Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

a res nobeden ne ve???

Hoj, jes sm mel podoben problem na Hornet 900. Me je to je..l 2 mesca, pol mi je pa en frend, avtoelektričar reku naj preverim maso. Sem potegnu maso ( - ) po mal močnjšem kablu (jasno izoliranem ) od ''-'' na akumulatorju direkt na geštel, pod eno orng matico ( M 10 ) k sicer drži neki druzga. ( tisto maso, ki gre od glavnega reglerja in varovalke na ohišje štarterja sm pustu tko k je bla. Od takrat DELA !!! Probi ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Mene pa zanima ce ima kdo od vas kovcek na cb 600 2001 ali podobnem letniku in kje je ste nabavili nosilec za kovcek, ker sm klical malo okoli po trgovinah pa zelijo povsod okoli 90e za nosilc plus nekje 34e za plato pod kovckom kar se mi zdi veliko.

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Mene pa zanima ce ima kdo od vas kovcek na cb 600 2001 ali podobnem letniku in kje je ste nabavili nosilec za kovcek, ker sm klical malo okoli po trgovinah pa zelijo povsod okoli 90e za nosilc plus nekje 34e za plato pod kovckom kar se mi zdi veliko.

Lep pozdrav!

Nosilc bi mogu bit okol 55€, za plato pa je ok cena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definiraj "nekaj časa". Verjetno kakšna furca, dokler je še poln akumulator. Pelji do avtoelektričarja pa naj pomeri. Lahko je regler, alternator,... na daljavo ti težko pomagamo. Če si kaj štromarja pa prebrskaj teme o akumulatorjih in reglerjih, je bilo že precej napisanega o tem. Hiba Hornet-k naj bi bili prav reglerji. Meni na srečo ni odpovedal. Sem pa po vrsti menjal akumulatorje znamke MiGM, če se ne motim ene 3. Ko sem menjal znamko akumulatorja so pa težave čudežno izginile.

Zato sem jaz, ko mi je akumulator lani mrknil dal not nic druzga kot Yuasa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem kupil hornetko pc34, me zanima kakšni so servisni intervali za menjavo olja, oljnega filtra, svečk...trenutno je v motorju olje Motul 10w-40, menjavam z enakim oljem ali? Zanima me tudi koliko km zdržijo motorji ob rednem servisiranju in zmerni vožnji(bez dirkanja ipd.)

Hvala za odgovor!

l.p

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tko kot pri večini,poglej u manual...................................................................................

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah jaz menjam olje in oljni filter vsake 6000 km, svečke vsake 12.000 km, zračni filter po potrebi, gume in ploščice pa tudi po potrebi :)

Olje imam isto notr kot ti 10w-40, kar sm menjal pri tam cca. 48k km je bila ketna v mašini skupaj z napenjalnikom, ventili so bili še v redu nastavljeni drugega pa nič kaj takega...

Trenutno ima moja hornetka tam cca. 58k km dela pa še tako kakor, da jih bo brez problema še 1x tolk nardila :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam eno malcato težavo, na hornetki so menjane komplet prednje ploščice in sedaj ob potiskanju motrja se sliši drgnjenje...Kje bi lahko bil problem, morda v količini zavornega olja ki je ob stisku batičev na maximumu ali morda same ploščice, so pa TRW...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To, da majčkeno drgnejo je normalno. Dvigni sprenje kolo in zavrti z roko, če se kolo obrne ene 2-3 krat je ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijatelj ima težavo...sprednji desni disk se mu nenormalno segreva pa tudi pri počasnejši vožnji mu cvili. Se pa to dogaja po tem ko je menjal ploščice. Batke je očistil, olje je pregledal. Kaj bi lahko bila težava?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijatelj ima težavo...sprednji desni disk se mu nenormalno segreva pa tudi pri počasnejši vožnji mu cvili. Se pa to dogaja po tem ko je menjal ploščice. Batke je očistil, olje je pregledal. Kaj bi lahko bila težava?

Mogoče je sedaj,ko so nove ploščice preveč olja v sistemu,ali pa batki ne stekajo.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno, da ploščice ne drsijo lepo po vodilu oz. ˝pin-u˝, naj pogleda, če je obrabljen in ga poskusi namazati z bakreno mastjo. Če to ni naj še enkrat pregleda batke če lepo tečejo jih po možnosti razstavi, preveri tesnila če so ok, vse skupaj očisti in namaže batke z namensko silikonsko mastjo...

Lahko pa tudi, da je zamašena povratna luknjica na master cilindru (če pogledaš v rezervoarček sta na dnu dve luknjici...lahko poskusi pobezati z iglo, po njih. ampak dvomim, da je to, ker bi se v tem primeru verjetno zatikali obe čeljusti.

P.S.- kater letnik je motor in koliko približno ima prevoženih km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2006 okoli 24k se mi zdi, nisem 100%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah jaz menjam olje in oljni filter vsake 6000 km, svečke vsake 12.000 km, zračni filter po potrebi, gume in ploščice pa tudi po potrebi :)

Olje imam isto notr kot ti 10w-40, kar sm menjal pri tam cca. 48k km je bila ketna v mašini skupaj z napenjalnikom, ventili so bili še v redu nastavljeni drugega pa nič kaj takega...

Trenutno ima moja hornetka tam cca. 58k km dela pa še tako kakor, da jih bo brez problema še 1x tolk nardila :D

Svecke na 12000??? Jst sem jih menjal pri 25k, zdaj pa jih ima motor 55k, pa se nimam namena menjat.. Jaz menjam na moji samo olje, filter, ketno sem menjal po 29k... Najvec od vsega me pride bencin.... Tud moja se mi zdi, da se dokaj lepo lavfa (nism pa mehanik)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-6263-0-26402500-1336600782_thumb.jpgpost-6263-0-90862200-1336600804_thumb.jpg

Tako nekako je predpisano servisiranje za PC 34 in PC36.

Jaz sem delal servise enkrat letno (~8.000 km). Svečke vsak drugi servis. Na dve leti se menja še zavorno olje. Pri 33kkm sem imel še originalno verigo in zavorne ploščice, je pa res, da bi moral v kratkem menjat oboje. Ventilov nisem kontroliral na predpisanih 24kkm, ker običajno ni odstopanj pri tako majhni kilometrini. Tako mi je svetoval mehanik.

L.p.

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja na 12k oz. vsak drugi servis zamenjam svečke... Zakaj??? ne mene vprašat, očitno tako piše v navodilih pa ker mehanik tako prav... Pa če jih pogledaš so že tak črne okol pod pokrovčkom po 12k km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja na 12k oz. vsak drugi servis zamenjam svečke... Zakaj??? ne mene vprašat, očitno tako piše v navodilih pa ker mehanik tako prav... Pa če jih pogledaš so že tak črne okol pod pokrovčkom po 12k km.

Če daš Iridium svečke not imaš mir za 40 KKm! Drugače 12Kkm kontrola in na 24 KKm menjava. Črne sveče so pa lahko po parih km, kar pa sigurno ni merilo za menjavo. Črne sveče pomenijo hudo razštelan motor, predvsem je nekaj narobe z mešanico goriva in zraka ali pa kurjenje olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo slabo sem se izrazil. Ker slika pove več kot 1000 besed bom kr sliko nalimal... Sicer res ne vem če je to indikator obrabljenosti svečke, rata pa tam črno...

post-14558-0-42251300-1336974183.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za kakšno mneje o olju motul 5100 10w-40 napram castrol gps 4T 10w-40, slednjega lahko dobim po dosti boljši ceni napram motula, saj je motul kar nad 10 eru za liter...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!