Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Moj je 2003 pa ima 71 kW.

Objavljeno

Njega pomoje skrbi, ce jo lahko blokira na 35kW. Aja, jaz sem nasel take podatke 2003 69.3kW, 2004 in 2005 pa vec kot 70.

2003

2004

2005

Yourfriend11 preden kupis raje pri uvozniku vprasaj za natancne podatke, da ne bos imel potem tezav .)

Ja, točno to me skrbi da nebo šlo z blokiranjem. Ko bom kupval se bom moru pozanimat. Zdej za 2003 vem da nebo šlo. Upam da so pr 2004 al pa pr 2005 zmanšal moč za 1kw :lol: Na vsaki spletni strani k sm gledu kažejo za isti letnik čisto drugače.

Objavljeno

Ja, točno to me skrbi da nebo šlo z blokiranjem. Ko bom kupval se bom moru pozanimat. Zdej za 2003 vem da nebo šlo. Upam da so pr 2004 al pa pr 2005 zmanšal moč za 1kw :lol: Na vsaki spletni strani k sm gledu kažejo za isti letnik čisto drugače.

Lahko probas pogledat v service manuale, tam bi pomoje morale bit tocne tehnicne specifikacije.

Objavljeno

Lahko probas pogledat v service manuale, tam bi pomoje morale bit tocne tehnicne specifikacije.

Dobra ideja ja! Hvala!

Drgac sm pa zdaj poslav meil v as domzale za tocne podatke-

Objavljeno (popravljeno)

Dobra ideja ja! Hvala!

Drgac sm pa zdaj poslav meil v as domzale za tocne podatke-

Sm pogledu v service manual pa ne piše kok ma moči :closedeyes:

Popravljeno . Popravil yourfriend11
Objavljeno

mislim pa da ima 2005 še vedno 71kw...

Čakam brata da se mi javi, da pogleda v prometno, ampak kolikor me spomin ne vara ima 71....

Objavljeno

Jest sm imel 2005 letnik pa ni šans, da ma kaj manj kot je zadnja meja pri registraciji vozila in to je do 72KW. Ta motor je imel 72KW, ce sem se zmotil za 1KW ne zamert, ampak manj kot 70KW pa definitivno ne. Boš mogu začet gledat za kakim ER-5 :) za začetek, dokler ne dopolniš pravih let, si nabereš izkušnje, bi moral ubrati kako vmesno rešitev. Če razmišljaš, da boš vozil par let z blokado, potem pa preostanek življenja brez blokade, te lahko kar takoj razočaram.

Ko boš prešaltal na neomejeno, vzami raje Hornet 900 - za tega lahko rečem, da ma vse kar potrebuješ, pri 600tki pa boš prej kot slej pogrešal navor, če bosta 2 gor pa še toliko bolj. Če bi lahko literski motor zablokiral, potem se bi strinjal stabo, sicer boš pa ceneje prišel če boš zdaj vzel nekaj rabljenega za malo denarja, pa potem prodal in vzel močnejšo rabljeno zadevo za malo denarja.

Objavljeno

Jest sm imel 2005 letnik pa ni šans, da ma kaj manj kot je zadnja meja pri registraciji vozila in to je do 72KW. Ta motor je imel 72KW, ce sem se zmotil za 1KW ne zamert, ampak manj kot 70KW pa definitivno ne. Boš mogu začet gledat za kakim ER-5 :) za začetek, dokler ne dopolniš pravih let, si nabereš izkušnje, bi moral ubrati kako vmesno rešitev. Če razmišljaš, da boš vozil par let z blokado, potem pa preostanek življenja brez blokade, te lahko kar takoj razočaram.

Ko boš prešaltal na neomejeno, vzami raje Hornet 900 - za tega lahko rečem, da ma vse kar potrebuješ, pri 600tki pa boš prej kot slej pogrešal navor, če bosta 2 gor pa še toliko bolj. Če bi lahko literski motor zablokiral, potem se bi strinjal stabo, sicer boš pa ceneje prišel če boš zdaj vzel nekaj rabljenega za malo denarja, pa potem prodal in vzel močnejšo rabljeno zadevo za malo denarja.

Ja so mi sporočil da do 2006 je 71kw potem pa 75kw. Bom že kej druzga našu, je še dost na izbiro. :yes:

Hvala za odgovore!

