Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

ok da je bil razbit zastopim vendar ne zastopim kako je lahko po št. šasije s model  v prometni pa f 

Pojma, je pa zagotovo S saj imam nosilce za karene na šasiji za lučjo.

Objavljeno

potem so lahko v prometni falili kaj ti pa na homologaciji piše??

Objavljeno

V bistvu je tako:

Homologacijska oznaka:

e13*92/61*0020*00

Znamka: HONDA

Tip: PC34

Komercialna oznaka CB / 600 / F

Identifikacijska št: JH2PC34EXXXXXXXXXX

 

Če pogooglam brez X-ov dobim:

http://www.bike-parts-honda.com/moto-honda-identification-CB600F21-1466.html

 

Imam nekaj "krame" med križema za privijačit masko ki mi samo jemlje plac za ureditev kablov (ko že govorim o elektriki bo to cel projekt za "popucat") ki potrjuje da je bila nekoč model S. Da bi jo zrihtal v S me niti najmanj ne mika saj mi je tradicionalni naked slog bistveno bolj všeč oz mi tisti half naked sploh ni. Najbolj tečno pa je to, da ne morem gor namontirat originalnega bloka števcev saj nimam zajle ampak digitalni "taho". Razmišljal sem da bi dobil "ure" od modela 2004 in bi moral zmagat oz kar cel instrument blok od 2004 skupaj z zgornjim križem in potem upat da uspem prevezat elektriko tako kot bi moralo biti in dobim meddrugim "dodatne funkcionalnosti ki jih sedaj nimam (high beam indicator, temperatura pa še kaj se najde. No lučka za olje dela ki pa je nočem nikoli videt ko ne rabi.) oz nabavit zajlo in vse potebno za se vrnit na mehansko tehniko... Blah.

Ideje dobrodošle.

 

Danes prejel crashpade slovenske izdelave za dobrih 24€ kateri so resnično vrhunsko izdelani. Tipo ki jih dela je neverjeten. Samo kapo dol. Če pa vštejemo še faktor koliko stanejo pa je čista znanstvena fantastika. Če vas zanima vpišite crashpadi na bolhi, jaz sem ga sicer našel na ebay-u italija. :) Aja sem omenil, da so estetsko tudi zelo lepi (za bit crashpadi)? Da ne bo kdo mislil da dobim procent od prodaje... prav nič nimam z njim nimam pa nobenih zadržkov ga priporočat po videnem.

 

Full sem anti digitalno na tej horneti a mi je vseeno zanimiv:

Menda se ga da bp usposobit za horneto.

Objavljeno

Ima morda kdo za zdilat tisti lep čep hladilnika okrogel z vijakom anti sp**d? Lahko ponudim računalniško robo v menjavo. :)

Objavljeno

Tkole zgleda nov upgrade volana ... pelje se kul. Vsaj naravnost :D mal sm mogoce preozko naredu ... no ja, nekje je treba zacet :)

post-9206-0-50259600-1373399126_thumb.jpg

post-9206-0-69676200-1373399173_thumb.jpg

post-9206-0-70308300-1373399209_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Menjava ogledala? :)

Zanimivo, ti bodo na tehničnem vpisali model Honda CB 600 F RR. :D

A šipce ne boš dal?

Popravljeno . Popravil Horny-et
Objavljeno

Ugotovil sem da mi pri normalnih hitrostih, ko sedim zravnan, dela pod brado vrtinec in sem jo snel. Ogledala definitivno druga; je pa ze nazaj original volan, ker gre ta v dodelavo, ker je enostavno preozka ...

Objavljeno

Tkole zgleda nov upgrade volana ... pelje se kul. Vsaj naravnost  mal sm mogoce preozko naredu ... no ja, nekje je treba zacet :)

Najbolje da daš kar od bcikla - dirkalnega za kronometer + aerodinamočno čelado !

