Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

na enem testu pravijo takole:

'Pa po vrsti.

Sam motor je po zasnovi identičen športniku iz iste hiše. Glavne spremembe so pri drugačni izbiri batov in drugačno oblikovane glave zaradi izgorevalne komore. Drugačna je tudi motorna elektronika in direktni vbrizg. Tu je poudarek predvsem na podajanju čimbolj enakomernega navora in moči prav na račun uporabnosti. Izpušni sitem je sedaj pod samim motorjem zaradi težišča in zaradi vgrajenega katalizatorja, ki ustreza predpisom, kateri nastopijo leta 2009....'

z drugimi besedami cbr in hornet mata popolnoma drugačne mašine. jaz sem vozil sam staro, taprvo Hornet, in mi je bla prav luštna. zdelo se mi je de ma precej dobre bremze in zelo prjazn motor. nobene drame. če bi bla moja, bi ji zamenjal prdnje fedre v vilcah. Prepričan sem, da so vse naslednje Hornete še boljše od prve. fin moped.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ima mogoče kdo za novo hornetko stojalo za zadnjo gumo?

...kje ste ga nabavli?...

Mislm da louis al pa prek vaskih boysov. od 15€ - 30€ se giblje cena. Zadnji je cenejsi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo...še mojo novo pridobitev :)

Lepa lepa :)

naj ti služi dolgo časa, pa veliko varno prevoženih kilometrov ti želim! :)

Moja ima še zadnje plastike, ko so črne v zlati barvi, čisto drug motor pride ven :)

Pa spodi sem mu dal notranji blatnik, tko da je res fletna :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, mi lahko kdo na hitro obrazloži kako se na hornetki (nov model) nastavi ura.

Da sam sebi odgovorim...držat moraš oba gumba hkrati.

(obožujem 'točna' navodila!)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober vecer!

Danes sem sel v motorjet v mariboru po olje.tam so mi rekli da oni vlivajo na servisu v hornetke agip city 10W-40. pa sem pol kupil to olje in ko sem doma gledal specifikacije olja ni navedene takšne specifikacije kot v navodilih od motora. v navodilih pise API SF, SG ali SE, to olje kaj sem ga pa kupil pa je API SJ.zdaj pa me zanima ce je kdo ze uporabljal to olje v tem motorju in ce je zadovoljen ali mi odsvetujete da dam noter to olje in grem zamenjat? vsem hvala za odgovore ze vnaprej

LP Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni so na servisu dali Agip v motor. Menda je Motul precej povišal ceno, pa so prešli na Agip...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober vecer!

Danes sem sel v motorjet v mariboru po olje.tam so mi rekli da oni vlivajo na servisu v hornetke agip city 10W-40. pa sem pol kupil to olje in ko sem doma gledal specifikacije olja ni navedene takšne specifikacije kot v navodilih od motora. v navodilih pise API SF, SG ali SE, to olje kaj sem ga pa kupil pa je API SJ.zdaj pa me zanima ce je kdo ze uporabljal to olje v tem motorju in ce je zadovoljen ali mi odsvetujete da dam noter to olje in grem zamenjat? vsem hvala za odgovore ze vnaprej

LP Dejan

ne kompliciraj, vlij pa vozi. Če je olje za motocikle, potem sigurno izpolnjuje standarde od proizvajalca, ki so skoraj praviloma nižji od večine modernih vsaj polsintetičnih olj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Hornet 2007+.....

Je kdo primerjal SLO navodila za uporabo in 'originalna' v angleškem jeziku tiste, ki se nahajajo pod sedežem (sicer SLO jih trenutno nimam pri sebi...pa vseeno)?

Na koliko km naj bi se menjalo olje in oljni filter?

Kolikor se spomnim in SLO navodil na 1.000 nato na 6.000, 12.000, 18.000 itd - na 6.000 km.

V ANG navodilih gre pa takole: na 1.000 na 12.000, na 24.000 itd - na 12.000 km (!?)

V obeh primerih 1 x letno.

Samo razkorak med menjavami je 100 %!

Specifikacija olja (ANG) 10W-30 oz. 10W-40, Po JASO standardu 'MA' oznaka, API klasifikacija pa SG ali boljše.

