Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Manual imam, neč pametnega notri. Skonstruirat ohijšje bo težka, saj imam le opremo ki jo ima elektronik informatik. :) Torej objemke it is.

 

Imam viška 4x žmigavci (ne led) zaradi prenaročila :) :

 

$T2eC16dHJGwE9n)yUsLgBRC7cH7tW!~~60_3.JP

 

Zaželjen prevzem v Kopru. Cena pa 8e :)

Delujoči, brez praske in nemontirani (novi). Več na zs da ne smetimo temo.

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom pogledal kako je sestavljeno pa ti napisem. Zmugavce pa ce ne bo kandidata vzamem jst on priliki ;)

Aja, trenutna poraba 5,49 litra :| pa sm ga gnal konstantno med 6 pa 10 jurjev ... splaca se nastelat ferge vcasih :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po menjavi auspuha + avtocesta z dinamično vožnjo sem naredil 195km pred en je brundala za rezervo. 5km kasneje tankal tistih 10,5-11L kolikor uspem nabasat noter pa lih da z nogo ne potiskam. :) Torej 5,5 od oka. Ne verjamem da ima auspuh kaj preveč veze la boljše peljem žverco. :)

Žmigovci ok.

Ferge bom dal poštelat mehaniku, jutri grem po gumo + prednje zavorne... adijo 200€...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dans sem pri mojem mrzlem sršenu pozabil dodati čok pri vžigu...jaoo...pa ni vžgal več potem...nikak...(zgleda zalil svečke),pa delal po navodilih iz knjige...(hornet 2005)...Pa sem se spustil po klancu navzdol ki ga na srečo mam zravn bajte...200m klanca pa ni vžgal...Po prihodu v "dolino" čist obupan - šiht bom zamudo, motor naj pustim al kaj...peš nazaj se preoblečt...:( Pa ga kresnem še enkrat in le vžge...Mal trokira, pol pa le zadiha...:) In zdaj me zanima: A je motor sploh varno takole na "potisk" vžgat? Sam kaj češ...če je sila je sila...Za avtomobile vem da je kriza zarad jermenov, katalizatorja...In zdaj me nekaj kot novinca v svetu motorjev zanima:

1. Vžig na potisk (v sili)

2. Kako ga vžgati (vaše izkušnje) če ti ga rata zalit (kar očitno ni noben problem)

3. Kako da motorji nimajo jermenov...kaj potem žene pumpe in ostalo... (brez zamere..)

4. A se kje lahko kontrolira olje v menjalniku oz. kakšno olje se uporablja in kdaj, če se...ga menja? Menjalnik sicer se mi zdi da normalno teče, samo ta glasen "škljoc"?

 

Hvala in lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.  lahko vžigaš na potisk, nebi smelo bit nič narobe. 

2. počakaš par minut oziroma če imaš možnost vzameš odviješ in jih posušiš (brener, tudi vžigalnik v sili)

3. namesto zobatega jermena je ketna, ki žene odmična, pumpe alternatorji itd majo pa različne prenose-zobniki, gredi itd.

4. Večina motorjev vključno z Hornetko ima isto olje za menjalnik ter motor. Škljoc, sploh ko prestaviš iz prve v ler je normalen. Za kontrolo olja je ponavad na desni strani okenček oz. šipka. Menja kot pri avtu-na dnu karterja vijak, na bloku pa odprtina za dolivanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dans sem pri mojem mrzlem sršenu pozabil dodati čok pri vžigu...jaoo...pa ni vžgal več potem...nikak...(zgleda zalil svečke),pa delal po navodilih iz knjige...(hornet 2005)...Pa sem se spustil po klancu navzdol ki ga na srečo mam zravn bajte...200m klanca pa ni vžgal...Po prihodu v "dolino" čist obupan - šiht bom zamudo, motor naj pustim al kaj...peš nazaj se preoblečt... :( Pa ga kresnem še enkrat in le vžge...Mal trokira, pol pa le zadiha... :) In zdaj me zanima: A je motor sploh varno takole na "potisk" vžgat? Sam kaj češ...če je sila je sila...Za avtomobile vem da je kriza zarad jermenov, katalizatorja...In zdaj me nekaj kot novinca v svetu motorjev zanima:

1. Vžig na potisk (v sili)

2. Kako ga vžgati (vaše izkušnje) če ti ga rata zalit (kar očitno ni noben problem)

3. Kako da motorji nimajo jermenov...kaj potem žene pumpe in ostalo... (brez zamere. .)

4. A se kje lahko kontrolira olje v menjalniku oz. kakšno olje se uporablja in kdaj, če se...ga menja? Menjalnik sicer se mi zdi da normalno teče, samo ta glasen "škljoc"?

