Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Zdravo! Kot sem prebral ste vsi zadovoljni s svojimi Horneti :) Sam tud kupujem nekaj in zadnje čase mi je zelo všeč postala Hornet 2007 (oblikovno in cenovno), edino kar me odbija je najvišji rang zavarovanja. Ali je smiselno zmanjšat kw na 72 ali je to tumasta ideja? Poleg tega me zanima kaka je kaj poraba takega motorja? Pa še to...to bi bil moj prvi motocikel zato taka vprašanja...

Hvala za odgovore :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hey ladoK, jaz bi na tvojem mestu za tiste par konjev čez mejo dal blokado gor. Poraba pri vožnji se pravi omejitve in plus-minus 10-20kmh čez omejitev, med 250-300km z 19l. Žganje po kolenu itd na polno, pa 160-175km. Pišem iz lastnih izkušenj z 2008 hornet, je pa poraba precej odvisna od načina vožnje itak.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor mi je znano, ne moreš blokirati motor za poljubno število konjev. Lahko ga verjetno na 25 ali 35 kilovatov, kar pa je brezveze. Zavarovanje ni toliko dražje kot te bo prišla blokada motorja in potem to ni več hornet. Po mojem izračunu je razlika okoli 30€ pri polni bonifikaciji.

Če blokado odstraniš in če gre kaj narobe si ga pa naj.....

Drugače si pa že sam ugotovil, da je super motor.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Vozil do zdaj športaka (r6) in bil z njim super zadovoljen, kaj se tiče voznih lastnosti..... edino moja draga trpi odzadaj, ko greva na izlet......zato nekaj razmišljam o nakupu hornetke...ker bo verjetno bolj udobna od predhodnika me udobje sploh ne zanima.....zanima me kako je kaj z vetrno zaščito, če bomo ga šli z fanti nažigat, ker nisem neke težek in nebi rad, da bi se moral držati motorja ko klešč in če se da s tem motorjem konkurirat 600 cestakom....???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil do zdaj športaka (r6) in bil z njim super zadovoljen, kaj se tiče voznih lastnosti..... edino moja draga trpi odzadaj, ko greva na izlet......zato nekaj razmišljam o nakupu hornetke...ker bo verjetno bolj udobna od predhodnika me udobje sploh ne zanima.....zanima me kako je kaj z vetrno zaščito, če bomo ga šli z fanti nažigat, ker nisem neke težek in nebi rad, da bi se moral držati motorja ko klešč in če se da s tem motorjem konkurirat 600 cestakom....???

zate in za tvojo drago je 900 hornet, ce jo bos kje staknu. Lahko ga bosta zgala, al pa udobno potovala.

Vizir pa dokupis, ce ti je pa premal pa naredis masko kot pri moji hornetki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil do zdaj športaka (r6) in bil z njim super zadovoljen, kaj se tiče voznih lastnosti..... edino moja draga trpi odzadaj, ko greva na izlet......zato nekaj razmišljam o nakupu hornetke...ker bo verjetno bolj udobna od predhodnika me udobje sploh ne zanima.....zanima me kako je kaj z vetrno zaščito, če bomo ga šli z fanti nažigat, ker nisem neke težek in nebi rad, da bi se moral držati motorja ko klešč in če se da s tem motorjem konkurirat 600 cestakom....???

Če hočeš ti prodam jst mojo letnik 09 ugodno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sta bl drobizka bo tud hornet600 okej. Vetra je precej, kar pa meni osebno odgovarja ob takih kaznih ;)