Objavljeno

Zdravo.

Hornetko sem imel na zimskem spanju. Danes sem imel ravno cas, da bi jo

malo prizgal in se zapeljal, a motor ne vzge. Zaganjac vrti, malo pokaslja, nato

pa spet nic. Uspelo mi je celo akomulator spraznit :krneki:

Kaj bi lahko blo, bo treba svecke ven in spucat?

Lp.

Objavljeno

Zdravo.

Hornetko sem imel na zimskem spanju. Danes sem imel ravno cas, da bi jo

malo prizgal in se zapeljal, a motor ne vzge. Zaganjac vrti, malo pokaslja, nato

pa spet nic. Uspelo mi je celo akomulator spraznit :krneki:

Kaj bi lahko blo, bo treba svecke ven in spucat?

Lp.

Akumulator je svoh, tak da ga zal ne bos prpalil. Kupi polnilec oz. vzdrževalec pa potem po tedni dni poizkusi ponovno startat. Mislm da bo kresnu, sam na zacetku ko ga kresnes na zauh ne pozab.

Ne kompliciraj s sveckami in podobno, najprej akumulator ojaci, potem bos sel pa dalje ce bo potrebno.

Objavljeno

jur3 prvo nafilaj aku. kot se spodobi, pusti motor nekaj dni pri miru potem pa (če govorimo o hornetki z forgazerjem) čok odpri na polno in vžgi BREZ GASA!!! Men se še ni zgodilo, da ne bi vžgau ob tej proceduri pa tudi če ga grem danes pri -10 vžigat

Objavljeno (popravljeno)

Jah motor se zelo malo uporablja tako da..je pa bil lani narejen servis in bi mogla spilat.

Danes sem ponovno probal z nafilanim aku. in je vzgala 2x po par sekundic in zopet ugasnila.

Potem, ko sem poskusal na novo startat je pa na vsake tolko fajn usekal/poclo iz avspuha.. :ninja:

bo treba nov aku. zgleda ali.. ?

Popravljeno . Popravil Jur3
Objavljeno

jst bi prej reku da je motor zalit,če je užgal..Ne obupaj.Na tvojem mestu bi nafilal aku in počakal da se malo otopli,potem pa preizkusil srečo :)

Objavljeno

Pozimi mam tud jst težave z vžigom ampak nič nenavadnega. Pri napolnjeni bateriji je procedura znana ko gre za nizko temperaturo okolice. Kot pravi "manual" :

- čok odpreš do konca in poskusiš brez dodajanja gasa. Če ne uspe užgat, pustiš vsaj 5 sekund preden znova poskusiš. če ti ne vžge po 3 poskusih pojdi na drugi korak (morda je nekoliko zalilo):

- zapri zrak popolnoma, ročko za gas odpri do konca in poskusi užgat. Če ne užge se vrni na prvi korak zgoraj.

TAko pravi moj "manual" in še vedno je uspelo po tej proceduri, če je baterija bila dovolj napolnjena.

Danes mi ni vžgal (švoh baterija) - kar slišiš že po glasu zaganjanja. V takih primerih dam sedlo dol in brez odstranjevanja stranskega pokrova nataknem gor krokodilčke polnilca. Polnim par minut in ga užgem na polnilcu. Potem pa je potrebno it en krajši izlet , da se baterija nekoliko napolni.No jaz sem šel ene 5km , pa so me potem morali porint da sm ponovno užgal.

Objavljeno

MAl :topic:

Ne vem ali velja za vse motorje, ampak poslusam informacije naokoli, da se akumulator fila nad enim območjem vrtlajev motorja.

Nisem šel preverjat z voltmetrom, ampak vizualno ko gledam pri dobrih 2000 obratih, luč močneje sveti kot pri štantgasu, če je to pokazatelj.

ČE to res drži, marsikdo, ki samo prižge motor, da se bo baterija nafilala, lahko zaman upa.

Objavljeno

Ena neumna :)

Danes sem kupil hornetko l.2009, pa je levo zadaj pri sedezu kljucavnica- cemu sluzi, saj sedeza ne morem privzdigniti, navodil pa nisem dobil zraven... So navodila mogoce kje na netu..hvala za odgovor

Objavljeno

Ena neumna :)

Danes sem kupil hornetko l.2009, pa je levo zadaj pri sedezu kljucavnica- cemu sluzi, saj sedeza ne morem privzdigniti, navodil pa nisem dobil zraven... So navodila mogoce kje na netu..hvala za odgovor

Se da odpret, sam mal vaje pa bo:D Obrni ključ in potisni sedež nazaj in navzgor.