Zračni filter zgolj pregled na vsakih 12.000 km (brez 'zahtevane' menjave)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro da nimam navodil... :)

iz fotrovih vem, da je na vsakih 6k... mogoče je kdo podkupil naše prevajalce da bi prodajalci olj več zaslužli :D enim tud ni mar če tam piše 1000 al pa 100.000.... eni bodo menjali tak kot treba, eni malo prej, eni pa se sploh ne zmenijo :)

jst letno niti ne pridem do tega kar naši predpisujejo, tako da ostanem na 1x letno :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi moral menjati olje na vsakih 6000km bi bankrotiral. Motul res ni pocen, je pa za mojo potrebnico najboljs olje. Menjam na zacetku sezone, pa olje ni niti malo črn, vozim pa normalno(počas pa gas) do 15000km na leto, pa še nisem imel problemov, niti enga.

Na začetku sem bil picajzlast za vsak km., ampak s takim načinom vožnje pravi serviser, da lahko enkat na sezono menjam olje in filter, kar naj nebi ogrozilo življenske dobe motorja.

Ostale stvari se menjajo po planu in servisnih intervalih, razen zavorne tekočine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni !

Sem novopečeni lastnik hornet 600 let. 2006. Sem presedlal s CBF -ke, pa bi prosil če ima kdo navodila v elektronski obliki. Kdaj se načeloma vžge ventilator.Sem danes pržgal v garaži, pa je prišla temperatura do 98 C pa se ni vžgal !

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni !

Sem novopečeni lastnik hornet 600 let. 2006. Sem presedlal s CBF -ke, pa bi prosil če ima kdo navodila v elektronski obliki. Kdaj se načeloma vžge ventilator.Sem danes pržgal v garaži, pa je prišla temperatura do 98 C pa se ni vžgal !

Hvala

Hej! Sem imel Hornetko 600, sicer nov model, letnik 2007. Ventilator se je prižgal pri 103 C, tako da se ne boj da je kaj narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober večer,

zanima me če ima kdo vgrajeno oziroma bi mi znal svetovati kako se vgradi.

Ter seveda kakšna se vam zdi cena.

Hvala

Prix DESTOCKAGE: 139€!!!

(ebay discount price)

UNE SUPERBE PIECE A NE PAS MANQUER!!!

Marque:

3e4c_1_b.JPG

Modèle: Honda CB 600 Hornet de 2003 à 2006

ref: LV021009

Type: passage de roue ERMAX (ERMAX undertray)

Coloris: bleu marine métal (dark metallic blue/pb341)

Qté: 1

09f3_1_bl.JPG

PDR-600Hornet-0306.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober večer,

zanima me če ima kdo vgrajeno oziroma bi mi znal svetovati kako se vgradi.

Ter seveda kakšna se vam zdi cena.

Hvala

Prix DESTOCKAGE: 139€!!!

(ebay discount price)

UNE SUPERBE PIECE A NE PAS MANQUER!!!

Marque:

3e4c_1_b.JPG

Modèle: Honda CB 600 Hornet de 2003 à 2006

ref: LV021009

Type: passage de roue ERMAX (ERMAX undertray)

Coloris: bleu marine métal (dark metallic blue/pb341)

Qté: 1

09f3_1_bl.JPG

PDR-600Hornet-0306.jpg

Pozdravljen!

Jaz imam vgrajen ta zadek, vgradnja ni nič posebno težkega ker vse paše. Zadevo lahko naročiš v barvi tvojega motorja samo pri meni je kar vidna razlika glede na original barvo. Vidim da je tudi cena ugodna samo za inf. jaz sem dal okrog 200€, naročilo iz francije.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, sem en taki tip z dvema levima rokama. tako da bi te prosil za malo več podrobnosti če se da.

Zanima me naprimer če je vse narejeno tako da samo priviješ na svoj motor ali....

seveda mi verjetno ni treba napisati da bi ti bil zelo hvaležen če si mogoče kaj poslikal med montažo ali če se ti da vsaj v grobem opisati kako to gre.

Lp Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, sem en taki tip z dvema levima rokama. tako da bi te prosil za malo več podrobnosti če se da.

