Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Masa na geštel je lahko problem.

 

Najprej preizkusi zadevo tako, da z akumulatorja ( - ) vežeš eno žico ( vsaj 6 mm2, pa kar dvojno daj ) direktno na geštel, kakšno točko, kjer je navoj direktno v geštel, sicer pa pod kakšno matico kjer ni barve vmes. Ali pa reskiraj eno izvrtino pa kniping not (pocinkan ali gol, pazi da ne bo inox ) Pa javi če je to. Bil je enak problem, izpad 1, 2 cilindrov al pa čist crknl.

 

Mene je na 900 to jeb... par mesecev. Vse pregledal, elektroniko & akumulator menjal, kable preizoliral, sveče menjal, potem pa v pogovoru s frendom, avtoelektričarjem, zjutri na kavi, še ves krmežljav na pol v spanju reče : probi še eno maso potegnt ! :) ( tista žica je še vedno pod zicom in zadeva teče cool. )

Pozdravljeni, do danes še ničesar rešil. Moram kupit nove kable in bomo potem videli kaj in kako;o((

Objavljeno

Pozdravljeni.  Imam en problem na hornetki 600, ki ga ne morem rešit;o))

Motor je zaradi obnove stal podrt cca. 1,5 meseca. Menjal nove svečke, ker stare so bile dotrajane. Danes zložim vse nazaj na mesto in vžgem mašino, sem mislu d mam dvocilindraša;o)) Mašina dela na prva dva bata. Potegnem 3.4. kapo od svečk dol motor še vedno teče;o)))  Zamenjam stare svečke, ki so delale odlično tudi ne dela;o)) Zanimivo je, da vse štiri kape imajo iskro. Okay, očistim vse spoje mase in namažem vse kontakte in kable. Še zmeraj nič. Sumim na bobino(cink špula), ampak to morš met res srečo;o)) Ima kdo za posodit omenjeno špulo in kable, da bi vidu kaj in kako naprej? Sem iz okolice Nove gorice.

 

 

Lep pozdrav Damjan

Zanimivo, na vseh štirih kapah svečk je iskra, svečke so nove in majo tud iskro. Vsi karburatorji tudi imajo bencin, js ne vem več ka bi še pregledal. No ja bom vsaj doktorat na hornetki naredu;o))

Objavljeno

Zanimivo, na vseh štirih kapah svečk je iskra, svečke so nove in majo tud iskro. Vsi karburatorji tudi imajo bencin, js ne vem več ka bi še pregledal. No ja bom vsaj doktorat na hornetki naredu;o))

Zadeva rešena;o)) Trenutek nezbranosti in nastanejo problemi. Drugače pa električna shema rešla vse;o))

Objavljeno

Pomojem je bilo to krivo ja. Desna bubina( tuljava ) je za cilinder 1 in 4, leva pa za cilinder 2 in 3. Samo, da sedaj dela, drugo ni pomembno :)

Objavljeno

ja to je blo krivo ja;o)) drgač je pa leva bombina za 1-4 in desna za 2-3 cilinder;o))

Objavljeno

Mene pa zanima kakšna je razlika med PC34 in PC36. Sem mislil, da je ena oznaka za F in ena za S ampak ni.

 

Nekje sem zasledil, da je ena oznaka za izdelavo na Japonskem, druga pa za izdelavo v Italiji. A kosi so enaki? Pač ali kosi iz PC34 pašejno na PC36 in obratno. Kje se sploh vidi to oznako ( gršt, prometno ) ? Kakšna je razlika ?

 

Hvala za odgovore :)

Objavljeno (popravljeno)

 Zagotovo je razlika vsaj v izpušnem loncu in nosilcu za luč ter sumim, da so na instrumentaciji dodali merilec količine goriva?!?. :) Na šasiji zraven radiatorja (desni bok gledano iz vidika voznika) dobiš oznako npr JH2PC34E (morda pa res pomeni HJ Honda Japan)... pol pa sklepaš kaj je s stricem googlom. Tako sem jaz ugotovil, da je moja model S in bila udeležena v orenk prednji ruk. Nato se je takratni lastnik odločil narediti ven CB600F in mi zato najbrž piše v prometni da je model F. :) Kupil je škatle za števce za model F in vanj vgradil števce od S, kar pomeni da nimam več info o temperaturi kar mi malo najeda. Upam da ne bo kdaj iz tega (predelava iz S v F - homologacija) še kakšnih p...... . Počasi jo štimam v "pravoverno" F le da tiste 2 luknje za prednjo masko jo bodo vedno izdale poznavalcem (drugače jih sam nisem niti opazil). Med iskanjem kosov za svojo nisem zasledil večjih razlik med njima ampak ne zanašaj se na moje ugotovitve saj niso merodajne ker se nisem ubadal direktno z razliko med modeloma (le s kosovnico ki medsebojno paše).

Popravljeno . Popravil Horny-et
Objavljeno (popravljeno)

Če se ne motim je PC34 od letnika 98-02, PC36 pa od 03-06, s tem, da so vmes bile še manjše modifikacije.  

Model F je naked, S je pa z masko. CB600S so se delale samo do letika 2002, se pravi PC34 in so pri nas precej redke. 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

Hvala za odgovore :)

Objavljeno

... CB600S so se delale samo do letika 2002, se pravi PC34 in so pri nas precej redke.

 

In jaz sem hotel izključno model f in dobil to "eksotično" S. Sooo much za redkost. :/ No ja saj od modela S je ostalo le še dve luknji v šasiji...

Objavljeno (popravljeno)

 Zagotovo je razlika vsaj v izpušnem loncu in nosilcu za luč ter sumim, da so na instrumentaciji dodali merilec količine goriva?!?.

