Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Hvala za odgovore.. Kaj pa če uporabim to opcijo da odstranim katalizator  +  leovince sbk factury line evo2 titan??  Bi verjetno  bil lepši in glasnejši zvok kot z katalizatorjem ? ??

Objavljeno

Glasnejši bo sigurno, samo vprašanje če bo lep zvok. Zna bit preveč odprto vse skupaj, se potem bolj dere kot basira..

@RenoRaines; Lahko da je volna že slaba. Jaz sem jo zamenjal pa je malo bolj tih. Mi je pa še vseeno preglasen brez db- killerja.

Objavljeno (popravljeno)

Hvala za odgovore.. Kaj pa če uporabim to opcijo da odstranim katalizator  +  leovince sbk factury line evo2 titan??  Bi verjetno  bil lepši in glasnejši zvok kot z katalizatorjem ? ??

že Z GP style je pri odstranitvi db-killerja kar globok zvok, samo ne pričakuj dvovaljnika, to je ipak 600ccm in dobiš ob navitem gasu rezek zvok, je res, da boš dobil z sbk factory verjetno prav gotovo bolj globok zvok, kot ga nudi GP style, odločitev je od samega posameznika odvisna.

Valve, kako se boš rešil katalizatorja, boš šel rezat original krivine?

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

@XTR: tudi jaz verjamem, da je volna. Zaenkrat bom še pustil... :whistle:

Objavljeno

že Z GP style je pri odstranitvi db-killerja kar globok zvok, samo ne pričakuj dvovaljnika, to je ipak 600ccm in dobiš ob navitem gasu rezek zvok, je res, da boš dobil z sbk factory verjetno prav gotovo bolj globok zvok, kot ga nudi GP style, odločitev je od samega posameznika odvisna.

Valve, kako se boš rešil katalizatorja, boš šel rezat original krivine?

Da , po vsej verjetnosti bom odrezal cev pred katalizatorjem ker ima Hornetka tako narejeno da se da  narediti da na izhodi iz 4 krivin ko preidejo v 1 cev odrežeš za lambda sondo in nato je še treba malo prirediti cev do zadnjega lonca kateri bo verjetno SBK facory . Kakšen bo zvok pač bo. Bo treba reskirat :)

Objavljeno

kako boš ta manever razložil na tehničnem pregledu,če boš ostranil katalizator moraš potem motor odpeljati na servis da ti ga bodo nastavili brez tega boš izgubil kar nekaj konjev .

če mene vprašaš je odstranitev kat neumna ideja .

Objavljeno

kako boš ta manever razložil na tehničnem pregledu,če boš ostranil katalizator moraš potem motor odpeljati na servis da ti ga bodo nastavili brez tega boš izgubil kar nekaj konjev .

če mene vprašaš je odstranitev kat neumna ideja .

Ne nič ne bo potrebno peljati na servis, ker to ni motor z fergazerji, vse se dogaja elektornsko, sej zato pa je sonda, da sama zaznava kakšno juhco je potrebno skuhat.

PA tudi na tehničnim ne merijo izpušnih plinov, je bilo to že miljonkrat rečeno.

Je pa res, da ti priporočam, da bi prej homologiral izpuh z katalizatorjem iin se potem spravil v predelavo, ker na LPP.ju so tako sposobni, da gledajo original fabrške vare in sprašujejo če je bilo to kej doma predelano, wtf?? :D

Objavljeno

Je pa res, da ti priporočam, da bi prej homologiral izpuh z katalizatorjem iin se potem spravil v predelavo, ker na LPP.ju so tako sposobni, da gledajo original fabrške vare in sprašujejo če je bilo to kej doma predelano, wtf?? :D

Se en dokaz da so japonski motorji površno narejeni. :D

Objavljeno

Se en dokaz da so japonski motorji površno narejeni. :D

Pa da kolega z Hondo Hornet je imel težave zaradi tega :P

Objavljeno

Ne nič ne bo potrebno peljati na servis, ker to ni motor z fergazerji, vse se dogaja elektornsko, sej zato pa je sonda, da sama zaznava kakšno juhco je potrebno skuhat.

am, večina danajšnjih motorjev ne zna sama skompenzirat vbrizga v tolikšni meri kot to zahteva recimo menjava celotnega izpušnega sistema. Delujejo le v dokaj ozkem območju originalnih nastavitev. Ampak načeloma menjava samo lonca ne zahteva posebnih modifikacij vbrizga.

Objavljeno

am, večina danajšnjih motorjev ne zna sama skompenzirat vbrizga v tolikšni meri kot to zahteva recimo menjava celotnega izpušnega sistema. Delujejo le v dokaj ozkem območju originalnih nastavitev. Ampak načeloma menjava samo lonca ne zahteva posebnih modifikacij vbrizga.

