Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

zdej sem zmontiral arrow street thunder na novo hornetko...noter je tud k&n filter (seveda ne v avspuhu)

in kaj se zgodi...ostane ti katalizator, na moči "verjetno" nebom pridobil nič, zvok pa tudi ni nevem kaj globji, mogoče čisto malo.

za razliko, ko je brat menjal lonec na 05 hornetki, je to res noro :kva2: , res pa je da tam odpade katalizator...

po eni strani, sem kar razočaran, upam da ko se zapeljem, da bo kaj boljše...

Objavljeno

K&N filter samo kadar zamenjam izpusne lonce, posledicno manjsa poraba, boljsa odzivnost v navoru, kot so ze pred mano napisali.

Imas pa zastopnika za K&N v SLO, v Domžalah in se ukvarja z gokarti, kliče se pa Jefra. Prijazen gospod, zrihta vse K&N filtre in še mnogo drugih delov ali za avto ali pa motor.

lp U

Objavljeno

Ce koga interesira original zracni filter za L. 2000 imam enga viska (prevozenih 1000 km)... 20€

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

evo naročene so krivine za "tanovo" hornetko... če sem šel v nakup lonca, pa ni haska, pol moreš it do konca =)

javim kaj več ko pridejo, ko jih mal poštelamo in zmontiramo, da vidimo kaka bo potem razlika :)

Objavljeno

evo naročene so krivine za "tanovo" hornetko... če sem šel v nakup lonca, pa ni haska, pol moreš it do konca =)

javim kaj več ko pridejo, ko jih mal poštelamo in zmontiramo, da vidimo kaka bo potem razlika :)

kje si naročil in kakšna je cena ?

Objavljeno

Frenky,imam občutek,da bo nakoncu prišlo spoznanje,da je pač tak motor premalo in boš gledal za litrco.

Preveč denarja za premalo pridobitka tale Arrow, no pa tudi če bi bil Akrapo.Poglej si koliko približno boš pridobil z Arrow-om.

Pa če boš kolektor menjal si potem umisli še PC,da bo vse tako kot se spodobi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

sem na ebayu dobil rabljene za 180€. nove krivine pridejo 420. to je itak preveč...

hja, tle pride pa do različnih mnenj...akrapo... itak da je zakon, sem ga imel prej na yamahi, samo kaj ko je drag ko žafran.

Če bi ga kupo za hornetko, bi dal zanj 600€ in kaj bi blo? isto bi blo, ker katalizator gor ostane...če nebi teh rabljenih krivin našo jih nebi nikdar kupo, pač sem se pošteno zajebal... CPU pa mogoče kdaj drugič, zdej je bilo že preveč...

v bistvu, se litrce kar malo bojim, že to gre preveč, če španaš... res pa je da včasih malo pogledam za tanovo cb1000r, samo kaj ko stane celo premoženje...

Objavljeno

že to gre preveč, če španaš...

če ti gre pa že kornet 600 preveč, pol pa liter res ni zate. :whistle:

Objavljeno

v bistvu se vsake stvari hitro nadovoljiš...verjetno potem z literce gledaš na predelavo z turbo polnilnikom :D

moj oče pravi:" motor se vozi z glavo, ne z roko" jst pa počnem ravno obratno :D

v bistvu pa moreš res z roko držat ročko za plin :)

v bistvu bi imel literco takoj, samo se je le malo bojim. za enkrat jo gledam le od daleč z "rešpektom"

BNA:

najdo sem jih na ebayu. dobil iz avstrije. cena 180€ počen pa je nosilec ki drži to krivino na ohišju,to pa bomo že povarili, itak se ne vidi nikjer :)

drugače je cena novih 420€ -- kar pa je preveč (zarad enga bednega katalizatorja), boljše da dodam še neki pa si res kupim literco :)

v bistvu sem iskal tudi rabljene kolektorje, pa bi katalizator dol odrezal,pa predelal originalno cev, ampak ker sem že to našel, se mi je to zdelo le bolj "zdravo" za motor :D

Objavljeno

Hecno :) Ljudje, ki so v svoji karieri dirkali, spet drugi, ki so prevozili mnogo kilometrov in motorjev, priznajo, da so današnje 'litrce' hude zverine, dostikrat pišejo da konkretno premočne - sploh za na cesto... A vsak ima pravico do svojega mnenja, svojih prepričanj, argumentov in resnic in ne na koncu tudi svojega načina življenja.