Sva se vozila dva na 600tki s kilazami 75 in 58kg + prtljaga. A je to drobiz, ne vem, a sem presaltal na 900, ker je postala presvoh v navoru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vse nasvete in ponudbo ;) Ampak bom kupil nov motor.... Sam se bol nagibam k 600-ki, ker vsi podatki kažejo njej v prid... Za 44 kil je lažja kar pomeni večjo agilnost in premetavanje po ovinkih. S slabimi 25 koni, ki jih ima 900-ka več ne nadomesti pospeška ( se pravi od 0-100 sta motorja na istem) ... zarad večje teže se obrabi tudi zadnja guma prej..... edino, kar pa je je mičkeno več navora v nižjih obratih..... končna hitrost pa je tudi zanemarljivo večja in tudi nepomemben podatek pri naked motorju....aha pa da ne pozabim tudi 3000 jurje prišparaš :) Mene je v osnovi najbolj zanimal občutek na motorju (upam, da ga bom pred nakupom, če se spustim v to tudi sam imel sprobat) kako se da ovinke vozit itd, če se da lepo polagat pri hitrosti od 150 do 200, da nisi preveč obremenjen s tem kako ostat na motorju zarad vetra in pozabit na vse ostale pomembne stvari.....

Popravljeno . Popravil salabajzek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ker se sezona počasi začenja, imam par vprašanj... Lansko sezono je na moje PC34 največ problemov povzorčala vibracija krmila, vendar zaradi zasedenosti nikakor nisem uspel iskati problema. Sicer sem na to temo prebral marsikaj, zanima me pa tudi vaše mnenje kaj naj storim oz. kateremu mojstru peljati motor? Vibracije so zelo majhne vendar precej moteče, le spustiš krmilo je nenormalno, že sam dotik pa problem odpravi.Na motorju so trenutno gume dunlop, po profilu še odlične, dot 11. Bi lahko bil vzrok v gumah ker je to največkrat omenjeno ali je na omenjenem motorju še kak drugi problem okrog tega. Recimo z namestitvijo kufra so vibracije katastrofalne, ciklistika se popolnoma spremeni ob namestitvi.

Drugi problem se mi je pojavil danes, namreč po zimskem spanju sem motor zalaufal, ga ogrel na prostem teku, vendar ob dodajanju plina trokira, lani je delal bp. Je morda problem ker je motor toliko časa miroval, morda svečke?

 

Za vse odgovore se najlepše zahvaljujem!

 

l.p

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni so dunlopke nagajale,ceprav so bile scentrirane in nic jajcaste. ko sem zamenjal za contije,se tresenje pojavi le se pri cca.50-60km,kar je normalno in imam kufer.

meni je tako trokiral kak mesec,bilo je pa zaradi vlage,ko sem ga pral z vodo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je motor stal na mestu brez ga premikat,se gume tam deformirajo.Potem trese...  Zato ima dosti folka motor na stojalih čez zimo ali,če ga ne uporabljajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko so problem stare svečke ali pa star bencin. nekateri so mel probleme z dunlop sport smat gumami, da je prva tresla.lahko pa imaš povite križe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem meu primer na hornetki da so blo pobiti križi, posledično ali pa tudi ne so bile povite tudi vilce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes je bilo malo časa, in sem malo razstavil motor, rezervoar sem vzel dol da sem videl kako je kaj s prirobnicami iz airbox-a. Tam kjer je gumjast del lepljen oz. tesnjen v plastični del airboxa je tesnilna masa odstopila na par mestih, kar sem sčistil s čistilom zavor in nanovo zatesnil s silikonsko maso. Ker so že cevi kar lepo stare, se mi je glavna ki gre iz rezervoarja na uplinjače odtrgala in jo morem  menjat. Zanima me če bo veljala cev ki je ravna, namreč ta je narejena malo pod kotom, da ne bi morda bilo kaj narobe če bo manjši pretok goriva, namreč če vgradim ravno cev se bo na enem mestu stisnila...

Imam tudi vprašanje glede enega filtra na desni strani pri airboxu, iz njega gre cev na pokrov ventilov, kot vidim je razpadla v njem kot nekakšna gobica, čemu ta filter služi in kje lahko kupim drugega, ali morda celo samo notranjo gobico, saj je naredjen tako da se razstavi.

