Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
Imam eno vprašanje. Sem ponosni lastnik horneta 2008 letnik in se zanimam za nakup zadnjega notranjega blatnika. Zanima me če to spada pod dele kot dodatno Honda opremo ali kje se to kupi.

gb4-07Horn.jpg

Lep pzdrav

to spada pod dodatno oprmo, lahko kupiš original od honde ali pa od konkurence, kjer imaš več varjant na razpolago, naročiš lahko pri

<h3 class="r"> AS DOMŽALE MOTO CENTER d.o.o

</h3>

<h3 class="r"></h3>

Objavljeno

in ker je original strehca za zadnje kolo precej draga...lahko kontaktiraš uporabnika "pohajac" in ti ga on nardi...

Objavljeno
Glede na to, da imamo od leta 2007 na naših cestah na voljo videti povsem novo ter drugačno hornetko kot smo jo bili vajeni do sedaj, mislim da je prav da ji namenimo svojo temo.

predstavitev:

http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3106

Nekaj podatkov:

http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=2_822

test:

http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3266

primerjalni test nakedov, med njimi hornet:

http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/prim...0_750-8023.aspx

Meni je ql :) , kaj pa vam?

Special edition dodatki za hornet

post-23297-1238673681_thumb.jpg

post-23297-1238673693_thumb.jpg

post-23297-1238673701_thumb.jpg

post-23297-1238673710.jpg

post-23297-1238673717.jpg

post-23297-1238673724.jpg

post-23297-1238673731.jpg

post-23297-1238673739.jpg

post-23297-1238673748.jpg

Objavljeno

Zdravo.

Je že kdo sprobal novo hornetko 2009 letnik ki imajo sprednje vzmetenje nastavljivo, kako se kaj obnese v primerjavi z prejšno ki tega ni mela?

Malce se zanimam za nakup hornetke oz mogoče Z750 ki pa mi je mogoče malce previsok, sam sem namreč velik 168cm, pa glede na to, da sedaj vozim kawasakija ER6-n, me zanima, če je kdo mogoče vozil oz primerjal novo hornetko z Z750 oz hornetko z ER6, kakšna je kaj razlika v praksi v sami vožnji v ovinkih, stabilnost v zavoju,pri pospeševanju....

Sem vozil yamaho FZ6 (98KM) ki je znana da ima premalo navora pri nižjih obratih in je do ~9000 obratov mrtva, po občutku er6 dost boljš vleče tja do 150 km/uro, od tu dalje, gre FZ6 naprej. Tud to vem, da primerjam 2 vs 4 cilindre, drugačen stil vožnje, pa vseeno me zanima, ali je ta nova hornetka kaj boljša v srednjih obratih od FZ6, ker pri FZ6 sem bil na nek način razočaran ?

Hvala za kakšen predlog.

Lp

Objavljeno

Vsi ki bi hoteli biti lastniki majice Hornet, si lahko pogledate kako bo zadeva zgledala v tej temi --> Majica Honda Hornet

Dizajni, sicer niso v teh barvah kot je tam.... majčke bodo črne, in kar je tam črno, bo potem rumeno...

Lep pozdrav

Objavljeno

jaz sem na novi hornetki dal športni filter noter in je zadeva z nizkih obratih veliko boljša...vsaj po mojem mnenju... Tam okoli 4-6k obratov je velika razlika...

lep pozdrav

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

a ima se kdo problem z nastavljanjem ure na novi hornetki ... ker je jaz ne morem nastaviti ... v navodilih pise, da das kontakt, potem pa drzis tipko select in ti zacne utripat ura ... pri men se to ne zgodi :hmm: ...

Objavljeno

Pozdravljeni!

Tudi sam sem ponosen lastnik CB 600F Hornet l.08 že 3 dni :naughty: . Imam par vprašanj za ostale znalce. Kot se je izkazalo so imeli testi katere sem prebral pred nakupom prav. Ogledala so neuporabna (no ja razen če bi imel fetiš na svoje komolce :evilgrin: ) Ali je kdo od vas to rešil s kakšnimi drugimi ogledali ali kako? Tudi če ima kdo owner's manual v angleščini ali slovenščini v pdfju bi lepo prosil za pomoč moja je namreč uvožena iz ITA.

Tudi za kakršnekoli druge nasvete in opažanja o tem motorju bom zelo hvaležen :worship:

Hvala za pomoč.

Objavljeno

Druga ogledala, al pa sam podaljške (nastavke) pod obstoječa. Se jih pa najde na netu, se mi zdi da pridejo tm kakih 40 eur al pa še kšn manj...

Objavljeno

Neki tazga pa zgledajo tisti nastavki:

post-19918-1240921777_thumb.jpg

Drgač pa druge špegučke...

Objavljeno

Hvala za odgovor. Ima morda kdo čisto svoje izkušnje, se pravi ima ta motor in je rešil s točno določenimi novimi ogledali ali podaljški. Zanima me zato, ker ne bi rad nekaj kupil pa potem ugotovil da se vse skupaj preveč trese ali da ni nobene bistvene izboljšave.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

moreš uro nastavljat ko je motor ugašnjen, potem pa gre... bom pa doma točno preveril...

Vem da sem imel podobne težave z nastavljanjem ure... ker če je motor prižgan se menda tist Hiss vklaplaj pa izklaplja nekako v tem smislu...

Ali pa mogoče more bit prižgan, da se Hiss ne ugasne... nekako tako gre...

Objavljeno

dej ključ v pozicijo ON, potem pa pritisni obe tipki hkrati ter drži 2 sekundi (sel ter reset), nato bo začela ura utripati... :)

Objavljeno
dej ključ v pozicijo ON, potem pa pritisni obe tipki hkrati ter drži 2 sekundi (sel ter reset), nato bo začela ura utripati... :)

@navodila: AS DOMŽALE !

