Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Pozdrav vsem!

Pred nakupom Caponord sem prebral vse poste in se moram zahvaliti za veliko koristnih informacij. Zanimata pa me 2 stvari:

1. Na motorju sem dobil 2 original stranska kovčka in Givijev top case V46 z "navadno" plato, ki pa se nekako ne usede dobro na zadek in ga še nisem zmontiral. Baje da se dobi Givijev nosilec z oznako E313 prav za Caponord. Kdo mi lahko pove kaj več o tem in ali ima kdo tak nosilec za prodat? Kako pa ste vi zadaj nataknili kufre?

2. Enkrat se je nekaj govorilo da se bodo delali crash bari? Se je že kdo postopil tega, ali pa če jih ima kdo za posodit, da se premerijo in jih naredim sam (beri kolega).

aja, moj moped je letnik ´08.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem!

Pred nakupom Caponord sem prebral vse poste in se moram zahvaliti za veliko koristnih informacij. Zanimata pa me 2 stvari:

1. Na motorju sem dobil 2 original stranska kovčka in Givijev top case V46 z "navadno" plato, ki pa se nekako ne usede dobro na zadek in ga še nisem zmontiral. Baje da se dobi Givijev nosilec z oznako E313 prav za Caponord. Kdo mi lahko pove kaj več o tem in ali ima kdo tak nosilec za prodat? Kako pa ste vi zadaj nataknili kufre?

2. Enkrat se je nekaj govorilo da se bodo delali crash bari? Se je že kdo postopil tega, ali pa če jih ima kdo za posodit, da se premerijo in jih naredim sam (beri kolega).

aja, moj moped je letnik ´08.

Na Capotu je poleg Plate za kovček še ena podložna plošča na katero se potem pritrdi tista za kovček.

Za crash bar-e(cevni okvirji) se je nekaj govorilo, da jih bo nekdo naredil, drugače pa jih ima Turatech za cca 260€

Pomagajo le, če ti motor na mestu pade po tleh, drugače pa ne :whistle:

Le home made boš dobil ceneje, vprašanje pa, kako bo narejeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena slikca, črna podložna plošča, nanjo montiran nosilec za kufer

post-10851-1243498397_thumb.jpg

A se da kje dobit samo tole črno podložno ploščo? Sem malo klicaril okrog za Givijev E313 nosilec, pa je dobava šele konec junija :( , cena tam okrog 57€. Moja draga pa pravi da se brez zadnjega kufra ne počuti varno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jest sem že resno razmišljal, da bi narisal ploščo in jo dal zrezat z laserjem iz 5mm pločevine, pol pa prašno pobarvat. A je original plata ravna, a so robovi kaj zakrivljeni? Capi, a maš še kakšno fotko :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za givija rabiš dva vijaka z gobasto glavico in trikotno zapiralo za ključavnico (na sliki obkroženo). To je imel v ponudbi tudi HG ali pa "Lujz" lahko pa ti to napravi kak strugar in pritrdiš na ploščo kot si predlagal. (Oprosti CAPI, da sem pacal po tvoji sliki).

Trenutna cena orginalne pritrditvene plošče je 35€ . Ta plošča velja za monokey in ostale starejše kovčke nisem pa siguren, da tudi za ostale novejše modele.

Tudi cena 45l kovčka je zelo ugodna ni pa šminka.

Jaz še vedno vozim 36l monokey cca 14 let je dovolj trden, da lahko sedeš nanj :worship: .

Givi.pdf

post-7865-1243527577.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še je v ponudbi tule. Plošča plus tole na sliki pa je!

post-7865-1243529113_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za givija rabiš dva vijaka z gobasto glavico in trikotno zapiralo za ključavnico (na sliki obkroženo). To je imel v ponudbi tudi HG ali pa "Lujz" lahko pa ti to napravi kak strugar in pritrdiš na ploščo kot si predlagal. (Oprosti CAPI, da sem pacal po tvoji sliki).

Trenutna cena orginalne pritrditvene plošče je 35€ . Ta plošča velja za monokey in ostale starejše kovčke nisem pa siguren, da tudi za ostale novejše modele.

Tudi cena 45l kovčka je zelo ugodna ni pa šminka.

Jaz še vedno vozim 36l monokey cca 14 let je dovolj trden, da lahko sedeš nanj :worship: .

Plato za kovček imam, rabim tisto "ta črno", da jo dam pod plato za kovček. Pravkar se kolega matra v acadu. Šele ko sem v garaži pogledal zadnjico od motorja, sem si začel dobro predstavljati sliko od Capija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Khmmm! Fantje ne preveč komplicirat! Naprav si mušter iz kartona, ko ti bo odgovarjal, pa mogoče za računalnik in CNC mašino.

Na KLE sem ojačal plastično ploščo prtljažnika z Alu ploščo debeline 5mm in na njo pritrdil nosilec kovčka. Izrezal mi jo je kolega in po celi navrtal 30mm luknje, da ni bila polna, pa še zgledala je dobr (vse skupaj 1h dela). Žal nimam slike mopija sem pa že prodal.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena slikca, črna podložna plošča, nanjo montiran nosilec za kufer

post-10851-1243498397_thumb.jpg

Jest mam bolj enostavno rešitev, glej slikce! pod vijaki pa so distančne puše 10mm, debelina pleha pa približno 3mm. Spodaj le privita 4x na motor - 2x pri ročajih, 2x pri vijakih s katerimi je privit zadnji del na ogrodje.