Objavljeno

pomojem mnenju je bistvena razika, pa magari imajo isto konjev, a jih nimajo...

večji navor, večja moč, lažji motocikli, nora odzivnost...jst se tega kar malo bojim :)))

to pol sploh ne moreš da nebi divjal :P

res je, sem vesel da lahko vsak poda svoje mnenje ter da zato ne dobi 100x z bičom kot kje na kakem bližnjem vzhodu :P

Objavljeno

Fantje, mi lahko kdo na hitro obrazloži kako se na hornetki (nov model) nastavi ura (nimam prilike brskat po navodilih, ura pa ni nastavljena).

Objavljeno

če se ne motim, držiš "mode" gumb pa začne ura utripat, pol pa tipkaš da prideš vkrog...

ravno sem gledal in piše v prometni da ima moja hornetka 75kw, to je 102 konja...če greš pa gledat na akrapotovo stran, pa piše da ima stock 89,9 konjev kar je dost manj...do te izgube pride zaradi katalizatorja oziroma v čem je keč???

zarad tega kar piše v prometni, padem v višji rang registracije... (razumem da je tudi važno kje merijo konje in da na vsakem prenosu so izgube, samo 12 konjev razlike je pa kar oreng....

Objavljeno

če se ne motim, držiš "mode" gumb pa začne ura utripat, pol pa tipkaš da prideš vkrog...

ravno sem gledal in piše v prometni da ima moja hornetka 75kw, to je 102 konja...če greš pa gledat na akrapotovo stran, pa piše da ima stock 89,9 konjev kar je dost manj...do te izgube pride zaradi katalizatorja oziroma v čem je keč???

zarad tega kar piše v prometni, padem v višji rang registracije... (razumem da je tudi važno kje merijo konje in da na vsakem prenosu so izgube, samo 12 konjev razlike je pa kar oreng....

hm..sem probaval pa mi ne uspe (tudi z navodilom v roki....). Bo kar držalo da ima motor 75 kW oz. poglej prometno. Koliko konjičev pa je imela stara hornetka?

Na vsak način pa ne more biti toliko razkoraka med tovarniško in dejansko imzerjenomčjo...ker če ne drugje, bi se teh 13 konjev opazilo v medsebojnih testih z drugimi motocikli (Yamahina Fazerca npr.)

Objavljeno

102 km ima ta motor na gredi. slabih 90 jih prinese na cesto. zgubijo se v menjalniku, gumi, prenosu (verigi)

Objavljeno

dvomim da pride do take razlike. Ker tukaj gre za 15 % razlike v moči, toliko se je nikakor ne more 'zgubiti' v samem prenosu.

Objavljeno

dvomim da pride do take razlike. Ker tukaj gre za 15 % razlike v moči, toliko se je nikakor ne more 'zgubiti' v samem prenosu.

če ti tako praviš bo že držalo. dejstva naj te nikar ne motijo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

to sem vedel da je nekaj izgub, vendar toliko, to je pa res pošteno...

ta primer mi je znan od kamionov, vsi imajo merjene konje na gredi, Scania pa na diferencialu, torej ima "dejanske" konje...

no tu je primer podoben...skorej sem se zjokal, ko sem na akrapovičevi strani bral ta podatek :) (no,tako hudo spet ni bilo)

no ja, me je veselilo da ste ta podatek potrdili :)

kaj vse pa ima nova hornetka spremenjeno od CBR-ke ?(v motorju) Samo odmično gred, ali še kaj?

