Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

jooooo, hvala za nasvete!
kot sem že omenil sem začetnik in se ne spoznam na motorje.
tako da vsaka objava in koristen nasvet sprejmem pozitivno.
hvala 


se pravi da ta rumena bi bila vredna nakupa???
naj pove hajoktejn kolk je zadnja cena pa se morda zeminva za ogled

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jooooo, hvala za nasvete!

kot sem že omenil sem začetnik in se ne spoznam na motorje.

tako da vsaka objava in koristen nasvet sprejmem pozitivno.

hvala 

se pravi da ta rumena bi bila vredna nakupa???

naj pove hajoktejn kolk je zadnja cena pa se morda zeminva za ogled

najbolš da kr njega vprašaš ;) sicer pa tud piše v oglasu ...

drgač pa tud bela je bla štrihana ;) oranžna nima nalepk kompletnih; črna zgleda okej

Popravljeno . Popravil hajoktejn
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej, ce imas na razpolago tolk kesa za kolkr hajo prodaja, nimas kaj razmislat. Dva sta potrdila, da gre za ok motor, vzem nekoga s sabo na ogled, da ti povedano se potrdi... Moja ima prevozenih 61K, brez dotikanja agregata, z rednimi servisi dela kt se za hondo spodobi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en lonček (sicer sem to že nekaj strani nazaj povedal) za rumeno horneto, videl v živo in fajn gospodarja ima. Na srečo ma garažo ker čene bi v nalivu najbrž dežniček držal nad njo. :D

 

Moja ima 65600 km,  ki so najbrž kar realni (mojih je 5500 in sem blizu menjave olja) in vsaj enega lastnika karterega je bolj malo brigalo zanjo. Kljub vsemu je starosti primerno (2001) ohranjena (lahko bi bila bolj) prebarvana in poflikana, a lahko bi bila še slabša. Sicer sem moral zamenjat prednje vilice (prodajalec je bil milorečeno nategun, jaz pa po 19 letih kupoval svoj 3 motor in pozabil sem vse, tudi mozak ko sem kupil, bi bil bolj previden če se nebi mudilo) ker je bila orenk na tleh saj ima na obeh straneh poružene pokrove. No, po menjavi vilic, ležajev, reglerja in dodanim sliderjem je zadev prav ok. Razen zaradi reglerja (sicer je push-start deloval) me ni še pustila na cedilu ali nagajala. V prihodnosti me čaka menjava še nategovalca ketne (CCT) katerega se da slišat občasno ni pa še krize. To je to. Vem da bom stisnil iz nje vsak km ki mi ga bo nudila, nato če bo problem v agregatu ga zamenjam z enim 2-ge roke saj se dobijo že za 350€+ z bojda 16.000km od kake karambolirane pa je zavarovalnica priznala totalko (mašina pa kljub vsemu solidna).

Sice pa je v UK nekaj primerov ki so s svojo naštpali preko 160.000...... milj (300k+km)! Ne boj se preveč km, boj se slabega lastnika.

 

Če boš kupoval hornetko in se ne spoznaš pelji slabo vsaj nekoga ki hornetko ima in ti bo zlahka povedal če je smet ali za vzet. Jaz se ti ponudim za okolico Kopra če ne najdeš boljšega.

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju pogumna, a še zdaleč ne napačna izbira za začetnika. Enega sršena prodajam tudi sam, pošlji ZS, če te zanimajo podrobnosti. Prepričan sem, da morajo biti tudi motoji v nižjem cenovnem segmentu ponujeni tako, da ni potrebnih nobenih posegov do prvega servisa, sploh če kupuješ prvi motor. Tako bi se osebno v velikem krogu ognil tako drznemu nakupu, kot ga je opisal Horny-et (pa brez zamere). Takšno detaljno usposabljanje kolovrata bi si raje prihranil za pokoj ali starševstvo, kar pač pride prej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale od hajota mi je kr všeč, vidim da se človek dobro spozna na motorje, je pravi lastnik motorja, katerih je dan danes malo, ni nategun.
grem jutri ali pa v nedeljo iz celjskega okoliša do jezerskega in nazaj s kolegovo hornetko, da vidim če mi ustreza. zanima me če je dovolj velik motor, glede na mojo višino (190cm)
vem pa da bom polomljen od vožnje ker nisem navajen, niti ni to sedenje kot kjerkoli drugje :)