Ps. in nepozabi za daljšo turo še pero v rit, da nebo turbolence ! :grim

Objavljeno

Ti, pastir, ce nimas kej pametnga dodat pejt na pasnik pa se zrelaksiri mal

Objavljeno

Ne se sekirat. To je sam Brumer v preobleki :)

Objavljeno

Ah neč se sekirat je pač mel slab dan. Drugače pa prav želiš dirkaško horneto? Si že dal 15W olje v vilce?

Btw, danes dobil po pošti kompletno vilico od ene hornete 2001 ki je razen manjših estetiskih falerjev povsem brezhibna. Juhej!

Spodnji križ bom barval...

Kako že gre to?

1. zbrusim

2. 2 runde primerja

3. 3 runde barve

4. 1 runda brezbarvnega laka

Ali se zdaj dela drugače?

Objavljeno

Lavacol (ali peskanje) - barvo komplet dol pa powdercoat :). Drugač pa če je križ že barvan, samo zmatiraj z recimo 800-1200 brusnim papirjem pa par slojev akrilne (ne rabiš laka).

Objavljeno

Vzames dol, neses prasno lakirat. Jst sm za balanco dal 8 eur, pa je kvalitetni narjen. Aja pa se brusit So jo moral, ker sm jo s ferosan-om premalal, ker sem jo mislil sam strihat.

Objavljeno

Hvala, sem zrihtal. Sem premazal z nekim čudom alla ferosan ki rjo kemično spremeni v nekaj kar služi kot primer/podlaga. Nato sem s korekturnim "lakom za nohte" popenzlal kar je falilo. Nato rahlo spoliral, očistil in prepipsal s prozonrnim lakom. Ne zgleda ravno novo ampak par let staro odlično ohranjeno. :)

Pri nas na obali ni nobenega ki bi prašno barval čene bi kar nesel tja za tisti ducat evričev ali dva. :/

Objavljeno

Za 8 evrckov ti nardijo ... dobr, vazn da si zrihtu.

Objavljeno

Pozdravljeni. Zanima me, če kdo pozna kakšnega "sršenarja" torej voznika Honda Hornet 600 in sicer letnik 2000 do 2002, ki ve, da se je lepo delalo z njo. Na avto.net sem že pogledal pa ni nič konkretnega oziroma če kdo pozna naj mi sporoči.

 

Najlepša hvala.

Objavljeno

Srečno, pa mehanika pelji na ogled preden kupiš. :)

Objavljeno

Pozdravljeni. Zanima me, če kdo pozna kakšnega "sršenarja" torej voznika Honda Hornet 600 in sicer letnik 2000 do 2002, ki ve, da se je lepo delalo z njo. Na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) sem že pogledal pa ni nič konkretnega oziroma če kdo pozna naj mi sporoči.

 

Najlepša hvala.

Kolk si pa pripravljen dat, oziroma razpon € je?
Objavljeno

Hja, povej svojo ponudbo pa se bomo menili :)

 

Sicer pa seveda, mehanik gre obvezno z menoj. Saj vem, da vsi tukaj lepo skrbite za svoje Hornetke ampak vseeno so tudi taki, ki za motor ne naredijo nič. Sam nisem tak. Moj moto je: če boš ti lepo skrbel za motor bo motor lepo skrbel zate.

Objavljeno

Hja, povej svojo ponudbo pa se bomo menili :)

 

Sicer pa seveda, mehanik gre obvezno z menoj. Saj vem, da vsi tukaj lepo skrbite za svoje Hornetke ampak vseeno so tudi taki, ki za motor ne naredijo nič. Sam nisem tak. Moj moto je: če boš ti lepo skrbel za motor bo motor lepo skrbel zate.

Živjo ! 

Glede na lastne izkušnje (imam modelno leto 2003), bi na tvojem mestu uzel model 2005 in ne modelno leto 2000 (sem se štejejo letniki 2000,2001 ter 2002).

