Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

pri meni je bil samo pokrovček hin. če pa si res imel zdrs, pa za vsak slučaj dobro preveri komplet sistem (cevi, hladilnik...)

Objavljeno

Hladilne tekočine nism nič dolival. Pred zdrsom mi ni nič vn kapljalo zdej jo je pa kar na 1x preveč. Sj to tako zgleda, da par kapljic ko vgasnem motor vn steče ampak glih tolk, da se na tleh rahlo pozna. 

Hladilnega sistem pa pomojem pri zdrsu nism nič poškodoval no vsaj vidno ne, ker so bile druge stavri malo podrsane cev pa hladilnik itd. je vse celo brez prask.

Kaj @johny335 pri tebi se je motor vscal ko vidra al je glih tako malo kapljalo vn iz ekspanzijske?

Objavljeno

Hello!

Ima kdo kakšno idejo kaj bi bilo narobe, da mi po vožnji (lahko, da tudi med vožnjo) rahlo kaplja hladilna tekočina iz cevi, ki je povezana na ekspanzijsko posodo?

To mi je pa začel delat, ko sem bolj proti koncu sezone imel manjši zdrs, kjer ni bi bilo vidno, da bi prišlo do kakšnih poškodb hladilnega sistema.

Včeraj sem odvil tisti pokrovček na hladilniku, da sem preveril nivo hladilne tekočine in na prvi pogled je zgledal poln. Zdj malo sumim pokrovček.... 

Predlogi dobrodošli.

To je težko točno definirat kaj bi bilo po vsej verjetnosti,če motor to prej ni delal šele po zdrsu potem je sigurno kaj narobe z hlajenjem (prisilnim) najbrž se ti motor pregreva in ko vstaviš se hladilna tekočina vsled previsoke temperature raztegne in ti kaplja ven iz sistema ! Preveri, če se ti sploh prižge ventilator na hladilniku lahko je snet kak kabel na motorčku hladilnika ali na termo stikalu preveri tudi, če se ventilator motorčka sploh vrti ali je prislonjen na kako plastiko ali hladilnik,ravno to se je dogajalo mojmu kolegu na Yamahi FJR po manjšem padcu in ni noben mehanik ugotovil napake menjali so termo tipalo in termostat v stvari pa se ni sploh mogel vrteti ventilator ! ! zato sem mu jaz moral  v Guči iskat napako, ker se mu je pri počasni vožnji segreval,če pa je vozil hitro pa ni bilo problema.!

Objavljeno

najprej mogoče pokrovček poglej :) to isto je men delau, pa je bil sam mal zvit pokrovček.... jaz sem tut komolčkala :D....

Objavljeno

Bom pregledal kablovje pa ventilator, če vse štima, drugače naročim nov pokrovček. Kje se da dobit nov pokrovček no razen po kakšen ebayu?

Objavljeno

stran 99, 100 - debata o pokrovčkih... jaz sem zdaj najdla račun, pa je bil res 20 €.....

Objavljeno

Tnx za info. Sporočim kaj mi bo uspelo dognat.

Objavljeno

se malo pocakaj in preverjaj ali so kapljice pod motorjem izginile. Skoraj siguren sem, da je poleg h.tekocine kapljalo tudi gorivo iz odduska, ce je bil motor v vodoravnem polozaju. (pri moji hornetki je oboje, a samo en dan, potem se je ustavilo)

Objavljeno

Bencin ni, je pa res da se iz iste cevi iztekata bencin in hladilna tekočina, če me spomin ne vara. Tečt pa še kr ni nehalo pa sem se šel že parkrat zapeljat. Sm se pa zdj spomnil, da sem šel na marijo reko in na roglo z malo hitrejšim tempom in posledično visokimi obrati pa se je motor malo olajšal na vrhu je voda kr curljala vn. Samo to je blo kakšno leto nazaj če ne še več. Po tem ni blo več opazit, da se bi kaj iztekalo vn tudi v največji vročini med gužvo, ko se je ventilator vrtel na polno ni padla niti kapljica vn.

Objavljeno

Bencin ni, je pa res da se iz iste cevi iztekata bencin in hladilna tekočina, če me spomin ne vara. Tečt pa še kr ni nehalo pa sem se šel že parkrat zapeljat. Sm se pa zdj spomnil, da sem šel na marijo reko in na roglo z malo hitrejšim tempom in posledično visokimi obrati pa se je motor malo olajšal na vrhu je voda kr curljala vn. Samo to je blo kakšno leto nazaj če ne še več. Po tem ni blo več opazit, da se bi kaj iztekalo vn tudi v največji vročini med gužvo, ko se je ventilator vrtel na polno ni padla niti kapljica vn.

