Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Seveda, najprej vgradiš blokado in šele nato homologiraš.

 

Sicer pa če pozna kdo kakšnega mehanika, ki bi bil tole pripravljen narediti?

 

Ker do sedaj sem zasledil samo servis Štern, ki vstavlja te blokade ampak je sama blokada 200€ ( enaka kot na alpha technik ) + vgradnja in si hitro na 500+ €. Raje bi sam naročil blokado in peljal k kakšnemu mehaniku, ki bi mi potem vgradil blokado. Do sedaj sem probal pri različnih v Vipavski dolini in nobeden ni pripravljen tega storiti.

 

Torej če kdo pozna kakšnega mehanika, ki bi bil to pripravljen storiti bi bil več kot srečen :)

 

Sicer pa moto-maniak tukaj imaš modelčke take in drugačne:

http://www.scale-bikes.de/Honda-Hornet_1?lang=eng

 

TrgoMoto Krško, reši vse tvoje probleme. Mehankar je faca, naredi zadevo kot se šika!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene?

 

A je možno mu pripeljati motor in blokado in ti on jo sam vgradi? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne še, sem pa kledal oglase v italiji... nekaj jih je bilo zanimivih... bom prosil prijatelja motorista da malo potipa...

 

A ima kdo service manual za hondo CB 600 S hornet 2001 (me zanima če je elektronika (napeljava) identična, saj bi en dan dal gor pravo instrumentacijo od F-ke) zdaj imam obe "uri" od S-ke le da vgreajene v kupolo od F-ke pa mi manjka (ni knofa za) odometer in indikatorja temperature vode (ki je pri S-ki posebej). Če nimam zajle priklopljene na merilec hitrosti moram iskati novejši števec? Če kdo ve kaj bi moral gor namontirat bi blo super. :)

js imam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene?

 

A je možno mu pripeljati motor in blokado in ti on jo sam vgradi? :)

Pokliči pa povprašaj, nevem zakaj ne bi mogel, je uradni zastopnik za Kawasaki in Hondo. Mene je prišla blokada 130€ z vgradnjo vred.

 

Že če samo pogledaš na njihovo spletno stran, bi ti bilo lahko že jasno  :OK:

 

Novo!!!  Vgradnja blokad za motocikle 25 in 35 kw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve...imam horneto 2005...opažam da mi mrzla, če ne dam vsaj malo gasa (ob čoku) zraven ne vžge...Podobno se mi dogaja ob toplem motorju (brez čoka)...ker imam motor šele en mesec ne vem če je to normalno ali kaj kaže na težave...Sicer vžge ampak ugasne.Če pa dodam gas pri mrzlem kot pri toplem pa vžge normalno. Akumulator je 2011, svečke menjane, servis naret...

Hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja...obratov ima v prostem teku ko je topel okrog 1000...morda malooo več...bi jih moral imeti več? Ker opažam malo cukanja v prvi ali drugi prestavi pri nizkih hitrostih oz. obratih (manevriranje, vožnja v počasni koloni...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hornete so znane po tem da teško vžigajo brez čoka. Večkrat se zgodi, da kdo zalije svečke in na to je občutljiva. Sam sem jo vedno najprej parkrat zaverglal samo z čokom pa če ni zalaufala sem ji dodal malo gasa in je vžgala takoj. Tudi toplo sem vedno zaverglal brez plina potem ko sem ga pa malo dodal je pa vžgala kot raketa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podpis... 1, 2, 3, 4, 5, malenkost plina in voila. Z zaugom in brez njega. Uh, kako pogrešam tega sršena. Tebi maxximus pa želim srečno vožnjo in obilo užitkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MisterM..tudi jaz. Bi si kr nabavu eno za lokalno vožnjo.Lahek,okreten in zmogljiv motor. Da imaš pa še taprav rorček gor je pa res taprava raketa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupim sedež za hornetko 