1. kontrolni ključ na ON

2. pritisni in drži tipko za izbiranje SEL dlje kot 2 sekundi -> ura utripa

3. za nastavitev časa pritiskaj gumb za brisanje

:whistle:

@axilon: HVALA ! ... ce pritisnes in drzis obe tipki hkrati se ura preklopi v pozicijo za nastavljanje :worship: tko kot pise v italijanskih navodilih ampak sem se zal prepozno spomnu nanje. Hvala bogu da imamo internet pa motosvet.

Objavljeno

ima neke fore, vem da če malo fališ tipke, se potem tista lučka za HISS vklaplja pa izklaplja...

aja, tako mimogrede, če izklopiš da ti tista lučka HISS utripa, ugasneš celoten sistem, ali samo lučko???

Objavljeno

Izklopiš samo lučko. Sistem je še vedno v funkciji.

Objavljeno

Zdravo, lahko mogoče tukaj koga prosim, da mi da navodila za novo hornetko na vpogled da si jih skopiram - seveda pivo ne izostane :whistle: moja je ita porekla pa nekak ne razumem kaj dost naših Z sosedov.

Mi lahko tukaj kdo pomaga s par odgovori, ker jo imam šele kratek čas. Do koliko kaj pride digitalni števec za temp. vode, ker meni v gužvi po mestu pride tam do 104 stopinje nekako potem pa če sem v gužvi nekako stoji na tej temp. z majhnimi odstopanji - je to ok?

In še to ker so ogledala bolj za okras kot resno uporabo na novi hornetki ali je kdo rešil to s kakšnimi podaljški ali povsem novimi ogledali in če mi lahko svetuje katere naj vzamem?

Hvala za odgovore!

Objavljeno
Zdravo, lahko mogoče tukaj koga prosim, da mi da navodila za novo hornetko na vpogled da si jih skopiram - seveda pivo ne izostane :whistle: moja je ita porekla pa nekak ne razumem kaj dost naših Z sosedov.

Mi lahko tukaj kdo pomaga s par odgovori, ker jo imam šele kratek čas. Do koliko kaj pride digitalni števec za temp. vode, ker meni v gužvi po mestu pride tam do 104 stopinje nekako potem pa če sem v gužvi nekako stoji na tej temp. z majhnimi odstopanji - je to ok?

In še to ker so ogledala bolj za okras kot resno uporabo na novi hornetki ali je kdo rešil to s kakšnimi podaljški ali povsem novimi ogledali in če mi lahko svetuje katere naj vzamem?

Hvala za odgovore!

Temperatura bi morala bit OK. Ventilator bi sa naj vklopil pri 100 stopinjah, ker praviš da ti potem ne narašča več smatram da ventilator dela :).

D.

Objavljeno

meni so ogledala čisto kul...mogoče me je manj skupaj :P šala šala... edino v ovinkih so pa res malo smotana...

kar se tiče stopinj je čisto okej. imam doma 05 in 07 pa obe delujejo na istem principu... Le da ima 07 malo večji hladilnik (vsaj zdi se mi)...sem vprašal enega mojstra za motorje ki jih popravlja, pa je rekel, da je to čisto ok...

Glede navodil, bom probal z mobitelom poslikat, oblubim pa ne da bo okej...

Objavljeno

Torej, po vcerajsnji furi (okol 250km) motor doma v leru stoji 30s na mestu in se na polno vrti ventilator...Nivo temperature ni bil se na rdecem, ampk ne vem, ce se lahk kar tolk hitr (po 30 sek) ventilator vzge.. Je mozn, d imam premal hladilne tekocine v rezervarju pod zicem? :? Saj tja se nalije, moto antifriz, kne?? :?

Hvala.

Objavljeno

glede ventilatorja...prav odvisno kakšna je bila temperatura vode preden si se ustavil. Če je bila okoli 100°, je pač ventilator takrat se zagnal, magari če je blo to 30s po tem ko si se ustavil...tu ni pravila :)

Sicer pa, preventivno lahko odstraniš sedež ter pogledaš nivo hladilne tekočine (maš označeno min-max na plastični posodi)...najbolj je da je nekje vmes med min-max oznako.

LP, Peter

Objavljeno
Torej, po vcerajsnji furi (okol 250km) motor doma v leru stoji 30s na mestu in se na polno vrti ventilator...Nivo temperature ni bil se na rdecem, ampk ne vem, ce se lahk kar tolk hitr (po 30 sek) ventilator vzge.. Je mozn, d imam premal hladilne tekocine v rezervarju pod zicem? :? Saj tja se nalije, moto antifriz, kne?? :?

Hvala.

Verjetno si se nekoliko počasneje pripeljal,

kar seveda ni slabo... :closedeyes:

Objavljeno
Je mozn, d imam premal hladilne tekocine v rezervarju pod zicem?

Vse je možno. Odgovor imaš pa ti, pod sedežem :)

Zdele k je vroče, je že mene med vožnjo nekoliko skrbelo, motor se kar greje če se ne voziš več kot 60 km/h. Ventilator pa vklopi nekje pri 103-104°C.

Objavljeno

Zanima me kje v bižini Slovenije je kakšna trgovina z dodatki za motorje?

Fino bi bilo če bi kdo, ki ima lepo dodelan motor prilepil kakšno slikico da bi dobil kakšno idejo.

Nabavil bi "strehco", dodatek za pod sedež pa še kaj res mi je všeč predelava izpuha ki je speljan pod sedežem. Kje pri nas bi se dalo to naredit?

Hvala za ideje oziroma odgovore.

Lp DrvoWP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!