Zanima me tudi če je normalno da ob odprtju ventila na rezervoarju iz njega ne priteče bencin niti na rezervi, dela morda na principu vakuuma in membrana odpre ko se motor vžge in dela podtlak?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to s cevmi sploh nisem pomislil, ampak ima smisel; na cebeefki sm imel pri dve leti stari enake težave;

tisti filter je "secondary" air filter; zamenjaj gobico, če je ohišje v redu, če ne popravi ohišje (zlepi) in je to to;

ni normalno da ne teče iz pipice; vzami ven, poglej filter ki je not in oduške rezervarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na prvi pogled bi rekel da je notri membrana ki odpre bencin ko se ustvari podtlak. v čem je bila težava na tvoji cebeefki? Kje lahko kupim to gobico za omenjen filter?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v počenih prirobnicah s fergov ...

jst bi vprašal na Honda AS domžale; lahko pa jo vzameš s sabo v hardver trgovino (baubau ipd.) pa kupiš tako ali precej podobno.

za to membrano sicer nism ziher, ampak če pravš da je ... bom pogledal ko pridem dam v manual.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam isti motor pc34 trokiranje pri dodajanju plina po zimskem spanju ni nič posebnega... Ista zgodba že 2x letos. Pustiš motor še nekaj časa laufat, da se segreje in potem težava izgine, no vsaj pri meni je. Tudi potem sem se šel zapeljat in ni bilo nobenih težav, zadeva je delala tako kot mora.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker se sezona počasi začenja, imam par vprašanj... Lansko sezono je na moje PC34 največ problemov povzorčala vibracija krmila, vendar zaradi zasedenosti nikakor nisem uspel iskati problema. Sicer sem na to temo prebral marsikaj, zanima me pa tudi vaše mnenje kaj naj storim oz. kateremu mojstru peljati motor? Vibracije so zelo majhne vendar precej moteče, le spustiš krmilo je nenormalno, že sam dotik pa problem odpravi.Na motorju so trenutno gume dunlop, po profilu še odlične, dot 11. Bi lahko bil vzrok v gumah ker je to največkrat omenjeno ali je na omenjenem motorju še kak drugi problem okrog tega. Recimo z namestitvijo kufra so vibracije katastrofalne, ciklistika se popolnoma spremeni ob namestitvi.

Drugi problem se mi je pojavil danes, namreč po zimskem spanju sem motor zalaufal, ga ogrel na prostem teku, vendar ob dodajanju plina trokira, lani je delal bp. Je morda problem ker je motor toliko časa miroval, morda svečke?

 

Za vse odgovore se najlepše zahvaljujem!

 

l.p

Živijo !  Evo še moje mnenje. Imam 2003 Hornetko 600. Glede tresenja pa takole:

Vibracije krmila je do neke mere normalno. Lahko ti povem, da tudi z 3x lažjimi krmilnimi utežmi se vibracije niso povečale pri meni.

Na vibracije vpliva tudi obraba gume in pa če niso dobro zbalansirane. To, da ko spustiš krmilo se to začne tresti je tudi povsem normalno.

Pri določenih hitrostih in določenih prestavah je to treenje ob spustu krmila lahko veliko, drugič pa sploh ni opazno.

To, da s motor trese ko maš zadnji ovček gor in spustiš krmilo je tud povsem normalno, ker že sam kovček mu poruši ravnotežje.

meni dela enako in lahko ti povem, da glede na odgovore drugih forumov v tujini... je to normalno.

Poskrbi da so gume ok , ležaji ok..... in to je to. Pa nehaj se obremenjevat s takimi drobtinicami ;) (no jst sm isti heh in si včasih ne da pomagat).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam isti motor pc34 trokiranje pri dodajanju plina po zimskem spanju ni nič posebnega... Ista zgodba že 2x letos. Pustiš motor še nekaj časa laufat, da se segreje in potem težava izgine, no vsaj pri meni je. Tudi potem sem se šel zapeljat in ni bilo nobenih težav, zadeva je delala tako kot mora.

Enako je pr meni vsako leto na začetku sezone. Nekaj časa pač rabi da se zbudi iz zimskega spanja. Pustim ga nekaj minut d alaufa pod čokom da se segreje pa je pol vse ok. Smao prvi užig je vedno nekoliko problematičen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!