Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Tale LED/voltmeter dobim v Četrtek(Farnell), pa vgradim :)

post-10851-125240116195.jpg

No pa bomo že 3-je s takim voltmetrom, a si nabavil tudi okvir, jaz imam 2 kompleta že doma, use pohvale farnelu v roku 24 ur je bla roba doma :worship:

Je pa vodotesen, kar je na trgu težko dobit :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa bomo že 3-je s takim voltmetrom, a si nabavil tudi okvir, jaz imam 2 kompleta že doma, use pohvale farnelu v roku 24 ur je bla roba doma :worship:

Je pa vodotesen, kar je na trgu težko dobit :OK:

Ne, okvirja nisem naročil, ker ne vem, če bi blo dost prostora. A ga je :hmm:

Bom pa dodatno, ko bom videl koliko bo prostora :rolleyes:

Naročil sem danes v IC Elektronika 50€, kar po tel.

Jaz ga bom namontiral na desno pod LCD, kje si ga ti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo

in od kod do kod je optimalno polnenje???

13,5V - 14,3V

14,3V imaš le v prostem teku. Sicer pade napetost tudi pod 13V ampak le ko turiraš motor, oziroma malo bolj obremenjuješ - agresivna vožnja

Popravljeno . Popravil CAPI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

:stupid: Takrat ko bi lahko zrihtal, sem pustil pri miru, zdaj pa mam hudiča :rtfm:

Spet rihtam štrom :ninja: mi je oba tarjava konektorja stopil (Dovod od statorja do reglerja) :slap:

Sem skočil po nekaj v Celje, opazil na displeju, da mi napetost pada, sem se kar obrnil in hitro domov. Je bilo še sam 10,8V :headbang:

Res velja pregovor, "kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri".

Takrat ko sem imel vse narazen bi lahko še to zrihtal, moram pa danes O:-)

No saj bo, samo srečo sem imel, da se mi ni to v Nedeljo nardilo v Avstriji :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam nekaj mora bit na teh naših Capotih da jih tolk radi šraufamo, lotamo, razne gume dol šraufamo, vžigalne tuljave in reglerje menjamo, volt metre gor montiramo....

Če bi bil to japonc bi iz prve letu od bajte ko bi kaj zatajilo :whistle:

Lp T :rolleyes:

Letos naredu 15.000km

Popravljeno . Popravil Šarc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam nekaj mora bit na teh naših Capotih da jih tolk radi šraufamo, lotamo, razne gume dol šraufamo, vžigalne tuljave in reglerje menjamo, volt metre gor montiramo....

Če bi bil to japonc bi iz prve letu od bajte ko bi kaj zatajilo whistle.gif

Lp T rolleyes.gif

Letos naredu 15.000km

podpišem se pod tole

jaz sem jih pa dobrih 3000km

od konca julija naprej,s tem da sem še sina vmes dobilworship.gifworship.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj pravjo da je treba v ljubezni bit aktiven, pa naj bo to do ljubljene osebe ali pa do motorja :grim

A je ta hiba z elektriko samo do letnika 2003-4? :hmm:

Jaz samo čakam da pride Caponord 1200 ven :kva1:

Mal čez 13000km letos :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bojim da je ne bomo dočakali... vsaj nekaj časa še ne. :unsure:

Bom počakal, se ne mudi. Ta čas bom pa tega vozil pa šraufal :P

Popravljeno . Popravil CAPI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, okvirja nisem naročil, ker ne vem, če bi blo dost prostora. A ga je :hmm:

Bom pa dodatno, ko bom videl koliko bo prostora :rolleyes:

Naročil sem danes v IC Elektronika 50€, kar po tel.

Jaz ga bom namontiral na desno pod LCD, kje si ga ti?