 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale od hajota mi je kr všeč, vidim da se človek dobro spozna na motorje, je pravi lastnik motorja, katerih je dan danes malo, ni nategun.

grem jutri ali pa v nedeljo iz celjskega okoliša do jezerskega in nazaj s kolegovo hornetko, da vidim če mi ustreza. zanima me če je dovolj velik motor, glede na mojo višino (190cm)

vem pa da bom polomljen od vožnje ker nisem navajen, niti ni to sedenje kot kjerkoli drugje :)

 

Ne boš kar tako polomljen na njej :) je kar udobna proti kakemu ss :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale od hajota mi je kr všeč, vidim da se človek dobro spozna na motorje, je pravi lastnik motorja, katerih je dan danes malo, ni nategun.

grem jutri ali pa v nedeljo iz celjskega okoliša do jezerskega in nazaj s kolegovo hornetko, da vidim če mi ustreza. zanima me če je dovolj velik motor, glede na mojo višino (190cm)

vem pa da bom polomljen od vožnje ker nisem navajen, niti ni to sedenje kot kjerkoli drugje :)

 

Jaz imam 189,5cm in sem po mnenju nekaterih drugih prevelik za ta motor (ko sem spraševal, ne ko so me videli na motorju). Če sebe vprašam pa mi ne manjka nič ekstra. Kaj te bo bolelo če se dolgo časa nisi vozil? Hmm, malo križ in pa zapestja najbrž...

In ne ne svetujem ti nakupa tako kamikaze kot sem ga jaz, ravno zato pravim naj gre kdo s teboj ki se spozna da ti bo izkušnja kakršno sem imel jaz pršarana. :)

Kr od Hajoktena vzemi če je cekin pa boš mel mir saj je tankaj in gas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju pogumna, a še zdaleč ne napačna izbira za začetnika. Enega sršena prodajam tudi sam, pošlji ZS, če te zanimajo podrobnosti. Prepričan sem, da morajo biti tudi motoji v nižjem cenovnem segmentu ponujeni tako, da ni potrebnih nobenih posegov do prvega servisa, sploh če kupuješ prvi motor. Tako bi se osebno v velikem krogu ognil tako drznemu nakupu, kot ga je opisal Horny-et (pa brez zamere). Takšno detaljno usposabljanje kolovrata bi si raje prihranil za pokoj ali starševstvo, kar pač pride prej.

Ni materiala za zamero. :) Malo si pomešal stvari. Ravno zato sem vse napisal tako, da se temu ogne v veliiiikem loku. Nobenemu ne privoščim takega nakupa kot sem ga imel jaz. Zato pa sem delil mojo takratno grenko izkušnjo, ki pa se je s pomočjo prijateljev in nekaj dobrodušnimi motosvetovci še celo nad pričakovanji dobro izšla. :) point vsega pa je da so honde kar vzdržljive in šanse so dobre, da kljub slabemu predhodnemu lastniku je motor lahko ok brez veliko truda in dinarja. Vsekakor pa kupi nekaj kar je tankaj in gas.

 

Pa še nasvet za tistega ki kupuje, ki je sicer logičen ampak ga mnogi ne upoštevajo... Če imaš 2000€ ne kupuj motorja za 2000€ saj boš hitro ugotovil, da ti ne uide nekaj od tega (poleg regiastracije itd.):

- nove gume (250€ cca)

- menjava olja, filtra cca 45€ (če ne verjameš v kar ti je rekel prejšnji lastnik)

- filter zraka 15€

- menjava verižnega seta (ketna + zobniki) cca 140€

- menjava zavornih ploščic (prednje sintrane cca 60€)

- menjava zavornih cevi (honda predpisuje menda menjavo na 4-5let) a jaz ima najbrž gor še originalne. :/ strošek mi je neznan.