 

Spisek s Hornet's Nest, http://www.hondahornet.co.uk/600spec.html

 

 

  • Firstly, they updated the styling. A reshaped and larger capacity tank (now 17 litres instead of 16). A sharp upswept tail unit flanked by an updated exhaust featuring hex-bolt end detailing. The plastic side panels were also restyled and revised to include bulges and cutaways creating a more up to date look.
  • The clocks and instruments received a much need overhaul. They ar enow similar to the 900 setup but with more impressive backs. They kept the sporty white dails associated with the 600 since 98.
  • The headlight is an altogether cooler unit. Shaped lense and brackets of much better look and quality finish the bike off nicely. The headlight is superb at night.
  • The mirrors are now square, which look more stylish at first glance compared to the original round ones, but don't appear to offer as good vision.
  • Indicators are now smaller (thankfully!) the elephant ears have gone and have been replaced by the shaped versions used on the 900.
  • The bike is 2kg heavier than the earlier models.
  • The 2003 Hornet also features the Honda HISS ignition immobiliser facility.
Popravljeno . Popravil yan
Objavljeno

Hvala za vse podrobnosti. 

 

Koliko vam pa kaj pije sršenček oz. koliko km naredite ob zmirni vožnji s polnim tankom? :)

Objavljeno

Cez 7 ga se nism spravu

Objavljeno

Do rezerve naredim ene 180-220km. Notri pa zbašem ene 12l z malo truda. Bi rekel da ene 5,5-6,5L/100Km. Vozim pa umirjeno z občasnimi izpadi ko je mašina ogreta. Si cer mi je lepo cruisat med 3000-4000 rpm ampak je menda slabo za motor pa nevem zakaj.

Objavljeno

A to je rekel tisti, ki ga zge na 12000 obratov :)

verjetno se na 3000 res skoda dela, v smislu, da bi za manj denarja vozil CBF500 s pol manj konji...

Objavljeno

Do rezerve naredim ene 180-220km. Notri pa zbašem ene 12l z malo truda. Bi rekel da ene 5,5-6,5L/100Km. Vozim pa umirjeno z občasnimi izpadi ko je mašina ogreta. Si cer mi je lepo cruisat med 3000-4000 rpm ampak je menda slabo za motor pa nevem zakaj.

..kjer je vžig ( sicer elektronski ampak bolj ''first generation'') naštelan optimalno za cca 8000-9000 in agregat pri 3500 rahlo klenka ( prezgoden vžig glede na ZMT zgornjo mrtvo točko bata ) To klenkanje pa v bistvu mal nabija nazaj na kurblvelo preko ojnice bata.

Optimalno za kruzing bi blo ene 6000 pa naprej, porabu ti ne bo nč več, ker je tam že v dobrem v navoru ( no ja podatka nimam ampak verjetno je to nekje okol 9500, najboljši izkoristek motorja. )

 

Sicer pa moji ženi 600tka tud kuri okol 6 z vožnjo po režimu, kot sem ga opisal.

Objavljeno

Tole opis za 900tko, pri meni na 3500obratov ne klenka (letnik 06), najboljse mi je okoli 5500-6000obratov za kruzing (5.5l/100km)

Za 600tko mi je bilo 3000obratov premalo, od 4500 pa je umirjeno potovalen...

Objavljeno

Tole opis za 900tko, pri meni na 3500obratov ne klenka (letnik 06), najboljse mi je okoli 5500-6000obratov za kruzing (5.5l/100km)

Za 600tko mi je bilo 3000obratov premalo, od 4500 pa je umirjeno potovalen...

..ja 900 = 9.500 rep max ; 600 = 13.500 rep max

Objavljeno

Danes sem šel na daljšo vožnjo na šiht in vozil med 4,5k do 7k rpm in je bilo prav fajn. Težko se navajam. Za lep sprehod na šiht mi precej najeda glasen auspuh ki mi na 4,5K rpm dela kot da je sodni dan. Na 6k menja frekvenca ik kljub višji glasnosti je ton bolj sprejemljiv...

Objavljeno

Poskusi voziti s čepki. Ušesa ti bodo hvaležna (pa še piš vetra je ful manj slišen).

Objavljeno

Danes sem šel na daljšo vožnjo na šiht in vozil med 4,5k do 7k rpm in je bilo prav fajn. Težko se navajam. Za lep sprehod na šiht mi precej najeda glasen auspuh ki mi na 4,5K rpm dela kot da je sodni dan. Na 6k menja frekvenca ik kljub višji glasnosti je ton bolj sprejemljiv...

Že par strani nazaj sem videl da iščeš original izpuh. če te še zanima ga imam doma, je pa lepo ohranjen. za info pokliči na 051 327 715

Objavljeno

Johny335, hvala in bom v kratkem če se z enim možakarjem ne uspem dobit ki mi ponuja direktno menjavo. :) On bi orenk zvok jaz pa nekaj bolj civiliziranega. :)

 

Mimogrede, menjal bi si tudi ročke ker so gor ene izredno nagravžne in kljub ostalim estetskim pomankljivostim me vseeno bodejo zelo.

Misil sem kaj takega ali je to preveč jajc (ali pa sploh ne paše gor)?

http://www.ebay.com/itm/7-8-22mm-Silver-Handlebar-Hand-Grips-for-Honda-CB-599-600-400-1000-R-Hornet-F-/140919069154?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20cf6e59e2&vxp=mtr

 

Mnenja dobrodošla.

Objavljeno

Men zgledajo glih take k une od LSL za nekiin30 ojrov ...

Objavljeno

Zakaj bi bilo preveč jajc? Ročke zgledajo OK, pašejo pa tudi gor (22mm).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!