Evo par slikc kako zgleda montiran voltmeter, jst sem ga na levi strani ker je bolj viden, ker na desni motijo žice in zajle (pletenice) od gasa, na desni pa bom montiral vtičnico z zeleno lučko in pokrovom za cigarete za garmin , gsm

post-13898-125433940836_thumb.jpgpost-13898-125433946643_thumb.jpg

Prilagam pa še led diode za luč ČE KDO RABI NAJ POVE KER SEM DAL TO DELAT PO MERI, SAM ŠE MALO IZBOLJŠAV PA GRE V SERIJSKO IZDELAVO.

post-13898-125433972974_thumb.jpg

post-13898-125433974911_thumb.jpg

post-13898-125433976829_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo izgledajo te ledice

kakšna bi bila pa cena ???

Sporočim takoj ko izvem, je pa glede na to da je 3x manjša poraba kot pri žarnicah odpravljen problem utripanja zadnje luči ko so vklopljeni smerokazi. To se še posebej pozna pri tistih ki imajo montirano gretje ročk s možnostjo vklopa 4 smerokazov - original od aprilie.

Ja kaj čmo pri capotu moramo šparat s štromom.

Pr meni to še posebej pride v poštev ker imam dodatno montirane meglenke 2x55 W

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem pa sedaj zamenjal obe sprednji bubini,rolco pri verigi sem zamenjal za drsnik (uh kako je tišja veriga).

ja ju3 bo še vreme ,potem pa vprašanje kako bo še letos.

plani čez zimo:

-ko bo Capoaprilia naredil ledice za zadaj bom to zmontiral,

-urediti sklopko (razdreti ročko in očistiti "iglo"ki pritiska olje naprej,ker se mi ne vrne popolnoma,majka ji kak milimeter,in spodaj zamenjati tesnila,ker moram po kakih 1500 kilometrih doliti olje)

-odmontirati nosilce kovčkov in sprednje zaščite,jih obrusiti in poštrihati na črno.

-najti kakšne močne mini luči in jih zamenjati z obstoječim na bočnih zaščitih,ker te ko so sedaj gor so modre in skoraj nič ne svetijo.

-zadnji naslon na kovčku obleči v črno usnje

pa še kaj se bo našlo.

pa še 2 sliki

22072009815.jpg

22072009814.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem pa sedaj zamenjal obe sprednji bubini,rolco pri verigi sem zamenjal za drsnik (uh kako je tišja veriga).

ja ju3 bo še vreme ,potem pa vprašanje kako bo še letos.

plani čez zimo:

-ko bo Capoaprilia naredil ledice za zadaj bom to zmontiral,

-urediti sklopko (razdreti ročko in očistiti "iglo"ki pritiska olje naprej,ker se mi ne vrne popolnoma,majka ji kak milimeter,in spodaj zamenjati tesnila,ker moram po kakih 1500 kilometrih doliti olje)

-odmontirati nosilce kovčkov in sprednje zaščite,jih obrusiti in poštrihati na črno.

-najti kakšne močne mini luči in jih zamenjati z obstoječim na bočnih zaščitih,ker te ko so sedaj gor so modre in skoraj nič ne svetijo.

-zadnji naslon na kovčku obleči v črno usnje

pa še kaj se bo našlo.

pa še 2 sliki

Glede dodatnih luči, jaz sem montiral meglenke 2x55 W s tem da sem pobral ven pregrado ki preseka snop na pol da ne slepi in sveti super, ne rabiš niti kratkih luči, vendar capoti majo malo problemov glede štroma, tako da če daš to gor moraš imeti nujno narejeno modifikacijo glede regulatorja napetosti, baterije in mase, ker če ne ti baterija ne bo dobila dovolj elektrike.