Zanima me naprimer če je vse narejeno tako da samo priviješ na svoj motor ali....

seveda mi verjetno ni treba napisati da bi ti bil zelo hvaležen če si mogoče kaj poslikal med montažo ali če se ti da vsaj v grobem opisati kako to gre.

Lp Robert

Po moje bi mogl bit vse na mestu, torej da samo privijes. Mogoce ti bo kaj tezav delala edin kljucavnica. Cena je pa tud kar ugodna.

Mene je na moji neki zajebavala zadnja luc, zato sem ze parkrat razdrl zadek.

Zelo pazi, ko bos jemal dol plastiko z napisom Hornet, je zelo na tesno za odstranit (ravno tako za dat nazaj), ker lahko poci.. Ce imas 2 levi roki, predlagam, da kaksnemu frendu (ob tvoji prisotnosti) zaupas menjavo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi da montaža ni kakšen prevelik zalogaj? Bom torej kar naročil.

Zanima me pa kam si vrtal luknje za vijake, verjetno pride čisto skrito pod sedežem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Imam problem ! Sem motor po 14. dneh prižgal je lepo začel nato pa ugasnil. Sem zaug ugasnil pa ni hotel več vžgati. Sem jo učitno zazavgal. Prosim za izkušnje kako zadevo odpraviti brez, da odprem vse svečke, ker sem opazil, da je potrebno odstraniti plastike, kesl, cin špule...

Hornetka je letnik 2006. Sem imel prej CBF- ko in je vedno vžala na polni zavg, tu se mi pa zdi da ni tako ?

hvala lepa za pomoč !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wuuhuu ... žur, kot sem ga imel jazst :)

Kaj veliko jaz ne bi eksperimentiral. Poglej v knjigco. Da sveče spucaš preveč bencina NAJ BI naredil tako, da motor brez zauga verglaš in gas do konca odprt (WOT - wide open throttle). Nakar naj bi ga poskusil brez zauga vžgat. To je ena izmed stvari, ki jo lahko probaš. Vendar ti zna en kup bencina zmetat v auspuh, ... Pa vparašnje a bo kresnilo al ne (POGLEJ MANUAL V GLAVNEM). Ponavadi rata, da vraga zazaugaš vraga do onemoglosti.

Drugače pa sveče ven pa jih orenk presušit / pregret ali pa nove kupit. Druge nekak ni. Sej ni tok dela:

Sedež dol. Stranske plastike dol. Kestl losat in nazaj povlečt. Nakar lahko prideš do sveč - malo ti bo nagajalo, a kable se da snet. Nakar sveče potegneš ven in jih sušiš ali pa menjaš. S tem, da tudi, ko boš mel nove ali suhe sveče, ti zna kak cilinder štrajkat - ne delat. Pač preveč bencina v cilindru. Tko da bi se mogu it pelat (ne navijaj na mestu) in motor segret in ga pošteno prepihat - segretega pošteno ožet :)

Za v prihodnje, so men tkole rekli - čim je toplo zunaj vžigaj BREZ ZAUGA. V kolikor užigaš z zaugom (mrzel motor, nizka zunanja temperatura) vedno užigaš BREZ GAS-a na ročici. Zaug in gas, pa boš Horneto takoj zazaugal.

Pa OT - brez veze je motor pozimi laufat na mestu - sam kondenz se ti nabira. Pod štandgasom ti itak ne fila akumulatorja, če ga boš pa na mestu naviju boš samo krivine izpuha pregrel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf to je bilo pa res izčrpno. Bom danes zvečer probal po vaših navodilih. So pa svečke baje čisto nove ( sem motor kupil pred mesecem ).

Hvala lepa !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Isto nagaja mojem bratu...ni šans da jo sred poletja užgeš brez zauga.... oziroma moreš dat zaug, pa čiiiist malo gasa, drugač noče potegnit, ne vem zakaj...

je pa tud že bil problem enak kot je tvoj gasilecseba, je blo treba zamenjat svečke... je potegno zaug, je zalaufala in crknla in ni več vžgala...

ko je pa pri mehaniku pa čisto normalno vžiga...mogoče smo mi butasti pa ne znamo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!