Mal slabše slikce ker je slikano s telefonom, samo mislim da bo v pomoč.

Lp T.

Popravljeno . Popravil Šarc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav

na mojga sem zmontiral nove izpuhe,seveda bolj glasne od originalnih.Dal sem jih delat in so tako rekoč unikat, in seveda ugodni.Izpadli so super.Če vas bo zanimalo vam prilepim slike

lp candalinni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nosilec sem že dal zrezati na laser iz 5mm pločevine (strošek 20€), zdaj čakam da mi ga še prašno pobarvajo (bi že moral bit včeraj :angry: ) pol pa namontiram tist nesrečen kufer :). Prilagam slikco.

post-23999-1243932914_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo končni izgled namontirane podložne plošče in nosilca za kovček. Dodatni stroški, ki so nastali: prašno barvanje 1€, rostfrei vijaki 3€ + nekaj piv ob montaži :beer2:

post-23999-1244029061_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje?

A ma še kdo probleme z prednjo šipo? Oz. z ropotom okrog čelade? Danes sem se mal pozabaval s tem, ker opažam da mi za šipo dela full turulence, pol je pa ropot v čeladi. Če vstanem in imam direkten zračni tok v čelado je dobr, pa sem probal brez prednje šipe - tut velik boljš samo kdo bo držal belanco kot bika za roge pri 150 :whistle:

No začasno sem zadevo dokaj omilil s tem da sem na spodnjih dveh vijakih podložil šipo za dva cm. Sedaj gre del zraka pod šipo in ni toliko podtlaka in full manj turbulenc.

Je kdo našel boljšo rešitev? Pa ne z večjo šipo ali z "laminar lip" dodatkom?

Lp T.

P.S. imam občutek da je pri prejšnem modelu zadeva bolj mirna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje?

A ma še kdo probleme z prednjo šipo? Oz. z ropotom okrog čelade? Danes sem se mal pozabaval s tem, ker opažam da mi za šipo dela full turulence, pol je pa ropot v čeladi. Če vstanem in imam direkten zračni tok v čelado je dobr, pa sem probal brez prednje šipe - tut velik boljš samo kdo bo držal belanco kot bika za roge pri 150 :whistle:

No začasno sem zadevo dokaj omilil s tem da sem na spodnjih dveh vijakih podložil šipo za dva cm. Sedaj gre del zraka pod šipo in ni toliko podtlaka in full manj turbulenc.

Je kdo našel boljšo rešitev? Pa ne z večjo šipo ali z "laminar lip" dodatkom?

Lp T.

P.S. imam občutek da je pri prejšnem modelu zadeva bolj mirna.

Ker je Kapo moj prvi motor nisem vedel da imam problem dokler nisem vozil ženinega pegasota. Potem sem ugotovil da pri 140 na Pegi čutim lep tok zraka okoli šlema. Sploh nisem vedel kje naj se lotim. Hvala za idejo Šarc. :OK: Pri mojih 181cm bi morda zadostovalo spodaj dva zgoraj 4 cm? občutek imam da me 'hakla' nekje Na pol čelade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S. imam občutek da je pri prejšnem modelu zadeva bolj mirna.

:grrr

Tudi jaz se ubadam s tem, pa imam tastar model. Sem probal zg. del šipe podložit pa ni bilo nič bolje.

Da bi spodnjega :hmm: , a ne zgleda potem čudno, ko spodaj šipa štrli ven :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav

na mojga sem zmontiral nove izpuhe,seveda bolj glasne od originalnih.Dal sem jih delat in so tako rekoč unikat, in seveda ugodni.Izpadli so super.Če vas bo zanimalo vam prilepim slike

lp candalinni

Nehej dražit in prilepi, a ne? Mene zanima in po moje še koga, ampak je preveč plašen, da bi napisal. Prilepi slike, da pokomentiramo, pokritiziramo in spluvamo, no, mogoče tudi malenkost pohvalimo. (če!) .) .)

In zaupaj še ceno, če se boš lotil lepljenja.

Vsaka inovacija je dobrodošla, če je dobra, pa pove čas. Na pametnjakoviče se tu ne moreš zanesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo, moj Caponord je padel :whistle: praktično na mestu na desno stran, a ima kdo slučajno za prodat desne sprednje plastike, desno utež in desno ogledalo. Če ne bomo pa spet kitali. :rolleyes:

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Caponordisti pozdravljeni!

Na italijanskem forumu - AOTR, sem zasledil povabilo na mednarodno srečanje Caponordistov na jezeru Lago Maggiore, ki bo 4.07 in 5.07 2009. Program in ogled okolice mi kar odgovarja, tako,da se bom tega srečanja sigurno udeležil. Te dni še sprejemajo prijave in štirje ( 4 ) kraševci smo že na listi. Če pa še koga zanima je tu povezava http://aprilia.mototouronoffroad.it/

Lp Regi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Kam na servis?

Langus motocenter v Ljubnem, ali Avto Triglav?

Zbiram izkušnje, nasvete in opozorila :?

Oba sta OK; če bi se že moral odločiti mogoče Langus: 041341303

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!