bolj vodljiva je po ovinkih..moraš probat..ni nek strošek (40 eur.).širina belance je 76cm.

Za žmigavce pa se ne sekiraj, vse kar sem zamenjal imam homologirano...tudi izpuh (TAKKONI ) neverjeten zvok..belanco pa ni treba homologirat, tolk da veš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!