Na avtonet dobiš za nekej čez 2000 eur letnik 2005 z nekja več kilometri ampak povem ti, da niso tolk važni če je hornetka dobro vzdrževana. Gre za robustne agregate ki zmorejo precej km brez kakršnih koli večjih težav.  Moj ima skoraj 50.000km.

Glede motorja zaenkrat še vse ok , nikoli nič tikal razen zamenjave olja, svečk in 1x stikalo za neutralno brzino (stikalo se zapaca lahko, ne stane pa veliko)

 

Razlike med modeli: http://www.hondahornet.co.uk/600spec.html

 

Namreč model ki ga ti želiš ima manjšo kapaciteto rezervoarja, drugačna nastavitev karburatorja, mehkejše vzmetenje, drugačne luči.... vse to so izboljšali s prihodom letnika 2003. Naslednji model pa je letnik 2005, ki prinaša digitalni števc (meni je ljubši na kazalce kot ga imam sam), kar pa je najpomembnejše so pa obrnjene vilice ki bodo naredile veliko razliko v vožnji. Poleg tega pa se jih da štimati (trdota, rebound....). Tega starejši modeli nimajo. Kar se tiče zadnjega amortizerja noben model od naštetih nima za štimat trdote in drugih zadev. Ima samo preload za zniževanje in zviševanje hoda kar pa ne vpliva na trdoto kot nekateri mislijo. Vzmet bo vedno isto trda.

 

Sam sem pri mojem zamenjal prednje progressivne vzmeti z linearnimi ohlins , saj se s tistimi original praktično nemogoče voziti bolj športno ker so premehke in vožnja iz ovinksa v ovink rata prenevarna. Z linearnimi sem pa ta problem hvala bogu rešil saj sem bil pred dejstvom da motor prodam ali pa zadevo uredim.

 

Vsekakor ti svetujem model 2005 ker boš s starejšim modelom sigurno želel kasneje menjati in posodabljati zadeve ker neboš zadovoljen.

Še posebej zato, ker vzmeti pri takšni starosti sigurno slabijo in postajajo mehkejše še bolj. Sploh pa če ni blo menjano olje je pol katastrofa.

Vprašljiv zna bit tudi zadnji amortizer, ki se razlikuje od tistega iz leta 2003. Letnik 2003 ima popolnoma enakega kot model 2005.

Za slednje lahko trdim da se mi tudi po 10ih letih ni spremenil. Zamenjal sem ga s popolnoma novim original (300 eur in več je, na ebayu mam trgovca kjer dobiš novega original za 50 eur). Po zamenjavi ni neke razlike ampak se mi je splačalo.

 

 

Srečno pri iskanju !

Objavljeno

Vem vem ampak fora je da od 2000 do 2002 imajo v prometnem 70kw in bi lahko blokiral. Ce mi zakon ne bi onemogocal bi kupil 900 tako pa sem rahlo omejen :)

Lp

Objavljeno

Ja na to pa se ne spoznam. Vem pa da eni zablokirajo motor na manj kw (se d kupit za hornetko neke omejevalce ki se vgradijo) . Pol pa verjetno moraš homologirat da se ti vpiše v prometno... in ko dopolniš nevem kolk let daš pač ven in se podatki spremenijo. Nekej takega sem razumel na forumu angleškem hornet ki ga obiskujem kjer se tud ubadajo eni s temi vprašanji.

Objavljeno

Fora je, da če ti v tujini kupiš motor in ga tam blokiraš ( omejiš ) in ga nato pripelješ v Slovenijo se ti šteje kot original tista številka na katero si v tujini blokiral. Žal pa nimam vez v Italiji in npr. Nemčiji zato sem omejen na Slovenijo. Se mi pa model 2003 32408230974x bolj dopade kot stare 2000 - 2002 ampak žal ima 1 kw preveč ( 71kw ). Če dobim kakšno, ki ima bodisi napako v prometnem ali pa bilo kaj, da ima 70kw jo grem kupit ju3.

 

Lp

Objavljeno

sej maš v italiji miljon motorjev blokiranih na 25kw in ni treba met nobenih vez ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!