Objavljeno

Sem si tudi jaz ogledal akrapovičevo stran...pa sem presenečen, koliko je res dejanski razkorak....

Je pa zanimivo kako motorju pade navor v območju med 5.000 in 6.000 vrtljaji (podobno pri Y Fazerci)..potem pa divji dvig do 8.000 spet malo oddiha ter spet dalje od 9.000.

Objavljeno

to sem vedel da je nekaj izgub, vendar toliko, to je pa res pošteno...

ta primer mi je znan od kamionov, vsi imajo merjene konje na gredi, Scania pa na diferencialu, torej ima "dejanske" konje...

no tu je primer podoben...skorej sem se zjokal, ko sem na akrapovičevi strani bral ta podatek :) (no,tako hudo spet ni bilo)

no ja, me je veselilo da ste ta podatek potrdili :)

kaj vse pa ima nova hornetka spremenjeno od CBR-ke ?(v motorju) Samo odmično gred, ali še kaj?

Ne skrbet-ne bo letu motor nč manj zdaj, ko veš koliko ima dejansko konjev ;). Pa redko kateri motor ima toliko moči, kot deklarirajo(tudi, če se na gredi meri) :whistle:...

Objavljeno

Ne skrbet-ne bo letu motor nč manj zdaj, ko veš koliko ima dejansko konjev ;). Pa redko kateri motor ima toliko moči, kot deklarirajo(tudi, če se na gredi meri) :whistle:...

Dejansko ima še zmeri 102KM na gredi.

Kot je povedu @Cartman da so izgube na menjalniku, gumi in prenosu.

Objavljeno

to sem vedel da je nekaj izgub, vendar toliko, to je pa res pošteno...

ta primer mi je znan od kamionov, vsi imajo merjene konje na gredi, Scania pa na diferencialu, torej ima "dejanske" konje...

no tu je primer podoben...skorej sem se zjokal, ko sem na akrapovičevi strani bral ta podatek :) (no,tako hudo spet ni bilo)

no ja, me je veselilo da ste ta podatek potrdili :)

kaj vse pa ima nova hornetka spremenjeno od CBR-ke ?(v motorju) Samo odmično gred, ali še kaj?

kolkr vem je blok motorja isti, bati so malo širši te majo krajši hod, pa odmična je drugačna, tako da ima motor bolje razporejen navor po celem območju vrtljajev. Torej, največja razlika je v batih ter odmični gredi...

Objavljeno

hehe, potem če imajo krajši hod, potem je tudi ojnica krajša, celindri so bolj zbrušeni, tako da to potegne en kup stvari...

Eden mi je trdil, da to je menjana samo (noknvela) odpiralec ventilov, da je čisto isto kot na CBR-jki, la la la la...

pa sem mu reko, potem smao kupim od CBR odpiralec ventilov in imam 20 konjev več...vendar samo zaradi odpiralca nebi mogel kar toliko pridobiti. Vedel sem da je nkje fora, samo nisem točno vedel v čem je keč.

hvala za odgovore, zdej lažje spim :P

Objavljeno (popravljeno)

na enem testu pravijo takole:

'Pa po vrsti.

Sam motor je po zasnovi identičen športniku iz iste hiše. Glavne spremembe so pri drugačni izbiri batov in drugačno oblikovane glave zaradi izgorevalne komore. Drugačna je tudi motorna elektronika in direktni vbrizg. Tu je poudarek predvsem na podajanju čimbolj enakomernega navora in moči prav na račun uporabnosti. Izpušni sitem je sedaj pod samim motorjem zaradi težišča in zaradi vgrajenega katalizatorja, ki ustreza predpisom, kateri nastopijo leta 2009....'

Popravljeno . Popravil 78dusko

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!