- mejava svečk (cca 4x 8€ za ngk navadne ne iridium ki so menda nesmiselne)

- montaža slajderjev (bunkic ki v primeru lažjega padca rešijo pred obupnimi stroški) priporočam vsem ki majo hornetko saj če že čmokneš naj bi hornetke "lepo" padle in z bunkicami jo odneseš zelo poceni skozi (menda)... 25€+

 

To je to. Nočem nobenega strašit ampak zgoraj našteto na določene časovne/kilometraške intervale ne uide nobenemu (razen bunkice ki so enkraten nakup če ne ližeš asfalta).

 

Sicer pa po izkušnjah je vzdrževanje hornetke nekje v povprečju z ostalimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dober je tale tvoj nasvet. skoraj nihče ne razmišlja na začetne stroške,
je pa najboljše da sam urediš  takoj prvi servis ko motor kupiš, in maš pol mir.
točno veš kaj si menjal, kaj si pregledal,....
poštenih prodajalcev je danes malo, cene pa visoke!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolker opažam se je ustavla prodaja motorjev.

prodajalci, kriza je, tk da bo treba še mal spustit cene, če želite prodat svoje mašince, razen tisti ki se jim ne mudi :)))

Cene za motorje k so dobri sigurno ne bojo sle dol. Tist k pa sam na ceno gleda se bo pa tko al tko nasrau tko k @Horny-et ...

Sicer pa sodi tole v temo o nakupu motorja ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobri preverjeni motorji imajo cene z razlogom. Pomoje se niti ne zavedaš kako se lahko (sploh če zadev ne poznaš) nategneš pri nakupu in koliko živcev ter denarja ti lahko kakšna kanta, ki je na uč lepa požre.

Če ti je motor res všeč ga boš kupil in požrl nekaj sto eur... čene pa pač išči v drugih rangih...

Popravljeno . Popravil trojan69
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene za motorje k so dobri sigurno ne bojo sle dol. Tist k pa sam na ceno gleda se bo pa tko al tko nasrau tko k @Horny-et ...

Sicer pa sodi tole v temo o nakupu motorja ...

Res je. Iz prve roke povem, da sem plačal malo a vseeno preveč. iz začetnih 1650€ sem "spušil" še cca 450€ da je zadeva vozna. Teh 450€ je tudi v zelo srečnih in malo manj okoliščinah saj če bi zaupal to kaki uradni honda delavnici bi me stalo 2000+€. Zaradi določenih cvetk mi ta honda ne bo nikoli tolko pri srcu kot bi lahko bila, jo pa imam vsekakor rad. Ni kriva da je imela prešnjga gazdo ki je ni mel preveč rad. :)

Videl sem še kako se kupi smet in naredi ven wow motor, je pa to podvig ki malokomu uspe. Začetniku pa totalno odsvetujem. Kvaliteto se plača. Tako ali drugače...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ojla.

Sm se zelen na forumu, pa me zanima, ce komu ostaja kaka sipca (pokrovcek) na zmigavcih, sem namrec enega izgubil.

Rabil bi za hornetko 600 l'04

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo po poti fasal 200e kazni... :) Pošlji mu po pošti pa zmeni se da ti časti pir ko pride mimo. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Na voljo delujoč komplet števec z digitalnim prikazovalnikom km. Zadeva je zanimiva za nekoga ki bi:

- predelal model S v F

- razbil svojo instrumentacijo in rabi nekaj poceni.

- Ostalo

dodam še digitalni merilec temperature vode.

več na zs

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Hello!

Ima kdo kakšno idejo kaj bi bilo narobe, da mi po vožnji (lahko, da tudi med vožnjo) rahlo kaplja hladilna tekočina iz cevi, ki je povezana na ekspanzijsko posodo?

To mi je pa začel delat, ko sem bolj proti koncu sezone imel manjši zdrs, kjer ni bi bilo vidno, da bi prišlo do kakšnih poškodb hladilnega sistema.

Včeraj sem odvil tisti pokrovček na hladilniku, da sem preveril nivo hladilne tekočine in na prvi pogled je zgledal poln. Zdj malo sumim pokrovček.... 

Predlogi dobrodošli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!