zrak v hladilnem sistemu? nekje takole: ko se motor pregreje butne višek hladilne v ekspanzijsko, če je nekje v lajtngi zrak pride lahko do močnega izmeta hladilne--->čez oddušno cevko na tla; ko se motor shladi pocuza tekočino iz ekspanzijske nazaj in če jo ni dovolj--->potegne še zrak(ponovno); no, in tole se ne ustavi drugače kot: če lahko odzračiš ---> odzrači, če ne moreš oz. ni tako zelo enostavno-->poskrbi, da je hladilne preveč; dodaj še eno ekspanzijo višje od trenutne in močno segrej motor; po brbotanju zraka skozi drugo ekspanzijsko ga ohladi in, če je vse tako kot naj bi bilo, naj bi po tistem, ko potegne hladilno nazaj bil problem odpravljen. ne pozab prevert nivo hladilne in odstrant dodatne ekspanzije :)

 

pr makaronarju opisano deluje.... preverjeno :)

Objavljeno

A pol je možno, da ko je bil motor na tleh pa je še laufal, da je potegnilo zrak v hladilni sistem in posledično je zdj preveč vode v ekspanzijski in jo vn meče?

Objavljeno

Hladilne tekočine nism nič dolival. Pred zdrsom mi ni nič vn kapljalo zdej jo je pa kar na 1x preveč. Sj to tako zgleda, da par kapljic ko vgasnem motor vn steče ampak glih tolk, da se na tleh rahlo pozna. 

Hladilnega sistem pa pomojem pri zdrsu nism nič poškodoval no vsaj vidno ne, ker so bile druge stavri malo podrsane cev pa hladilnik itd. je vse celo brez prask.

Kaj @johny335 pri tebi se je motor vscal ko vidra al je glih tako malo kapljalo vn iz ekspanzijske?

pri meni je rahlo puščalo pri pokrovčku hladilnika, sodeč po tvoji objavi toliko kot tebi, po menjavi le tega je bil mir. 

Objavljeno (popravljeno)

Najprej poizkusi prezracit sistem, imas na netu posnetke in je zelo enostavno. 

http://www.youtube.com/watch?v=ZT3kPUbGorA (tako sem lansko leto zamenjal tekocino in precistil hladilni sistem)

Tebe zanima od 9:20 naprej. Vzami hladilno tekočino za dolivat, enake barve, ne sme skodovat aluminjastim delom ter gumicam. (original v moji horneti je rumene barve, dobis ze razreceno tekocino za dolivanje od motula)

Popravljeno . Popravil urkoman
Objavljeno

Evoš danes sem si malo umazal roke, prvo sem pogledal koliko tekočine je v hladilniku, zgledalo jo je dovolj. Naredil sem prezračevalni test, ni blo nobenga mehurčka.

Preveril sem tudi, če se ventilator zažene, tako da sem imel motor prižgan cca. 10 min, nakar se je ventilator zagnal brez težav. Tukaj je motor spet malo pokapljal iz tiste cevčice.

Ko se je motor segreval, se je izpod pokrovčka malo podkadila para, ko je bil števec za temp nekje na 3/4.

Počakal sem cca. 45min da se je motor ohladil, pogledal nivo hladilne tekočine v hladilniku, bilo jo je malo manj kot polno. Predvideval sem, da je razlog zato zrak v hladilnem sistemu.

Dolil sem tiste 2 plunka hladilne tekočine notr, naredim spet prezračevalni test in nobenega mehurčka nikjer...

Nivo hladilne tekočine v ekspanzijski posodi je bil pa čez max. Tisto odvečno vodo sem spraznil ven tako, da je sedaj malo pod max. Vode nisem nič dolival, pred in po zdrsu.

Verdict je, da ne vem ali sem težavo odpravil, ker se nisem šel zapeljat, samo pomojem je nisem, ker nisem nič drugega storil kakor odstranil tisto malo vode iz ekspanzijske posode.

Objavljeno

Oj napisal si da ti pušča iz cevke vezane na ekspanzisko posodo ? Ne vem kakšen letnih hornetko maš.

Pr meni je ekspanziska normalno na zadnji straninekje pod sedežem.

Če pušča iz te cevke, cevko zamenjaj ali pa poglej da dobro tesni. Iz lastnih izkušenj tudi če mam čez max mero v tej posodi hladilne...nism nikol mel težave in ni taka reč. Ko menjaš hladilno je treba motor vžgat hladnega in pustit da teče kako minutko. Za se znebit zraka v hladilnem sistemu pa se odpre pokrovček (seveda ko je motor ohlajen in je laufal nekej minutk). Naviješ nekaj krat gas in pogledaš kako je z nivojem tekočine. V kolikor se spusti...doliješ še amlo tekočine. Ko zraka ni več not, zapreš pokrov. V ekspanzisko posodo seveda tudi pogledaš da je tekočina do označenega nivoja.

Osebno nikol nism cevke dol jemal da bi posodo izpraznil ampak sem uporabil vedno pršilko od kakega čistila in s cevko izpraznil staro tekočino.

 

Nato segreješ moto da se vžge ventilator in da zaokroži tekočina.... preveriš nivo v ekspanziski in to je to.

Objavljeno (popravljeno)

stran 99, 100 - debata o pokrovčkih... jaz sem zdaj najdla račun, pa je bil res 20 €.....