Je malo zafrkancije ma usaj dela potem.

http://www.lampa.it/eng/Prodotti_scheda.asp?P=72182

Te luči pa lahko celo skriješ pod pokrov

Glede porabe olja pa je drugi problem, poglej verjetno ti je šlo tesnilo med sklopko in motorjem, to je ta sistem ki ga je prilia dala vn kot patent da podtlak motorja malo razširi sklopko ko šaltaš v nižje brzine ( da ne zadnja guma zablokira)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Glede porabe olja pa je drugi problem, poglej verjetno ti je šlo tesnilo med sklopko in motorjem, to je ta sistem ki ga je prilia dala vn kot patent da podtlak motorja malo razširi sklopko ko šaltaš v nižje brzine ( da ne zadnja guma zablokira)

Sistem olja za sklopko je čist ločen od motorja, spodaj je samo cilinder in batek pritiska na sklopko, tako da olje pušča ali na ročki, ali na cilindru spodaj.

Drugače pa letos naklepal 15.000km, razen reglerja, senzorja za hitrost in semeringa na prednji vilici ni bilo drugih problemov. No pa redni servis in menjava verižnega seta.

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni kaponordovci!

Zanima me če se je kdo zanimal za caponorda ki se prodaja v motohit krško za slabe 3 jurje.

Sam sem ga sicer že šel gledat in ni nek biser. Z nekaj malega vložka pa bi ga lahko poštimal in

postavil v stanje kakršno je potrebno. Zanima me predvsem to, ker pri motorju ko je motor že prižgan

utripa lučka EFI, tudi obrati štartajo šele pri 7tisoč obrati - torej je verjetno nekaj narobe s števcem.

Zato me zanima če je imel kdo kakšne podobne probleme. Motor mi je zanimiv predvsem zato, ker se svojega

kawasakija drugače kot da menjam ne morem znebiti. Če bi mi uspelo prodat mojo ninjo pa bi verjetno

gledal po lepših oziroma bolj ohranjenih capotih. Me pa načeloma ne moti če je slabše ohranjen, saj je

ponavadi tako da je potrebno na vsak rabljen motor nekaj vložit...(so izjeme)!!

prosim za čimveč informacij, lahko se javi tudi prejšni lastnik, saj naj bi bil motocikel že nekaj časa vožen v sloveniji!

LP, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Problem pa se javljam

Je moja že v letih pa sem dočakal menjavo cevi za gorivo...vsaj serviser jih zelo priporoca. Gre za cevke, ki so zaradi visokega tlaka po italijansko komplicirane, ne najbolj optimalno vgrajene niti izvedene pa seveda drage...cca 250 EUR.

Se sicer kar najde kaksen nasvet na internetu me pa vseeno zanima, če jih je kdo od vas poskusal narediti cevi "doma"...kje se da kupiti material - spojke (ena je na primer Omega FT-LCD170-04), cev in kje ti lahko material sestavijo in stestirajo.

Vsaka informacija je dobrodosla.

LP

Jasper

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem pa se javljam

Je moja že v letih pa sem dočakal menjavo cevi za gorivo...vsaj serviser jih zelo priporoca. Gre za cevke, ki so zaradi visokega tlaka po italijansko komplicirane, ne najbolj optimalno vgrajene niti izvedene pa seveda drage...cca 250 EUR.

Se sicer kar najde kaksen nasvet na internetu me pa vseeno zanima, če jih je kdo od vas poskusal narediti cevi "doma"...kje se da kupiti material - spojke (ena je na primer Omega FT-LCD170-04), cev in kje ti lahko material sestavijo in stestirajo.

Vsaka informacija je dobrodosla.

LP

Jasper

jest sm menjal zaradi tega, ker se mi je spojka razletela

futura ima podoben koncept, kupil sem original, zamenjal sam. (namesto plastične original futura sm dobil kovinsko original caponord) še prej sem pobaral pri proizvajalcu original spojk...poslali bi mi jih bistveno ceneje po komadu, če bi jih vzel vsaj 100... rabu sm eno...

me je pa kolega opomnil, da imajo visokotlačne rore za bencin v lojzu bistveno cenejše... nisem preverjal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!