Potem še najbolje da pustim original izpuh in je kako je .

Objavljeno

Potem še najbolje da pustim original izpuh in je kako je .

menjaj samo dušilec pa je

Objavljeno

se strinjam. Menjava samo lonca nebi smela preveč vplivat.

Objavljeno

Fantje, ima kdo originalno levo ogledalo za prodati? :)

Objavljeno (popravljeno)

Si mislil da si odprl tačko do konca pa je nisi? :winkiss:

najceneje bo na ebayu

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Verjetno bi bil eBay najcenejši, ja, ampak ne najdem nič rabljenega. Edino kopije, pri katerih sem pa skeptičen, če je ogledalo enako - že tako sem včasih preveč pedanten okoli detajlov. V nasprotnem primeru bom kr original novega naročil.

Objavljeno

Kwa kompliciraš. Tist' ti naj ga kupi, ki ti ga je zbil... buča!

Objavljeno

Pozdrav!

Imel sem rahlo nesrečo, na hornetki letnik 2004, pa sem žal razbil števec, ki je elektronsko-analogen. Zdaj me pa zanima če se da priklopit števec, ki je analogni, torej ima zajlo, oz. kje naj bi bil polž za števc in obratometer pri starejših modelih hornetk.

Pa še kot zanimivost, nov koplet originalnih števcev je 750 Eur, na ebayu (spodnji link) sm pa našu kitajskega analognega za 99 dolarjev.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Speedometer-Tachometer-Honda-Hornet-600-00-06-/150450585471?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item23078dbf7f

Hvala in lep pozdrav!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

LP.

Mam rahel problem s horneto 600 (l.99). Ko je mrzla užge popolnoma brez problema...Sam pošlatam tipko in že kresne... Ko pa je motor na delovni temperaturi pa zelo težko užge...morš res dolg verblat. Kaj bi to lahk blo? Svečke al kej druzga? :)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

hornet 2008 letnik

ma kdo kakšen predlog kje dobit za pametn denar dobre stopalke, ki bojo višje postavljene

hvala!

Objavljeno

Živjo vsem ,ki se vozite okrog s hornetkami! :)

Sem malo len da bi bral vseh 68 strani in se vnaprej opravičujem če že kje to piše, namreč zanima me če je možno na hornetko do letnika 2003 namontirat gor zadek od letnika 2004 in maljšega, ker je pač moj budget omejen in ker bom verjetno kupil (oz. nameravam kupit)do letnika 2003 ker so kr poceni ampak mi je novejši zadek lepši?

Hvala za odgovor

LP

Objavljeno

Živjo vsem ,ki se vozite okrog s hornetkami! :)

Sem malo len da bi bral vseh 68 strani in se vnaprej opravičujem če že kje to piše, namreč zanima me če je možno na hornetko do letnika 2003 namontirat gor zadek od letnika 2004 in maljšega, ker je pač moj budget omejen in ker bom verjetno kupil (oz. nameravam kupit)do letnika 2003 ker so kr poceni ampak mi je novejši zadek lepši?

Hvala za odgovor

LP

po mojem paše samo je potrebno še pol spodni del menjat tisto ko je gor nosilec tablice in kao blatnik v enem. lahko pa da se motim. drugače imam horneta 2002 če kupiš prodam ugodno.

Objavljeno

v čem pa je sploh glavna razlika med letniki 2002, 2004, 2005? nekaj sem našel da ima 2005 letnik vilice druge, drugo pa nevem...no razni kozmetični popravki so vidni iz slik, zanima me predvsem razlike na agregatu, vzmetenju...

LP

Objavljeno

v čem pa je sploh glavna razlika med letniki 2002, 2004, 2005? nekaj sem našel da ima 2005 letnik vilice druge, drugo pa nevem...no razni kozmetični popravki so vidni iz slik, zanima me predvsem razlike na agregatu, vzmetenju...

LP

razlika v vzmetenju je pol pri 2005 so up side down vilce, med 2002 pa recimo poznejsimi na oko ni razlik možno pa je da je vložek vilic drugačen mogoče tudi trša vzmet drugače jaz sem za mojega naročo od pc36 progresivne vzmeti in pašejo pa je moj letnik 2002 torej pc 34. tak da verjetno ni razlik. v agregatu ne vem če je razlika ima pa menda letnik 2003 kaki katalizator al lambdo polek ker takrat mislim da je mogo bit eur3 motor ugibam.konji mislim da so isti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!