Nesramno dragi so. :/

Imel isti problem, krivec je bil nov čep ki je bil slab. Vsakič ko se je motor segrel na cca 100 stopinj (standardna temperatura na hornetki v mestnem jajcanju) je lulala tako jko sem ugasnil. :)

Popravljeno . Popravil Horny-et
Objavljeno

jst ne vem kaj mate to za ena jetra :D men nikol ni niti kapljice spustila ...

Objavljeno

Ne da cevka pušča ampak iz te cevke vn teče. Sm probaval, kar si napisal samo ni blo nobenga mehurčka nikjer in hladilnik je bil skos poln.

Ne vem bom jutr vidu, če ne bo dž padal se bom šel malo zapeljat pa da vidmo al še pušča al ne.

 

@hajoktejn men tud jetra nič ne puščajo, motor je pa drugo... :D

Objavljeno

dokler je hladilnik vedno poln ko čep odpreš...potem je vse cool in se ne bi sekiral..

Objavljeno

Ma sposodi si en čep pa nehaj si drobit jajčka kaj je sršenki da ti lula po cesti... ziher je to ali pa maš res smolo. Evo pridi k meni na obisk pa ti zdilam za 9€ novega, 1.3PSI (original 1.1) katereega si ne upam zmontirat ker imam gor kitajski hladilnik ki je nekoliko tanjši kot original. :P Pa še lep okrogel (ne ovalen) je!

$(KGrHqR,!ngFHPFcBjU3BR506DIsn!~~60_3.JP

Objavljeno

Ma sposodi si en čep pa nehaj si drobit jajčka kaj je sršenki da ti lula po cesti... ziher je to ali pa maš res smolo. Evo pridi k meni na obisk pa ti zdilam za 9€ novega, 1.3PSI (original 1.1) katereega si ne upam zmontirat ker imam gor kitajski hladilnik ki je nekoliko tanjši kot original. :P Pa še lep okrogel (ne ovalen) 

 

Zakaj pa maš kitajski kiler gor?

Objavljeno (popravljeno)

Ker moj japonski je imel na sredini neke čigumijaste vare (prejšnji lastnik bogvekaj delal). Budget je dovoljeval kitajskega saj je bil 70€ namesto 400+ od mame honde... Imam ga že 5000Km in sem zadovoljen. Ko sem gledal rabljene je na vsakem nekako pisalo tace stran...

Ga imam še vedno popolnoma delujočega kot backup za kitajčka. Zgleda sicer ne lepo, dela pa (še). :)

Aja tlak čepa je 1.3 BAR oz. 19psi se popravljam. plačal sem ga cca 15€ in mi smrdi v predalu že pol leta ker je malo nad specifikacijami (voda bo šla par stopinj bol gor pa več pristiska bo v sistemu pred čep zašne lulat) zato pa ga nimam gor. :) Za kakega ki nažiga po pisti bi bil pravšnji, za cestnega turista (da ne rečem skuliranega cafe racerja) pa ne.

 

Marsikaj imam kitajskega. :)

Ravnokar nabavil zadnje stopalke za ženo ker pri zadnjem padcu je leva stoalka odpovedala in mi je med vožnjo bingljala kot uvela roža. 12 dolarjev in zgledajo prav solidno. Seveda je bil sistem za montažo preveč kitajski in sem ga nadomestil kar z a2 vijaki m6 in nerjavnimi podložkami tudi menda a2. Ziher je ziher je rekel tisti ki je kdaj delal s kitajčki. :)

Če rabiš nekaj šare imam še:

1x set zadnjih stopalk črnih (premala luknja za mojo hornetko po "predelavah" prejšnjega lastnika :/)

1x set črnih končnikov na balanci (kao uteži)

1x set žmigavcev (ne led, ampak 10W žarnice) ki zgledajo še kar civilno (set=4 kose) oz tudi set 4 led in 4x originalne.

Če nucaš kej od naštetega oz. kaj drugea mi javi, saj imam kar neak rezevne robe. Da ne smetim(o) preveč temo, kar po privatnih sporočilih. :)

$T2eC16h,!zoE9s5ngyDrBSSPpenCRg~~60_12.J!B-JNbHw!mk~$(KGrHqIOKjwEzkQNZjdPBM73GIdTK0167-G-N98B.jpg

Popravljeno . Popravil Horny-et
Objavljeno

Hm ok pol pa še jst... na zalogi mam če kdo rabi :

 

- original prednjo šipco ter nosilec

- original obe ročki (sklopka , zavora)

- mislim da tud obe uteži za krmilo (črni)

- plastični pokrov hladilnika spredaj (zaščita)

 

Vse original in v dobrem stanju.

 

Ne rabim pa ker sem zamenjal z "aftermarket" kosi. 

Pošljite privat sporočilo če koga kaj zanima.

 

LP

Objavljeno

če dodam še svojo mašino od moje hornetke, bi lah clo eno hornetko sestavl :P

 

p.s. mašina dela.....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!