Objavljeno

Se da odpret, sam mal vaje pa bo:D Obrni ključ in potisni sedež nazaj in navzgor.

Hvala

Bom poizkusil, ko pridem domov, jaz sem samo obračal ključ pa vlekel navzgor pa ni slo.... :blush:

Objavljeno

da ne bos kljuca odlomu :)

Ni vazn toliko kljuc, kot je poteg sedeža z roko.

Objavljeno

Hvala

Bom poizkusil, ko pridem domov, jaz sem samo obračal ključ pa vlekel navzgor pa ni slo.... :blush:

Sporoči kako ti je šlo:D

Objavljeno

Pozimi mam tud jst težave z vžigom ampak nič nenavadnega. Pri napolnjeni bateriji je procedura znana ko gre za nizko temperaturo okolice. Kot pravi "manual" :

- čok odpreš do konca in poskusiš brez dodajanja gasa. Če ne uspe užgat, pustiš vsaj 5 sekund preden znova poskusiš. če ti ne vžge po 3 poskusih pojdi na drugi korak (morda je nekoliko zalilo):

- zapri zrak popolnoma, ročko za gas odpri do konca in poskusi užgat. Če ne užge se vrni na prvi korak zgoraj.

TAko pravi moj "manual" in še vedno je uspelo po tej proceduri, če je baterija bila dovolj napolnjena.

Danes mi ni vžgal (švoh baterija) - kar slišiš že po glasu zaganjanja. V takih primerih dam sedlo dol in brez odstranjevanja stranskega pokrova nataknem gor krokodilčke polnilca. Polnim par minut in ga užgem na polnilcu. Potem pa je potrebno it en krajši izlet , da se baterija nekoliko napolni.No jaz sem šel ene 5km , pa so me potem morali porint da sm ponovno užgal.

No danes je zadevca uzgala :kva1: laufala je okol minutko potem pa zacel trokirat in sem se malo igral s cokom

in mi je crknlia. Potem se je ni dalo več prizgat..mislim da bo kar treba po novi aku. tale ni vec kul :whistle:

Hvala za vse nasvete !!! :yea2: :beer1:

Objavljeno

zalita je to se hornetkam redno dogaja ,rešitev so nove svečke ali pa posušiti te ki so notri .

akumolator pa doliti in napolnit pa bo .najboljša rešitev za vžiganje hornetke po zimskem spanju je da jo z kabli priključiš na aku od avtomobila

Objavljeno

zalita je to se hornetkam redno dogaja ,rešitev so nove svečke ali pa posušiti te ki so notri .

akumolator pa doliti in napolnit pa bo .najboljša rešitev za vžiganje hornetke po zimskem spanju je da jo z kabli priključiš na aku od avtomobila

Sem videl ze kar nekaj akumulatorjev za hornetke, pa ni bil eden za dofilavat?

Verjetno so ti se posebno poceni, najcenejsi brez vzdrzevanja je bil 21€

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Tudi na moji 2007 je šel menda po gobe acc... Prvič je lepo užgala, potem pa samo zajamrala... nato sem odstranil sedež in dodal še en acc zraven (od avta, vendar za avto je že prešvohen, tle pa fajn pomaga :P )

No in je lepo užgala in potem sem šel na turo in potem je dobro užgala...

Kot je že nekdo povedal, pod štandgasom zaman čakaš da se bo acc napolnil, očitno mu ni dovolj...

Srečno pri prvih zagonih in čuvajte na zaug da nebote zalil vaših sršenov...

Jur3 - ko zalaufa se ne igraj s čokom... Najdi kje ti čok najboljše deluje, pri bratovi 2005 najbolje deluje na 3/4. Čim se začneš igrat s čokom jo lepo zalije in imaš šmorn in stroške...

Lep pozdrav

Objavljeno

jp mam šmorn, zdej mi jo je pa res zalil..tko da :headbang:

bi se najdu kšn junak pa mi svečke vn pobrou? jst žal nimam ne znanja ne orodja :surrender:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!