 

prosim na zs 

Mam enga za  letnik 08 (PC41), če kaj pomaga.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda kdo ve kakšen je "format" semnzorja za temperaturo vode? Ga nimam in bom nabavil enega aftermarket in me skrbi da senzor od hornetk 600 98-02 ni M10. Morda kdo ve?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za odgovore...in ja res upam, da mi bo še dolgo in zvesto služil..."Motorček" enostavno raztura :) Pa da mam trenutno 4.7l porabe...uh :)

Tudi pri meni je tako z vžigom, letnik 2001. Kako pa uspeš doseči 4,7l porabe pa kapo dol. Meni je rekord 5,4 pa sem se kar potrudil. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne privijas ga prevec :) pa imas tudi porabo zmerno...

900tko precej bolj dinamicno pelem in se vedno kuri okoli 5.5 litra na 100km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej je ne, pa ne gre nižje. 1/2 km je tipično mestne vožnje in to bo nabrž botrovalo nezmožnosti nižje porabe. Sicer pa lepo od hornete da tudi pri bolj dinamični vožnji se ne pozna preveč pri porabi. Zaenkrat odkar jo imam sem naštepal komaj 2000km. Naredim nekje 175-195 km preden knofek za rezervo želi pozornost. Potem pa natočim tistih 11l notri in to je to (bi šel še literček če bi se potrudil ampak se mi ne da). Nič nebi mel proti če bi brez rezerve lahko mel 15l noter.

 

Mimogrede moja horneta ima take končne "uteži" na ročkah:

http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-XJR-1300-Genuine-Bar-Ends-/171057838126

Ali je to normalno za hondo ali sem našel še en kos (balanca) ki ni nikoli bil njen (počasi imam že dovolj presenečenj...)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Balanco maš zihr original ;) za uteži pa nism prepričan ...

drgač pa jst tankam isto k ti; je kr šparowc :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uteži niso original, če sodim po sliki. (link) Honda ima namreč še notranje uteži v krmilu, v katere se nato privijači še končnike. Težje krmilo, manj vibracij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej če bi hotel manjat moram kupit take ko grejo na yamaho... :doze:

 

 

Naslednja vprašanja za tiste ki šraufate ali drugače znajdete...

 

1. Kaj moram narediti preden odšraufam zgornji križ od vilic toliko, da lahko vstavim ta del:

1c32226a8e02046033c138ace3473a9e_big.jpg

Delavnice nimam, stojala tudi (še) ne razen "serijskega" in nebi rad naredil ene mega kagade. Prejšnji lastnik je sklepal en krneki nosilec za luč in smerokaze ki bi bil ravno pravšnji za kak rat/survival bike (če ga kdo želi in ima namen kaj takega delat naj pove da ga shranim).

 

2. Ker imam števce od hornete S v "joških" od F sem zgubil odčitavanje temperature vode (ki je pri modelu S posebej)... Nabavil bom to kot najelegantnejšo opcijo (razen če kdo proda oba števca od letnika 2004 F saj nimam mehanskega sistema na zajlo - ponudbe na PM zaželjene):

$%28KGrHqF,!p8E63ZwgZ%283BO79m%29M-sg~~6

Problem nastane kam to zmontirat, da mi prvi sosedov mulc to ne mazne misleč, da je fajn igrača za kolo itd.

Razmišljal sem ga postavit točno na sredino objemke krmila in ga nato fiksirat z dvemi klasičnimi objemkami oblečenimi v gumijaste cevke, da se izognem preveč madmax stilu. Ker me ne navdušuje preveč ta montaža ima kdo boljšo idejo? Aja, dvokomponentno lepilo odpade. :) (zadevo bi rad še kdaj snel če bo treba kaj šraufat.) Naj bi bilo zmontirano tak oda se je treba potrudit za snet dol ne 5 sek "strahu" saj prilika dela tatu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko skonstruiras kovinsko ohisje, v katerega das ta stevcek. Sej ti kr grejo inovacije ;)

Kar se pa tice nosilca za luc, manual mas? Ne pise nic tam?

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!