 

Hvala in lep pozdrav!

Ubistvu je procedura znana kako vžigati ob vročem vremenu in kako v hladnem. Postopek je opisan v vzdrževalni knjigici od Hornetke.

 

Na kratko:

 

- če je motor segret vžigaš normalno brez čoka

- v normalnih temperaturah naj bise brez čoka vžigalo vedar to ne gre vedno zato bom spodaj opisal postopek če gre za mrzlo

 

1. čok do konca odpremo , poskusiš vžgta in dodaš malo gasa da se ne ugasne ko užge

2. starter gumb naj se drži največ nekaj sekund

3. v kolikor užge pustiš da se obrati dvignejo  in postopoma čok zapiraš

 

V kolikor ne užge po nekaj poskusih...morda ga je nekoliko zalilo in potem pa postopaš takole:

1. zapreš čok, odpreš gas do konca, pritisneš starter za vžig in ga držiš nekaj sekund da zaganja

2. počakaš nekaj sekund odpreš čok in znova poskusiš po zgoraj opisanem postopku od točke 1-3.

 

Tako nekako gre procedura če se dobro spomnim (opisana v priročniku original Italianskem).

 

Jaz se tega držim in vedno užge. Na pritisk pa odsvetujem, ni dobro užigat !  To delaj samo v sili. Jaz sem to naredil samo enkrat in to takrat ko je bila baterija skoraj prazna in nisem imel druge izbire.

Popravljeno . Popravil m4dj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uteži niso original, če sodim po sliki. (link) Honda ima namreč še notranje uteži v krmilu, v katere se nato privijači še končnike. Težje krmilo, manj vibracij.

Da Hornetka ima znotraj krmila uteži še. Zuannje se pač privijači not. Gelde teže pa vas obveščam, da tudi če boste dali 3x lažje kot sem storil jaz se vibracije ne bodo povečale (vsaj pri meni se niso in glede na pričanja ostalih uporabnikov Hornetke, tudi ne).

Imam pa tele že nekaj let:  http://www.ebay.it/itm/CONTRAPPESI-MANUBRIO-ERGAL-EVOTECH-STORM-TUTTI-COLORI-HONDA-HORNET-600-900-/221131427865?hash=item337c75d019

 

So aluminjasti in veliko lažji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če jo zalijem mi je dovolj čok do konca verglanje 3-4sek pa malo gasa pa gre vedno. Tudi ko je vroče (motor pa je stal dlje časa) ga vžigam s čokom. Zaprem ga po 20 sek in to je to. Čok odpiram in zapiram kot da je on/off ročka nič postopoma. Sem poskusil postopoma pa ne najdem razloga da bi to počel.

Tudi sam sem pred kratkim porinil horneto ker sem z menjavo žmigavcev in odpravo napake v elektriki izpraznil baterijo do konca. Priznam, da nisem bil ravnodušen in najraje tega nebi več počel. Nuja je le nuja. Ker mi je vžagal po 5 poskusu porivanja (j**** engine off gumb ;P) mi je bilo malo bolj hudo kot sicer.

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno sem, ob menjavi krmila za Barracudino, vibracije kar čutil, a šele pri hitrostih nad 180. Notranje uteži so ga znatno umirile, četudi sem končnike zamenjal z lažjimi, alumijastimi, prav tako od Barracude.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kratkim sem prvič stisnil horneto brez šipce na 180+ km/h (avtocesta) in moram priznat, da ni bilo kaj razmišljat ali balanca vibrira ker sem se počutil kot da jaham en hilti. :) Ni trajalo dolgo ker je bilo resnično divje. :) Super, da moja nima in nikoli ne bo mela šipce ker me le to odvrača od zelo neprimerne hitrosti. 125-130km/h brez šipe je večinoma povsem komfy...

Sej rad švignem občasno ampak nimam več 17 let in vozim popolnoma drugače kot takrat (kar strese me kako sem včasih vozil....). Vsak dan na poti v službo (Trst, kjer je vsaj 10.000+ "motoristov" v centru) vidim par fenomenov ki resnično želijo postati prava palačinka z nutello. Presenetljivo, da sem do zdaj videl le enega z vespo ki ga je zbil en avtobus. Ali je končal kot palačinka nevem, vespa pa je doživela stilsko probrazbo v pleskavico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hilti? Čudno... motor bi moral biti miren tudi pri takšni hitrosti, izvzemši pih vetra. Po nemški avtoštradi sem ga brez težav vozil nad 200 tudi več minut. Lahko to tresenje bolj natančno opišeš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

 

ravno sem prodal mojega Ducatija M600, sedaj pa iščem nov motorček :D.Razlog za prodajo ducatija je bil to, da je bil podhranjen. Najbolj se zanimam za Hornet 900, vendar me moti, da so vsi motorji, ki se trenutno prodajajo mal "zmahani"(Sej je logicno, ker so precej stari). Sem pa opazil, da je v mojem budgetu tudi hornet600 letnik 2007(ta nova oblika), ki mi je res lepa vendar se bojim, da je to prešvoh motor zame... konjev ma cca enako kot hornet 900, ampak ima navora občutno manj, po hitrih kalkulacijah ima 30% več kot ducati, kar se mi pa zdi precej malo... Kaj pa vi menite o tem motorju? p.s ker sem večje rasti 193, mi je hornet900 ravno pravšnja, za 600 pa nevem, ker je še nisem sprobal. Vem, da bi bilo najbolje sprobat, vendar na tesntni vožni nikoli nimas občutka kako močan je motor, tam se ti zdi da je dovolj navora in moči, vendar ko se ga navadiš pa vidiš da je premalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pogoj za ohranjenost je vzdrzevanje ne pa leta ;) za 600 si po moje mal velk ... vseen pa lohk probas. Nasprotno z vecino Se men ne zdi nc podhranjena, sam v tapravem rezimu obratov mora delat. Za na cesto pa tud te konje ce izkoristis si preceeeej prehiter ... Je pa res ce bi imel samo en motor, verjetno ne bi mel hornetke, ker za neke daljse "ture" obstaja precej vec bolj primernih motorjev.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

900, ce si do sedaj pollitrase vozil...Lahko tudi za TDMko pogledas, ce ne dobis ohranjene Hornetke...Ampak lastniki hornetk kar uredu skrbimo za svoje konjenice, srecujem same ohranjene in vzdrzevane. Bolj je problem dobiti jo in to od letnika 05-07, saj ko imas enkrat 900, je ne prodas, pa cetudi jo imas le za okras v garazi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor obema, dolge ture nimam v planu. Gledam pa, kaj dobim za budget, ki ga imam na voljo in dobim hornet600 l.2007 napram hornet 900,l.2002-2005... Ohranjenost je za moje pojme vezana na leta, vrzdrževanje mi je samoumnevno, ker pač motor ki je start 10 let ne more bit ohranjen kot nov, če se je vsam malo vozil :P  Skratka problem je v tem da trenutno, ni nobene hornetke 900, ki bi bila za moje pojme vredne denarja, ki ga hočejo prodajalci :(, vem pa da je trenutno taka situacija, pozimi bo drugače ker bo ponudba večja, sam čakat do takrat je pa mučno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hilti? Čudno... motor bi moral biti miren tudi pri takšni hitrosti, izvzemši pih vetra. Po nemški avtoštradi sem ga brez težav vozil nad 200 tudi več minut. Lahko to tresenje bolj natančno opišeš?

Čisto enostavno, 189cm voznika + hornetka brez šipe + zračni upor = adrenalinska bomba ko maš filing da se bo nekaj utrgalo. :D

Sej so mi rekli, da mi bo mali ta motor ampak meni je všeč in čisto komot se peljem tudi dlje časa. Čez nekaj let bom vohal za 900 morda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor obema, dolge ture nimam v planu. Gledam pa, kaj dobim za budget, ki ga imam na voljo in dobim hornet600 l.2007 napram hornet 900,l.2002-2005... Ohranjenost je za moje pojme vezana na leta, vrzdrževanje mi je samoumnevno, ker pač motor ki je start 10 let ne more bit ohranjen kot nov, če se je vsam malo vozil :P  Skratka problem je v tem da trenutno, ni nobene hornetke 900, ki bi bila za moje pojme vredne denarja, ki ga hočejo prodajalci :(, vem pa da je trenutno taka situacija, pozimi bo drugače ker bo ponudba večja, sam čakat do takrat je pa mučno...

Le mirno in počakaj pravi trenutek... raje kot da se nat... kakor jaz. Flikal bom še dolgo.... in nikoli ne bom povsem. Uradno model S nebo nikoli pravi F. Neglede kar piše v prometni (šasija od hornet S, v prometni pa Cb 600 F) :S

 

delni offtopic:

Prodaja kdo za razumen kičing kose za hornetko 98-02? Morda števce (samo ure/clocks) od modela 2004 (nimam zajle za števec)? Iščem še (mimogrede) originalne smernike, zadnjo ročko, zadnjo plastiko (vse 3 kose, sredica levi in desni bok). To bo to zaenkrat. :) Če kdo ima kaj in bi prodal za razumno ceno kar z besedo na dan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja z 193cm definitivno vohaj po 900-ki če se ti ne mudi preveč. Vsaj jaz bi. En dan bo v garaži tudi pr imeni. Po 3 mesecih na moje veliko presenečenje se mi zdi 600 malo podhranjena, ma prav en pikič. Verjetno bi bila 900 ravno prav. Jemlji vse skupaj z določeno mero rezerve saj še zadaleč nisem neki veliki poznavalec vendar sumim da če bi imel kičing in priliko bi segel po 900-ki vsekakor. Ne samo zaradi višine. Kakorkoli ni da bi mi bilo hudo z "le" 600 pravzaprav jo imam prav rad. :) Ko bom šaltal na 900-ko (enkrat že bom) 600-ko vsekakor obdržim. Morda za ženo, morda celo za hčer. :P Čez tri leta ko bo morda budget za 900-ko bo moja 600-ka custom edišn 2001 vredna najbrž 1000€ in za ta denar si jo raje nabijem na zid v spalnici. Itak se staramo morda pa včasih prav pride malo olja iz mašine. :P

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le mirno in počakaj pravi trenutek... raje kot da se nat... kakor jaz. Flikal bom še dolgo.... in nikoli ne bom povsem. Uradno model S nebo nikoli pravi F. Neglede kar piše v prometni (šasija od hornet S, v prometni pa Cb 600 F) :S

 

delni offtopic:

Prodaja kdo za razumen kičing kose za hornetko 98-02? Morda števce (samo ure/clocks) od modela 2004 (nimam zajle za števec)? Iščem še (mimogrede) originalne smernike, zadnjo ročko, zadnjo plastiko (vse 3 kose, sredica levi in desni bok). To bo to zaenkrat. :) Če kdo ima kaj in bi prodal za razumno ceno kar z besedo na dan.

Čaki kako ti je pa to ratalo?? sej pol ti nebi številke štimale

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po 3 mesecih na moje veliko presenečenje se mi zdi 600 malo podhranjena, ma prav en pikič. 

 

treba jo nad 6 jurjev držat kolega ;) sicer pa pri menjavi ketne zamenjaj še zobnike za -1 spredaj + 3 zadaj, pa pol povej :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čaki kako ti je pa to ratalo?? sej pol ti nebi številke štimale

Pojma nimam. Po šasiji/gruštu doseč je bila S. Po prometni pa je Cb600 F. Res nevem. Bi pa s krepelom in žebljem zabitim vanj prejšmjega lastnika brez večjih moralnih zadržkov stuku ene 100 botov.

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojma nimam. Po šasiji/gruštu doseč je bila S. Po prometni pa je Cb600 F. Res nevem. Bi pa s krepelom in žebljem zabitim vanj prejšmjega lastnika brez večjih moralnih zadržkov stuku ene 100 botov.

Da o mesarko zravnanih vilicah ne govorim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!